Pitbull88 Vloženo 27. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2008 klapku si můžu klidně půjčit,ale vysvětlíte mě to,že po výměně lambdy,svíček a váhy vzduchu to bylo OK,tak přece po výměně těchto tří věcí se klapka nespravila...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 27. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2008 To je sice pravda, ale možná si ŘJ upravila adaptační hodnoty a chvíli to dalo pokoj. Tu klapku bych vážně zkusil. Už jsem ti to psal min. před dvěma měsíci... Pamatuj, že zákon schválnosti funguje dokonale a vždycky to bude dělat to co by to určitě dělat nemělo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 23. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Zdravím,tak začínám od začátku,,nejhorší že musím pořád někde lítat a schánět díly...nenašel by se tu někdo z vysočiny.... Jsem z havlíčkova brodu a potřeboval bych někoho kdo se na to koukne poopřípadě dá do kupy.....protože lidi z měho okolí už to nechcou ani vidět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Už jsi zkoušel novou klapku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Taky jsem mu radil klapku... i jsem nabízel na zapůjčení stopro funkční... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edy289CF Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 ahoj do nedavna som mal ten isty problem pomenil som mnoho veci sviecky filtre ventyli atd od zaciatku som tvrdil ze to je vadne cerpadlo benyinu a v servisoch mi povedali ze to nemoze byt pravda lebo auto startuje atd aale ja som sa nedal a vymenil som cerpalo a auto sliape ako sialene a tiez mi to robilo pri otackach 3000 az 4500 nedalo sa ani obehovat samotne cerpadlo bez plavaka stoji okolo 33 AZ 100eur bud je to replika alebo original Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 9. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 ahoj do nedavna som mal ten isty problem pomenil som mnoho veci sviecky filtre ventyli atd od zaciatku som tvrdil ze to je vadne cerpadlo benyinu a v servisoch mi povedali ze to nemoze byt pravda lebo auto startuje atd aale ja som sa nedal a vymenil som cerpalo a auto sliape ako sialene a tiez mi to robilo pri otackach 3000 az 4500 nedalo sa ani obehovat samotne cerpadlo bez plavaka stoji okolo 33 AZ 100eur bud je to replika alebo original Zajímavý,a kolik to čerpadlo vyjde v kč???? Mě to dělá jen když se to ohřeje,,,když auto jede ještě na sitič,tak je to v pohodě,ale jak se ohřeje,tak to nejde už,,,a čím větší teplo tím hůř to jede a více cuká.....Jinak díky za přispěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Nazdar...tak jsem po dlouhe dobe pripojil pocitadlo s VAGem na auto a vyplivlo mi to toto... Muze mi nekdo rict orientacne, jestli to s tim prvnim valcem neni nejak vazny ? A jak postupovat ? Svicky...zapal.modu...apod ? 17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy P1128 - 35-10 - - - Sporadicky 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku P1297 - 35-10 - - - Sporadicky 17608 - Obtokovy ventil turbodmychadla (N249) Mechanicka zavada P1200 - 35-10 - - - Sporadicky 18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male P1602 - 35-10 - - - Sporadicky 17704 - Zavada chladiciho systemu P1296 - 35-10 - - - Sporadicky 17545 - rada 1: prizpusobeni smesi (add.) System prilis bohaty P1137 - 35-00 - - 16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani P0300 - 35-00 - - 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-00 - - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kirillk Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Zdravím,už nevím co s tím mám udělat.Začlo to tím že auto mezi 3800 - 4500 otáčkách přestává táhnout a cuká,jakoby nemělo dostatek benzínu.Když se ale při cukání popustí plyn níže a tak se jako auto chytne a zase táhne,a to samý na volnoběh když na něj dupnu tak otáčky skoro nevystřelí ale zato to pěkně mlátí asi do sání.Já už udělal vše