Srpen 5, 201114 r Ďíky Martin za upozornenie,v maďarsku som tankoval na Agip za 228 HUF,v chorvátsku na Petrol a Tiffon a tam bola cena 5,12 HRK,všetko na diaľniciach,v oboch štátok hodnotím obsluhu za 1*.Platil som cash,ale dá sa aj kartou.Na mýtniciach v HR v noci som nečakal vôbec 2 autá predomnou,no naspäť cez deň sme čakali na Lučku 5km=1hod 10min a na hranici HR/HU 25 min.Dá sa platiť kartou na ENC a tam to ide rýchlo,ale to som neskúšal,možnno o rok.
Srpen 6, 201114 r tak to na budúci rok určo vyzkúšaj, páč jak PHM tak i mýtné budeš mít lacinší kartou než cash.
Srpen 7, 201114 r No neviem odkial beriete tie spotreby mne to po dialnici zralo 12,9 L pri 140 podla tachometra
Srpen 8, 201114 r 12,9 l/100km,to môže byť ale asi máš 6 válec s obsahom 3,0l,mna pri 130-140km/h ukazoval PC 7l pri LPG priemer,takže v skutočnosti to mohlo byť o 1l viac teda 8 l LPG.Z počtu km a natankovaného paliva sa dá ľahko vypočítať koľko ti to žerie v priemere.Doma som počítal odjazdené km na natankované 3 nádrže full a vyšlo mi cca 7,5l LPG a to bola v tom aj jazda po HU a HR diaľniciach 130-140.Cestou spať žena točila úseky cesty kamerou,mal som dosiahnuť 130 000 km a je tam nasnímaná aj rýchlosť 130km/h a aj priemerná spotreba,ukazovalo 5,7l.
Srpen 8, 201114 r Pozrel som si video z cesty a toto je výsledok: 130 000km,od začiatku cesty z crikvenice som prešiel 313,2km,rýchlosť 130km/h a priemerná spotreba 5,7l LPG,z toho som šiel cca 30km mimo diaľnicu.Nech to neukazujue správne a je tam ochýlka trebárz aj 2ll no 12,9 je asi nereálne.Alebo zle nastavený systém. Nechcelo mi tu nahrať video.
Srpen 13, 201114 r Mam podtlak loveco palubny nemam pocital som to pri vyjazdeni nadrze ked jazdim po klasickych cestach mesto medzimesto tak spotreba kolo 10L
Srpen 13, 201114 r Tak to ti žere veľa.Ja mám vo fábii sice seqenčné vstrekovanie Lovato Easy Fast,no mal som predtým Felíciu a tam som mal podtlak tiež Lovato a tam mi to vychádzalo cca 8l/100km,či som jazdil mesto alebo okresné cesty a pod,stále tých 8l.Snažím sa jazdiť úsporne,nie som žiadny pretekár,brzdím motorom,preraďujem včas,no ani sa nikdy nevlečiem,tak preimerne.Ale keď tomu dupeš na pedál a vytáčaš tak to môže aj toľko brať,ale 12,9 je veľa.
Srpen 22, 201114 r Tak sem se doslechl, že plyn v ČR je jeden z nejhorších globálně v evropě co se týče kvality. Prej jinde na nádrž (těžko říct kolik objem) najedou v poměru až o 100km více. Ovšem slyšel sem to na půl ucha, takže nevím jestli to není nějaký plk...
Srpen 22, 201114 r těžko říci, moje auta zatím ochutnala jen ten "východní" (tedy Polsko, Slovensko, Maďarsko, Srbsko, Bulharsko, jižně - Chorvatsko) a tam jsem rozhodně rozdíl nepoznal, bohužel Itálie nebo Německo má auta ještě neochutnaly
Srpen 22, 201114 r .... som prešiel 313,2km,rýchlosť 130km/h a priemerná spotreba 5,7l LPG,z toho som šiel cca 30km mimo diaľnicu.... To už je skutečně příliš. Tomu už konkuruje jen ten kouzelník, co jezdí dlouhé trasy po dálnici s HTP rychlostí 160km/h za 5,5l N95. Což takhle trochu soudnosti ?
Srpen 22, 201114 r no pokud jsem četl pozorně, jedná se o údaj z PP a ten jak všichni víme ukazuje údaj týkající se jízdy na LPG nesmysl
Srpen 22, 201114 r Já už měl i Italský a Rakouský a žádné změny jsem nezpozoroval a spotřeba stejná. Roomík pěknej. Já bych ale dal do kufru dojezdovou rezervu.
Srpen 22, 201114 r Omlouvám se. Nenapadlo mne, že jako spotřeba LPG se zde uvádí cosi, co s LPG nemá mnoho společného. Jinak k tématu, letos jsem si udělal výlety do Itálie, Bulharska, Řecka. Rakousko, Řecko - LPG jen vyjímečně. Nechci-li podřizovat trasu čerpačce, odjedu prostě něco na benzín. Např. v Řecku jsem na první LPG narazil až po 700 km. Maďarsko - se nechá vždy přejet, takže čerpat netřeba. Itálie - v Alpách také takřka není. Např. z Tarvizia byla nejbližší pumpa 65km. Udělat si kvůli natankování výlet 130km je na pováženou. Dál ve vnitrozemí už pumpy jsou, ale sehnat LPG po 19. hod. nebo v neděli, je takřka nemožné. Rumunsko, Srbsko, Bulharsko - bez problémů. Zvláště v Srbsku a Bulharsku je benzínka bez LPG spíše vyjímka.
