Přejít na obsah

DSG, nebo 4x4 ??


Deny.Kr

Doporučené příspěvky

cože? o který audině se to bavíš jako o tý blbý co stojí tolik, co mercedes a bmw dohromady? doby, kdy mercedes a bmw byly něco víc jak audi už jsou dávno pryč, audi je jim rovnocennej soupeř. jakej ekvivalent k allroadu vyrábí mercedes nebo bmw? jako rozhodně nejsem žádnej audi zaslepenec, ale quattro je rozhodně vychytanější systém než nabízí 4matic v mercedesu a x-drive v bmw. začínám mít pocit, že jakmile má auto full 4wd je to blbě, že jedinej správnej směr je jedině dodatečný připojování náprav.

jinak, to že si za cenu allroada koupíš 2scouty je jasný, taky za jednoho scouta si koupim 38 trabantů, kdybych přemejšlel takhle.

budte radi, že neni scout nejprodávanější, užijte si ted tech par chvil, kdy jich jezdí pár. já když koupil OII, tak jsem byl třetí ve městě, ted jich tu jezdí mraky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cože? o který audině se to bavíš jako o tý blbý co stojí tolik, co mercedes a bmw dohromady? doby, kdy mercedes a bmw byly něco víc jak audi už jsou dávno pryč, audi je jim rovnocennej soupeř. jakej ekvivalent k allroadu vyrábí mercedes nebo bmw? jako rozhodně nejsem žádnej audi zaslepenec, ale quattro je rozhodně vychytanější systém než nabízí 4matic v mercedesu a x-drive v bmw. začínám mít pocit, že jakmile má auto full 4wd je to blbě, že jedinej správnej směr je jedině dodatečný připojování náprav.

jinak, to že si za cenu allroada koupíš 2scouty je jasný, taky za jednoho scouta si koupim 38 trabantů, kdybych přemejšlel takhle.

budte radi, že neni scout nejprodávanější, užijte si ted tech par chvil, kdy jich jezdí pár. já když koupil OII, tak jsem byl třetí ve městě, ted jich tu jezdí mraky

Rec byla o Audi A6 Allroad (u me o predchozi generaci). Nic proti ni nemam, jen jsem chtel rict ze trvalej nahon ma svoje nevyhody a to je spotreba!! :feve: Allroad je nejprodavanejsi v Cesku, ale taky je to nejporuchovejsi Audi a to diky pneumatickemu perovani a podobnym systemum. Zalezi na kazdem co se mu libi, jestli mu postaci Haldex nebo vyzaduje dobrou trakci a stabilitu a zvoli trvlalej nahon (Subaru,X-drive, Quattro, 4matic, apod.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cože? o který audině se to bavíš jako o tý blbý co stojí tolik, co mercedes a bmw dohromady? doby, kdy mercedes a bmw byly něco víc jak audi už jsou dávno pryč, audi je jim rovnocennej soupeř. jakej ekvivalent k allroadu vyrábí mercedes nebo bmw? jako rozhodně nejsem žádnej audi zaslepenec, ale quattro je rozhodně vychytanější systém než nabízí 4matic v mercedesu a x-drive v bmw. začínám mít pocit, že jakmile má auto full 4wd je to blbě, že jedinej správnej směr je jedině dodatečný připojování náprav.

jinak, to že si za cenu allroada koupíš 2scouty je jasný, taky za jednoho scouta si koupim 38 trabantů, kdybych přemejšlel takhle.

budte radi, že neni scout nejprodávanější, užijte si ted tech par chvil, kdy jich jezdí pár. já když koupil OII, tak jsem byl třetí ve městě, ted jich tu jezdí mraky

Minulej rok jsem byl na akci X-Drive Winter Fest (tak nejak se to jmenovalo) a X-drive je dost dobre vychytanej system. Srovnatelny s quattro.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uplně stejně můžu napsat, že éčkovej mercedes byl svýho času taky víc v servisu než na silnici. vyšší spotřeba je jediná nevýhoda stálýho pohonu, jinak je ve všech vlastnostech lepší, ale mě spíš šlo o to, ktreýho mercedesa a bmw si denny koupí za cenu jednoho allroada. protože mě tak napadá maximálně kombinace mercedesu B a BMW 1

btw když už jsi zmínil ten x-drive, tak známej má 330xd a říkal, že v zimě na horách opravdu zábava a to rozhodně nemyslel v dobrým slova smyslu...

