Březen 20, 200916 r Tak na MPi je rozvodová reťaz a mení sa keď začne "chrastit". Ja som ju mal vyťahanú už pri 110.000km. Dal som vymeniť a zmena bola teda oveľa k lepšiemu. Ako nový motor.
Březen 21, 200916 r pripojim sa aj ja...mam 1.4 mpi 50 kw, auto ma 125 000. kolko by ma vysla vymena? a dokazal by osm si to spravit aj doma?...mylsim ze technicky zdatny som tak priemerne...
Březen 21, 200916 r Doma to uděláš. ale je to o vybavení a šikovnosti-přístup na ...... . Já si to radši dám k jednomu maníkovi, co má kanál a je to. Nechce se mi plazit pod autem, abych vypustil olej a tak. U něj by to vyšlo max 500 Kč + díly.
Březen 21, 200916 r pripojim sa aj ja...mam 1.4 mpi 50 kw, auto ma 125 000. kolko by ma vysla vymena? a dokazal by osm si to spravit aj doma?...mylsim ze technicky zdatny som tak priemerne... 125 tis. ještě neznamená, že se musí měnit. Mění se až to začne VELMI HODNĚ chrastit. To slovo "velmi" je důležité, protože ono to víceméně chrastí hned od začátku, po pár tisících to chrastí hodně a po 150 až 180 to začíná chrastit velmi hodně :-). Chrastění je ale pouze akustická vada, ta vůle v řetězu je stále minimální a na časování rozvodů to vpodstatě nemá vliv. Úplně stejný rozvody mělo už embéčko a tam se rozvoďák měnil až při druhém výbrusu, takže nějakých 180 - 200 tisíc.
Duben 1, 200916 r JA JSEM NECHAT UDĚLAT NOVÉ ROZVODY NO MOTOR UŽ SE TROCHU STIŠIL ALE POŘÁD MI TAM NECO CHRASTÍ (BYLO MI ŘEČENO ZE VODNI PUMPA MA VULI ) MOHLA BY TO DELAT ONA RACHOT JE JEN POKUD SE MOTOR ZACHREJE NE PO CHVILI JIZDY
Duben 1, 200916 r A tys neměnil vodní pumpu spolu s rozvody ? (normálně se mění, protože jak by řekl Ing. Prouza - zřejmě axiální vůle v ložiskách ....)
Duben 1, 200916 r 125 tis. ještě neznamená, že se musí měnit. Mění se až to začne VELMI HODNĚ chrastit. To slovo "velmi" je důležité, protože ono to víceméně chrastí hned od začátku, po pár tisících to chrastí hodně a po 150 až 180 to začíná chrastit velmi hodně :-). Chrastění je ale pouze akustická vada, ta vůle v řetězu je stále minimální a na časování rozvodů to vpodstatě nemá vliv. Úplně stejný rozvody mělo už embéčko a tam se rozvoďák měnil až při druhém výbrusu, takže nějakých 180 - 200 tisíc. De facto to není chyba, ale vlastnost
Duben 2, 200916 r A tys neměnil vodní pumpu spolu s rozvody ?(normálně se mění, protože jak by řekl Ing. Prouza - zřejmě axiální vůle v ložiskách ....) U 1.4 MPI snad rozvody vodni pumpu nepohani, takze tam se normalne nemeni.
Duben 2, 200916 r Dneska mám na 1.4 nový rozvody po 100k a chod motoru je naprosto pravidelný, dřív to drkotalo, poskakovalo. ALE objevilo se mi tam turbo. Je to hvízdání normální, než si to sedne? Pumpa je taky nová, ale ta by si nepohvizdovala. I uvnitř auta je jiný zvuk. Řemen měl potrhané drážky, je nový.
Duben 24, 200916 r Nekdo to tady nekde fotil. Ja mam nemeckou, tak se ani nebudu snazit ji hledat. A logicky vzato, nic neni na veky. A ten clovek co na skodaforum daval fotku, tak tam byla vymena celozivotni naplne bud po 5-ti letech nebo 150tis. km.
Květen 10, 200916 r je to normalne ze uz pri 77tisic km je treba menit rozvody na tomto motore? mal som to pri jednom mechanikovi, lebo dost huci motor, a vravel ze uz bude treba robit rozvody,,, neviete kolko tak orientacne mozu pre tento motor stat ?
Květen 10, 200916 r Dělal jsem je u 120tis.km, ale kolikrát to blbě chrastí už po 70tis.km, jako mě teď Jinak to ničemu nevadí, mechanik musí něco chytrého z úst vypustit, ale výměna nutná není.
