Přejít na obsah

Octavia 1.8 20v (r.v.97) - Pomozte už nevím co s tím


Pitbull88

Doporučené příspěvky

čidlo teploty chladici kapaliny a váha vzduchu je nová origo škoda díly.....A při kolika to přestavuje?Sem myslel že to přeastavuje průběžne,ale při několika to prej náko přepne na vyšši chod motoru ten přestavovač...Mám ted doma budík tlak oleje v motoru a budu ho instalovat,z něj by sem taky něco našel ne?kKdyž to začne cukat a začne cukat i budík tlak oleje v motoru tak to bude asi něco s tím přestavovačem,no nový přestavovač 12000 to se mě moc nehce,ale zkusíme ho vyndat pročistit a pujčit jiný uoplně nový....Ale to až tak příšti tejden néli za 14 dní....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted na to koukám do knížky a opravdu při 3600 se přestavovač vačkové hřídele přestavuje na nějaké stupně tam píšou,ale divné že nad 5000 to zase škubne chytne se to a táhne jako by se nic nedělo,,že by ten pístek co je v přestavovači šel nějako občas mizerně a když už tam je 5000 ot a velkej tlak tak to prostě náko přestaví tlak oleje a ne přímo ten přestavovač?Divně že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Cus,tak jsem si přečetl tvoje trápení a veř mi vím jak jsi v háji,protože já jsem tenhle problém řešil tento týden v práci(jsem mechanik ve značk.serv.škoda)Stará vrána 99 AGU s aut.převodovkou která kvůli špatnýmu výkonu motoru špatně řadila až se posr....Navěsil jsem na motor taky všechno možný a ve finále jsem zkusil naslepo čerpadlo v nádrži,přestože jsem na něm tlaky měřil a byli v celým režimu otáček motoru v pořádku,a bylo to ono.Cerpadlo můžeš zkusit z jakýkoliv benzínový octavice,ja tam dal z 1.6 BFQ a bylo po problému,auto jelo jak nový.Příp.zkontroluj jestli v nádrži nevzniká podtlak který by bránil čerpání paliva.Stáčí po nějaký jízdě zkusit otevřít nádrž,ozval by se vcuc.Zkus to ,přeju hodně štěsti a pevný nervy,já o ně málem tenhle týden přišel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čerpadlo myslím že se taky zkoušelo dát nový,,mám mechanika co má možnost si pujčovat nové díly.....a to tam taky zkoušel dát,,,,tedkon sme se zaměřily na řídící jednotku motoru,,zdá se mu že to na 1.8 bez turba jede náko dobře,tak jestli v tom není chip nebo prostě i tak řidici jednotka z 97 se muže klidně jen tak posrat...studený spoj ve vnitř atd....takže zkusime bud pujčit jinou,ale to není tak jednoduchý s kodem,,,a nebo přehrát tu mojí seriovým nastavením,,ale nevím zda to lze udělat.....pak se ozvu,,v pondělí to má zkusit..jinak díky za radu,,kdyby něco tak ještě pište protože nápady a díly docházejí :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já o ně taky přijdu asi....dnes mě to v servise vracej,,a at to tam už nevozím páč opravdu neví co s tím,,,asi vyhlásím odměnu tomu kdo to zpravý,,,páč těch peněz co jsem dal jen že to vozím od servisu k servisu by dálo pěknej balíček,,,,,takže už nikdo nic nemá???V pondeli jedu ještě zkusit za jednim panem do Parbubic co čipuje at to napíchne a podívá se jestli to není čipovaný...a prostě zkontrolovat,páč přes VAG jde hovno zjistit.....dižtak piště...Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pročetl jsem si celé tvé trápení. Asi je to blbost, nebo jsem to přehlídnul, ale měnil jsi svíčky? Měl jsem stejnej problém (tedy ne na Octavce, ale co kdyby...), dokud se to nezahřálo, jelo to bez problémů, jakmile to došlo na provozní teplotu, byl konec - v záběru cukání, střílení do filtru, po překročení určitých otáček zase bez problému. Taky jsem měl předtím vyměněné svíčky, takže jsem měnil všechno okolo-od elektriky po dopravu benzínu a stále jsem byl v pr.... Svíčky měly v tu dobu najeto asi 8000 km, takže mi to nedocvaklo. Až v návalu naprosté zoufalosti jsem tam dal zpátky ty starý, který jsem ještě nestačil vyhodit. A ejhle - cukání bylo pryč. Nové svíčky, se kterými to cukalo byly stejného typu, jako ty starý....Podotýkám, že cukání nepřišlo ihned po výměně za nové svíčky, to by mě bývalo trklo, ale dostavilo se postupně. Jinak ještě poznámka k váze vzduchu - takhle stejně se mi na 1.6 projevovala vadná váha. Vím, psal jsi, že ji máš měněnou, ale to neznamená, že je O.K.

