Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

...

Jinak není potřeba nic jiného než motory vyměnit.

ŘJ s tím problém mít nebude.

...

Ve velkém TP si necháš zapsat motor výměnný - takže nebude nikdo zkoumat ani jeho číslo a hotovo.

...

ŘJ s tím jiným motorem problém mít nebude, ale Ahdul při kontrole na STK jo - protože i když mu nikdo nebude zkoumat přímo konkrétní No. motoru, technik bude o to důkladněji zkoumat jeho TYP neboli KÓD. A jakmile zjistí, že ve fábuli otypovaný s motorem AZE/AZF (44kW) je narvanej blok motoru s kódem ATZ/AME/AQW (50kW), pojede z STKčka jedině na podvalu - protože mu na místě seberou osvědčení o provozuschopným stavu...

STK neni problem

tak pokud je to tak a Tonda-B řekl, že to pojede tak kup tu 50kW

STK neni problem

Provedení STK možná ne, ale problém může nastat v případě dopravní nehody, resp. následné likvidaci škod, kdy auto bude prohlížet likvidátor příslušné pojišťovny.. :kol-44:

STK neni problem

:kol-47: :kol-47: Ale pri predaji auta bude velky PROBLEM!!! :kol-28::kol-31:

auto neplanujem predavat a uz pri dnesnych cenach za jake fabie idu asi ani nebudem :D dakujem vam za rady

Není mi jasné proč vedeš tuto diskusi.Jasně ti tady všichni říkají v čem bude problém a není malý a ty stejně tvrdíš svoje.Potom se tu nemusíš na nic ptát a udělej podle svého uvážení.

pepa nechcem byt zly ale keby si si cital moje otazky tak nikde sa nepytam na problemy s STK a podobne islo mi len o mechanicke problemy

No a už ten motor máš?

I se sáním?

Budeš dávat novou lamelu, přítlačák a ložisko?

nikde sa nepytam na problemy s STK a podobne

Ano, to jsme pochopili, ale zároveň jsou to problémy, které s tím prostě souvisí a je potřeba je řešit. Pokud totiž budeš mít jiný motor, než je uvedeno v TP vozidla (typ, kód, jak chceš - na tom nesejde), tak jednak se Ti může stát, že v případě nehody nebude pojišťovna plnit škody způsobené nehodou (resp. ona plnit bude, ale poté bude plnění, které vynaložila, vymáhat po Tobě) :kol-44: a druhá věc je ta (když pominu neprodejnost vozidla), že Tě může zastavit hlídka PČR (či Policajný zbor u Vás), která má možnost vozidlo poslat na STK (alespoň v ČR ano), pokud bude mít podezření na závadu ohrožujcí BESIP (což v tomto případě je). :kol-31:

Shrnutí - z právní stránky věci důrazně nedoporučuju. Z technického hlediska si odpověď také víceméně dostal..

pepa nechcem byt zly ale keby si si cital moje otazky tak nikde sa nepytam na problemy s STK a podobne islo mi len o mechanicke problemy

....

Shrnutí - z právní stránky věci důrazně nedoporučuju. Z technického hlediska si odpověď také víceméně dostal...

Technicky si do fábule můžeš našroubovat třeba hvězdicovej rotačák Gnôme-Rhône z první světový nebo RR Merlin XX z druhý - ale nevystrčíš s tím pak čumák na silnici jinak než na podvalu, o tom to celý vlákno je...

Prostě buď sežeň motor s identickým kódem, s jakým auto vyjelo z fabriky, nebo na jakýkoliv další ježdění s ním zapomeň - můžeš si ho vystavit doma v předsíni a chodit ho hladit.

  • 2 týdny později...

dakujem za vycerpavajuce a strasne dolezite spravy...mam este otazku ked vymenim motor za identicky treba to menit aj nejak v papieroch?? alebo ako sa to potom riesi??

v papieroch mas len kod motora, nie seriove cislo.

vymena motora za ten isty typ je uplne bez papierovaciek

tak to je super :) dik za odpoved ;)

No a už ten motor máš?

Nebo na co ještě čekáš?

uz mam motor teraz cakam pokym mi dojde olej a filter a este cakam na jedneho znameho co mi pomoze tak ze buduci tyzden idem na to

Tak ať se zadaří.Já na octavii musel též měnit motor - drážka ve válci, spotřeba oleje 1-2l/1000 km.Rok výroby motoru byl 10/2010 a ja ho kupoval 9/2011 podle vzhledu fakt voňavka.Měl jsem ještě pár dalších motorů vytypovaných ale ty byly starší a byly většinou zaflákené no prostě ty už musely být jeté.Nicméně nový motor mám v autě už rok a zatím bez jediného problému a nalítal jsem na něm 25000 km.Vzhledem k tomu, že nevím kolik má nalítáno, mohl mít 5000 nebo i 60 000 tak nechím příští rok udělat rozvody.

tak urcite to sa oplati tie rozvody nastastie na mojom je retaz :D tak uvidim jak budes chrastit ked natocim :)

vite mi povedat aka ma byt skrtiaca klapka na 1,4 mpi 44kw AZE?? lebo teraz na to motore je vpodstate rovnaka akurat ma taky iny ten plastovy kryt.. a cislo na tej z noveho motora je 408.238/321/002

047 133 062

5 WS 02090

01.3.3 a nieco ako rimska trojka

z tej mojej starej som zatial nemal moznost pozret cislo dakujem za odpoved

Tak už jezdíš?

este nie ale motor je uz v aute ale mam nasledny problem dementne som si nafotil zapojenie starteru ... a neviem kam zapojit kabel - .. co ide z nosnika keby ste mali niekto fotku alebo tak?? ked som skusal startovat tak pri polohe ked nabehnu kontrolky iba slabe cvaknutie a naslednom otoceni do startovania uplne ticho :(

Problem vyrieseny nakonec tak logicky som zistil kam ma ist a uz aj naskocil motor tak ze uz len poskladat predok a slecna moze ist na cesty :)

Upraveno od Ahdul

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.