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uplně stejně můžu napsat, že éčkovej mercedes byl svýho času taky víc v servisu než na silnici. vyšší spotřeba je jediná nevýhoda stálýho pohonu, jinak je ve všech vlastnostech lepší, ale mě spíš šlo o to, ktreýho mercedesa a bmw si denny koupí za cenu jednoho allroada. protože mě tak napadá maximálně kombinace mercedesu B a BMW 1

btw když už jsi zmínil ten x-drive, tak známej má 330xd a říkal, že v zimě na horách opravdu zábava a to rozhodně nemyslel v dobrým slova smyslu...

Tak ono 330xd je asi jako Fabia sedan 4x4 a do snehu se asi az tak nehodi, kdyz uz tak 530xd nebo X5,X3...Nevim, no, me celkove nejak ta trojka nenadchla (jizdnima vlastnostma). Ale asi jsem byl zhyckanej protoze jsem jel v poradi X5 4.8is,X5 3.0d, 530i,535d a 325d...(to bylo na Hluboky pri akci od ACR auto) vetsina aut mela aktivni rizeni a ta trojka ne a prislo mi jak kdyby to plavalo na silnici. Nevim jestli to ma na to takovej vliv...

Jinak kdybych mel 330xd,tak bych se uricite nezlobil...

Jeden blazen v Krumlove ma 330i a to je masakr!! :palec2:

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uplně stejně můžu napsat, že éčkovej mercedes byl svýho času taky víc v servisu než na silnici. vyšší spotřeba je jediná nevýhoda stálýho pohonu, jinak je ve všech vlastnostech lepší, ale mě spíš šlo o to, ktreýho mercedesa a bmw si denny koupí za cenu jednoho allroada. protože mě tak napadá maximálně kombinace mercedesu B a BMW 1

btw když už jsi zmínil ten x-drive, tak známej má 330xd a říkal, že v zimě na horách opravdu zábava a to rozhodně nemyslel v dobrým slova smyslu...

to bylo obrazně řečeno-téměř každé audi(prakticky od verze a4) je dražší,než bmw,či mercedes o takových 200 000...bmw je prestižní,krásné a originální,vím toho o nich hodně nejen proto,že jedno vlastním,ale také proto,že se o ně zajímám..nevím,co tvůj kamarád čeká-x-drive je sám o sobě velice vyspělý a skvělý systém,nejnovější a lepší,než má subaru a spol... výkon je na každé kolo přenášen individuálně..ale pokud s tím ejzdí do metrového sněhu,co čeká?.. BMW bylo,je a bude vždy značkou sportovního požitku z jízdy..-ani X5 není nějak extra terénní..jde o vlastnosti na cestě,které jsou oproti konkurenci naprosto jasně nejlepší-né o hrabání se po horách...a abych si připlatil cca. 200 000 za auto,které má stejné díly,jako fabia za 300 000 a prestige o něco lepší,než škodovka,je to asi opravdu věcí individuálního názoru a privilegií...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Deny.Kr; jazdim s DSG dost mimo cesty a je to velka bida; kedze som zobral 17" kola je to este o 15mm s nizsim pseudo sportovym podvozkom a limituje vykony auta hlavne svetla vyska. V extremnych stupaniach (mam naklonomer, a myslim tu stupanie v cervenom pasme) musim mat rychlost, inak je auto skoro na limite (fyzika = vaha uz nie je na prednej naprave). Takze ak mimo cestu urcite radsej 4x4. Moj pripad je taky ze automat je absolutna podmienka, jazdim automaticku prevodovku uz asi 11 rokov. DSG nevnimam ako "najlepsi" automat, osobne mam lepsi pocit z prevodovky ktora ma plynulejsiu zmenu prevodov a dobrzduje dolu kopcom po jemnom stlaceni brzdy co DSG nevie a musim rucne presunut volic prevodovky do "S" pri tiahlom klesani. S kombinaciou turboefetu u 2.0 tdi rozbeh 0-140 nie je plynule zrychlovanie ale autom mierne pohupuje dopredu dozadu a to presne 12 x. Mozno to bezny smrtelnik nepociti lebo to nie je vyrazne ale kedze som "skazeny" CVT prevodovkou a inymi lahodkami tak to citim. Ale to zu odbacam od temy, kazdopadne, mojich 10 centov je ze ak si zvyknuty ist autom mimo cestu a manual je ti ako tak akceptovatelny tak nechod do DSG. (PS: udrzba DSG kazdych 60tis km je cca 6.500 czk naviac k servisnym prehliadkam)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže, základní cena

