Publikováno Prosinec 9, 200717 r Můžete mi prosím někdo napsat převodové poměry na Fabku 1.4 44kW a 50kW včetně stálého převodu. Dál se chci zeptat na převodové poměry 1.4 TDI 51kW a 59kW ( předpokládám, že ta 51kW bude mít jako SDI a ta silnější jako původní 55kW, ale můžu se mýlit. ) Dál jestli ze změnili převodové poměry po zvýšení výkonu HTP 40kW < 44kW a 47kW < 51kW? A poslední věc převodové poměry Fabie2? Zůstaly u stených motorizací stejně? Předpokládám že jo. Poprosil bych o převody na F2 1.6 a 1.4 Předem děkuji.
Prosinec 9, 200717 r Prevodove pomery HTP 6v se menili s modelovym rokem 2006. Jestli se zmenili v nove Fabii netusim.
Prosinec 10, 200717 r Tak nikdo nic? http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...odov%FD+pom%ECr http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;hl=p%F8evody večer ti oskenuju další, pokud to tu nenajdeš, o.k.?
Prosinec 10, 200717 r Autor Služebníček. Nicméně stále mi chybí TDI 1.4 51kW,59kW, 1.6 benzín. a nové HTP 44kW a 51kW
Prosinec 10, 200717 r Doplním, k tomu, čo už bolo napísané. U HTP prišlo v modelovom roku k zmene prevodových pomerov pre 1. a 2. prevodový stupeň, všetko ostatné zostalo vrátane stáleho prevodu. V FII sa použili rovnaké prevodovky pre obe varianty HTP, ako mala F1 po MR2006... Ak je záujem, zajtra možem vytiahnuť presné tabuľky zo systému.
Prosinec 11, 200717 r Služebníček. Nicméně stále mi chybí TDI 1.4 51kW,59kW, 1.6 benzín. a nové HTP 44kW a 51kW řekl bych že TDI nudou stejný, o FII nemám nic
Prosinec 11, 200717 r Autor Igor: pokus se u HTP měnila jen I a II tak to nemusíš, dík, ake stále bych bral 1.4 TDi 51kW a 59kW ( teda pokud nejsou zpřevodované stejně jako SDI a TDI55kW, páč ty mám a tu 1.6 FII
Prosinec 11, 200717 r Igor: pokus se u HTP měnila jen I a II tak to nemusíš, dík, ake stále bych bral 1.4 TDi 51kW a 59kW ( teda pokud nejsou zpřevodované stejně jako SDI a TDI55kW, páč ty mám a tu 1.6 FII u FRS mam dobrej prevodovej pomer docela lita holka mello na jaky otacky jezdis nez ohrejes motor?
Prosinec 11, 200717 r Autor Tohle je v tomto tématu dost OT. Proč to nenapíšeš do FRS obecně nebo jinde a jinak na toto ses už ptal aspoň 10x a nedá se na to odpovědět jednoznačně. Jezdím optimálně 2tis-4tis.
Prosinec 11, 200717 r http://www.automotorevue.cz/auto/clanek/14...am/?topic=18986 Tady jsou nejaka data k FII
Prosinec 12, 200717 r Tohle je v tomto tématu dost OT. Proč to nenapíšeš do FRS obecně nebo jinde a jinak na toto ses už ptal aspoň 10x a nedá se na to odpovědět jednoznačně. Jezdím optimálně 2tis-4tis. ty OT strasne resis ... byl u tebe mikulas? kdy spina ve FRS turbo? nekdo rika 2,2 nekdo 1,7 a ja nevim jak to poznat
Prosinec 12, 200717 r Autor ty OT strasne resis ... byl u tebe mikulas? kdy spina ve FRS turbo? nekdo rika 2,2 nekdo 1,7 a ja nevim jak to poznat Ty zase řešíš pi****ny. Turbo nespíná, turbo v podstatě pracuje stále, jen pod určité otáčky motoru nedává dostatečný tlak. Jinak když uvádějí největší točivý moment v 1900ot, tak tam už turbo tlačí naplno ne? Sám asi musíš cítít, kdy už auto zabírá a kdy ne, tak proč to řešíš?
Prosinec 12, 200717 r Autor Tak už mi chybí jen ta 1.6 z FII a ještě bych poprosil ty převody u všech motorizací Roomsteru. Předem dík.
Prosinec 12, 200717 r Co takhle projevit trosku vlastni iniciativy a pouzit google? http://www.automotorevue.cz/auto/clanek/1440/ctvrty-v-rade/ http://www.automotorevue.cz/auto/clanek/1293/cesky-vyvoj/ http://news.auto.cz/aktuality/skoda-roomst...ory-vybavy.html http://automix.centrum.cz/files/69.rtf
Prosinec 12, 200717 r Co takhle projevit trosku vlastni iniciativy a pouzit google?http://www.automotorevue.cz/auto/clanek/1440/ctvrty-v-rade/ http://www.automotorevue.cz/auto/clanek/1293/cesky-vyvoj/ http://news.auto.cz/aktuality/skoda-roomst...ory-vybavy.html http://automix.centrum.cz/files/69.rtf
Prosinec 14, 200717 r Autor muj sluzebnicek? :-D žáán káávu prosím. s mléékem a naftu mi pak kup !! :-D Ježiši né tobě, ale těm co mi poskytli linky nebo naskenovali ty převody.
Prosinec 17, 200717 r tak trochu jsem to delší dobu očekával a sledoval, když už jsme u těch techn. dat, zajímavé sledovat průměry vrtání a zdvihy, hezká unifikace, u FII dva průměry vrtání a dva zdvihy a toť vše.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.