Srpen 23, 201114 r netřeba se omlouvat jinak to Řecko mě zajímá ... to že je tam čerpaček jak šafránu jsem tak nějak věděl, ale co mě zatím od cesty do Řecka odrazovalo, bylo, že jsem na nějakém cestovatelském webu četl, že LPG tam smí tankovat jen taxikáři ... takže to už je minulost? A jen tak pro zajímavost cenu by jsi nevěděl v CZK? Není od věci sem dávat i informace tohoto druhu Upraveno Srpen 23, 201114 r od Malta
Srpen 23, 201114 r Ja zadny rozdil nepozoruju. Ba naopak na cesky plyn najezdim nejvic km. Ale spis to bude souviset s podilem dalnic v CR Auto najede vetsinu na nemecky plyn, zkouselo plyn italsky, francouzky, spanelsky, polsky a jede to porad stejne. Ale mate pravdu, lidi rikaj ze v CR je pry plyn horsi, ze ma i dle normy mensi oktanove cislo... Ale ja po tom nepatral, kdyz potrebuju plyn tak tankuju kdekoliv, porad lepsi nez jet na benzin ale kouknu: CR- ČSN EN 589:2004 - oktanove cislo LPG min 89 DE - DIN EN 589 - 103-111 takze mozna na tom neco bude Upraveno Srpen 23, 201114 r od silarm
Srpen 23, 201114 r no ale je to neoverena iformace, navic ted je v CR norma CSN EN 589:2009-02-01. Tu bohuzel k nahlednuti nemam, a paltit za ni nebudu no kdyz se kouknu do listu paliv jednotlivejch Benzinek v CR tak tam taky najdu udaj min 89... takze asi stale aktualni kdyz prolistuju nemeckou normu, tak najdu ze tam je tam stoji taky min 89, navic je poznamka ze tahle norma plati po cele evrope... Takze si myslim ze zadnej velkej rozdil nebude. Spis jedna pani povidala jak je na zapade vsechno lepsi... ale ikdyby bylo oktanove cislo malinko nizsi tak to Malta na spotreba stejne nejak zavratne nepozna... podle me tu mame OT jak vysitej Upraveno Srpen 23, 201114 r od silarm
Srpen 23, 201114 r takže jsem příspěvky přesunul do čerpaček kam se hodí více, abyste mi nezas...li Čendovo téma
Srpen 23, 201114 r pánové, co jste tu zase rozhrábli za debatu, vůbec se divím Paulovi, co auta dělá, každý plyn dnes tuto normu plní, vždyť je absolutně jednoduché udělat si "odparek", takže tím se dá zjistit, co ti dovezli na čerpací stanici, nebo na co jezdí auto, co dojede na servis, je to jen o složení plynu, když je vyšší podíl butanu, auto najede víc km, ale když to bude v zimním období, nemá takový tlak a nedostane se z nádrže ven(to se tu taky řešili-že je to voda???-je to butan), když je podíl propanu vyšší, je dojezd o něco nižší, ale zase auto podstatně živější.....jen vás můžu uklidnit, dle výsledků ČOI je na tom podle odebraných vzorků plyn nejlíp, benzín hůř a nejvíc propadá nafta, takže teď jak se říká babo raď....
Srpen 23, 201114 r Cena v Řecku byla (jako všude jinde) na 1/2 ceny N95. N95 byl před týdnem cca 1,6-1,7 Eura/litr. Vůbec mi tam nyní (po zvednutí daní) přišlo dost draho. Ale zase je tam krásně (například Athos se zvedá přímo z moře do výšky přes 2000m). Když se vyhneš profláknutým centrům tak je to paráda. Pokud se tam chystáš, tak bych rád upozornil, že pokud chceš tankovat v Srbsku a použiješ Euro, tak díky jejich zlodějskému kurzu (na pumpě) zaplatíš tak o 1/4 více. A většinou ti budou tvrdit, že platit kartou nejde. Vyjímkou byl, jak kurzem, tak kartou, OMV. Upraveno Srpen 23, 201114 r od j3s
Srpen 23, 201114 r v Srbsku (a nejen tam) zásadně tankuji na kartu, nikde a nikdy jsem neměl problém, jedinou vyjímkou byl srbský Pirot (Blue Petrol), kde ještě minulý rok neakceptovali platební karty, byť je měli na dveřích uvedené. Letos jsem tam neplánoval brát, jen jsem si tam udělal přestávku a hle, při dotazu karty brali, takže jsem tam vzal i při cestě tam, tak i zpět.
Září 29, 201113 r tak nevím jestli si ze mně včera dělali pr ... srandu, ale dnes zase zpět 16,50 ... tak jestli měli nějakou sváteční slevu ... no kdybych se včera nedíval několikrát jestli mě nešálí zrak, tak bych skoro začal věřit že se mi to zdálo Upraveno Září 29, 201113 r od Malta
Září 29, 201113 r U nás na Shellce, kousek před Znojmem, stojí už asi 2 měsíce 15,9. Jako čerstvého plynaře, mě plná nádrž za 660 vždy potěší
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.