Přejít na obsah

Octavia 1.8 20v (r.v.97) - Pomozte už nevím co s tím


Pitbull88

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Zdravím,tak začínám od začátku,,nejhorší že musím pořád někde lítat a schánět díly...nenašel by se tu někdo z vysočiny.... Jsem z havlíčkova brodu a potřeboval bych někoho kdo se na to koukne poopřípadě dá do kupy.....protože lidi z měho okolí už to nechcou ani vidět :help::feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

ahoj do nedavna som mal ten isty problem pomenil som mnoho veci sviecky filtre ventyli atd od zaciatku som tvrdil ze to je vadne cerpadlo benyinu a v servisoch mi povedali ze to nemoze byt pravda lebo auto startuje atd aale ja som sa nedal a vymenil som cerpalo a auto sliape ako sialene a tiez mi to robilo pri otackach 3000 az 4500 nedalo sa ani obehovat samotne cerpadlo bez plavaka stoji okolo 33 AZ 100eur bud je to replika alebo original

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj do nedavna som mal ten isty problem pomenil som mnoho veci sviecky filtre ventyli atd od zaciatku som tvrdil ze to je vadne cerpadlo benyinu a v servisoch mi povedali ze to nemoze byt pravda lebo auto startuje atd aale ja som sa nedal a vymenil som cerpalo a auto sliape ako sialene a tiez mi to robilo pri otackach 3000 az 4500 nedalo sa ani obehovat samotne cerpadlo bez plavaka stoji okolo 33 AZ 100eur bud je to replika alebo original

Zajímavý,a kolik to čerpadlo vyjde v kč????

Mě to dělá jen když se to ohřeje,,,když auto jede ještě na sitič,tak je to v pohodě,ale jak se ohřeje,tak to nejde už,,,a čím větší teplo tím hůř to jede a více cuká.....Jinak díky za přispěvek :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar...tak jsem po dlouhe dobe pripojil pocitadlo s VAGem na auto a vyplivlo mi to toto...

Muze mi nekdo rict orientacne, jestli to s tim prvnim valcem neni nejak vazny ? A jak postupovat ? Svicky...zapal.modu...apod ?

17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy

P1128 - 35-10 - - - Sporadicky

17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku

P1297 - 35-10 - - - Sporadicky

17608 - Obtokovy ventil turbodmychadla (N249) Mechanicka zavada

P1200 - 35-10 - - - Sporadicky

18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male

P1602 - 35-10 - - - Sporadicky

17704 - Zavada chladiciho systemu

P1296 - 35-10 - - - Sporadicky

17545 - rada 1: prizpusobeni smesi (add.) System prilis bohaty

P1137 - 35-00 - -

16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani

P0300 - 35-00 - -

16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava

P0301 - 35-00 - -

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Zdravím,už nevím co s tím mám udělat.Začlo to tím že auto mezi 3800 - 4500 otáčkách přestává táhnout a cuká,jakoby nemělo dostatek benzínu.Když se ale při cukání popustí plyn níže a tak se jako auto chytne a zase táhne,a to samý na volnoběh když na něj dupnu tak otáčky skoro nevystřelí ale zato to pěkně mlátí asi do sání.Já už udělal vše co mě řekli v servisu a to: Koupil nový vzduchový filtr,váhu vzduchu a nic poté sem našel prasklou hadici od klikovky co je odvětrávání zpět do sání kvuli nežším emisím,tu jsme vyměnily,k tomu koupily i nové čidlo teploty a ješte kompletně vypucovaly škrtící klapku a znova nastavily přes diagnostiku,jinak diagnostika nehlásí žádný problém nechal jsem změřit tlaky ve válcích a tlaky vstřikovaného paliva a vše OK i v již zminovaných krytických otáčkách,.Měl jste někdo něco podobného?Prosím o radu co to muže ještě být.Děkuji za každou radu

Ahoj, hele ja mam teký ten stejný problem, už jsem malem na to několik krat doplatil, při předjižděni mi to začalo cukat a chcipat. Před pár dny jsem měl auto v servisu, řekli mi že nějaka tlaková hadice ktera vede k turbu je špatna. Vyměnily mi to za 6000,- Kč včetně pujčeni nahradniho vozu (Drahý servis Klokočka)

a stale to chcipa mezi 3000 a 4000 ot. tak že ted přišly na to že prý je špatna benzinova pumpa. Ja už fakt nevim takových peněz jsem do toho narval a tolik jsem toho vymněnil, vymněna rozvodaku nepomohla, Turbo repasovane - nepomohlo, svičký vymněna - nepomohlo, a dokonce mi některe servisy namlovaji že to je předovokou, kecy jen zas chtěji prachy. Ja už nevim co s tim????????? dalši vyměna dilu???? aktualni napad servisu je takový že je zapotřebi vyměnit benzinovou vumpu, ale prý to bude stat 11.500,- Kč. UŽ FAKT NEVIM CO S TIM?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar...tak jsem po dlouhe dobe pripojil pocitadlo s VAGem na auto a vyplivlo mi to toto...

Muze mi nekdo rict orientacne, jestli to s tim prvnim valcem neni nejak vazny ? A jak postupovat ? Svicky...zapal.modu...apod ?

