Přejít na obsah

Odběr Symphony


bjes

Doporučené příspěvky

Nazdar pánové, namontoval jsem nové (staré) Symphony s CD, všechno chodí jak má včetně Maxíka (ještě jednou díky pro Honza72). Ale co se nestalo - přijdu ráno k autu...a nenastartuju. Baterka měla svých šest let, budiž jí země lehká. Přesto jsem se před koupí nové baterky pustil do zkoumání, jestli se někde neděje nějaká nekalost.

Takže:

Nastartováno přes kabely.

Altík dává, resp. na výstupu z regulátoru je 14.37V. Pohoda.

Na samotný baterce dvanáct voltů rovných. Slabota. Dolitá destilka, nabito. Druhej den zkusím otočit, nic. Baterka zase v tahu, 10,5V :) jak říkám, má svoje odslouženo. Nastaruju přes kabely, trochu baterku oživím a dám se do měření.

Měřím odběr proudu při odemčeným centrálu, zamčeným centrálu, rádiu vypnutým "jen" klíčkem i tlačítkem, s vypnutým i zapnutým nahráváním dopravních zpráv..Vždycky paráda počkat než to všechno usne. Všehcny spotřebiče vypnutý (větrák, světýlko apod...)

Ve všech případech první minuty odběr cca 400-450mA, pak klesne na cca 100-110mA. Asi po půlhodině odběr něco kolem 10mA. To by taky byla pohoda. Ovšem. OVŠEM:

jediná situace, která mě mátla bylo rádio, které dostalo za úkol dvě hodiny nahrávat dopravní zpravodajství.

Tam jsme se v měření dostali až k bodu, kdy klesá odběr na 100mA. Střídavě se totž na ampérmetru objevovalo 100mA a 280mA. Prostě vteřinu jedna hodnota, další vteřinu druhá hodnota. Takhle to šlo opět asi půlhodinu. Ve chvíli, kdy se v ostatních situacích spotřeba stáhla na 10mA, pokračoval střídavý odběr "základních" 10mA a cca 200mA Opět se hodnoty střídaly ve zhruba sekundových intervalech. Říkal jsem si, že je to logické, rádio si prostě každou sekundu "sáhne", jestli se někde nevysílá nějaké dopravní info. Čekal jsem, že po dvou hodinách, což měla být doba nahrávání, tyhle změny v odběru přestanou a ustálí se to zase kolem těch 10mA.

PRDLAJS.

Po dvou hodinách se odběr skutečně ustálil (rádio si asi přestalo sahat do éteru), ale spotřeba se ustálila na 250mA. Nechal jsem to další dvě hodiny, během kterých se nic nezměnilo. Pak jsem ztratil nervy a měřák odpojil.

Vím, že se to tu párkrát probíralo, ovšem jen letmo stylem "vypínej si TP a baterka bude v pohodě." Jasně. Ale já bych chtěl tu funkci využívat, líbí se mi. Někde přece musí bejt zakopanej pes! Přece Škodovka neprodává rádio, který při použití opěvovaný funkce za tejden vytluče baterku? Nebo jsem pořád idealista? Poradí někdo jak dál? Proč to po skončení nahrávání žere čtvrt ampéry? Navíc když to nic nenahrálo... Kdybych aspoň měl vysvětlení, že za tou čtvrtampérou byla potřeba podržet v paměti nahranou zprávu, ale takhle...

Tak co? Kdo ví? :) Dík!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych nezapomněl, klasika:

Fabia, MR02, resp 12/01. 44kW, motor AZF. Classic výbava s centrálem z fabriky Stejně tak tam bylo neorigo rádio. Dodělanej tempomat a nový budíky s maxidotem, klíčky na DO, po přepíchání pinů a odstranění Fantoma namontovaný Symphony CD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar pánové, namontoval jsem nové (staré) Symphony s CD, všechno chodí jak má včetně Maxíka (ještě jednou díky pro Honza72). Ale co se nestalo - přijdu ráno k autu...a nenastartuju. Baterka měla svých šest let, budiž jí země lehká. Přesto jsem se před koupí nové baterky pustil do zkoumání, jestli se někde neděje nějaká nekalost.

Takže:

Nastartováno přes kabely.

Altík dává, resp. na výstupu z regulátoru je 14.37V. Pohoda.

Na samotný baterce dvanáct voltů rovných. Slabota. Dolitá destilka, nabito. Druhej den zkusím otočit, nic. Baterka zase v tahu, 10,5V :) jak říkám, má svoje odslouženo. Nastaruju přes kabely, trochu baterku oživím a dám se do měření.

Měřím odběr proudu při odemčeným centrálu, zamčeným centrálu, rádiu vypnutým "jen" klíčkem i tlačítkem, s vypnutým i zapnutým nahráváním dopravních zpráv..Vždycky paráda počkat než to všechno usne. Všehcny spotřebiče vypnutý (větrák, světýlko apod...)

