Přejít na obsah

Výměna rozvodů 1.4 MPI


fabia1,4

Doporučené příspěvky

pripojim sa aj ja...mam 1.4 mpi 50 kw, auto ma 125 000. kolko by ma vysla vymena? a dokazal by osm si to spravit aj doma?...mylsim ze technicky zdatny som tak priemerne...

125 tis. ještě neznamená, že se musí měnit. Mění se až to začne VELMI HODNĚ chrastit. To slovo "velmi" je důležité, protože ono to víceméně chrastí hned od začátku, po pár tisících to chrastí hodně a po 150 až 180 to začíná chrastit velmi hodně :-). Chrastění je ale pouze akustická vada, ta vůle v řetězu je stále minimální a na časování rozvodů to vpodstatě nemá vliv. Úplně stejný rozvody mělo už embéčko a tam se rozvoďák měnil až při druhém výbrusu, takže nějakých 180 - 200 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
125 tis. ještě neznamená, že se musí měnit. Mění se až to začne VELMI HODNĚ chrastit. To slovo "velmi" je důležité, protože ono to víceméně chrastí hned od začátku, po pár tisících to chrastí hodně a po 150 až 180 to začíná chrastit velmi hodně :-). Chrastění je ale pouze akustická vada, ta vůle v řetězu je stále minimální a na časování rozvodů to vpodstatě nemá vliv. Úplně stejný rozvody mělo už embéčko a tam se rozvoďák měnil až při druhém výbrusu, takže nějakých 180 - 200 tisíc.

De facto to není chyba, ale vlastnost ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska mám na 1.4 nový rozvody po 100k a chod motoru je naprosto pravidelný, dřív to drkotalo, poskakovalo. ALE objevilo se mi tam turbo. Je to hvízdání normální, než si to sedne? Pumpa je taky nová, ale ta by si nepohvizdovala. I uvnitř auta je jiný zvuk. Řemen měl potrhané drážky, je nový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

teď si nejsem jistý, jestli něco může být "očividně slyšet" :-). No ale vážně, ten řetěz chrastí více méně od začátku a časem se to jen zhoršuje, mění se zpravidla, až když začne mlátit. Pokud se ani v tomto případě nevymění, tak se nic nestane. Takže až ti ten rámus bude připadat neúnosný, tak měň. Otázkou, ale je, co ti v tom motoru vlastně "hučí", řetěz spíš chrastí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo hučí, řetěz chrastí a kladka píská - prostě, chtělo by to sjednotit termitologii ;)

...a mechanici jsou (občas) děsně chytří. Na druhou stranu je fakt, že někdo ten olej musí vyměňovat.

Úsudky od oka (ucha, hmatem) jsou většinou fajn, ovšem jejich vypovídací hodnota je většinou nulová.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ocividne :D by si mal navstivit iny servis, nech ti ho pozru aj tam, nech mas objektivne info

Jako myslíš, že když se mu sejde několik rozdílných odpovědí (nebo třeba bude mít skóre 4:2 (špatné : dobré) - za podmínky, že o dané problematice nic neví a věří jen množství stejných odpovědí, že si pomůže ? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

noo on mi zatepal cenu 380 euro, tak som sa akoze dost zhrozil, kedze som student a brigada zatial v nedohladne a to som si chcel pre moju ciernu fesandu kupit alu a folie :) no vcera som bol za dalsim mechanikom a on mi vravel to iste, ze to ma retaz a ta je samonapinacia a ze sa moze menit ked to huci fakt moc, ale ze motoru sa stat nemoze dokopy nic, celkom prijemna sprava :)

Editováno: , autor: MirQoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš - to je přesně to, co píšu - vyber si toho, který je ti "názorově" příjemnější (sice žádný nemusí mít pravdu, stejně jako pravdu mohou mít oba), ale rozhodnutí je čistě na tobě.

Zase, jako být student, jezdící vrakem, není zase tak od věci, že ? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Nevíte jakou značku rozvodů mají na Hamar.cz ? Sháním rozvody na 1,4 55KW, ale vrtá mi hlavou jak je možný že na Hamar je maj za 2800kč a třeba na mjauto.cz za 4800 a na apm.cz za 5500kč? To si tak ostatní mastí kaspy nebo v tom Hamaru mají nějaký polský nebo čínský aušusy? Ví to někdo?

stačí se zeptat přímo nás: hamar.cz

polské ani čínské aušusy nevedem a necheme s nimi mít nic společného. Máme pouze kvalitní věcy od firem jako je SKF, INA, DAYCO a další !! Jsou to ty samé firmy co montují rozvody do vouů v prvovýrobě. Takže kavalita je ta nejlejlepší !!

ostatně už mám i reference od spokojených zákazníků...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám takový dotaz,

po kolika letech se dělají rozvody? Vím, že se mění po 90 tkm i když v servisce je jen zkontrolovat ale v servisu mají strach tak to radějí mění pro zichr. Ja mam nalitano 50 tkm ale jedni mi v servisu řekli že by to v 60 tkm už měnili že to stárné druzí at to neřeším tak jsem v rozpacích :help: . Jinak auto má 6 let.Kdyby chtěl nekdo vodní pumpu mám jednu novou navíc za 1000kč (zn.kwp) bych ji střelil

Editováno: , autor: radler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...