17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy

P1128 - 35-10 - - - Sporadicky

17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku

P1297 - 35-10 - - - Sporadicky

17608 - Obtokovy ventil turbodmychadla (N249) Mechanicka zavada

P1200 - 35-10 - - - Sporadicky

18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male

P1602 - 35-10 - - - Sporadicky

17704 - Zavada chladiciho systemu

P1296 - 35-10 - - - Sporadicky

17545 - rada 1: prizpusobeni smesi (add.) System prilis bohaty

P1137 - 35-00 - -

16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani

P0300 - 35-00 - -

16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava

P0301 - 35-00 - -

Vyměn si zapalovací cívku na prvním válci a bude to ok. Je tu o tom napsáno hromada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, hele ja mam teký ten stejný problem, už jsem malem na to několik krat doplatil, při předjižděni mi to začalo cukat a chcipat. Před pár dny jsem měl auto v servisu, řekli mi že nějaka tlaková hadice ktera vede k turbu je špatna. Vyměnily mi to za 6000,- Kč včetně pujčeni nahradniho vozu (Drahý servis Klokočka)

a stale to chcipa mezi 3000 a 4000 ot. tak že ted přišly na to že prý je špatna benzinova pumpa. Ja už fakt nevim takových peněz jsem do toho narval a tolik jsem toho vymněnil, vymněna rozvodaku nepomohla, Turbo repasovane - nepomohlo, svičký vymněna - nepomohlo, a dokonce mi některe servisy namlovaji že to je předovokou, kecy jen zas chtěji prachy. Ja už nevim co s tim????????? dalši vyměna dilu???? aktualni napad servisu je takový že je zapotřebi vyměnit benzinovou vumpu, ale prý to bude stat 11.500,- Kč. UŽ FAKT NEVIM CO S TIM?

Na tu pumpu stačí napojit téčko s měřákem tlaku a hned uvidíš co to dělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyměn si zapalovací cívku na prvním válci a bude to ok. Je tu o tom napsáno hromada.

No ted jsem nakoupil novy svicky...pockam par km, co to udela...ale stejne to speje asi k tem civkam...

Jen dotaz...u RSa je mysleno, tou civkou, cela ta fajfka, ktera obsahuje i civku a/nebo zapalovaci modul ? Mam v tomhle trosku chaos :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak uz jsem jedno cukani u sve 1.8T vyresil.

- praskla membrana v deceleracnim ventilu

- praskla hadice odvetrani vika

- praskla hadice odvetrani kliky

- praskla hadice ovladani regulatoru tlaku paliva

a ted po cca 1/2 roce to zacalo delat zas. Tak jsem vse zkontroloval a tentokrat odeslel pretlakovy ventil odvetrani. ( holdt clovek udelal hadice a zterela membrana u tohoto ventilu to uz nevydrzela)

Ted to slape uz zase jako hodinky. :D Hotl neni nad to jit presne podle servisniho manualu a postupne vse promerit a prozkouset.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ted jsem nakoupil novy svicky...pockam par km, co to udela...ale stejne to speje asi k tem civkam...

Jen dotaz...u RSa je mysleno, tou civkou, cela ta fajfka, ktera obsahuje i civku a/nebo zapalovaci modul ? Mam v tomhle trosku chaos :)

Přesně tak, tím je myšlena ta fajfka s cívkou v jednom kuse, co je sakra hluboko v hlavě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny tady...... Dlouho jsem se tu neukázal,,ale teď bych chtěl jen napsat,,že počasí se lepší a stím se horší stav mého motoru,,,,už zase začíná cukat,,,Nevím čím to je,,minulý týden u nás 8 stupnů celsia,,Dneska 25 stupnů...je to děsný,,čím větší teplo,,tím hůř to auto jede a už zase začíná cukat při rychlejším sešlápnutí plynu,,ale nemluvím o ostré jízdě,,,Při normální,třeba při předjíždění,a to není ostrý....Nejhorší že už mě nebaví pořád někde jezdit aby furt někdo zjištoval,co to může být,,?Sakra tak když nato má vliv počasí,tak to musí bejt jen jedinná součástka nebo ne???Tak prosím o radu,ale o 100% nebo 99% typ co by to mohlo být,,,Respektivě co to je....Děkuji všem :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) civky na valcich

2) zapalovaci modul

Jeste predtim by stalo zkontrolovat cidla klepani. Uz jsem videt jedno 'uklepany' a pak se to chovalo podobne.

V DP je popsana kontrola cidel klepani.

Dobře,dobře,,,uživatel stihačka,,,ke kterému v sobotu jedu snad bude vedět oco jde,,,,tak se pak ozvu..zatím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to doufam....hodne lidi tu na to ceka :)

AHoj, jakou maš kostru na autě?? Zkus ju zkontrolovat, kámoš měl podobny problem na GOLFU IV 1.6 16v , za studena v pohodě a za tepla se to škubalo a nechtělo jet atd. Pak jsem zjisti, že kostřící kabel měl ulomené očko a nedotýkal se občas kostřícího bodu, takže proběhla komplet výměna kostriciho kabelu a od te doby je klid,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...