Ve všech případech první minuty odběr cca 400-450mA, pak klesne na cca 100-110mA. Asi po půlhodině odběr něco kolem 10mA. To by taky byla pohoda. Ovšem. OVŠEM:

jediná situace, která mě mátla bylo rádio, které dostalo za úkol dvě hodiny nahrávat dopravní zpravodajství.

Tam jsme se v měření dostali až k bodu, kdy klesá odběr na 100mA. Střídavě se totž na ampérmetru objevovalo 100mA a 280mA. Prostě vteřinu jedna hodnota, další vteřinu druhá hodnota. Takhle to šlo opět asi půlhodinu. Ve chvíli, kdy se v ostatních situacích spotřeba stáhla na 10mA, pokračoval střídavý odběr "základních" 10mA a cca 200mA Opět se hodnoty střídaly ve zhruba sekundových intervalech. Říkal jsem si, že je to logické, rádio si prostě každou sekundu "sáhne", jestli se někde nevysílá nějaké dopravní info. Čekal jsem, že po dvou hodinách, což měla být doba nahrávání, tyhle změny v odběru přestanou a ustálí se to zase kolem těch 10mA.

PRDLAJS.

Po dvou hodinách se odběr skutečně ustálil (rádio si asi přestalo sahat do éteru), ale spotřeba se ustálila na 250mA. Nechal jsem to další dvě hodiny, během kterých se nic nezměnilo. Pak jsem ztratil nervy a měřák odpojil.

Vím, že se to tu párkrát probíralo, ovšem jen letmo stylem "vypínej si TP a baterka bude v pohodě." Jasně. Ale já bych chtěl tu funkci využívat, líbí se mi. Někde přece musí bejt zakopanej pes! Přece Škodovka neprodává rádio, který při použití opěvovaný funkce za tejden vytluče baterku? Nebo jsem pořád idealista? Poradí někdo jak dál? Proč to po skončení nahrávání žere čtvrt ampéry? Navíc když to nic nenahrálo... Kdybych aspoň měl vysvětlení, že za tou čtvrtampérou byla potřeba podržet v paměti nahranou zprávu, ale takhle...

Tak co? Kdo ví? :) Dík!

moc ti sice naporadím ale funkci jsem cca 1 měsíc měl zapnutou auto stojí vždy 12hodin a o víkendu stálo 2 dny a baterku to vůbec nepoznamenalo a to mám baterku "jen" 44.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moc ti sice naporadím ale funkci jsem cca 1 měsíc měl zapnutou auto stojí vždy 12hodin a o víkendu stálo 2 dny a baterku to vůbec nepoznamenalo a to mám baterku "jen" 44.

Jo, dík za odpověď. Taky jsem tam měl 44Ah Akumu, teď jsem ji nahradil 45Ah Vartou. Je jasný, že s tím co jsi popsal to bude OK. Za dvanáct hodin to (s 250mA odběrem) z baterky odebere nějaký 3Ah, za víkend (48 hodin) to bude 12Ah. Při 44Ah baterce to za víkend sežere cca čtvrtinu kapacity baterie, takže by se to zdálo jakože v pořádku. Ale podle mě není.

Nikdy nevím, jestli auto nebude týden stát na místě, čas od časiu jedu na služebku ze dne na den. A za týden, tedy 168 hodin to vycucne 42Ah, což je prakticky kapacita baterky... Proto mi to přijde úchylný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem právě volal do BRM a výsledky svých laboratorních prací jim odvyprávěl. Byl jsem ujištěn, že všechno je v pořádku až do okamžiku, kdy se odběr po skončení nahrávání zpráv ustálí na 0,25A. Od té chvíle tam prý má být maximílně 5mA. A že se s tím prý už párkrát (dřív) setkali a dělala to nějaká starší verze firmwaru. Bohužel nemám na rádiu štítek (bazary, znáte to...) řekne mi VAG jakou verzi SW tam mám?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem právě volal do BRM a výsledky svých laboratorních prací jim odvyprávěl. Byl jsem ujištěn, že všechno je v pořádku až do okamžiku, kdy se odběr po skončení nahrávání zpráv ustálí na 0,25A. Od té chvíle tam prý má být maximílně 5mA. A že se s tím prý už párkrát (dřív) setkali a dělala to nějaká starší verze firmwaru. Bohužel nemám na rádiu štítek (bazary, znáte to...) řekne mi VAG jakou verzi SW tam mám?

vag ti vypíše číslo rádia a podle něj by se to dalo zjistit, ale viděl jsem, že nevypsal nic - jen napsal Technisat, takže jedině zkusit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vag ti vypíše číslo rádia a podle něj by se to dalo zjistit, ale viděl jsem, že nevypsal nic - jen napsal Technisat, takže jedině zkusit

