viktor Vloženo 24. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 Hledal jsem hledal, přesně tohle nenašel, ale z příspěvků to vypadá na pumpu. Jestli to tu je tak se omlouvám.. Octa 1,9TDi PD Na dálnici po cca 20 min jízdy najednou přestalo topit a začlo hulákat, že není chladící kapalina - teplota v červeným. Zastavil jsem vypnul, ochladil. Pak dojel na benzínku, tak 60kou a co nejvíc na vlonoběh, protože se to vždycky začlo za chvíli hřát. Kaplina nemizí, ale byla s největší pravděpodobností stará. Auto je z Itálie a počítám, že tam neměnili a já ji blbec nezkotroloval. Takže bylo podezření na zámrz, ale i po noci v garáži při cca 15-20 stupních problén nezmizel. Při opatrné jízdě nebo stání teplota zůstává na 90, až do kopce nebo vytáčení začne stoupat. Na neutrál po chvíli zase spadne na 90 a drží, netopí. Termostat je vyměněn tak před cca 2, 3 měsícema. Přepoklad je, že to trochu zgelovatělo, nebo až přimrzlo a vrtulka to nedala. Co myslíte? Trochu pech takhle mezi svátkama. Doufám, že ve čtvrtek pátek budou mít někde po praze otevřenej servis aby ji moh kdyžtak koupit..:-S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor Rapsaj Vloženo 24. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 Hledal jsem hledal, přesně tohle nenašel, ale z příspěvků to vypadá na pumpu. Jestli to tu je tak se omlouvám..Octa 1,9TDi PD Na dálnici po cca 20 min jízdy najednou přestalo topit a začlo hulákat, že není chladící kapalina - teplota v červeným. Zastavil jsem vypnul, ochladil. Pak dojel na benzínku, tak 60kou a co nejvíc na vlonoběh, protože se to vždycky začlo za chvíli hřát. Kaplina nemizí, ale byla s největší pravděpodobností stará. Auto je z Itálie a počítám, že tam neměnili a já ji blbec nezkotroloval. Takže bylo podezření na zámrz, ale i po noci v garáži při cca 15-20 stupních problén nezmizel. Při opatrné jízdě nebo stání teplota zůstává na 90, až do kopce nebo vytáčení začne stoupat. Na neutrál po chvíli zase spadne na 90 a drží, netopí. Termostat je vyměněn tak před cca 2, 3 měsícema. Přepoklad je, že to trochu zgelovatělo, nebo až přimrzlo a vrtulka to nedala. Co myslíte? Trochu pech takhle mezi svátkama. Doufám, že ve čtvrtek pátek budou mít někde po praze otevřenej servis aby ji moh kdyžtak koupit..:-S Pokud jsi nedělal rozvody kde se doporučuje výměna vodní pumpy, tak s největší pravděpodobností to bude ta pumpa. V tomhle případě bych s tím ani moc nejezdil. Rozvodový řemen totiž většinou praskne právě kvůli vodní pumpě, která se zadře. Jinak přeji pěkné svátky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 24. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 Pokud jsi nedělal rozvody kde se doporučuje výměna vodní pumpy, tak s největší pravděpodobností to bude ta pumpa. V tomhle případě bych s tím ani moc nejezdil. Rozvodový řemen totiž většinou praskne právě kvůli vodní pumpě, která se zadře. Jinak přeji pěkné svátky. kdyby ti to zamrzlo,tak ti vyleti zatka proti zamrznuti a voda by ti ubyla,tak jsou dve moznosti,bud je ohoblovana vrtulka nebo hlava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 24. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 Díky za reakce. Rozvody byly, pumpa ne, nevěděl jsem, že se doporučuje taky měnit (díky za radu). Podle toho jak se o to v itálii starali, tak je tam původní - mám najeto 130tkm.. Octavie81: Co myslíš tou hlavou, to mě trochu děsí...? (případně jak to poznám) Ono mi to nezamrzlo při stání (pokud to teda přimrzlo). Mě se to stalo při jízdě. Důležitý je že na dálnici při cca 20 minutové jízdě stopadesátkou. Ten den ráno jsem bez problémů najezdil 40min po prázdný praze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 25. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2007 Díky za reakce. Rozvody byly, pumpa ne, nevěděl jsem, že se doporučuje taky měnit (díky za radu). Podle toho jak se o to v itálii starali, tak je tam původní - mám najeto 130tkm..Octavie81: Co myslíš tou hlavou, to mě trochu děsí...? (případně jak to poznám) Ono mi to nezamrzlo při stání (pokud to teda přimrzlo). Mě se to stalo při jízdě. Důležitý je že na dálnici při cca 20 minutové jízdě stopadesátkou. Ten den ráno jsem bez problémů najezdil 40min po prázdný praze... za jízdy?Ale hned po,vyjetí ne?Nebo za jak dlouho.To muselo zamrznout jeste nez otevrel termostat,ale to by jsi nehnal hned 150ne?Hlava vetšinou nepraskne,jen vyletí tesneni,ale to ti vyzkoušejí natlakovaním systemu,pak jen ta pumpa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 25. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2007 Zkus to nechat do rána vychladnout a pak to zkus znova, já měl loni podobný problém, auto po určité době začalo vařit, když se nechalo vychladnout byl klid, začala se mi protáčet vrtulka na pumpě, někdy víc jindy míň, podle toho jak byla teplá voda, myslímže máš to samé. Pumpa. Pak záleží na tom, jak dlouho se držela teplota přes 100, mohlo by to pokřivit hlavu, mě ji pak o 5stovek srovnávali.Vím ze skušenosti, člověka to nepotěší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 25. