Publikováno Prosinec 16, 200717 r Ahoj,potřeboval bych poradit,třeba to někomu dělá také,jakmile se ochladí pod bod mrazu zůstane mi svítit kontrolka řízení po zapnutí klíčku.Když vypnu zapalovaní a znovu zapnu už zhasne normalně a cely den už funguje jak má.Mám řízení KOYO,auto z roku 2002,kapaliny v servu dost.Docela mi to štve,protože mám sdi a vlastně žhavím dvakrát za sebou,nevadí to svíčkám?Předem díky za každou radu.
Prosinec 16, 200717 r Ahoj,potřeboval bych poradit,třeba to někomu dělá také,jakmile se ochladí pod bod mrazu zůstane mi svítit kontrolka řízení po zapnutí klíčku.Když vypnu zapalovaní a znovu zapnu už zhasne normalně a cely den už funguje jak má.Mám řízení KOYO,auto z roku 2002,kapaliny v servu dost.Docela mi to štve,protože mám sdi a vlastně žhavím dvakrát za sebou,nevadí to svíčkám?Předem díky za každou radu. no, nechci byt rypal. ale od kdy maji diesely svicky?
Prosinec 16, 200717 r no, nechci byt rypal. ale od kdy maji diesely svicky? diesly maji žhavici svíčky!!!ale to je snad jasne,ne??!!
Prosinec 17, 200717 r řekl bych, že máš podpětí a proto ti servo hází chybu, opětovné žhavení nevadí, ale asi máš svíčky skoro v háji, zaměřil bych se na tyhle dvě věci.
Prosinec 17, 200717 r Autor Nedavno jsem kupoval novou baterku,a starty v mrazu jsou zatim v pohode,proc myslis ze mam zhavici svicky v haji.
Prosinec 17, 200717 r Nedavno jsem kupoval novou baterku,a starty v mrazu jsou zatim v pohode,proc myslis ze mam zhavici svicky v haji. z toho, jak píšeš, že dvakrát žhavíš, jsem myslel, že to jednou nestačí, normálně by mělo stačit jednou, tak proto, ten pokles napětí může být při startu způsobem právě odběrem při startu
Prosinec 17, 200717 r Autor Tak to jsme si nerozumely,ta kontrolka sviti stale po zapnuti klicku jeste nez zacnu startovat,tak vypnu zapalovani a pri novem zapnuti uz zhasne normalne.
Prosinec 17, 200717 r Autor Lonskou zimu to nedelalo a nevis na co ma ten mraz vliv,moc se mi to nelibi....
Prosinec 17, 200717 r Tak to asi nejsou splněný nějaký podmínky,dát to na VAG a zjistit co to píše za chybu a pak postupovat podle D.P.
Prosinec 17, 200717 r Tak to jsme si nerozumely,ta kontrolka sviti stale po zapnuti klicku jeste nez zacnu startovat,tak vypnu zapalovani a pri novem zapnuti uz zhasne normalne. tady ale píšeš něco jiného, tak co vlastně ???
Prosinec 17, 200717 r Ahoj,potřeboval bych poradit,třeba to někomu dělá také,jakmile se ochladí pod bod mrazu zůstane mi svítit kontrolka řízení po zapnutí klíčku.Když vypnu zapalovaní a znovu zapnu už zhasne normalně a cely den už funguje jak má.Mám řízení KOYO,auto z roku 2002,kapaliny v servu dost.Docela mi to štve,protože mám sdi a vlastně žhavím dvakrát za sebou,nevadí to svíčkám?Předem díky za každou radu. nic o ztuhlém řízení po nastartování
Prosinec 17, 200717 r Autor tuhe rizeni jsem mel kdyz jsem to zkusil nastartovat se svitici kontrolkou,kdyz zhasne jde normalne
Prosinec 17, 200717 r takže, nepoblikává ti palubka, světla? máš odmotaný svazek? nenaléval jsi do ostřikovačů a nenalil vedle?
Prosinec 17, 200717 r Autor asi budu muset,jen me zarazi proc to dela jen v mrazu a vetsinou jen pri prvnim dennim zapnuti....
Prosinec 17, 200717 r asi tomu trvá než se to rozhýbe, já taky vstávám ráno z postele pomalu a pak už to jde
Prosinec 17, 200717 r no, nechci byt rypal. ale od kdy maji diesely svicky? Tohle se mi stalo asi již dvakrát na služební Fábce. Ale řízení mi ztuhlo vždy za jízdy a rozsvítila se oranžová kontrolka serva. Stačilo vždy zhasnout motor a znova nastartovat a bylo po problému. Nebylo to ale nic příjemného. Už rok se mi to nestalo a nijak sem to neřešil a jestli s tím něco dělali v servisu netuším.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.