PatrickE3 Vloženo 5. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2011 to paldik: tak jestli mas moznost bufika, tak bych nic neresil, dej mu treba deset minut a pak do toho sedni a mas po problemu, kor u benzina... Nebejt to tak drahy, tak do toho taky jdu... Me to tedka pri tech par stupnich nad nulou zacne teple foukat tak do peti minut, mam tam ty zhavicky, takze to porad jeste jde, ale karton uz jsem dal taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldik Vloženo 21. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2011 Jojo nezávislý kamna to je teda věc, sice je moc nepoužívám, páč dycky když přijedu domů tak zapomenu nastavit trojku a foukání do kabiny (na moje couračky mám furt dvojku a foukání na sklo) ale dneska ráno jsem vstal pustil si topení a za 10 minut jsem sedal do teplíčka Jinak mám před chladičem polystyren (dle mě účinnost nic moc) a teplo fouká tak za 4-6 km podle dopravní situace. Ale co se mi teď jednou stalo tak že jsem stál v koloně, auto ohřátý na 90°C podle budíku, venkovní teplota kolem 0°C a foukalo to vlažně..Jak jsem se rozjel tak hned foukalo teplo je to normální? Zatim jsem to teda postřehl jen jednou a od tý doby jsem v koloně nestál ani na parkovišti minutu neposeděl a nezkoumal to tak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 22. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2011 Taky pozoruju tenhle jev. Při malé zátěži nebo při stání jak píšeš, mi to fouká vlažně a když jedu tak to fouká o dost tepleji. A nemá teplý vzduch foukat hned? Mi taky fouká tak cca po ujetí těch 4 km a to mám špatnej termostat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 23. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 Co je hned? Hned po nastartování studeného motoru? Kde se ten vzduch má ohřát? Když zatopíš doma v kotli, taky jsou hned teplé radiátory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 28. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2011 ...Jak jsem se rozjel tak hned foukalo teplo je to normální?... bych to typoval na problem s vodni pumpou, kdyz byl motor na volnobeh, tak radiator v kabine nemel dostatecny prutok a stihal se ochlazovat vzduchem jiny vysvetleni me nenapada, kdyz auto netopi, ale budik ukazuje 90stC a pri vyssich otackach motoru topi normalne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamo Vloženo 29. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 (editace) Zdravím, dnes som si vyrobil toto. Materiál - plast s dutinkami podobný lexanu. Otvor vpravo hore slúži na nasávanie vzduchu. Editováno: 30. Prosinec 2011, autor: kamo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 29. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 to mas pres cely chladic? co se stane az budes nekde popojizdet v zacpe do kopce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 A naco to tam máš,jestliže to není až dolů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 31. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2011 ... a kolik toho zaktyjou takové ty, mimochodem hnusné, krytky co se montují přímo na masku? Podle mně, jestli to má pomoct, tak každá zakrytá plocha plocha pomůže. V tomhle případě, jestli je to jen v horní části, neproudí studený vzduch přímo na motor. @Zdesim: V koloně/ne_v_koloně, podle mně to je jedno. Pokud to má zadeklované celé, tak je jedno jestli za jízdy nebo při stání. No, a pokud to zadeklované celé nemá, tak při stání nebo pomalé jízdě si to protáhnou ventilátory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 31. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2011 driv jsem tohle resil u escorta (nez jsem ho vymenil za okinu), tam jsem zadelal cely chladic kartonem, jinak se to vubec nezahrivalo, pak pri popojizdeni, jsem musel topit do kabiny na plno a nevim jak moc se to libilo ventilatoru, kdyz nema kudy nasavat dotaz byl jen na ventilatory, aby jim to nejak nevadilo chtelo by to nejakou zaluzii jako ma napr. bmw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miral1 Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 (editace) ... a kolik toho zaktyjou takové ty, mimochodem hnusné, krytky co se montují přímo na masku? Podle mně, jestli to má pomoct, tak každá zakrytá plocha plocha pomůže. V tomhle případě, jestli je to jen v