Publikováno Únor 15, 200817 r Dneska se mi stala taková úplně divná věc: během jízdy jsem dobržďoval před přechodem a pak se zase chtěl rozjet, ale měl jsem zařazenou vysokou rychlost a jel moc pomalu, takže mi Octávka mírně poskočila...za několik desítek vteřin se podívám na palubku a vidím, že najednou mi ukazatel paliva ukazuje totálně plnou nádrž, když jsem před tím měl přesně půlku. Do cíle mé cesty jsem měl asi 15 minut během kterých se ručička palivoměru pomalu, ale opravdu pomalu posunovala zpátky na původní hodnotu-tedy půlka nádrže...Nevím, jestli to mohlo být tím poskočením... Nevíte co se mohlo stát? Popř. popsat mi, jak vlastně funguje mechanismus, který ukazuje kolik je benálu v nádrži? Díky moc.
Únor 15, 200817 r Dneska se mi stala taková úplně divná věc: během jízdy jsem dobržďoval před přechodem a pak se zase chtěl rozjet, ale měl jsem zařazenou vysokou rychlost a jel moc pomalu, takže mi Octávka mírně poskočila...za několik desítek vteřin se podívám na palubku a vidím, že najednou mi ukazatel paliva ukazuje totálně plnou nádrž, když jsem před tím měl přesně půlku. Do cíle mé cesty jsem měl asi 15 minut během kterých se ručička palivoměru pomalu, ale opravdu pomalu posunovala zpátky na původní hodnotu-tedy půlka nádrže...Nevím, jestli to mohlo být tím poskočením...Nevíte co se mohlo stát? Popř. popsat mi, jak vlastně funguje mechanismus, který ukazuje kolik je benálu v nádrži? Díky moc. toto už jsem taky pozoroval, například mám 3/4 nádrže při delší jízdě, auto odstavím a pak už ručička do 3/4 nevyjede, zůstane níž. ale to už fakt nevíme, co na tom autě pozorovat Upraveno Únor 15, 200817 r od rolbar
Únor 16, 200817 r Jo asi tim poskocenim ale to jsi musel opravdu brzdit jak ..... Je tam spozdovaci clen v budikach takze v zatackach nehoupe rucicka nadrze ale az po ujeti kousek cesty - ale zase v te opozdene chvilce dejme tomu kdy se ma opozdene vychylit rucika ( opozdene mereni) si zase sahne do dat k nadrzi a tam zjisti spravnou plnost nadrze takze tedy k velkemu vykyvu nedojde. A mam dojem ze kdyz nacepujes na benzince plnou nadrz se zap. klickama - spousta octavek ma el. otevirani nadrze tak rucika zustane furt dole a az se rozjede vuz tak tepr zacne promerovat spravnou vejsku hladiny, ale zase se spozdenim da se rici minuty a mozna i dele
Únor 20, 200817 r toto už jsem taky pozoroval, například mám 3/4 nádrže při delší jízdě, auto odstavím a pak už ručička do 3/4 nevyjede, zůstane níž.ale to už fakt nevíme, co na tom autě pozorovat Jo jo přesně tak pozoruju to samý.Přijedu po delší cestě s půlkou nádrže.Druhý den nastartuju a rafička skončí dva milimetry pod půlkou.Asi to žere i když stojí jináč nevím. Možná to plovák bere jako nějakou střední hodnotu.Během jízdy když se benzín přelévá .Až se auto odstaví a za delší čas nastartuje tak je hladina v klidu a ukazatel ukazuje trochu míň. Jo když už jste nakousli ten palivoměr tak mám dotázeček: Ručička je těsně před červeným polem.Vezmu 31litrů benzínu.Nastartuju a ručička je na plné nádrži.Pokud vím tak okta má nádrž na 55litrů.Takže palivoměr ukazuje plnou i když ve skutečnosti je v nádrži tak 3/4???
Únor 21, 200817 r Jo asi tim poskocenim ale to jsi musel opravdu brzdit jak .....Je tam spozdovaci clen v budikach takze v zatackach nehoupe rucicka nadrze ale az po ujeti kousek cesty - ale zase v te opozdene chvilce dejme tomu kdy se ma opozdene vychylit rucika ( opozdene mereni) si zase sahne do dat k nadrzi a tam zjisti spravnou plnost nadrze takze tedy k velkemu vykyvu nedojde. A mam dojem ze kdyz nacepujes na benzince plnou nadrz se zap. klickama - spousta octavek ma el. otevirani nadrze tak rucika zustane furt dole a az se rozjede vuz tak tepr zacne promerovat spravnou vejsku hladiny, ale zase se spozdenim da se rici minuty a mozna i dele Ahoj, já jsem to zkoušel na benzínce ze zvědavosti, tankovat s klíčkem v poloze I, a ručička pomalu stoupala, sice trochu trhaně, ale nahoru šla. A při jízdě mi nijak neblbne.
