Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

dobře, ale mě když dělaj geo tak seřizujou i odklony, to přece jenom volantem neseřídí nebo jo?

Jasně, že odklon ne :)

tak pak nechápu, proč by to někdo dělal přes volant, když stejně pak pod auto musí vlézt

Je to jednodušší a v servisech jsou líný, seřídí jen tohle a na odklon leckde pečou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja mam 98tis km a krom tech kotoučů taky zatím nic zásadního. kvalitu zpracování s klidným svědomým přirovnám k Audi. s japoncema žádnou zkušenost nemám a asi ani mít nebudu, protože krom S2000 a nějakých možná lexusů mi pytle s rejží nesmí do baráku...

S AUDI??? Tak s možná 5 let starou A4, ne??? Zase nepřeháněj, já OII fandím, né že né, ale AUDI je opravdu kapku jinde ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja mam 98tis km a krom tech kotoučů taky zatím nic zásadního. kvalitu zpracování s klidným svědomým přirovnám k Audi. s japoncema žádnou zkušenost nemám a asi ani mít nebudu, protože krom S2000 a nějakých možná lexusů mi pytle s rejží nesmí do baráku...

S AUDI??? Tak s možná 5 let starou A4, ne??? Zase nepřeháněj, já OII fandím, né že né, ale AUDI je opravdu kapku jinde ;)

Audi ? :worthy:worthy Snad ani ne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vozy Audi taky máme v našem vozovém parku....jsou super jednou za rok prasklé přední sklo, u jednoho se trochu připejkaly sedačky - najednou v létě seply a topily a topily, u druhého praskaly xenony, pár drobných oprav na přední nápravě...o kotoučích nemluvím to je stejný........no jak píše Cosby jsou jinde.... :D . Jo pro upřesnění jsou to všechno A4 maximálně 4 roky staré...hold německá kvalita

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja se k tem Audinkam taky pridam:) Vcera se mi na nemecky dalnici cca ve 160ti odporoucel 2.0TDI DPF motor na rok stary a4ce:(( Bez varovani, v necelych 18.000km. Celkem mazec, prestane fungovat rizeni, brzdy.... Pod autem olej.... A to jsem si rikal, ze Audi je proti Kokte jinde..:( Porad zastavem nazor, ze rozhodne JE o par milovych kroku vpred (staci si sednout do A4 a vejs a projet se par km:), ale co se tyce sharovani dilu v ramci koncernu a hlavne tohodle proketyho motoru, tak si myslem svoje - je asi opravdu jedno v jakym aute 2.0TDi je, proste se s***..:(( Mate nekdo aslespon nejaky info ohledne 2.0TDi a jeho pripadnych zmenach/mutacich, ktery by vedly je zlepseni spolehlivosti tohodle motoru? Nebo je to opravdu 6:1? (V cz patecni auta/motory?) P.S Auti mam opavdu rad a hezky se k nemu chovam:)

Editováno: , autor: lajtgi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych otázku.. kolik tak stojí seřízení geometrie náprav? I když jsem do žádné díry nevletěl, tak mám podezření na hnutí, protože jsem si všiml mírné (odhadem 2mm u věnce volantu) nerovnosti volantu znatelné při vyšší rychlosti. Může to být křivé už od výroby, jen jsem si toho nevšiml, každopádně mě teď čeká dost kilometrů, tak bych to chtěl mít OK. Budu rád za každou radu.

Co myslíš nerovností volantu? Že není úplně na střed? tak to já mám taky tak,ale už jsem si nějak zvykl..

Jo? No přesně tak, že při jízdě rovně je mírně stočen na levou stranu. Jde to poznat i okem podle páček blinků a stěračů, nebo když se chytne zvrchu dál na hraně, kde už je pevná přístrojovka. Možná je to OK, jen jsem si toho všiml až teď, protože jsem to předtím nesledoval, tak nevim. Nebylo by to poprvé, co bych řešil něco, co je v pořádku :D.

