PatrickE3 Vloženo 5. Prosinec 2011 Vloženo 5. Prosinec 2011 to paldik: tak jestli mas moznost bufika, tak bych nic neresil, dej mu treba deset minut a pak do toho sedni a mas po problemu, kor u benzina... Nebejt to tak drahy, tak do toho taky jdu... Me to tedka pri tech par stupnich nad nulou zacne teple foukat tak do peti minut, mam tam ty zhavicky, takze to porad jeste jde, ale karton uz jsem dal taky Citovat
paldik Vloženo 21. Prosinec 2011 Vloženo 21. Prosinec 2011 Jojo nezávislý kamna to je teda věc, sice je moc nepoužívám, páč dycky když přijedu domů tak zapomenu nastavit trojku a foukání do kabiny (na moje couračky mám furt dvojku a foukání na sklo) ale dneska ráno jsem vstal pustil si topení a za 10 minut jsem sedal do teplíčka Jinak mám před chladičem polystyren (dle mě účinnost nic moc) a teplo fouká tak za 4-6 km podle dopravní situace. Ale co se mi teď jednou stalo tak že jsem stál v koloně, auto ohřátý na 90°C podle budíku, venkovní teplota kolem 0°C a foukalo to vlažně..Jak jsem se rozjel tak hned foukalo teplo je to normální? Zatim jsem to teda postřehl jen jednou a od tý doby jsem v koloně nestál ani na parkovišti minutu neposeděl a nezkoumal to tak nevim Citovat
Luke.Kraut Vloženo 22. Prosinec 2011 Vloženo 22. Prosinec 2011 Taky pozoruju tenhle jev. Při malé zátěži nebo při stání jak píšeš, mi to fouká vlažně a když jedu tak to fouká o dost tepleji. A nemá teplý vzduch foukat hned? Mi taky fouká tak cca po ujetí těch 4 km a to mám špatnej termostat... Citovat
Wojnar Vloženo 23. Prosinec 2011 Vloženo 23. Prosinec 2011 Co je hned? Hned po nastartování studeného motoru? Kde se ten vzduch má ohřát? Když zatopíš doma v kotli, taky jsou hned teplé radiátory? Citovat
zdesim Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 ...Jak jsem se rozjel tak hned foukalo teplo je to normální?... bych to typoval na problem s vodni pumpou, kdyz byl motor na volnobeh, tak radiator v kabine nemel dostatecny prutok a stihal se ochlazovat vzduchem jiny vysvetleni me nenapada, kdyz auto netopi, ale budik ukazuje 90stC a pri vyssich otackach motoru topi normalne Citovat
kamo Vloženo 29. Prosinec 2011 Vloženo 29. Prosinec 2011 (editace) Zdravím, dnes som si vyrobil toto. Materiál - plast s dutinkami podobný lexanu. Otvor vpravo hore slúži na nasávanie vzduchu. Editováno: 30. Prosinec 2011, autor: kamo Citovat
zdesim Vloženo 29. Prosinec 2011 Vloženo 29. Prosinec 2011 to mas pres cely chladic? co se stane az budes nekde popojizdet v zacpe do kopce? Citovat
67jitka58 Vloženo 30. Prosinec 2011 Vloženo 30. Prosinec 2011 A naco to tam máš,jestliže to není až dolů? Citovat
Wojnar Vloženo 31. Prosinec 2011 Vloženo 31. Prosinec 2011 ... a kolik toho zaktyjou takové ty, mimochodem hnusné, krytky co se montují přímo na masku? Podle mně, jestli to má pomoct, tak každá zakrytá plocha plocha pomůže. V tomhle případě, jestli je to jen v horní části, neproudí studený vzduch přímo na motor. @Zdesim: V koloně/ne_v_koloně, podle mně to je jedno. Pokud to má zadeklované celé, tak je jedno jestli za jízdy nebo při stání. No, a pokud to zadeklované celé nemá, tak při stání nebo pomalé jízdě si to protáhnou ventilátory. Citovat
zdesim Vloženo 31. Prosinec 2011 Vloženo 31. Prosinec 2011 driv jsem tohle resil u escorta (nez jsem ho vymenil za okinu), tam jsem zadelal cely chladic kartonem, jinak se to vubec nezahrivalo, pak pri popojizdeni, jsem musel topit do kabiny na plno a nevim jak moc se to libilo ventilatoru, kdyz nema kudy nasavat dotaz byl jen na ventilatory, aby jim to nejak nevadilo chtelo by to nejakou zaluzii jako ma napr. bmw Citovat