Únor 21, 200817 r Myslim, ze je tam viac vplyvov, napr. aj tento: termoplasticke materialy (vacsinou HDPE, napr. Paxon 7000 od Exxonu) pouzivane na vyrobu nadrzi nie su uplne nepriepustne- palivo sa vyparuje stenami atd v mg/den (poznatok z navstevy v Toyote a v Nissane). Najnovsie sa pouzivaju viacvrstvove materialy. Pozrel som sa aj velmi rychlo na web a je tam viac zaujimavych clankov: http://wiki.answers.com/Q/Does_a_car_use_m...below_half_full http://www.users.uswest.net/~yasou999/Fuel...t/FuelTest.html - vyzera to tak, ze su tam zhrnute vsetky vyssie uvedene pozorovania pripajam este jeden pomerne dost zaujimavy: http://ririanproject.com/2007/10/07/22-way...fuel-efficient/
Únor 23, 200817 r Já když přijedu k benzině s rafikou v červeném a natankuju tak vyjede rafika plynule nahoru hned jak zapnu klíček...
Únor 23, 200817 r Já když přijedu k benzině s rafikou v červeném a natankuju tak vyjede rafika plynule nahoru hned jak zapnu klíček... to je jasny, tak to ma fungovat, tady ale psali kluci ze kdyz mas zapnuty klicek a tankujes, me se to uz stalo behem tankovani sem ho zapnul skocilo to na pulku a pak se to nehybalo...az sem ujel par kilaku tak to vyjelo pomale az na plnou... co se tyce presnosti, je to jen orientacni mereni, jestli je tam plovak a vice komor + zpozdovaci clen tak to klido muze ukazovat dost casto bludy
Únor 23, 200817 r to je jasny, tak to ma fungovat, tady ale psali kluci ze kdyz mas zapnuty klicek a tankujes, me se to uz stalo behem tankovani sem ho zapnul skocilo to na pulku a pak se to nehybalo...az sem ujel par kilaku tak to vyjelo pomale az na plnou...co se tyce presnosti, je to jen orientacni mereni, jestli je tam plovak a vice komor + zpozdovaci clen tak to klido muze ukazovat dost casto bludy Ano blbne to pokud opravdu tankujes se zapnutym zapalovanim - tam je nabeh pomalej. Pokud natankujes s vyp. zapalovanim tak rucicka nabehne normalne
Únor 29, 200817 r Dneska se mi stala taková úplně divná věc: ......Nevíte co se mohlo stát? ... Nevím proč se ti to stalo, ale mně se stala úplně stejná věc. Rafička ukazatele benzínu mi najednou vyskočila a pak cca 15min šla zpátky na místo kde měla být. Nechci tě strašit a nevím jestli to má s tím něco společného, ale za 14 dní mi odešla přístrojovka. Ráno jsem prostě nasedl a už to nešlo nastartovat a na budíkách jsem neměl ani hodiny ani kilometry. Přístrojovku jsem musel vyměnit (5000Kč v pi..).
Březen 1, 200817 r achyo, mne to robi zas s ručkou teploty chladiacej kvapaliny.... 10 minut jazdy sedi dole, ked uz motor musi byt zahriaty, potom si vyjde na 5 sekund dostredu, potom zas nadol, niekedy ostane dole, ako sa jej chce.... tiez ked otvorim dvere tak niekedy si kontrolka iba blikne, tak tiez dufam ze neodidu budiky.... ale keby yo tak tam uz hodim maxi dot, a to sa chystam uz dlho
Březen 1, 200817 r achyo, mne to robi zas s ručkou teploty chladiacej kvapaliny.... 10 minut jazdy sedi dole, ked uz motor musi byt zahriaty, potom si vyjde na 5 sekund dostredu, potom zas nadol, niekedy ostane dole, ako sa jej chce.... tiez ked otvorim dvere tak niekedy si kontrolka iba blikne, tak tiez dufam ze neodidu budiky....ale keby yo tak tam uz hodim maxi dot, a to sa chystam uz dlho za to poskakovanie rucicky chladiacej kvapaliny je zodpovedne cidlo teploty chlad. kvapaliny. skus nieco spravit s konektorom na cidle ak nepomoze tak vymenit cele cidlo
Březen 2, 200817 r za to poskakovanie rucicky chladiacej kvapaliny je zodpovedne cidlo teploty chlad. kvapaliny. skus nieco spravit s konektorom na cidle ak nepomoze tak vymenit cele cidlomozes este povedat kde presne ho najdem? 1,6 75kw, myslim ze BFQ. znamy ma doma VAG ale je velmi zaneprazdneny tak je tazke sa s nim dohodnut kedy by to pozrel. Zatial dik
Březen 2, 200817 r mozes este povedat kde presne ho najdem? 1,6 75kw, myslim ze BFQ. znamy ma doma VAG ale je velmi zaneprazdneny tak je tazke sa s nim dohodnut kedy by to pozrel. Zatial dik no to sa tazko vysvetluje a okrem toho niesom si isty ci je na tom istom mieste ako na TDI motore. na mojom je dolu pod vzduchovym filtrom a trosku vlavo.ked som ho menil tak som vybral tu hruby ruru co ide od vzduch. filtra aby som mal lepsi pristup
Březen 3, 200817 r truchu využiji tohle téme.. mám čerstvě koupenou Octavii r.v.2002 a chtěl jsem vzít plnou nádrž. Nechal jsem pistoli samu vypnout, pak jsem ještě zaokrouhlil na 10,-kč. Když nastartuji ukazuje místo plné nádrže o 1,5 políčka méně. Čím to může být? u benzíňáků jsem tento problém nikdy neměl
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.