horní části, neproudí studený vzduch přímo na motor. V těchto docela hustých prazech se mi motor (1,9 TDI PD) neohřál ani na delší trase. Asi po ujetí 4-5 km se mi ručička teploměru teprve začala zvedat a motor se ani dále neohřál více než na cca 60st. Můžu říci, že poté co jsem namontoval tuto zimní clonu na masku před chladič (je to ta hnusná krytka jak praví můj předchůdce), došlo k určitému zlepšení. Není to žádný zázrak, ale motor se začne ohřívat o něco dříve a hlavně se na delší trase ohřeje až na 90st, což se mi v současných mrazech (-15, -20) nepodařilo ani omylem. Takže bez ohledu na estetiku (dle mého nározu to není zas tak hrozný), dávám krytce palec nahoru. Editováno: 12. Únor 2012, autor: Miral1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danno1771 Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 je to dobra vec ale pytaju za to nekrestanske peniaze za kusok plastu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stany Vloženo 21. Únor 2012 Sdílet Vloženo 21. Únor 2012 je zcela normalni,ze se me auto plne tahraje,myslim tim rucicku na budiku az po cca 12km?..nebo jak to mate? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Únor 2012 Sdílet Vloženo 21. Únor 2012 12 km není málo. Ale je fakt, že mně se taky při minulých mrazech motor zahříval strašně dlouho. I těch 12 km. Záleželo kde jsem jel, jestli jsem to jen tak šolichal, tak se hajzl chtěl dokonce ochlazovat . Teromstat je OK. Napiš jaký motor a za jakých podmínek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stany Vloženo 21. Únor 2012 Sdílet Vloženo 21. Únor 2012 1,8 20v a to jezdim okresky,termostat novy meneny vloni na podzim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Únor 2012 Sdílet Vloženo 21. Únor 2012 no nevím, to se musí vyjádřit někdo stímto motorem. Já popsal zkušenost s TDI, kde i v učebním textu se píše, že TDI jsou tajk účinné, že je problém zahřát vodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 21. Únor 2012 Sdílet Vloženo 21. Únor 2012 Mě se tak za cca 4km začíná zvedat ručička a za 7-10 km je přesně na 90 stupních. Termostat zrovna novej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 já ten hnusný kryt používám už 3 zimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Jen taková teoretická otázka. Proč není v topení nějaká pomocná spirála která by hřála ihned a nemuselo se čekat až se ohřeje voda? Něco jednoduchého jako je třeba fén na vlasy. Čemu by to škodilo?Nebo proč by to v autě nemohlo být z výroby? Prostě nastartovat a hned pouštět šťávu do toho topení. Při ohřátí motoru to pak samozřejmě vypnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 To se neptej nás tady. Jinak si myslím, jsem o tom přesvědčen, že auta jiné třídy toto mají. A dokonce se mi tak něco matně zdá, že dokonce už FII má nějaký pomocný přímotop. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Určitě to novější auta mají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Mě šlo o to proč si myslíte,že to tam výrobce nedává.... Jakej k tomu může být důvod?Bezpečnost-požár? Nebo velká zátěž pro baterku? To přeci není o novějších autech...Fény už byly za krále klacka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Prachy mistře, prachy! Pamatuj, peníze až na prvním místě! Ikdyž to topné tělaso a jeho instalace včetně bude stát 1000,- Kč jenže výrobce si to nechá mastně zaplatit a to zas neocení každý uživatel. A pak čím by odlíšili vyšší třídu od střední, nový model od starého, apod? Právě takovýma blbostma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Ok takže jako s telefonama... Ikdyž někdo vydá super dělo...vždycky to bude ale na něčem osekané,aby to mohlo být na jiném modelu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 1. Březen 2012 Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 to Ondrero: prihrejvani vody ma i O1, alespon moje to ma, zalezi snad na vybave a kam to auto slo co jsem tu nekde cetl, ale mam normalne cesky auto od prvniho majitele a ma to uz ... Jinak ten fen, uz se to tu taky nekde resilo, musel bys tam mit nejakej agregat kterej by ti to zivil, protoze neco natolik ucinnyho by ti baterku sezralo behem chvile. Rychlejsi ohrev by se dal resit treba Webastem, ale zadarmo to neni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.