Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak na MPi je rozvodová reťaz a mení sa keď začne "chrastit". Ja som ju mal vyťahanú už pri 110.000km. Dal som vymeniť a zmena bola teda oveľa k lepšiemu. Ako nový motor.

Vloženo

Doma to uděláš. ale je to o vybavení a šikovnosti-přístup na ...... .

Já si to radši dám k jednomu maníkovi, co má kanál a je to. Nechce se mi plazit pod autem, abych vypustil olej a tak.

U něj by to vyšlo max 500 Kč + díly.

Vloženo
pripojim sa aj ja...mam 1.4 mpi 50 kw, auto ma 125 000. kolko by ma vysla vymena? a dokazal by osm si to spravit aj doma?...mylsim ze technicky zdatny som tak priemerne...

125 tis. ještě neznamená, že se musí měnit. Mění se až to začne VELMI HODNĚ chrastit. To slovo "velmi" je důležité, protože ono to víceméně chrastí hned od začátku, po pár tisících to chrastí hodně a po 150 až 180 to začíná chrastit velmi hodně :-). Chrastění je ale pouze akustická vada, ta vůle v řetězu je stále minimální a na časování rozvodů to vpodstatě nemá vliv. Úplně stejný rozvody mělo už embéčko a tam se rozvoďák měnil až při druhém výbrusu, takže nějakých 180 - 200 tisíc.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

JA JSEM NECHAT UDĚLAT NOVÉ ROZVODY NO MOTOR UŽ SE TROCHU STIŠIL ALE POŘÁD MI TAM NECO CHRASTÍ (BYLO MI ŘEČENO ZE VODNI PUMPA MA VULI ) MOHLA BY TO DELAT ONA RACHOT JE JEN POKUD SE MOTOR ZACHREJE NE PO CHVILI JIZDY :help:

Vloženo
125 tis. ještě neznamená, že se musí měnit. Mění se až to začne VELMI HODNĚ chrastit. To slovo "velmi" je důležité, protože ono to víceméně chrastí hned od začátku, po pár tisících to chrastí hodně a po 150 až 180 to začíná chrastit velmi hodně :-). Chrastění je ale pouze akustická vada, ta vůle v řetězu je stále minimální a na časování rozvodů to vpodstatě nemá vliv. Úplně stejný rozvody mělo už embéčko a tam se rozvoďák měnil až při druhém výbrusu, takže nějakých 180 - 200 tisíc.

De facto to není chyba, ale vlastnost ;)

Vloženo
A tys neměnil vodní pumpu spolu s rozvody ?

(normálně se mění, protože jak by řekl Ing. Prouza - zřejmě axiální vůle v ložiskách ....)

U 1.4 MPI snad rozvody vodni pumpu nepohani, takze tam se normalne nemeni.

Vloženo

Dneska mám na 1.4 nový rozvody po 100k a chod motoru je naprosto pravidelný, dřív to drkotalo, poskakovalo. ALE objevilo se mi tam turbo. Je to hvízdání normální, než si to sedne? Pumpa je taky nová, ale ta by si nepohvizdovala. I uvnitř auta je jiný zvuk. Řemen měl potrhané drážky, je nový.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Nekdo to tady nekde fotil. Ja mam nemeckou, tak se ani nebudu snazit ji hledat. A logicky vzato, nic neni na veky. A ten clovek co na skodaforum daval fotku, tak tam byla vymena celozivotni naplne bud po 5-ti letech nebo 150tis. km.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

je to normalne ze uz pri 77tisic km je treba menit rozvody na tomto motore? mal som to pri jednom mechanikovi, lebo dost huci motor, a vravel ze uz bude treba robit rozvody,,, neviete kolko tak orientacne mozu pre tento motor stat ? :)

Vloženo

Dělal jsem je u 120tis.km, ale kolikrát to blbě chrastí už po 70tis.km, jako mě teď :D

Jinak to ničemu nevadí, mechanik musí něco chytrého z úst vypustit, ale výměna nutná není.

