Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nevite prosim nekdo, jak je to s provozovanim techto zavodnich aut na normalni silnici? Vim, ze na zavody je prevazeji v dodavkach, ale neni mi jasny, proc to ma normalni SPZ? Jsou to krasny kousky kol5

Kousek c.1 a Kousek c.2

1.jpg

To převážení na závody v dodávkách je podle mého názoru spíš o opotřebení a ochraně vozu. Jinak na přejezdech mezy rychlostníma zkouuškama na ně platí ty samý pravidla jako na tebe.

A jinak tahle je úplně normální upravená, ale ne žádný WRC..

co je na ní normálního? je to sk A, takže je tam hodně úprav a moc by sis s ním v běžném provozu nezajezdil.

Jak psan Anry, pro normální ježdění to moc nebude a hlavně bude problém se scháněním dílů, např tyhle motory nejsou stavěné podle mě na běžné ježdění a dlouhodobou zátěž asi sezvládnou

Za ty peníze bych spíš uvažoval o tomhle

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail

JJ amerika! nový Camaro tam bude stát necelejch 600 000:-) Tady si za 600 koupíš rsko a tam naloženou HEMIsféru lol lol

Ale za dost dobrý ceny..

Ono bát se můžeš zaparkovat i O II RS, to spousta lidí taky nepřenese přes srdce a objede ti to klíčem... To ho pak u toho musíš chytit a pořádně mu :aggressive::aggressive::aggressive:

Sakra lidi, to by byla machrovinka v tomhle se vozit.. :palec2: Ale chtělo by to předem dojednat minimálně 2 sponzory na tankování.. lollol

Jak psan Anry, pro normální ježdění to moc nebude a hlavně bude problém se scháněním dílů, např tyhle motory nejsou stavěné podle mě na běžné ježdění a dlouhodobou zátěž asi sezvládnou

Za ty peníze bych spíš uvažoval o tomhle

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail

To mě se*e, kdybych to věděl nekupuji FRS a

ušetřené peníze můžu vrazit do benzínu a pov.ručení tak na měsíc :smich:

Tak to fakt. Uzivit takeho vola da trochu prace nadcas :)

To mě se*e, kdybych to věděl nekupuji FRS a

ušetřené peníze můžu vrazit do benzínu a pov.ručení tak na měsíc :smich:

Sakra lidi, to by byla machrovinka v tomhle se vozit.. :palec2: Ale chtělo by to předem dojednat minimálně 2 sponzory na tankování.. lollol

S tím tankováním to nebude až tak horké, někde jsem viděl test Chrysler 300C HEMI 5.7l a kombinovaná spotřeba byla okolo 8,3 litru

Ten motor je sice V8, ale ve verzi HEMI se při nízkém zatížení motoru odpojují 4 válce :palec2:

Upraveno od Dundee

my odpojit 4 válce tak to tlačíme :D

Technická specifikace vozu: FABIA

Základní verze:

EVO 0: typově vychází ze sériově vyráběného vozu Škoda Fabia 1,4/50kW.

Vozy jsou upraveny dle specifikace s ohledem na platnou homologaci A-5633 a tzv. variantu Kit.

Technické údaje:

zdvihový objem 1397 ccm

vrtání x zdvih ?75.5 x 78 mm

max. výkon 95 kW/7200 ot/min.

max. točivý moment 140 Nm/4800 ot/min.

Technický popis:

karosérie s vevařeným rámem CrMo,

odlehčená v souladu s přílohou „J“

podvozek tzv. 15“

brzdy sériového provedení s předním kotoučem chlazeným ?288 mm a zadním nechlazeným ?232 mm

tlumiče pérování a pružiny sportovní – H/P

zavěšení vyztužení sériových ramen

ostatní série (zadní náprava s vyšším stabilizačním účinkem), řízení s posilovačem, ochranný plech pod motorem

motor – proveden dle specifikace Mini-Kit

převodovka – se samosvorným diferenciálem, převodová kola použita dle homologace

kola litá 15“ rozměru 7J x 15H2

pneumatiky Matador

vybavení – sedačky, hasicí systémy, pásy, aj. – firma OMP

systém chlazení – chladič velký s dvouventilátorovou saharou

elektronický řídicí systém – EFI, řídicí jednotka EURO 1

To jen takový detail k tý fabce,jezdící FABIA CUP. Cena auta byla 750tis,drahá sranda na pomalu sériový auto. Jestli se nepletu cup jezdili tři sezony. Byla to taková nekonečná přetahovaná dvou až tří posádek. Auta startující v rally jsou běžně použitelná k provozu,jen majitelé šetří někdy dost drahé díly,které mají jasně danou životnost a myslím že i phm,kvůli dost vsoké spotřebě soutěžních aut. K tomu ještě jistota nepoškození auta už před ostrým startem a myslím si,že by asi nebyla ani cesta kluků ze Zlína například na rally do Příbrami v takovým autě moc velká hitparáda ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.