Tak z VAGu vypadlo akorát tohle:

Adresa 56 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1U0 035 156 C

Komponent: Radio 0001

Kódování: 00205

Opravna #: WSC 0000

0 Nalezeny chyby:

umí z toho někdo vyčíst verzi SW rádia? :) Abych věděl, jestli to mám rovnou poslat do Kosmonos nebo ještě chvíli hledat jinde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak z VAGu vypadlo akorát tohle:

Adresa 56 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1U0 035 156 C

Komponent: Radio 0001

Kódování: 00205

Opravna #: WSC 0000

0 Nalezeny chyby:

umí z toho někdo vyčíst verzi SW rádia? :) Abych věděl, jestli to mám rovnou poslat do Kosmonos nebo ještě chvíli hledat jinde...

to číslo je 1U0 035 156 C, v BRM by to měli vědět podle čísla, ale nedělám si iluze o tom, jestli tam je ještě origo soft vzhledem k původu rádia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar pánové, namontoval jsem nové (staré) Symphony s CD, všechno chodí jak má včetně Maxíka (ještě jednou díky pro Honza72). Ale co se nestalo - přijdu ráno k autu...a nenastartuju. Baterka měla svých šest let, budiž jí země lehká. Přesto jsem se před koupí nové baterky pustil do zkoumání, jestli se někde neděje nějaká nekalost.

Takže:

Nastartováno přes kabely.

Altík dává, resp. na výstupu z regulátoru je 14.37V. Pohoda.

Na samotný baterce dvanáct voltů rovných. Slabota. Dolitá destilka, nabito. Druhej den zkusím otočit, nic. Baterka zase v tahu, 10,5V :) jak říkám, má svoje odslouženo. Nastaruju přes kabely, trochu baterku oživím a dám se do měření.

Měřím odběr proudu při odemčeným centrálu, zamčeným centrálu, rádiu vypnutým "jen" klíčkem i tlačítkem, s vypnutým i zapnutým nahráváním dopravních zpráv..Vždycky paráda počkat než to všechno usne. Všehcny spotřebiče vypnutý (větrák, světýlko apod...)

Ve všech případech první minuty odběr cca 400-450mA, pak klesne na cca 100-110mA. Asi po půlhodině odběr něco kolem 10mA. To by taky byla pohoda. Ovšem. OVŠEM:

jediná situace, která mě mátla bylo rádio, které dostalo za úkol dvě hodiny nahrávat dopravní zpravodajství.

Tam jsme se v měření dostali až k bodu, kdy klesá odběr na 100mA. Střídavě se totž na ampérmetru objevovalo 100mA a 280mA. Prostě vteřinu jedna hodnota, další vteřinu druhá hodnota. Takhle to šlo opět asi půlhodinu. Ve chvíli, kdy se v ostatních situacích spotřeba stáhla na 10mA, pokračoval střídavý odběr "základních" 10mA a cca 200mA Opět se hodnoty střídaly ve zhruba sekundových intervalech. Říkal jsem si, že je to logické, rádio si prostě každou sekundu "sáhne", jestli se někde nevysílá nějaké dopravní info. Čekal jsem, že po dvou hodinách, což měla být doba nahrávání, tyhle změny v odběru přestanou a ustálí se to zase kolem těch 10mA.

PRDLAJS.

Po dvou hodinách se odběr skutečně ustálil (rádio si asi přestalo sahat do éteru), ale spotřeba se ustálila na 250mA. Nechal jsem to další dvě hodiny, během kterých se nic nezměnilo. Pak jsem ztratil nervy a měřák odpojil.

Vím, že se to tu párkrát probíralo, ovšem jen letmo stylem "vypínej si TP a baterka bude v pohodě." Jasně. Ale já bych chtěl tu funkci využívat, líbí se mi. Někde přece musí bejt zakopanej pes! Přece Škodovka neprodává rádio, který při použití opěvovaný funkce za tejden vytluče baterku? Nebo jsem pořád idealista? Poradí někdo jak dál? Proč to po skončení nahrávání žere čtvrt ampéry? Navíc když to nic nenahrálo... Kdybych aspoň měl vysvětlení, že za tou čtvrtampérou byla potřeba podržet v paměti nahranou zprávu, ale takhle...

Tak co? Kdo ví? :) Dík!

Špatně jsi pochopil funkci nahrávání zpráv. Není to nahrávání po dobu dvou hodin a potom nic, ale uchování zpráv za poslední 2 hodiny (nebo 24, podle volby) Na co by ti byly zprávy z minulé neděle, pokud jezdíš např jen o víkendu? Tedy scanuje stále ale uchovává jen poslední 2 / 24 hodin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...