Přejít na obsah

EGR VENTIL


Ján Storoška

Doporučené příspěvky

Takže som to dnes ten EGR ventil zaslepil. Robota to bola nechutná nakoľko v tej zamrdanej octavii je tažký prístup k spodnému šróbu čo drží cely ten EGR ventil. Ale ked sa mi to podarilo rozobrat skoro som odpadol. Tolko bordelu som ani vo sne nečakal! na to že mam najazdených 128.000km tam toho bolo za DVE plne HRSTE ! A tu vám prinášam aj fotografie aby ste verili!

To je tak, když se jezdí na spotřebu :)

Editováno: , autor: olisoft
necituj s obrazkami
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
ahoj, ja mam takový problem, nechci zakladat novy tema, ale v servisu mi řekli že mam asi vadny EGR ventil, mam motor 1.9tdi Ahf 81kw, k věci: ráno jako uplně prvni start to dlouho točilo a žhavilo, a po naskočeni lehce kolisaly otáčky. žhavičky OK, starter po OK (repasovany), čerpadlo OK (dělali novou hlavu). ale ted uz to nekolisa pri startu, ale stale to dlouho točí, než to naskočí. je možný že by to dělal ten EGR ventil pouze u prvního startu?, každy další naskočí na brnk. popř kolik stojí, a co se stane když je nefunkční? díky

a co baterie jak ta je na tom?stává se totiž,že pokud máš už vysloužilou baterii tak neotočí s motorem(TDI) tak rychle jak je potřeba a nechytne to hned

no a pak když se baterie oživý tak je to na chvilku ok kamarád to tak měl a když koupil novou baterii tak byl problém vyřešen

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši, nevím jak vy. ale já jsem po vyčištění EGR a sání taky přemýšlel jestli zaslepit nebo ne. Když jsem se nad tím zamyslel, tak jsem došel k tomu názoru, že zaslepovat je blbost. Tak třeba ty fotky toho zadělanýho EGR , měl jsem to taky asi tak jak je to na těch fotkách. No ale za 190 tis. najetých kilometrů. Řekněte má to cenu zaslepovat? Helmut to tak vymyslel a vymyslel to pravda jen proto, abychom dýchaly čistější vzduch, protože je pravda, že je to opravdu vynález pro zlepšení spalování výfukových splodin. Nevím kdo z Vás kolik najezdí kilometrů na to aby si spočítal kolikrát to bude ještě muset čistit, ale za sebe myslím že už to dělat u svého auta nebudu muset. Zvolil jsem kompromis, nastavil jsem Wagem snížení funkce EGR na minimum. Nevěřte takovým řečem o snížení spotřeby po zaslepení a lepším chodu motoru nebo dokonce o zlepšení výkonu, je to k smíchu :D . EGR ventil nefunguje pořád tak, že by neustále pouštěl splodiny zpět do spalovacího traktu, funguje přerušovaně v nízkých a převážně voloběžných otáčkách a to jen opravdu krátce. Ani to že EGR vyčistíte, motoru nijak zvlášť nepomůžete, tedy pokud to opravdu není přímo ucpaný sra..kama, ale to jsem ještě neviděl. Když se rozhodnete vyčistit, jedině dobře, člověk se pak cítí líp že pro autí něco udělal, ale nevím nevím, jestli někde v něčem dojde k nějakému zlepšení, to už je otázka sugesce. Každopádně vědomí že mám čistý sání a EGR je super. kol1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Ak chces zaslepovat, tak vraj ani nemusis EGR vyberať, stačí zaslepiť prívodnú hadičku, ktorá podtlakom ovláda EGR (teda samozrejme poklial ventil tesní)

Pani a co SDI?

Pri diagnostike mi zistili,ze ten elektricky solenoid,co ovlada EGR je v prdeli,netesil a podtlak isiel stale na EGR,tak som tie hadicky zaslepil.Odvtedy moje SDI je elastickejsie,lepsie sa vytaca,ale o par deci vyssia spotreba.

Pocul som nazor,ze tytmo postupom sa odstavi ta chcipacia klapka a potom motor pri vypnuti trasie a nicia sa silentbloky.

Mate niekto jednoznacnu radu? :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U SDi bys měl ještě vydělat tu klapku co je v sání je na dvě hvězdičky, protože ta klapka na volnoběh dělá dodatečně podtlak aby EGR mohlo fungovat, a když je EGR zaslepeno tak by mohlo docházet k tomu že bude zbytečně nedostatek vzduchu.