Květen 12, 200916 r Já bych radši měnil. Když je řetěz už hodně volný tak škrtá i o víko. Bacha na vodící kladku, má levý zavit.
Květen 12, 200916 r teď si nejsem jistý, jestli něco může být "očividně slyšet" :-). No ale vážně, ten řetěz chrastí více méně od začátku a časem se to jen zhoršuje, mění se zpravidla, až když začne mlátit. Pokud se ani v tomto případě nevymění, tak se nic nestane. Takže až ti ten rámus bude připadat neúnosný, tak měň. Otázkou, ale je, co ti v tom motoru vlastně "hučí", řetěz spíš chrastí.
Květen 13, 200916 r ocividne by si mal navstivit iny servis, nech ti ho pozru aj tam, nech mas objektivne info
Květen 13, 200916 r Turbo hučí, řetěz chrastí a kladka píská - prostě, chtělo by to sjednotit termitologii ...a mechanici jsou (občas) děsně chytří. Na druhou stranu je fakt, že někdo ten olej musí vyměňovat. Úsudky od oka (ucha, hmatem) jsou většinou fajn, ovšem jejich vypovídací hodnota je většinou nulová.
Květen 13, 200916 r ocividne by si mal navstivit iny servis, nech ti ho pozru aj tam, nech mas objektivne info Jako myslíš, že když se mu sejde několik rozdílných odpovědí (nebo třeba bude mít skóre 4:2 (špatné : dobré) - za podmínky, že o dané problematice nic neví a věří jen množství stejných odpovědí, že si pomůže ?
Květen 13, 200916 r noo on mi zatepal cenu 380 euro, tak som sa akoze dost zhrozil, kedze som student a brigada zatial v nedohladne a to som si chcel pre moju ciernu fesandu kupit alu a folie no vcera som bol za dalsim mechanikom a on mi vravel to iste, ze to ma retaz a ta je samonapinacia a ze sa moze menit ked to huci fakt moc, ale ze motoru sa stat nemoze dokopy nic, celkom prijemna sprava Upraveno Květen 13, 200916 r od MirQoo
Květen 13, 200916 r Vidíš - to je přesně to, co píšu - vyber si toho, který je ti "názorově" příjemnější (sice žádný nemusí mít pravdu, stejně jako pravdu mohou mít oba), ale rozhodnutí je čistě na tobě. Zase, jako být student, jezdící vrakem, není zase tak od věci, že ?
Květen 13, 200916 r noo on mi zatepal cenu 380 euro, tak som sa akoze dost zhrozil, ...... 380 euro? To je i s pozlacením motoru ne? Vždyť ten řetěz včetně ozubených kol stojí 300 Kč... Být tebou tak už tam nechodím, s tvoji peněženkou mají očividně nekalé úmysly
Květen 13, 200916 r 500sk material a 1500 sk robota za komlet vymenu . cenovka v servise 380eur to ma daleko. marvin : myslel som to tak ze ked je mechanik neskuseny alebo tak posoby tak treba ist inam a ziaden pomer zle dobre
Květen 28, 200916 r Nevíte jakou značku rozvodů mají na Hamar.cz ? Sháním rozvody na 1,4 55KW, ale vrtá mi hlavou jak je možný že na Hamar je maj za 2800kč a třeba na mjauto.cz za 4800 a na apm.cz za 5500kč? To si tak ostatní mastí kaspy nebo v tom Hamaru mají nějaký polský nebo čínský aušusy? Ví to někdo? stačí se zeptat přímo nás: hamar.cz polské ani čínské aušusy nevedem a necheme s nimi mít nic společného. Máme pouze kvalitní věcy od firem jako je SKF, INA, DAYCO a další !! Jsou to ty samé firmy co montují rozvody do vouů v prvovýrobě. Takže kavalita je ta nejlejlepší !! ostatně už mám i reference od spokojených zákazníků...
Květen 29, 200916 r Mám takový dotaz, po kolika letech se dělají rozvody? Vím, že se mění po 90 tkm i když v servisce je jen zkontrolovat ale v servisu mají strach tak to radějí mění pro zichr. Ja mam nalitano 50 tkm ale jedni mi v servisu řekli že by to v 60 tkm už měnili že to stárné druzí at to neřeším tak jsem v rozpacích . Jinak auto má 6 let.Kdyby chtěl nekdo vodní pumpu mám jednu novou navíc za 1000kč (zn.kwp) bych ji střelil Upraveno Květen 29, 200916 r od radler
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.