Tak tenhle problém mám taky, všiml jsem si toho už při předávaní auta, akorát ho mám hnutý na pravou stranu - dvakrát jsem byl na kontrole geometrie v záruce pokaždé mi řekli že je vše v poho. Tak jsem po 3 zajel do servisu - opravdu se na to nedalo koukat a ani jet s volantem na rovno - už v 60km/h jsem jel hodne do svodidel v levo, posadil jsem technika do auta ať se projede, že to opravdu není spravené. Divil se jak to opravili, já ovšem také, poté co mi ,, seřídili geometrii" mi auto předali zpět - cely den jim to trvalo - závada nebyla opravena a jestě mi vyfakturovali 3x seřízení geometrie - jen pro pořádek auto jsem přebíral na začátu srpna 2006 a faktura vystavena 11.10.2006 - to byla posledi kapka a s timto servisem jsem skončil - těch věcí co mi na novém autě jako autorizovany prodejce a servis poškodili bylo opravdu moc. fuckpost-6803-1183548869_thumb.jpg

Octavia II 4x4 2.0 TDI DPF

Tak se mi na ten volant koukli ve Škodovce a mám to OK. Těch lidí s tím přichází víc .. každýmu se to může opticky zdát trochu jinak a podle těch plastů se to nedá poznat, protože se to nědělá rovně a s dost nima se dá jěště pohnout. Mně se to zdálo jen hodně málo, ale opravdu asi jen zdálo.. chce to asi nelpět tak na detailech.

Editováno: , autor: OctII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Měl bych otázku.. kolik tak stojí seřízení geometrie náprav? I když jsem do žádné díry nevletěl, tak mám podezření na hnutí, protože jsem si všiml mírné (odhadem 2mm u věnce volantu) nerovnosti volantu znatelné při vyšší rychlosti. Může to být křivé už od výroby, jen jsem si toho nevšiml, každopádně mě teď čeká dost kilometrů, tak bych to chtěl mít OK. Budu rád za každou radu.

Co myslíš nerovností volantu? Že není úplně na střed? tak to já mám taky tak,ale už jsem si nějak zvykl..

Jo? No přesně tak, že při jízdě rovně je mírně stočen na levou stranu. Jde to poznat i okem podle páček blinků a stěračů, nebo když se chytne zvrchu dál na hraně, kde už je pevná přístrojovka. Možná je to OK, jen jsem si toho všiml až teď, protože jsem to předtím nesledoval, tak nevim. Nebylo by to poprvé, co bych řešil něco, co je v pořádku :D.

Tak tenhle problém mám taky, všiml jsem si toho už při předávaní auta, akorát ho mám hnutý na pravou stranu - dvakrát jsem byl na kontrole geometrie v záruce pokaždé mi řekli že je vše v poho. Tak jsem po 3 zajel do servisu - opravdu se na to nedalo koukat a ani jet s volantem na rovno - už v 60km/h jsem jel hodne do svodidel v levo, posadil jsem technika do auta ať se projede, že to opravdu není spravené. Divil se jak to opravili, já ovšem také, poté co mi ,, seřídili geometrii" mi auto předali zpět - cely den jim to trvalo - závada nebyla opravena a jestě mi vyfakturovali 3x seřízení geometrie - jen pro pořádek auto jsem přebíral na začátu srpna 2006 a faktura vystavena 11.10.2006 - to byla posledi kapka a s timto servisem jsem skončil - těch věcí co mi na novém autě jako autorizovany prodejce a servis poškodili bylo opravdu moc. fuckpost-6803-1183548869_thumb.jpg

Octavia II 4x4 2.0 TDI DPF

Tak se mi na ten volant koukli ve Škodovce a mám to OK. Těch lidí s tím přichází víc .. každýmu se to může opticky zdát trochu jinak a podle těch plastů se to nedá poznat, protože se to nědělá rovně a s dost nima se dá jěště pohnout. Mně se to zdálo jen hodně málo, ale opravdu asi jen zdálo.. chce to asi nelpět tak na detailech.

>>> Tak isto sa mi zda, ze to taha trosku do prava a tym padom sa ten volant veelmi jemne staca do lava, kedze to vyrovnavam. Ma na to vplyv hlavne povrch vozovky , ked si vsimnete, tak povrch cesty je vacsinou zakriveny aby stekala voda od stredu ku krajom. A prave toto sposobuje to jemne tahanie auta do prava ku kraju. a dalej som si vsimol, ze ked v aute sedi viac ludi alebo je nalozene tak sa zase ten volant inac sprava :mellow:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja se k tem Audinkam taky pridam:) Vcera se mi na nemecky dalnici cca ve 160ti odporoucel 2.0TDI DPF motor na rok stary a4ce:(( Bez varovani, v necelych 18.000km. Celkem mazec, prestane fungovat rizeni, brzdy.... Pod autem olej.... A to jsem si rikal, ze Audi je proti Kokte jinde..:( Porad zastavem nazor, ze rozhodne JE o par milovych kroku vpred (staci si sednout do A4 a vejs a projet se par km:), ale co se tyce sharovani dilu v ramci koncernu a hlavne tohodle proketyho motoru, tak si myslem svoje - je asi opravdu jedno v jakym aute 2.0TDi je, proste se s***..:(( Mate nekdo aslespon nejaky info ohledne 2.0TDi a jeho pripadnych zmenach/mutacich, ktery by vedly je zlepseni spolehlivosti tohodle motoru? Nebo je to opravdu 6:1? (V cz patecni auta/motory?) P.S Auti mam opavdu rad a hezky se k nemu chovam:)

