Přejít na obsah

Odešla hlava motoru


ljuk79

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...

Ahojte, resil tu nekdo uplny vykuchani katalizatoru? Jestli to prekousne lambda, jednotka, emise, nebo je treba opravdu pri repasu hlavy vymemnit vzdy i kat? Mam natoceno 110tis. na Fabii I 40Kw 6V 2004 a brzo bych se na to mel asi mrknout. Motor se pri volnobehu dost vrti. Kontrolka zavady motoru zatim mlci, tak nevim.

Editováno: , autor: milanosor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zde  je  foto  pánové.  Denně jízda ráno 10km do práce, odpoledne zpátky a  to samá rovinka,(okresní cesta) většinu jízdy jedu 60km/h na čtverku s tempomatem, prostě pohodová jízda. Sem tam cesta z vesnice do Ostravy, cca 25 km v jednu stranu..víc ne. Ročně 10tkm. Olej nežere, voda se neztrácí.. teda alespoň podle mě neubývá, kontrolka neblikala. Najeto 55tkm, vyrobeno 2008/11, koupeno 2009/01, motor BZG. 

post-67694-0-23917500-1420487481_thumb.j

Editováno: , autor: Richiis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo kdyby jsi jel 50 km a bylo to tam, tak neřeknu, ale já v tuto zimu co teď zrovna je, tak se mi u Fábule po 4 km teprve zvedne ručka na první rysku... a po těch 10km teprve vyleze na kolmou polohu a když není moc velká zima tak zůstane, jinak stačí menší sešup dolů a padá. Jak je zima více jak -10, tak můžu říci, že ustálená stabilně je až tak po 18-20km. (Room BZG, bohužel ukazatel nemá, takže tam nemohu posoudit, ale bylo by to obdobné)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

50Km v jednu cestu.. to si ani nevzpomínám kdy to bylo. Možná v létě. Bohužel. Každopádně se stím v lednu chystám do Brna na ukázku lidského těla. Což je odemě plus mínus 200km, ták snad se výlet uskuteční a motor se řádně prohřeje. . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci tím vůbec nic říct, ale mám doma 3xHTP (BMD,BZG,CGPA) jezdí v podstatě stejné trasy 10km do práce , potom zpět, po okreskách . Nedalo mi to a šel jsem se na ně podívat. Já to tam nemám a na žádném. Ale celé roky jsme před tím měly feldy 1,3 a tam to bylo v zimě naprosto běžné.

Vyměnil bych olej, nebo to projel daleko ať se může voda odpařit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže jelikož máme servis ty zatrolené HPT tam máme tak 2-3 za měsíc s podpálenými ventily,tak bych to objasnil.

Problém je s ucpáváním katu,zvýšenými teplotami a pak se podpalujou ventily.

škodovka to řeší GO hlavy,novým katem.Lepší mechanici dávají kat níže,to dost pomůže.

Já,když koupil sestřence HTP,která měla najeto 200.000 tak prvně co jsem udělal je,že jsem jej provrtal 20 vrtákem a vím,že bude navždy klid.

A světe div se,i emisema prošla.Bodej´t by né,když polovina emisních stanic to ani neumí měřit nebo to mají nějaké zepsuté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...