Publikováno Prosinec 11, 200717 r Zvyknem parkovat v miernom kopci (do 10 stupnov) a teraz v zime nezatahujem rucku, aby neprimrzla. Pri parkovani na spiatocku sa mi auto ako keby chcelo skotulat dole, trosku sa pohne, potom zastane a zase sa pohne... Teda ako keby cez prevodovku som pretocil motor. Auto je combi (1800kg) a motor 1.6/75KW. Je to normalne, ze pretocim cez spiatocku motor?? Predtym som jazdil na TDI a to s tym som parkoval bez rucky stale a toto som nezazil...
Prosinec 11, 200717 r Zvyknem parkovat v miernom kopci (do 10 stupnov) a teraz v zime nezatahujem rucku, aby neprimrzla. Pri parkovani na spiatocku sa mi auto ako keby chcelo skotulat dole, trosku sa pohne, potom zastane a zase sa pohne... Teda ako keby cez prevodovku som pretocil motor. Auto je combi (1800kg) a motor 1.6/75KW. Je to normalne, ze pretocim cez spiatocku motor??Predtym som jazdil na TDI a to s tym som parkoval bez rucky stale a toto som nezazil... No, je to práve v tom, kompresia motora... Auto máš 1800 kilové ? Mimochodom, ak používaš ručnú často, je to výhodnejšie, ako len raz za čas. A čo Ti primrzalo, lanko?
Prosinec 11, 200717 r Autor No, je to práve v tom, kompresia motora... Auto máš 1800 kilové ? Mimochodom, ak používaš ručnú často, je to výhodnejšie, ako len raz za čas. A čo Ti primrzalo, lanko? auto by malo mat 1800kg podla TP. priznam sa, rucnu som doteraz nepouzival pri parkovani, az ked som si kupil toto auto, tak som zaregistroval, ze sa mu v kopci stat velmi nechce Neviem co konkretne primrzalo, ale stalo sa mi uz, ze pri pohnuti 'strelili' dosticky, takze zrejme uz boli primrznute, alebo co s nimi bolo, preto ju velmi zatahovat nechcem... auto je jazdene, takze som chcel vediet, ci to je zavada, alebo vlastnost...
Prosinec 11, 200717 r Mě to taky ve větším kopci někdy poposkočí, tak jsem se tu ručku naučil používat. Myslím, že lanovody by neměli zamrznout, mám tam dané od léta nové a jsou fakt dobrý, né jako měla třeba 120cítka. A destičky můžou přimrznout i když není ručka zatažená.
Prosinec 11, 200717 r ta hmotnost 1800kg, je celková hmotnost. to je součet pohotovostní a užitečné benzínová kombi váží cca 1195kg a Tdi kombi cca 1300kg jinak je to skutečně tím, že Tdi má větší tlaky ve válcích, tudíž jde hůř rozpohybovat
Prosinec 11, 200717 r Mne na octe rucna zamrazla asi iba raz a to bolo myslim -24 stupnov a po par metroch to ajtak povolilo
Prosinec 11, 200717 r mněl jsem mondeo a to také popojíždělo, a teď mám oct. a parkuju taky do mírného vršku a občas to poskočí, klidně to nechám až to poskočí naposled a pak už je to OK, takže ručku moc nepoužívám, myslím, že to ničemu nevadí,
Prosinec 11, 200717 r Autor ten rozdiel oproti dieselom chapem, ono su aj sprevodovane 'do tahsia' ako benziny... len ma skor zaujimalo, ci niekto nieco podobne zazil, lebo ja doteraz nie v kazdom pripade dik za reakcie, vidim, ze je to zrejme normalne, odteraz to presuvam z kolonky zavada do kolonky vlastnost, zatahujem rucku a pustam to z hlavy
Prosinec 11, 200717 r mněl jsem mondeo a to také popojíždělo, a teď mám oct. a parkuju taky do mírného vršku a občas to poskočí, klidně to nechám až to poskočí naposled a pak už je to OK, takže ručku moc nepoužívám, myslím, že to ničemu nevadí, Proboha za tebou/před tebou bych nechtěl parkovat! Jak víš kdy to poskočí naposled???? Co znamená to poskočení? - že se píst převalil přes kompresi - horní úvrať... to není nic konečnýho, to se může po tvém odchodu převalit znovu a znovu....