Vloženo

teď si nejsem jistý, jestli něco může být "očividně slyšet" :-). No ale vážně, ten řetěz chrastí více méně od začátku a časem se to jen zhoršuje, mění se zpravidla, až když začne mlátit. Pokud se ani v tomto případě nevymění, tak se nic nestane. Takže až ti ten rámus bude připadat neúnosný, tak měň. Otázkou, ale je, co ti v tom motoru vlastně "hučí", řetěz spíš chrastí.

Vloženo

Turbo hučí, řetěz chrastí a kladka píská - prostě, chtělo by to sjednotit termitologii ;)

...a mechanici jsou (občas) děsně chytří. Na druhou stranu je fakt, že někdo ten olej musí vyměňovat.

Úsudky od oka (ucha, hmatem) jsou většinou fajn, ovšem jejich vypovídací hodnota je většinou nulová.

Vloženo
ocividne :D by si mal navstivit iny servis, nech ti ho pozru aj tam, nech mas objektivne info

Jako myslíš, že když se mu sejde několik rozdílných odpovědí (nebo třeba bude mít skóre 4:2 (špatné : dobré) - za podmínky, že o dané problematice nic neví a věří jen množství stejných odpovědí, že si pomůže ? :)

Vloženo (editace)

noo on mi zatepal cenu 380 euro, tak som sa akoze dost zhrozil, kedze som student a brigada zatial v nedohladne a to som si chcel pre moju ciernu fesandu kupit alu a folie :) no vcera som bol za dalsim mechanikom a on mi vravel to iste, ze to ma retaz a ta je samonapinacia a ze sa moze menit ked to huci fakt moc, ale ze motoru sa stat nemoze dokopy nic, celkom prijemna sprava :)

Editováno: , autor: MirQoo
Vloženo

Vidíš - to je přesně to, co píšu - vyber si toho, který je ti "názorově" příjemnější (sice žádný nemusí mít pravdu, stejně jako pravdu mohou mít oba), ale rozhodnutí je čistě na tobě.

Zase, jako být student, jezdící vrakem, není zase tak od věci, že ? ;)

Vloženo
noo on mi zatepal cenu 380 euro, tak som sa akoze dost zhrozil, ......

380 euro? To je i s pozlacením motoru ne? Vždyť ten řetěz včetně ozubených kol stojí 300 Kč... Být tebou tak už tam nechodím, s tvoji peněženkou mají očividně nekalé úmysly ;)

Vloženo

500sk material a 1500 sk robota za komlet vymenu . cenovka v servise

380eur to ma daleko.

marvin : myslel som to tak ze ked je mechanik neskuseny alebo tak posoby tak treba ist inam a ziaden pomer zle dobre ;)

  • o 3 týdny později...
Vloženo
Nevíte jakou značku rozvodů mají na Hamar.cz ? Sháním rozvody na 1,4 55KW, ale vrtá mi hlavou jak je možný že na Hamar je maj za 2800kč a třeba na mjauto.cz za 4800 a na apm.cz za 5500kč? To si tak ostatní mastí kaspy nebo v tom Hamaru mají nějaký polský nebo čínský aušusy? Ví to někdo?

stačí se zeptat přímo nás: hamar.cz

polské ani čínské aušusy nevedem a necheme s nimi mít nic společného. Máme pouze kvalitní věcy od firem jako je SKF, INA, DAYCO a další !! Jsou to ty samé firmy co montují rozvody do vouů v prvovýrobě. Takže kavalita je ta nejlejlepší !!

ostatně už mám i reference od spokojených zákazníků...

Vloženo (editace)

Mám takový dotaz,

po kolika letech se dělají rozvody? Vím, že se mění po 90 tkm i když v servisce je jen zkontrolovat ale v servisu mají strach tak to radějí mění pro zichr. Ja mam nalitano 50 tkm ale jedni mi v servisu řekli že by to v 60 tkm už měnili že to stárné druzí at to neřeším tak jsem v rozpacích :help: . Jinak auto má 6 let.Kdyby chtěl nekdo vodní pumpu mám jednu novou navíc za 1000kč (zn.kwp) bych ji střelil

Editováno: , autor: radler

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...