BMW 530d je 1 349 000Kč, zdroj http://www.autorevue.cz/BMW/Nove-ceniky-BM...10/default.aspx starej 7 měsíců, ale to nebude moc zásadní

E320 CDI je 1 400 000 Kč zdroj http://www.mercedes-benz.cz/index_limuziny-trida-e-cenik.htm

A6 3.0TDI je 1 389 500Kč, zdroj www.audi.cz

suma sumárum je audi v základní ceně dražší o 40 500Kč než BMW přičemž má quattro v základu a o 10 500Kč levnější než Mercedes Benz. další modely hledat zatím nebudu, ale pochybuju že u nižších nebo vyšších tříd je to jinak. to, jakej systém je vyspělejší nedokážu posousit, pro mě je rozhodující to, že Subaru a Audi vyrábí 4x4 už x desítek let narozdíl od ostatních, kde je všechno v rukách eletroniky, která se kdykoliv může podělat.

a ne, známej nejezdí s trojkou baworem do pulmetrovýcho sněhu, ale normálně jenom na hory na lyže, ale tady někdo psal, že se scoutem projel metrovou vrstvu, že jo...

tím neříkám, že audi je nějaký the best, pro mě je idol dokonalosti nová M3, ale to jsme někde jinde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže, základní cena

BMW 530d je 1 349 000Kč, zdroj http://www.autorevue.cz/BMW/Nove-ceniky-BM...10/default.aspx starej 7 měsíců, ale to nebude moc zásadní

E320 CDI je 1 400 000 Kč zdroj http://www.mercedes-benz.cz/index_limuziny-trida-e-cenik.htm

A6 3.0TDI je 1 389 500Kč, zdroj www.audi.cz

suma sumárum je audi v základní ceně dražší o 40 500Kč než BMW přičemž má quattro v základu a o 10 500Kč levnější než Mercedes Benz. další modely hledat zatím nebudu, ale pochybuju že u nižších nebo vyšších tříd je to jinak. to, jakej systém je vyspělejší nedokážu posousit, pro mě je rozhodující to, že Subaru a Audi vyrábí 4x4 už x desítek let narozdíl od ostatních, kde je všechno v rukách eletroniky, která se kdykoliv může podělat.

a ne, známej nejezdí s trojkou baworem do pulmetrovýcho sněhu, ale normálně jenom na hory na lyže, ale tady někdo psal, že se scoutem projel metrovou vrstvu, že jo...