Miral1 Vloženo 12. Únor 2012 Vloženo 12. Únor 2012 (editace) ... a kolik toho zaktyjou takové ty, mimochodem hnusné, krytky co se montují přímo na masku? Podle mně, jestli to má pomoct, tak každá zakrytá plocha plocha pomůže. V tomhle případě, jestli je to jen v horní části, neproudí studený vzduch přímo na motor. V těchto docela hustých prazech se mi motor (1,9 TDI PD) neohřál ani na delší trase. Asi po ujetí 4-5 km se mi ručička teploměru teprve začala zvedat a motor se ani dále neohřál více než na cca 60st. Můžu říci, že poté co jsem namontoval tuto zimní clonu na masku před chladič (je to ta hnusná krytka jak praví můj předchůdce), došlo k určitému zlepšení. Není to žádný zázrak, ale motor se začne ohřívat o něco dříve a hlavně se na delší trase ohřeje až na 90st, což se mi v současných mrazech (-15, -20) nepodařilo ani omylem. Takže bez ohledu na estetiku (dle mého nározu to není zas tak hrozný), dávám krytce palec nahoru. Editováno: 12. Únor 2012, autor: Miral1 Citovat
danno1771 Vloženo 12. Únor 2012 Vloženo 12. Únor 2012 je to dobra vec ale pytaju za to nekrestanske peniaze za kusok plastu Citovat
stany Vloženo 21. Únor 2012 Vloženo 21. Únor 2012 je zcela normalni,ze se me auto plne tahraje,myslim tim rucicku na budiku az po cca 12km?..nebo jak to mate? Citovat
Wojnar Vloženo 21. Únor 2012 Vloženo 21. Únor 2012 12 km není málo. Ale je fakt, že mně se taky při minulých mrazech motor zahříval strašně dlouho. I těch 12 km. Záleželo kde jsem jel, jestli jsem to jen tak šolichal, tak se hajzl chtěl dokonce ochlazovat . Teromstat je OK. Napiš jaký motor a za jakých podmínek. Citovat
stany Vloženo 21. Únor 2012 Vloženo 21. Únor 2012 1,8 20v a to jezdim okresky,termostat novy meneny vloni na podzim.. Citovat
Wojnar Vloženo 21. Únor 2012 Vloženo 21. Únor 2012 no nevím, to se musí vyjádřit někdo stímto motorem. Já popsal zkušenost s TDI, kde i v učebním textu se píše, že TDI jsou tajk účinné, že je problém zahřát vodu. Citovat
Luke.Kraut Vloženo 21. Únor 2012 Vloženo 21. Únor 2012 Mě se tak za cca 4km začíná zvedat ručička a za 7-10 km je přesně na 90 stupních. Termostat zrovna novej... Citovat
Ondrero Vloženo 26. Únor 2012 Vloženo 26. Únor 2012 Jen taková teoretická otázka. Proč není v topení nějaká pomocná spirála která by hřála ihned a nemuselo se čekat až se ohřeje voda? Něco jednoduchého jako je třeba fén na vlasy. Čemu by to škodilo?Nebo proč by to v autě nemohlo být z výroby? Prostě nastartovat a hned pouštět šťávu do toho topení. Při ohřátí motoru to pak samozřejmě vypnout. Citovat
Wojnar Vloženo 26. Únor 2012 Vloženo 26. Únor 2012 To se neptej nás tady. Jinak si myslím, jsem o tom přesvědčen, že auta jiné třídy toto mají. A dokonce se mi tak něco matně zdá, že dokonce už FII má nějaký pomocný přímotop. Citovat
Ondrero Vloženo 27. Únor 2012 Vloženo 27. Únor 2012 Mě šlo o to proč si myslíte,že to tam výrobce nedává.... Jakej k tomu může být důvod?Bezpečnost-požár? Nebo velká zátěž pro baterku? To přeci není o novějších autech...Fény už byly za krále klacka... Citovat
Wojnar Vloženo 27. Únor 2012 Vloženo 27. Únor 2012 Prachy mistře, prachy! Pamatuj, peníze až na prvním místě! Ikdyž to topné tělaso a jeho instalace včetně bude stát 1000,- Kč jenže výrobce si to nechá mastně zaplatit a to zas neocení každý uživatel. A pak čím by odlíšili vyšší třídu od střední, nový model od starého, apod? Právě takovýma blbostma. Citovat
Ondrero Vloženo 27. Únor 2012 Vloženo 27. Únor 2012 Ok takže jako s telefonama... Ikdyž někdo vydá super dělo...vždycky to bude ale na něčem osekané,aby to mohlo být na jiném modelu.... Citovat
PatrickE3 Vloženo 1. Březen 2012 Vloženo 1. Březen 2012 to Ondrero: prihrejvani vody ma i O1, alespon moje to ma, zalezi snad na vybave a kam to auto slo co jsem tu nekde cetl, ale mam normalne cesky auto od prvniho majitele a ma to uz ... Jinak ten fen, uz se to tu taky nekde resilo, musel bys tam mit nejakej agregat kterej by ti to zivil, protoze neco natolik ucinnyho by ti baterku sezralo behem chvile. Rychlejsi ohrev by se dal resit treba Webastem, ale zadarmo to neni... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.