Vím, je to tako trochu schizofrenie, ale starý Murphy má pravdu v tom, že největší závady mají příčinu v největších blbostech :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TJN váhá je uplně nová origo škoda....a svíčky sem tam měl od origo po sportovní denso.asi 6 druhu a nic...zkusím ještě jednou svíčky,,,ted mám domluvenou novou jednotku za supr peníze,tak jí vemu,,,,ale nejradši bych to dovezl do mlade boleslavy,,,,snad někdo musí vedět co s tím je..achjo :feve:

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam octavu eresu a robi mi uplne to iste.v org.servise bola 2 x a povedali ze nevedia...mam vymenene:vahu,lambdu,sviecky,palivovy,opet nacipovanu jednotku,tankujem shel, a tiez som z toho totalne zufali...robi mi to presne co popisujes ty.jeden mechanyk to mal rozobrate a povedaal ze mam rozsekany-zniceny niejaky spanovak na saciej vacke..na slov. stoji 14.000...ale ja uz neverim ze to bude to.meral ju celu za tepla aj za studena a povedal ze vsetko v poho...

Editováno: , autor: iviak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto sem vytáhl z jiného fora kde tento můj problém řeší také a docela mě to náko zapadlo do sebe.Jestli je to tedy pravda::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Prave to strileni se mi nelibi, to znaci, ze zapelovani haze jiskru v nepravou dobu (kdyz je jeste otevreny saci ventil, tim padem to streli do sani). No a ted je otazka jestli blbne elektronika (cidlo polohy na vacce, nebo na klice), to by ale jednotka vypsala nejakou chybu, nebo je neco mechanicky posunute a nebo je pak chyba v ridici jednotce.

ahoj, jak píšeš, i já měl s roomem podobný problémy, jen mi to dělalo za studena. Byl jsem v servisu x krát, nové svíčky, cívky, kontrola klapky,pal. filtru, přehrání softu. VAG nic neukazoval. Dělalo mi to asi 3 měsíce, ale co vím jistě, furt se to zhoršovalo. Pomalinku, ale zhoršovalo, až mi to jednou už kóóónečně vag nahlásil --- vstřik 3 válce. Byl přehozen a sláva, je to ok. Tak doporučuju se zaměřit na VSTŘIKY. čau.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak to je teda peklo... nic mě nenapadá k tématu, ale chtěl bych se zeptat poprosit jestli tady nejsou nějake zkušeností se střílenim do výfuku... sem tam mi to tam střelí při přeřazení z 2 na 3 jak se to vice vytočí ( ne pořád ) spotřeba tah vše OK jo a je to 1.8T AGU

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,už nevím co s tím mám udělat.Začlo to tím že auto mezi 3800 - 4500 otáčkách přestává táhnout a cuká,jakoby nemělo dostatek benzínu.Když se ale při cukání popustí plyn níže a tak se jako auto chytne a zase táhne,a to samý na volnoběh když na něj dupnu tak otáčky skoro nevystřelí ale zato to pěkně mlátí asi do sání.Já už udělal vše co mě řekli v servisu a to: Koupil nový vzduchový filtr,váhu vzduchu a nic poté sem našel prasklou hadici od klikovky co je odvětrávání zpět do sání kvuli nežším emisím,tu jsme vyměnily,k tomu koupily i nové čidlo teploty a ješte kompletně vypucovaly škrtící klapku a znova nastavily přes diagnostiku,jinak diagnostika nehlásí žádný problém nechal jsem změřit tlaky ve válcích a tlaky vstřikovaného paliva a vše OK i v již zminovaných krytických otáčkách,.Měl jste někdo něco podobného?Prosím o radu co to muže ještě být.Děkuji za každou radu

zkus mrknout na lambdu.třeba by mohla při těchto otáčkách posílat špatné info do jednotky.řeším také problém,začalo to moc žrát a nevím co s tím na vagu to nic nepíše a už jsem zkusil všechno možné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ještě zkušeno čidlo otřesu motoru,a zase nic,Tak jsem konečně našel nekoho kdo má valce a hodíme to na ně,tu nejlepšá diagnostiku v čr,,,,sice napojení 2000 kč,ale vidí jak kterej válec pálí,vstříkuje,atd,,,,,Takže to snad už něco najde v čem je chyba..Pak se ozvu :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja se pridam. Mam 1.8 20V rv 98, najeto 115tkm. Sme prvni majitele, takze to auto je bez nakej pasticek. No a uz mozna pred 2-3roky to zacinalo lehce cukat a vynechavat, posledni rok se to zhorsovalo vice a vice, vcera uz to neslo ani vytocit na miste z volnobehu. Kazdopadne v prubehu tech let sem zkousel promerovat skrtici klapku, nova lambda, nove kabely ke svickam, zkousen jiny zapal. modul, zkousen benzin. reg. ventil, zkouseny vstriky (mnozstvi, tvar paternu), nove cidlo teploty vody, promerovany kabely mezi vahou vzduchu, klapkou a ECU, zkousena tesnost sani.....VAG po case vypsal chybu 561 - prizpusobeni smesi / prekrocena mez adaptace (add). Z dilenske prirucky pak vyplyva, ze to muze byt zpusobeno nizkym tlakem paliva (to je OK), spatna vaha (viz nize), netesnost vyfuku pred lambdou, netesnost sani (zrejme OK) a zakarbonovane vstriky (OK). No a dnes mi volal znamy ze servisu, ze po vymene vahy je to udajne uz ok. Dokud se v tom nesvezu, neverim tomu. Kazdopadne napisu, jestli to je skutecne tou obligatni vahou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...