jo, já mám k tomu motoru tohle info : stojí za hovno, za hovno a ještě za hovno

Jestli to někoho uráží, at to smaže a dá mi body, ale je to tak !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

GEO

serizuje se to samozrejme na spojovackach. O2 ma navic delenou zadni napravu takze se serizuje i zadek. Presazeni na tisicihranu je prasarna. Nehovorim o situaci kdy mate cidlo uhlu natoceni volantu...

Proste pokud je to od vyroby tak mate pravo na serizeni zdarma. Navic jsou to prasata pri vyrobe. Mimochodem jen malo lidi s O2 ma pricku rizeni naprosto v pohode.

Takze. pokud auto tahne ci pricka je krive. Jedine GEO. U O2 nejen predek ale i zadek. Ten je dost citlivej takze se lehce rozhodi. Staci par chodniku.

Editováno: , autor: KRYSIMLADE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Měl bych otázku.. kolik tak stojí seřízení geometrie náprav? I když jsem do žádné díry nevletěl, tak mám podezření na hnutí, protože jsem si všiml mírné (odhadem 2mm) nerovnosti volantu znatelné při vyšší rychlosti. Může to být křivé už od výroby, jen jsem si toho nevšiml, každopádně mě teď čeká dost kilometrů, tak bych to chtěl mít OK. Budu rád za každou radu.

Co myslíš nerovností volantu? Že není úplně na střed? tak to já mám taky tak,ale už jsem si nějak zvykl..

Jo? No přesně tak, že při jízdě rovně je mírně stočen na levou stranu. Jde to poznat i okem podle páček blinků a stěračů, nebo když se chytne zvrchu dál na hraně, kde už je pevná přístrojovka. Možná je to OK, jen jsem si toho všiml až teď, protože jsem to předtím nesledoval, tak nevim. Nebylo by to poprvé, co bych řešil něco, co je v pořádku :D.

Tak tenhle problém mám taky, všiml jsem si toho už při předávaní auta, akorát ho mám hnutý na pravou stranu - dvakrát jsem byl na kontrole geometrie v záruce pokaždé mi řekli že je vše v poho. Tak jsem po 3 zajel do servisu - opravdu se na to nedalo koukat a ani jet s volantem na rovno - už v 60km/h jsem jel hodne do svodidel v levo, posadil jsem technika do auta ať se projede, že to opravdu není spravené. Divil se jak to opravili, já ovšem také, poté co mi ,, seřídili geometrii" mi auto předali zpět - cely den jim to trvalo - závada nebyla opravena a jestě mi vyfakturovali 3x seřízení geometrie - jen pro pořádek auto jsem přebíral na začátu srpna 2006 a faktura vystavena 11.10.2006 - to byla posledi kapka a s timto servisem jsem skončil - těch věcí co mi na novém autě jako autorizovany prodejce a servis poškodili bylo opravdu moc. fuckpost-6803-1183548869_thumb.jpg

Octavia II 4x4 2.0 TDI DPF

Taky mě to táhlo na pravou stranu ,u nové OII, dělali a dělali geometrii a pořád táhlo a nakonec přijel technik z MB a nechal vyměnit pneu za nové a vše bylo OK, ale ta jednání byla otřesná a velice nepříjemná, dělali ze mě vola a technici tvrdili, jak je to normální, jak každé auto táhne a podobné hovadiny. Otravovat a otravovat a zavolat klidně do MB. A taky už nikdy nejezdit do Auto Branka Praha - Prosek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O II je moje piate nové auto: Ja ich mením každé 2 roky. Túto OII mám 6 mesiacov a pred tým som mal tiež OII. Pre mňa jsú to autá s najmenším počtom porúch. Až na problém s komfortnýmí funkciami (riešim to na fóre), nemám žiadny problém. Teraz mám druhý raz DSG, úplná pohoda, bez poruchy. Cvaká mi akurát Climatronic, ale vraj to každý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...