Prosinec 12, 200717 r Nepoužívat ručku je blbost. Jsou lidi, který na ní prakticky nešáhnou a pak se divěj, že jim špatně funguje. Je to mechanický zařízení, který když není v chodu, tak mu to nesvědčí. Nejvíc jsou na to náchylný auta s kotoučema vzadu, kde často odcházejí excentry ve třmenech, který ti vyvíjej sílu na destičky. A jestli to lidi nebrzdíte kvůli přimrznutí , tak to je sice hezký, ale má to částečnej smysl jenom v případě, že jedete nějakou břečkou a auto je ze spoda celý mokrý a hrozí pak nějaká námraza. Jinak je to blbost. lepší ručku používat pravidelně, zabráníte problémům s funkčností
Prosinec 12, 200717 r Nepoužívat ručku je blbost. Jsou lidi, který na ní prakticky nešáhnou a pak se divěj, že jim špatně funguje. Je to mechanický zařízení, který když není v chodu, tak mu to nesvědčí. Nejvíc jsou na to náchylný auta s kotoučema vzadu, kde často odcházejí excentry ve třmenech, který ti vyvíjej sílu na destičky. A jestli to lidi nebrzdíte kvůli přimrznutí , tak to je sice hezký, ale má to částečnej smysl jenom v případě, že jedete nějakou břečkou a auto je ze spoda celý mokrý a hrozí pak nějaká námraza. Jinak je to blbost. lepší ručku používat pravidelně, zabráníte problémům s funkčností Rucka neprimrza jen kvuli bordelu na silnici, ale brzda kona praci - i zadni a zahriva se. A kdyz je venku vlhko a pod mrazem, tak voda kondenzuje, primrza a slepi oblozeni s bubnem, nebo kotoucem...u novych aut je moznost poniceni minimalni, spise u starsich se stalo ze jste mohli utrhnout oblozeni, nebo jste chvili tahli kolo za sebou nez povolilo...samozrejme kdyz jsou spatne lanovody, tak muze byt i problem tam
Prosinec 12, 200717 r ta hmotnost 1800kg, je celková hmotnost. to je součet pohotovostní a užitečné benzínová kombi váží cca 1195kg a Tdi kombi cca 1300kg jinak je to skutečně tím, že Tdi má větší tlaky ve válcích, tudíž jde hůř rozpohybovat ty hmotnosti co tu pises jsou daleko vetsi
Prosinec 13, 200717 r Nepoužívat ručku je blbost. Jsou lidi, který na ní prakticky nešáhnou a pak se divěj, že jim špatně funguje. Je to.... nějaká námraza. Jinak je to blbost. lepší ručku používat pravidelně, zabráníte problémům s funkčností ja rucnu pouzivam najviac cez zimu... ked nasnezi trosku sa snou vyblaznim takze ssa nebojim ze mi bude spatne fungovat
Prosinec 13, 200717 r Rucka neprimrza jen kvuli bordelu na silnici, ale brzda kona praci - i zadni a zahriva se. A kdyz je venku vlhko a pod mrazem, tak voda kondenzuje, primrza a slepi oblozeni s bubnem, nebo kotoucem...u novych aut je moznost poniceni minimalni, spise u starsich se stalo ze jste mohli utrhnout oblozeni, nebo jste chvili tahli kolo za sebou nez povolilo...samozrejme kdyz jsou spatne lanovody, tak muze byt i problem tam Když je pod mrazem, tak vzdušná vlhkost kondenzuje na ohřátých brzdách? To myslíš jako vážně???
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.