Malta Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 ani v tom oleji bych neviděl toho zakopaného psa, dávám 5W40 Mogul (ten modrý, nee Extreme), měním po 15t km a aktuálně 272 100 km a také jezdím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 Malta: Ty si ale špeciálny prípad Ako vieme, LPG sa správa k motoru oveľa šetrnejšie ako benzín ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 to je také fakt, když jsem měl venku kdysi klapku po nějakých 200t km, tak nevypadala vůbec tragicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Tak jak je to s tim bržděním motorem? Asi písnu pawoukovi, jestli mi schválí nové vlákno-anketu: "BRZDÍTE MOTOREM?" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosor Vloženo 15. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2014 (editace) Ahojte, resil tu nekdo uplny vykuchani katalizatoru? Jestli to prekousne lambda, jednotka, emise, nebo je treba opravdu pri repasu hlavy vymemnit vzdy i kat? Mam natoceno 110tis. na Fabii I 40Kw 6V 2004 a brzo bych se na to mel asi mrknout. Motor se pri volnobehu dost vrti. Kontrolka zavady motoru zatim mlci, tak nevim. Editováno: 15. Prosinec 2014, autor: milanosor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 15. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2014 Urob čim skor repas hlavy a možna zachraniš kat. Ak je neskoro tak po 200km sa bude rozvecovať zavada 16804 potom sa rozhodneš čo dalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Zdravím. Dnes jsem otočil olejové víčko u fábie HTP á ná víčku z druhé strány bílá barva... co teď? motor k.o? nájeto 55 tiisic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Bohuzel je po smrti ale krvaci nabilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pali_HTP Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Zalezi od toho ake mnozstvo toho maglajzu tam mas... Ubyva ti voda? Meni sa mnozstvo oleja? Najskor asi len tesneni pod hlavou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Tesnenie pod hlavou neodchadza u HTP. čo som unik vody vide pod hl. bolo sposobene utrhnutim zavitu pri repase hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 A nebude to jen "šlem" ze zimních krátkých jízd? Možná by neškodilo sem dát fotku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 přesně to jsem měl na jazyku a Pawouk mě předběhl, viděl bych to mnoho krátkých jízd "okolo komína" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) Zde je foto pánové. Denně jízda ráno 10km do práce, odpoledne zpátky a to samá rovinka,(okresní cesta) většinu jízdy jedu 60km/h na čtverku s tempomatem, prostě pohodová jízda. Sem tam cesta z vesnice do Ostravy, cca 25 km v jednu stranu..víc ne. Ročně 10tkm. Olej nežere, voda se neztrácí.. teda alespoň podle mě neubývá, kontrolka neblikala. Najeto 55tkm, vyrobeno 2008/11, koupeno 2009/01, motor BZG. Editováno: 5. leden 2015, autor: Richiis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 To je na odpis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 jen 10km, v tomto počasí? To se ani pořádně neohřeje, kor lechtáním po rovince. Prostě jezdíš okolo komína, takže no stres. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 No uff snad to bude v pořádku teda. Jinak jsem moc spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 jo kdyby jsi jel 50 km a bylo to tam, tak neřeknu, ale já v tuto zimu co teď zrovna je, tak se mi u Fábule po 4 km teprve zvedne ručka na první rysku... a po těch 10km teprve vyleze na kolmou polohu a když není moc velká zima tak zůstane, jinak stačí menší sešup dolů a padá. Jak je zima více jak -10, tak můžu říci, že ustálená stabilně je až tak po 18-20km. (Room BZG, bohužel ukazatel nemá, takže tam nemohu posoudit, ale bylo by to obdobné) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 50Km v jednu cestu.. to si ani nevzpomínám kdy to bylo. Možná v létě. Bohužel. Každopádně se stím v lednu chystám do Brna na ukázku lidského těla. Což je odemě plus mínus 200km, ták snad se výlet uskuteční a motor se řádně prohřeje. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pali_HTP Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 Ja som cekal aka vrstva ze tam bude a ono to skoro neni videt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 Nechci tím vůbec nic říct, ale mám doma 3xHTP (BMD,BZG,CGPA) jezdí v podstatě stejné trasy 10km do práce , potom zpět, po okreskách . Nedalo mi to a šel jsem se na ně podívat. Já to tam nemám a na žádném. Ale celé roky jsme před tím měly feldy 1,3 a tam to bylo v zimě naprosto běžné. Vyměnil bych olej, nebo to projel daleko ať se může voda odpařit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 pojede na Bodies do Brna, tak se může mrknout jak to vypadá po té cestě z Ovy, ale jestli jede na tempomat v klidu 60, tak to se ten motor moc neprohřeje, natož olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 Tak to mám radost. Do Brna a zpět tomu budu šlapat. Alma : olej má najeto tisíc km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 provětrej ho a pak můžeš dělat závěry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 No jen aby do toho Brna vůbec dojel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 Takže jelikož máme servis ty zatrolené HPT tam máme tak 2-3 za měsíc s podpálenými ventily,tak bych to objasnil. Problém je s ucpáváním katu,zvýšenými teplotami a pak se podpalujou ventily. škodovka to řeší GO hlavy,novým katem.Lepší mechanici dávají kat níže,to dost pomůže. Já,když koupil sestřence HTP,která měla najeto 200.000 tak prvně co jsem udělal je,že jsem jej provrtal 20 vrtákem a vím,že bude navždy klid. A světe div se,i emisema prošla.Bodej´t by né,když polovina emisních stanic to ani neumí měřit nebo to mají nějaké zepsuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.