tím neříkám, že audi je nějaký the best, pro mě je idol dokonalosti nová M3, ale to jsme někde jinde

v základní výbavě je audi dražší,než bmw,či mercedes...možná s lepší výbavou,ale jedeš prakticky ve škodovce...od základních modelů po model R8 je to stejné-drahé a nezajímavé...nevím tedy,jak s tím tvůj známý jezdí,co má za pneu,či kam jezdí,nic-méně i když je to plnohodnotný partner na cestu,v horách až tak nepokulhává ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Deny.Kr; jazdim s DSG dost mimo cesty a je to velka bida; kedze som zobral 17" kola je to este o 15mm s nizsim pseudo sportovym podvozkom a limituje vykony auta hlavne svetla vyska. V extremnych stupaniach (mam naklonomer, a myslim tu stupanie v cervenom pasme) musim mat rychlost, inak je auto skoro na limite (fyzika = vaha uz nie je na prednej naprave). Takze ak mimo cestu urcite radsej 4x4. Moj pripad je taky ze automat je absolutna podmienka, jazdim automaticku prevodovku uz asi 11 rokov. DSG nevnimam ako "najlepsi" automat, osobne mam lepsi pocit z prevodovky ktora ma plynulejsiu zmenu prevodov a dobrzduje dolu kopcom po jemnom stlaceni brzdy co DSG nevie a musim rucne presunut volic prevodovky do "S" pri tiahlom klesani. S kombinaciou turboefetu u 2.0 tdi rozbeh 0-140 nie je plynule zrychlovanie ale autom mierne pohupuje dopredu dozadu a to presne 12 x. Mozno to bezny smrtelnik nepociti lebo to nie je vyrazne ale kedze som "skazeny" CVT prevodovkou a inymi lahodkami tak to citim. Ale to zu odbacam od temy, kazdopadne, mojich 10 centov je ze ak si zvyknuty ist autom mimo cestu a manual je ti ako tak akceptovatelny tak nechod do DSG. (PS: udrzba DSG kazdych 60tis km je cca 6.500 czk naviac k servisnym prehliadkam)

děkuji za příspěvek,jsem rád,že mi tady napsal konečně někdo,kdo to DSG vlastní a má na to opravdu objektivní názor! ;) další důvod,proč jít znovu do 4x4,již jsem tedy rozhodnut-všem děkujuz a názory a skušenosti :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v základní výbavě je audi dražší,než bmw,či mercedes...možná s lepší výbavou,ale jedeš prakticky ve škodovce...od základních modelů po model R8 je to stejné-drahé a nezajímavé...nevím tedy,jak s tím tvůj známý jezdí,co má za pneu,či kam jezdí,nic-méně i když je to plnohodnotný partner na cestu,v horách až tak nepokulhává ;)

to je jako bych nic nenapsal, i když sem nahážu ceníkový ceny, taky ty stejně budeš opakovat,jak je v základní ceně audi dražší než BMW či mercedes...jednak nevidím, kde je těch tvých 200tisíc, to bylo předpokládám asi taky jenom obrazný. a i přes to, že audi dělá jedny z nejlepších interiérů, tak pořád je to jako když jedeš ve škodovce, samozřejmě, že BMW i mercedes je levnější a o moc zajímavější, jasně lol. tohle nemá smysl, nechci se nikoho dotknout, ale mam pocit, že někteří z vás si už nevidíte do huby...

mam BMW rád, to jo, mercedes mi nic neříká, je pro usedlejší lidi, audi je jaký je, dělá nejkrásnějnější avanty, ale jasně, pořád je to jenom jebka, ktará se na medvěda a bmw ani neškrábne :)

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, a aby som vyzdvihol pozitivum DSG pre mna, tak tym je moznost rychlej zmeny prevodovych stupnov pri jazdeni na okruhu a jazdach do vrchu, tam sa da tazit z toho. Aj ked TDi dost rychlo straca dych, idealne to musi byt s benzinom...

Ak by si chcel zazit co 2.0Tdi s DSG v terene zvladne pripadne ako sa jazdi na Buchlaky alebo Nasedlovice pripadne ina trat pretekov do vrchu tak daj vediet, dame spicha a uvidis. Blato, kopce, brodenie, atd to mozeme skusit hocikde, aspon ma vytiahnes ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je jako bych nic nenapsal, i když sem nahážu ceníkový ceny, taky ty stejně budeš opakovat,jak je v základní ceně audi dražší než BMW či mercedes...jednak nevidím, kde je těch tvých 200tisíc, to bylo předpokládám asi taky jenom obrazný. a i přes to, že audi dělá jedny z nejlepších interiérů, tak pořád je to jako když jedeš ve škodovce, samozřejmě, že BMW i mercedes je levnější a o moc zajímavější, jasně lol. tohle nemá smysl, nechci se nikoho dotknout, ale mam pocit, že někteří z vás si už nevidíte do huby...

