Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 ... Jinak není potřeba nic jiného než motory vyměnit. ŘJ s tím problém mít nebude. ... Ve velkém TP si necháš zapsat motor výměnný - takže nebude nikdo zkoumat ani jeho číslo a hotovo. ... ŘJ s tím jiným motorem problém mít nebude, ale Ahdul při kontrole na STK jo - protože i když mu nikdo nebude zkoumat přímo konkrétní No. motoru, technik bude o to důkladněji zkoumat jeho TYP neboli KÓD. A jakmile zjistí, že ve fábuli otypovaný s motorem AZE/AZF (44kW) je narvanej blok motoru s kódem ATZ/AME/AQW (50kW), pojede z STKčka jedině na podvalu - protože mu na místě seberou osvědčení o provozuschopným stavu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Karle, přesně takhle jsem to myslel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 STK neni problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 tak pokud je to tak a Tonda-B řekl, že to pojede tak kup tu 50kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ernest650ccm Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 STK neni problem Provedení STK možná ne, ale problém může nastat v případě dopravní nehody, resp. následné likvidaci škod, kdy auto bude prohlížet likvidátor příslušné pojišťovny.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 STK neni problem :kol-47: Ale pri predaji auta bude velky PROBLEM!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 auto neplanujem predavat a uz pri dnesnych cenach za jake fabie idu asi ani nebudem dakujem vam za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Není mi jasné proč vedeš tuto diskusi.Jasně ti tady všichni říkají v čem bude problém a není malý a ty stejně tvrdíš svoje.Potom se tu nemusíš na nic ptát a udělej podle svého uvážení. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Zajebať plyn! Ani cibulu to vo špajzi nemá! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 pepa nechcem byt zly ale keby si si cital moje otazky tak nikde sa nepytam na problemy s STK a podobne islo mi len o mechanicke problemy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 No a už ten motor máš? I se sáním? Budeš dávat novou lamelu, přítlačák a ložisko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ernest650ccm Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 nikde sa nepytam na problemy s STK a podobne Ano, to jsme pochopili, ale zároveň jsou to problémy, které s tím prostě souvisí a je potřeba je řešit. Pokud totiž budeš mít jiný motor, než je uvedeno v TP vozidla (typ, kód, jak chceš - na tom nesejde), tak jednak se Ti může stát, že v případě nehody nebude pojišťovna plnit škody způsobené nehodou (resp. ona plnit bude, ale poté bude plnění, které vynaložila, vymáhat po Tobě) a druhá věc je ta (když pominu neprodejnost vozidla), že Tě může zastavit hlídka PČR (či Policajný zbor u Vás), která má možnost vozidlo poslat na STK (alespoň v ČR ano), pokud bude mít podezření na závadu ohrožujcí BESIP (což v tomto případě je). Shrnutí - z právní stránky věci důrazně nedoporučuju. Z technického hlediska si odpověď také víceméně dostal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2012 pepa nechcem byt zly ale keby si si cital moje otazky tak nikde sa nepytam na problemy s STK a podobne islo mi len o mechanicke problemy .... Shrnutí - z právní stránky věci důrazně nedoporučuju. Z technického hlediska si odpověď také víceméně dostal... Technicky si do fábule můžeš našroubovat třeba hvězdicovej rotačák Gnôme-Rhône z první světový nebo RR Merlin XX z druhý - ale nevystrčíš s tím pak čumák na silnici jinak než na podvalu, o tom to celý vlákno je... Prostě buď sežeň motor s identickým kódem, s jakým auto vyjelo z fabriky, nebo na jakýkoliv další ježdění s ním zapomeň - můžeš si ho vystavit doma v předsíni a chodit ho hladit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 20. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2012 dakujem za vycerpavajuce a strasne dolezite spravy...mam este otazku ked vymenim motor za identicky treba to menit aj nejak v papieroch?? alebo ako sa to potom riesi?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 20. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2012 v papieroch mas len kod motora, nie seriove cislo. vymena motora za ten isty typ je uplne bez papierovaciek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 tak to je super dik za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 24. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2012 No a už ten motor máš? Nebo na co ještě čekáš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 24. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2012 uz mam motor teraz cakam pokym mi dojde olej a filter a este cakam na jedneho znameho co mi pomoze tak ze buduci tyzden idem na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Tak ať se zadaří.Já na octavii musel též měnit motor - drážka ve válci, spotřeba oleje 1-2l/1000 km.Rok výroby motoru byl 10/2010 a ja ho kupoval 9/2011 podle vzhledu fakt voňavka.Měl jsem ještě pár dalších motorů vytypovaných ale ty byly starší a byly většinou zaflákené no prostě ty už musely být jeté.Nicméně nový motor mám v autě už rok a zatím bez jediného problému a nalítal jsem na něm 25000 km.Vzhledem k tomu, že nevím kolik má nalítáno, mohl mít 5000 nebo i 60 000 tak nechím příští rok udělat rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 tak urcite to sa oplati tie rozvody nastastie na mojom je retaz tak uvidim jak budes chrastit ked natocim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 vite mi povedat aka ma byt skrtiaca klapka na 1,4 mpi 44kw AZE?? lebo teraz na to motore je vpodstate rovnaka akurat ma taky iny ten plastovy kryt.. a cislo na tej z noveho motora je 408.238/321/002 047 133 062 5 WS 02090 01.3.3 a nieco ako rimska trojka z tej mojej starej som zatial nemal moznost pozret cislo dakujem za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 047 133 062 D dle ETKY7 http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtici-fabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 no tak podla fotky na aute mam tuto a na tom motore je http://nahradne-diely.autovia.sk/skrtiaca-klapka-skoda-fabia-1-4-mpi-78652 tam je ten plast co zakryva mechanizmus tej klapky taky odnimatelny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Tak už jezdíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 (editace) este nie ale motor je uz v aute ale mam nasledny problem dementne som si nafotil zapojenie starteru ... a neviem kam zapojit kabel - .. co ide z nosnika keby ste mali niekto fotku alebo tak?? ked som skusal startovat tak pri polohe ked nabehnu kontrolky iba slabe cvaknutie a naslednom otoceni do startovania uplne ticho Problem vyrieseny nakonec tak logicky som zistil kam ma ist a uz aj naskocil motor tak ze uz len poskladat predok a slecna moze ist na cesty Editováno: 6. Září 2012, autor: Ahdul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.