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2007 Už to stálo v garáži u topení - jedna noc cca do 10°C nad nulou, další noc v garáži dokonce do cca 20°C. Ráno po zahřátí ty samý příznaky. DLoho tam přes 100 nebyla na horu to leze rychle a zastavil jsem do 20sec po tom co to začlo řvát, že zkontrolovat kapalinu. Dohromady bych řek že ani ne minutu od 90°c. Jel jsem na mladou bouli z prahy holešovic - to je tak půl až tři čtvrtě hodiny.(dojel jsem tak 30km před bouli) A cca hodinu před tím jsem s tím jezdil 40min po praze (to ještě bez problémů, topilo atd.) Zahřát to nechávám poctivě.. Když to tak píšeš tak vlastě to mohlo zamrznout ze začátku a pak se ukroutit vrtulka až na tý dálnici..(jestli to bude vrtulkou. Pumpa de ven zejrta večer, tak se uvidí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 25. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2007 Většinou ty původní vodní pumpy mají plstavý lopatky a setkal jsem se že bud se to protáčelo nebo se ulomili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor Rapsaj Vloženo 25. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2007 Už to stálo v garáži u topení - jedna noc cca do 10°C nad nulou, další noc v garáži dokonce do cca 20°C. Ráno po zahřátí ty samý příznaky. DLoho tam přes 100 nebyla na horu to leze rychle a zastavil jsem do 20sec po tom co to začlo řvát, že zkontrolovat kapalinu. Dohromady bych řek že ani ne minutu od 90°c. Jel jsem na mladou bouli z prahy holešovic - to je tak půl až tři čtvrtě hodiny.(dojel jsem tak 30km před bouli) A cca hodinu před tím jsem s tím jezdil 40min po praze (to ještě bez problémů, topilo atd.) Zahřát to nechávám poctivě.. Když to tak píšeš tak vlastě to mohlo zamrznout ze začátku a pak se ukroutit vrtulka až na tý dálnici..(jestli to bude vrtulkou. Pumpa de ven zejrta večer, tak se uvidí) Jak jsem ti psal, na 99,9% je v háji vodní pumpa a rozhodně bych s tím osobně moc nejezdil. Kdo ti dělal rozvody bez vodní pumpy? Pokud vyměnil jen rozvoďák tak je to dobrej amatér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 26. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 (editace) Jasně že nejezdim, po problému se to projíždělo akorát dvakrát, po tom co to stálo v garáži jestli to není zámrz. Zahřát a konec. Nikdo není dokonalej, rozvody mě dělal šikovnej kamarád, vyučenej mechanik co dělal pár let v servisu, ale teď už nějakej ten pátek ne, protože šetří prachy na vlastní. A to se z vejplaty mechanika moc nedá.. Na jeho práci nemůžu říct půl slova. To že se u octávky mění s rozvodama pumpa sme neveděli, ve spoustě aut je věčná. V každým případě díky!! Editováno: 26. Prosinec 2007, autor: viktor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 Jasně že nejezdim, po problému se to projíždělo akorát dvakrát, po tom co to stálo v garáži jestli to není zámrz. Zahřát a konec. Nikdo není dokonalej, rozvody mě dělal šikovnej kamarád, vyučenej mechanik co dělal pár let v servisu, ale teď už nějakej ten pátek ne, protože šetří prachy na vlastní. A to se z vejplaty mechanika moc nedá.. Na jeho práci nemůžu říct půl slova. To že se u octávky mění s rozvodama pumpa sme neveděli, ve spoustě aut je věčná.V každým případě díky!! Pumpa se zpravidla mění až s druhou výměnou rozvodů. Je otázka jestli ty tvoje km na tacho jsou skutečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 26. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 Pepa007 jestli je to tak, tak jsme měli vyměnit. Km by měli být ok, má servisku v řídící jednotce taky jsou a i na to vypadala. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 Pumpa se zpravidla mění až s druhou výměnou rozvodů. Je otázka jestli ty tvoje km na tacho jsou skutečné. Přesně tak, pumpa se doporučuje měnit při každé druhé výměně rozvodů. Já jsem nechal měnit pumpu až při třetí výměně rozvodů. Netekla a naštěstí vydržela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Jak jsem ti psal, na 99,9% je v háji vodní pumpa a rozhodně bych s tím osobně moc nejezdil. Kdo ti dělal rozvody bez vodní pumpy? Pokud vyměnil jen rozvoďák tak je to dobrej amatér. Spíš dobrej, masér. Svépomocí vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Přesně tak, pumpa se doporučuje měnit při každé druhé výměně rozvodů. Já jsem nechal měnit pumpu až při třetí výměně rozvodů. Netekla a naštěstí vydržela. Pumpu jsem u druhého rozvodu nevyměnil. Tak to budu hlídat úniky kapaliny, aspoň 1x týdně Zatím OK. Píši o 1,9TDi, aby nedošlo k mýlce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 27. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Takže hlásim ukroucená vrtulka. Shodli jsme se, že lepší plastová ukroucená, než železná věčná a aby se to potkalo .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1phantom Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 [ to je ina haluz. Ja mam 1.8 20VT a ta moja mi spravila to iste (22. decembra, kua), idem si tak pekne nadupany do kopca ked mi oci vypychla kontrolka teploty, jasne ze aj voda dostala krýdla a uletela :-) , tretieho idem do servisu, dufam ze to bude vodna pumpa a nie neco ine, ako napr voda prerazena cez hlavu valca (cez tesnenie). cele rozvody ma cez kamosa vo velkosklade budu stat 3600 Sk aj s vodnou pumpou. zaujimalo by ma co to vyde u vas v CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 30. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 rozvody si nevybavim. Pumpa v origo servise 1800.-, repas.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.