Přejít na obsah

Zadrety motor 1.4 MPI


Emanuel

Doporučené příspěvky

...

Jinak není potřeba nic jiného než motory vyměnit.

ŘJ s tím problém mít nebude.

...

Ve velkém TP si necháš zapsat motor výměnný - takže nebude nikdo zkoumat ani jeho číslo a hotovo.

...

ŘJ s tím jiným motorem problém mít nebude, ale Ahdul při kontrole na STK jo - protože i když mu nikdo nebude zkoumat přímo konkrétní No. motoru, technik bude o to důkladněji zkoumat jeho TYP neboli KÓD. A jakmile zjistí, že ve fábuli otypovaný s motorem AZE/AZF (44kW) je narvanej blok motoru s kódem ATZ/AME/AQW (50kW), pojede z STKčka jedině na podvalu - protože mu na místě seberou osvědčení o provozuschopným stavu...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nikde sa nepytam na problemy s STK a podobne

Ano, to jsme pochopili, ale zároveň jsou to problémy, které s tím prostě souvisí a je potřeba je řešit. Pokud totiž budeš mít jiný motor, než je uvedeno v TP vozidla (typ, kód, jak chceš - na tom nesejde), tak jednak se Ti může stát, že v případě nehody nebude pojišťovna plnit škody způsobené nehodou (resp. ona plnit bude, ale poté bude plnění, které vynaložila, vymáhat po Tobě) :kol-44: a druhá věc je ta (když pominu neprodejnost vozidla), že Tě může zastavit hlídka PČR (či Policajný zbor u Vás), která má možnost vozidlo poslat na STK (alespoň v ČR ano), pokud bude mít podezření na závadu ohrožujcí BESIP (což v tomto případě je). :kol-31:

Shrnutí - z právní stránky věci důrazně nedoporučuju. Z technického hlediska si odpověď také víceméně dostal..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pepa nechcem byt zly ale keby si si cital moje otazky tak nikde sa nepytam na problemy s STK a podobne islo mi len o mechanicke problemy

....

Shrnutí - z právní stránky věci důrazně nedoporučuju. Z technického hlediska si odpověď také víceméně dostal...

Technicky si do fábule můžeš našroubovat třeba hvězdicovej rotačák Gnôme-Rhône z první světový nebo RR Merlin XX z druhý - ale nevystrčíš s tím pak čumák na silnici jinak než na podvalu, o tom to celý vlákno je...

Prostě buď sežeň motor s identickým kódem, s jakým auto vyjelo z fabriky, nebo na jakýkoliv další ježdění s ním zapomeň - můžeš si ho vystavit doma v předsíni a chodit ho hladit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak ať se zadaří.Já na octavii musel též měnit motor - drážka ve válci, spotřeba oleje 1-2l/1000 km.Rok výroby motoru byl 10/2010 a ja ho kupoval 9/2011 podle vzhledu fakt voňavka.Měl jsem ještě pár dalších motorů vytypovaných ale ty byly starší a byly většinou zaflákené no prostě ty už musely být jeté.Nicméně nový motor mám v autě už rok a zatím bez jediného problému a nalítal jsem na něm 25000 km.Vzhledem k tomu, že nevím kolik má nalítáno, mohl mít 5000 nebo i 60 000 tak nechím příští rok udělat rozvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vite mi povedat aka ma byt skrtiaca klapka na 1,4 mpi 44kw AZE?? lebo teraz na to motore je vpodstate rovnaka akurat ma taky iny ten plastovy kryt.. a cislo na tej z noveho motora je 408.238/321/002

047 133 062

5 WS 02090

01.3.3 a nieco ako rimska trojka

z tej mojej starej som zatial nemal moznost pozret cislo dakujem za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este nie ale motor je uz v aute ale mam nasledny problem dementne som si nafotil zapojenie starteru ... a neviem kam zapojit kabel - .. co ide z nosnika keby ste mali niekto fotku alebo tak?? ked som skusal startovat tak pri polohe ked nabehnu kontrolky iba slabe cvaknutie a naslednom otoceni do startovania uplne ticho :(

Problem vyrieseny nakonec tak logicky som zistil kam ma ist a uz aj naskocil motor tak ze uz len poskladat predok a slecna moze ist na cesty :)

Editováno: , autor: Ahdul
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...