co mě řekli v servisu a to: Koupil nový vzduchový filtr,váhu vzduchu a nic poté sem našel prasklou hadici od klikovky co je odvětrávání zpět do sání kvuli nežším emisím,tu jsme vyměnily,k tomu koupily i nové čidlo teploty a ješte kompletně vypucovaly škrtící klapku a znova nastavily přes diagnostiku,jinak diagnostika nehlásí žádný problém nechal jsem změřit tlaky ve válcích a tlaky vstřikovaného paliva a vše OK i v již zminovaných krytických otáčkách,.Měl jste někdo něco podobného?Prosím o radu co to muže ještě být.Děkuji za každou radu Ahoj, hele ja mam teký ten stejný problem, už jsem malem na to několik krat doplatil, při předjižděni mi to začalo cukat a chcipat. Před pár dny jsem měl auto v servisu, řekli mi že nějaka tlaková hadice ktera vede k turbu je špatna. Vyměnily mi to za 6000,- Kč včetně pujčeni nahradniho vozu (Drahý servis Klokočka) a stale to chcipa mezi 3000 a 4000 ot. tak že ted přišly na to že prý je špatna benzinova pumpa. Ja už fakt nevim takových peněz jsem do toho narval a tolik jsem toho vymněnil, vymněna rozvodaku nepomohla, Turbo repasovane - nepomohlo, svičký vymněna - nepomohlo, a dokonce mi některe servisy namlovaji že to je předovokou, kecy jen zas chtěji prachy. Ja už nevim co s tim????????? dalši vyměna dilu???? aktualni napad servisu je takový že je zapotřebi vyměnit benzinovou vumpu, ale prý to bude stat 11.500,- Kč. UŽ FAKT NEVIM CO S TIM? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 Nazdar...tak jsem po dlouhe dobe pripojil pocitadlo s VAGem na auto a vyplivlo mi to toto...Muze mi nekdo rict orientacne, jestli to s tim prvnim valcem neni nejak vazny ? A jak postupovat ? Svicky...zapal.modu...apod ? 17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy P1128 - 35-10 - - - Sporadicky 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku P1297 - 35-10 - - - Sporadicky 17608 - Obtokovy ventil turbodmychadla (N249) Mechanicka zavada P1200 - 35-10 - - - Sporadicky 18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male P1602 - 35-10 - - - Sporadicky 17704 - Zavada chladiciho systemu P1296 - 35-10 - - - Sporadicky 17545 - rada 1: prizpusobeni smesi (add.) System prilis bohaty P1137 - 35-00 - - 16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani P0300 - 35-00 - - 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-00 - - Vyměn si zapalovací cívku na prvním válci a bude to ok. Je tu o tom napsáno hromada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 Ahoj, hele ja mam teký ten stejný problem, už jsem malem na to několik krat doplatil, při předjižděni mi to začalo cukat a chcipat. Před pár dny jsem měl auto v servisu, řekli mi že nějaka tlaková hadice ktera vede k turbu je špatna. Vyměnily mi to za 6000,- Kč včetně pujčeni nahradniho vozu (Drahý servis Klokočka)a stale to chcipa mezi 3000 a 4000 ot. tak že ted přišly na to že prý je špatna benzinova pumpa. Ja už fakt nevim takových peněz jsem do toho narval a tolik jsem toho vymněnil, vymněna rozvodaku nepomohla, Turbo repasovane - nepomohlo, svičký vymněna - nepomohlo, a dokonce mi některe servisy namlovaji že to je předovokou, kecy jen zas chtěji prachy. Ja už nevim co s tim????????? dalši vyměna dilu???? aktualni napad servisu je takový že je zapotřebi vyměnit benzinovou vumpu, ale prý to bude stat 11.500,- Kč. UŽ FAKT NEVIM CO S TIM? Na tu pumpu stačí napojit téčko s měřákem tlaku a hned uvidíš co to dělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 Vyměn si zapalovací cívku na prvním válci a bude to ok. Je tu o tom napsáno hromada. No ted jsem nakoupil novy svicky...pockam par km, co to udela...ale stejne to speje asi k tem civkam... Jen dotaz...u RSa je mysleno, tou civkou, cela ta fajfka, ktera obsahuje i civku a/nebo zapalovaci modul ? Mam v tomhle trosku chaos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 tak uz jsem jedno cukani u sve 1.8T vyresil. - praskla membrana v deceleracnim ventilu - praskla hadice odvetrani vika - praskla hadice odvetrani kliky - praskla hadice ovladani regulatoru tlaku paliva a ted po cca 1/2 roce to zacalo delat zas. Tak jsem vse zkontroloval a tentokrat odeslel pretlakovy ventil odvetrani. ( holdt clovek udelal hadice a zterela membrana u tohoto ventilu to uz nevydrzela) Ted to slape uz zase jako hodinky. Hotl neni nad to jit presne podle servisniho manualu a postupne vse promerit a prozkouset. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kirillk Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Na tu pumpu stačí napojit téčko s měřákem tlaku a hned uvidíš co to dělá. Díky za radu zkusim to předtim než to vyměnim. V servisu by raději vše vyměnily aby více nahrabali a ne vždy je vše zničene tak jak tvrděj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 No ted jsem nakoupil novy svicky...pockam par km, co to udela...ale stejne to speje asi k tem civkam...Jen dotaz...u RSa je mysleno, tou civkou, cela ta fajfka, ktera obsahuje i civku a/nebo zapalovaci modul ? Mam v tomhle trosku chaos Přesně tak, tím je myšlena ta fajfka s cívkou v jednom kuse, co je sakra hluboko v hlavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 17. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 Zdravím všechny tady...... Dlouho jsem se tu neukázal,,ale teď bych chtěl jen napsat,,že počasí se lepší a stím se horší stav mého motoru,,,,už zase začíná cukat,,,Nevím čím to je,,minulý týden u nás 8 stupnů celsia,,Dneska 25 stupnů...je to děsný,,čím větší teplo,,tím hůř to auto jede a už zase začíná cukat při rychlejším sešlápnutí plynu,,ale nemluvím o ostré jízdě,,,Při normální,třeba při předjíždění,a to není ostrý....Nejhorší že už mě nebaví pořád někde jezdit aby furt někdo zjištoval,co to může být,,?Sakra tak když nato má vliv počasí,tak to musí bejt jen jedinná součástka nebo ne???Tak prosím o radu,ale o 100% nebo 99% typ co by to mohlo být,,,Respektivě co to je....Děkuji všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 19. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 To už nikoho kromě jednoho člena nic nenapadá??? :feve: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Tu škrtící klapku už jsi zkoušel vyměnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 V sobotu jede ke mě, mám tu jednu funkční klapku na vyzkoušení tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 ja bych zkusil vykonovy clen tranzistoroveho zapalovani, nebo civky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 20. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 ja bych zkusil vykonovy clen tranzistoroveho zapalovani, nebo civky. a to je přesně cO??? jako zapalovací modul???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 1) civky na valcich 2) zapalovaci modul Jeste predtim by stalo zkontrolovat cidla klepani. Uz jsem videt jedno 'uklepany' a pak se to chovalo podobne. V DP je popsana kontrola cidel klepani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 20. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 1) civky na valcich2) zapalovaci modul Jeste predtim by stalo zkontrolovat cidla klepani. Uz jsem videt jedno 'uklepany' a pak se to chovalo podobne. V DP je popsana kontrola cidel klepani. Dobře,dobře,,,uživatel stihačka,,,ke kterému v sobotu jedu snad bude vedět oco jde,,,,tak se pak ozvu..zatím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 No to doufam....hodne lidi tu na to ceka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
REVEL Vloženo 22. Květen 2009 Sdílet Vloženo 22. Květen 2009 No to doufam....hodne lidi tu na to ceka AHoj, jakou maš kostru na autě?? Zkus ju zkontrolovat, kámoš měl podobny problem na GOLFU IV 1.6 16v , za studena v pohodě a za tepla se to škubalo a nechtělo jet atd. Pak jsem zjisti, že kostřící kabel měl ulomené očko a nedotýkal se občas kostřícího bodu, takže proběhla komplet výměna kostriciho kabelu a od te doby je klid, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.