mam BMW rád, to jo, mercedes mi nic neříká, je pro usedlejší lidi, audi je jaký je, dělá nejkrásnějnější avanty, ale jasně, pořád je to jenom jebka, ktará se na medvěda a bmw ani neškrábne :)

ale vždyť je to tvůj názor..já ti to nevnucuju-já ti říkám fakta-bmw je technicky vyspělejší,je prestižnější,je levnější,je sportovnější...neříkám ti,abys ho měl radši,než Audi(kterému značně nadržuješ)..čili se tady nerozčiluj na blbostma-jednak toto téma tady nemá co dělat a jednak je to tvůj názor..tak ty na oplátku bmw neshazuj,když se v tom sám nevyznáš ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, a aby som vyzdvihol pozitivum DSG pre mna, tak tym je moznost rychlej zmeny prevodovych stupnov pri jazdeni na okruhu a jazdach do vrchu, tam sa da tazit z toho. Aj ked TDi dost rychlo straca dych, idealne to musi byt s benzinom...

Ak by si chcel zazit co 2.0Tdi s DSG v terene zvladne pripadne ako sa jazdi na Buchlaky alebo Nasedlovice pripadne ina trat pretekov do vrchu tak daj vediet, dame spicha a uvidis. Blato, kopce, brodenie, atd to mozeme skusit hocikde, aspon ma vytiahnes ;)

:) no..mi by se hodil ten automat prakticky jen proto,že mám taky diesela a poněvadž je značně chipnutý(ani dech neztrácí),ten počáteční odpich je fakt dost rychlý...ale jinak myslím,že to DSG toho zvládne dost...na 4x4 sice nemá,ale zvládat,zvládne.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale vždyť je to tvůj názor..já ti to nevnucuju-já ti říkám fakta-bmw je technicky vyspělejší,je prestižnější,je levnější,je sportovnější...neříkám ti,abys ho měl radši,než Audi(kterému značně nadržuješ)..čili se tady nerozčiluj na blbostma-jednak toto téma tady nemá co dělat a jednak je to tvůj názor..tak ty na oplátku bmw neshazuj,když se v tom sám nevyznáš ;)

fakta? jaký fakta? ty napíšeš, jak je audi dražší než ostatní o 200tisíc. já sem hodim ceník, kde vyleze najevo, že je dražší o 40 500 mercedes je dokonce dražší než audi. to je fakt. prestižnější? podle čeho se měří prestiž? sportovnější? ano, technicky vyspělejší? možná, ale pokud se bavíme o 4x4 tak audi má tradici. a nikde jsem nenapsal, že je audi nejlepší, ale taky nenapíšu, jaký je bmw a medvěd oproti audi jebka tak, jak to tu píšeš ty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fakta? jaký fakta? ty napíšeš, jak je audi dražší než ostatní o 200tisíc. já sem hodim ceník, kde vyleze najevo, že je dražší o 40 500 mercedes je dokonce dražší než audi. to je fakt. prestižnější? podle čeho se měří prestiž? sportovnější? ano, technicky vyspělejší? možná, ale pokud se bavíme o 4x4 tak audi má tradici. a nikde jsem nenapsal, že je audi nejlepší, ale taky nenapíšu, jaký je bmw a medvěd oproti audi jebka tak, jak to tu píšeš ty...