Chcípací klapku starý TDi taky neměli a jezdí to pořád, to je jen o doběhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čest chlopi. Potřeboval bych jednu chytrou radu. Mám problém s tím, že když vypnu motor, tak po 2 - 3 sekundách nastane v motoru takový tupý výbuch. Ne že by to byla nějaká obrovská rána, ale jde to slyšet. Může to být vadný ten EGR ventil? Má to nějaký vliv na životnost motoru? Už mi tady borci říkali, že je to hodně špatné a je třeba to vyměnit. Tak nevím, čemu věřit. Někdo čistí, jiný mění a další zaslepuje. Jen mi jde o to, co to může udělat s motorem a jestli to je opravdu tak velká závada. Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takový problém mám taky a řešily sme to tady v sekci MOTOR,hledej"Po vypnutí motoru rána do sání"

JJ, vím, ale chtěl jsem konkrétní odpověď. Nechtěl bych jít do důsledku, co by se mohlo stát, kdybych to nechal tak. To by byl asi maras pane Karas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
Takže som to dnes ten EGR ventil zaslepil. Robota to bola nechutná nakoľko v tej zamrdanej octavii je tažký prístup k spodnému šróbu čo drží cely ten EGR ventil. Ale ked sa mi to podarilo rozobrat skoro som odpadol. Tolko bordelu som ani vo sne nečakal! na to že mam najazdených 128.000km tam toho bolo za DVE plne HRSTE ! A tu vám prinášam aj fotografie aby ste verili!

taky se chystám to celé vyčistit,zaslepit a vrazím tam místo celého toho dílu díl chromovaný viz. orázek na kterém je ještě výstup na připojení budíku který ukazuje tlak turba ale to nepotřebuju tak že příjde taky zaslepit sehnal jsem to za 8 stovek ale našel jsem firmu která to normálně dělá ale ještě upravujou řj no ale ta cena je úplně někde jinde nejsem si jistý ale myslím že ta celá sranda u nich výjde na necelé 4tisíce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky se chystám to celé vyčistit,zaslepit a vrazím tam místo celého toho dílu díl chromovaný viz. orázek na kterém je ještě výstup na připojení budíku který ukazuje tlak turba ale to nepotřebuju tak že příjde taky zaslepit sehnal jsem to za 8 stovek ale našel jsem firmu která to normálně dělá ale ještě upravujou řj no ale ta cena je úplně někde jinde nejsem si jistý ale myslím že ta celá sranda u nich výjde na necelé 4tisíce.

tady je muj egr v 80tis km

post-6074-1235232355_thumb.jpg

post-6074-1235232362_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až ti sklouzne hadice z toho krásně pochromovaného a levného kusu a popravíš turbo budeš nejspíš

smutný.

Já bych klapku nedal pryč ani náhodou, už jen proto, že kdyby prdlo turbo a nasálo to olej, tak to nezastavíš.

jeden kousek to má na autě a ok můžu tam dát pro jistotu dvě objímky aby to jo drželo

myslím že to bude ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeden kousek to má na autě a ok můžu tam dát pro jistotu dvě objímky aby to jo drželo

myslím že to bude ok

a proč to tam dáváš,když tam nedáš ten budík tlaku.Tak jsi mohl koupit jen dvě záslepky za 200kč a klapku tam nechat,pokud ji tam teda máš.Ti pak pěkně zamlátí motor při zdechání

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a proč to tam dáváš,když tam nedáš ten budík tlaku.Tak jsi mohl koupit jen dvě záslepky za 200kč a klapku tam nechat,pokud ji tam teda máš.Ti pak pěkně zamlátí motor při zdechání

zatím to mám v původním stavu nejdřív to budu muset rozdělat a mrknout jestli je to na kominíka nebo ne ale když jsem viděl ty fotky tak to určo nebudu mít jiné než ostatní motor má už 8.25 krát objetou zeměkouli tak že to bude asi dost zanesené no a když tu čtu samá negativa na to co tam chci dát tak se na to asi vykašlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Kewwin: Mohu říct, že teď jsem se opravdu pobavil. :smich: Koupil jsi dobrou napodobeninu, která ovšem není moc dobře funkční! Typuji, že jsi tento výrobek koupil z jednoho aukčního serveru.

Jedná se o napodobeninu Allard Power Pipe kitu viz http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php, ale dost tragickou. Jak už psal Indi, chybí na konci nátrubku jakýkoliv lem nebo zdrsnění, které by zabránilo sklouznutí tlakové hadice. Stejně je na tom výstup pro barometr, navíc je v dosti nestandardním rozměru. Výstup pro barometr není jednoduše zaslepitelný. Ani záslepka nevypadá moc dobře. No hrůza!

U nás originální Power Pipe kit včetně montáže přijde na 2.669,- Kč vč. DPH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Kewwin: Mohu říct, že teď jsem se opravdu pobavil. :smich: Koupil jsi dobrou napodobeninu, která ovšem není moc dobře funkční! Typuji, že jsi tento výrobek koupil z jednoho aukčního serveru.

Jedná se o napodobeninu Allard Power Pipe kitu viz http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php, ale dost tragickou. Jak už psal Indi, chybí na konci nátrubku jakýkoliv lem nebo zdrsnění, které by zabránilo sklouznutí tlakové hadice. Stejně je na tom výstup pro barometr, navíc je v dosti nestandardním rozměru. Výstup pro barometr není jednoduše zaslepitelný. Ani záslepka nevypadá moc dobře. No hrůza!

U nás originální Power Pipe kit včetně montáže přijde na 2.669,- Kč vč. DPH.

jj to já sem běžně píšu aby se lidi bavili lol né teď vážně koukám že jsem se unáhlil a měl jsem se na to vykašlat zbytečně vyhozené peníze ale to je už jedno pošlu to dál do světa

a bude dík za upozornění. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...