přečti si znovu,co sjem psal..já jsem nepsal,že je x-drive nejlepší v terénu-je lepší,než audi NA SILNICI!-a to sjem psal..v terénu je audi přirozeně lepší,je to dáno směrem značky-což bmw je sportovní značka,audi ne..prestižněkší-kdekoli se objevíš s bmw,vyvolává to zájem..nehledě na to,že audi má boom posledních pár let..před tím to bylo nezajímavé,nic-moc vozítko(až na příchod quttra) a bmw bylo na výsluní slávy..bmw má vypělejší pohon všech kol-popis viz. dříve..je určeno an silnici,né do hor,proto od něj nečekej takové zázraky,jako od quttra v horách...a pokud je tvým jediným argumentem na obhájení audi vyšší cena daného modelu né o 200 000,ale o 40 500, vážně se nemá cenu dál bavit se na toto téma ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to asi fakt ne, protože, ty pořád budeš psát o tom, jak je audi drahý a nezajímavý. s jakým autem kde vzbudíš větší pozornost, no nevim podle čeho se tohle hodnotí, v dnešní době jsou audi, bmw i mercedes tak tuctový auta, že tý pozornosti moc nevzbudí. navíc jsem asi idiot, ale přelouskat věty, který píšeš mi trvá hodně dlouho a stejně jejich význam nechápu, takže toho asi necháme... ty ceníky jsem sem psal jen proto, že se oháníš nějakými fakty, ale přitom píšeš cenový nesmysly...

ještě poslední věc- v čem má bmw o tolik vyspělejší pohon 4kol? někdo je možná zatíženej na elektroniku, já ne... za volantem se cítím líp, když můžu situaci kontrolovat sám

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to asi fakt ne, protože, ty pořád budeš psát o tom, jak je audi drahý a nezajímavý. s jakým autem kde vzbudíš větší pozornost, no nevim podle čeho se tohle hodnotí, v dnešní době jsou audi, bmw i mercedes tak tuctový auta, že tý pozornosti moc nevzbudí. navíc jsem asi idiot, ale přelouskat věty, který píšeš mi trvá hodně dlouho a stejně jejich význam nechápu, takže toho asi necháme... ty ceníky jsem sem psal jen proto, že se oháníš nějakými fakty, ale přitom píšeš cenový nesmysly...

lepší je psát cenové nesmysly,než technické nesmysly ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to asi fakt ne, protože, ty pořád budeš psát o tom, jak je audi drahý a nezajímavý. s jakým autem kde vzbudíš větší pozornost, no nevim podle čeho se tohle hodnotí, v dnešní době jsou audi, bmw i mercedes tak tuctový auta, že tý pozornosti moc nevzbudí. navíc jsem asi idiot, ale přelouskat věty, který píšeš mi trvá hodně dlouho a stejně jejich význam nechápu, takže toho asi necháme... ty ceníky jsem sem psal jen proto, že se oháníš nějakými fakty, ale přitom píšeš cenový nesmysly...

k tomu čtení-omlouvám se za překlepy,má chyba...chtělo by to asi novou klávesnici no.. :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

konkrétně?

konkrétně vyzdvihování jízdních vlastností Quattra,jako celku(tzn jízdních vlastností i mimo terén),kde audi je oproti bmw(jak jsem již nesčetněkrát psal) v terénu výrazně lepší(jiné zaměření),kdežto na cestě pokulhává..

Editováno: , autor: Deny.Kr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim, mě to jako technickej nesmysl nepřijde, protože podle mě bude mít vždycky permanentní 4x4 lepší handling ať už je to kdekoliv, sucho, mokro, terén. stejně tak jako když se podíváš na testy RS4 vs M3 na okruhu, tak RS4 projede vždycky o kousek rychlejc za cenu menšího požitku z jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim, mě to jako technickej nesmysl nepřijde, protože podle mě bude mít vždycky permanentní 4x4 lepší handling ať už je to kdekoliv, sucho, mokro, terén. stejně tak jako když se podíváš na testy RS4 vs M3 na okruhu, tak RS4 projede vždycky o kousek rychlejc za cenu menšího požitku z jízdy.

ano a proč?..protože s M3 smykují..M3 má pohon zadních kol..já mluvím o x-drive! quattro,vs. x-drive..na cestě se quattro nechytá stejně tak,jako x-drive v terénu a o to mi jde..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...