martin 1_2 HTP Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Ahoj, zkoušel jste někdo do HTP 44 kw stooktanovej benzín Shell V-Power Racing? Ptal jsem se kluků co jezdí rally, jestli to bude znát. A řekli mi že je to u každýho motoru jiný. Ale nejvíc to bude znát u motorů s vysokým kompresním poměrem... Nemáte někdo vlastní zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El_Jacobo Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Ahoj, zkoušel jste někdo do HTP 44 kw stooktanovej benzín Shell V-Power Racing? Ptal jsem se kluků co jezdí rally, jestli to bude znát. A řekli mi že je to u každýho motoru jiný. Ale nejvíc to bude znát u motorů s vysokým kompresním poměrem...Nemáte někdo vlastní zkušenost? Já teda nemám zkušenost s motorem HTP 1.2, ale zkousel jsem to lit do Felicie 1.3 a po trech natankovani mi pripadal chod motoru kultivovanejsi a mel jsem pocit, ze se mirne zlepsila i dynamika. Myslim, ze rozdil tam byl. I muj znamy, ktery to lije do octavky 2.0 rika, ze tam rozdil je. Ale rikam, nevim, jestli to bude u 1.2 stejny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 je to znat, ale osobne teda liju do svyho auta jen v-power.. racing je uz docela drahej a nejsem si prilis jisty ucinkem.. lepsi chod poznas i o "obyc" v-power Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Tankoval jsem ho do fabky 1.4 MPI a docela se mi snížila spotřeba. Ale jinak žádný velký zázraky to nebyli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 no já tankoval to svojí háťapky taky a šlo to víc do otáček a motor se stišil..zkultivoval...a spotřeba???vzrostla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nohab Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Jestli ale většina přínosu nebude "placebo efekt" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Jestli ale většina přínosu nebude "placebo efekt" No to je taky možný mně stačí když umeju auto a hned se mi zdá že to líp jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Jestli ale většina přínosu nebude "placebo efekt" to urcite ne.. potvrzuje to vic lidi a to aj ti, kteri nevi co v nadrzi je.. ale vseobecne se jeste slyset nazor, ze ne vsechny shellky, maji palivo tolik kvalitni.. napriklad benzina ma palivo celkove o neco "horsi", ale zase at tankujes kde chces, je vzdycky stejne, to u shell bohuzel vzdy neplati Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 V SM delali test, vcetne mereni na brzde a jediny motor na kterem byl objektivne znat rozdil byl benzin s turbem (konkretne 1,4 TSI od VW) U ostatnich byl rozdil v ramci odchylky mereni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 V SM delali test, vcetne mereni na brzde a jediny motor na kterem byl objektivne znat rozdil byl benzin s turbem (konkretne 1,4 TSI od VW) U ostatnich byl rozdil v ramci odchylky mereni. Ale co se týče spotřeby si myslím že by benzín s vyžším okt.č.měl mít nějaký vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Ale co se týče spotřeby si myslím že by benzín s vyžším okt.č.měl mít nějaký vliv.mensi spotreba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin 1_2 HTP Vloženo 22. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2008 V SM delali test, vcetne mereni na brzde a jediny motor na kterem byl objektivne znat rozdil byl benzin s turbem (konkretne 1,4 TSI od VW) U ostatnich byl rozdil v ramci odchylky mereni. Tenhle motor je totiž stavěnej na 98 oktanů a je přeplňovanej. Ale u motorů na 95 oktonů to asi opravdu moc znát nebude. Pročítal jsem jedno forum a tam se shodli na tom že větší rozdíl byl mezi normálním N95 a N95 V-power než mezi normálním N95 a V-power racing 100 oktanů. Podle toho bych tedy řek že tam spíš hraje roli vyšší kvalita a více aditiv... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nohab Vloženo 23. Březen 2008 Sdílet Vloženo 23. Březen 2008 V SM delali test, vcetne mereni na brzde a jediny motor na kterem byl objektivne znat rozdil byl benzin s turbem (konkretne 1,4 TSI od VW) U ostatnich byl rozdil v ramci odchylky mereni. to mě jen utvrzuje v tom, že u 1,2 nastupuje placebo efekt... Největší radost z toho ale mají koncerny a marketingové oddělení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Na mé 1,4 16V jsem zjistil při používání snížení spotřeby o 0,1-0,2 l/100 km. A malilinko klidnější chod při přechodových režimech. Malé otáčky, nebo zrychlení z malých otáček. Ale hodnoty to byly jen nepatrné. Spíš subjektivní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maťo M. Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 Ja používam N-95. Neviem prečo by mal dávať 100 oktánový benzín vyšší výkon. Oktánové číslo neudáva silu benzínu ale jeho stálosť. To znamená že 95 o. samovoľne vybuchne pri menšom tlaku ako 100 o. Preto sa vysokooktánové palivá používajú do motorov s vysokou kompresiou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 Jezdím jenom na 100 okt. mám u benziny slevu tak že mě vyjde jako 95. Podle vyjádření z M.B. se má zvýšit výkon a snížit spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 ale vseobecne se jeste slyset nazor, ze ne vsechny shellky, maji palivo tolik kvalitni.. To je pravda, třeba shell v Jihlavě je humus nad humusy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 To je pravda, třeba shell v Jihlavě je humus nad humusy Já tankuju u Shellky nad Havlíčkovým Brodem když jedu do Jihlavy a tam je jak V-P Racing, tak i V-Power kvalitní, byť je malinko dražší nežli u Shellky v Kolíně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Duben 2008 Sdílet Vloženo 23. Duben 2008 no já bych měl jezdit minimálně na N98... takže jsem samozřejmě zkoušel tankovat všechny možný paliva... normálně jezdím na N98 z JETky (mimochem snad jediná značková pumpa, co má N98)... pak jsem zkoušel jenom 100 oktany - Vervu z Benziny, Super 100 z OMV a V-Power Racing z Shellky... celkově mi přišlo, že tam není žádný rozdíl... spotřeba je stejná, porovnávat dynamiku jenom takhle od boku moc nejde, takže mi to přijde taky stejný... taky jsem zkoušel dávat V-Power Racing 100 do máminý Fabule 1.2 HTP 47 kW a taky mi to přišlo stejný jak na N95 z JETu... nehledě na to, že u tý naší JETky máme asi dobrej benzín, páč dřív co jsem měl O I. 1.6 MPI mi přišlo, že to auto jede líp, když mám "plnou" z JETky, než když jsem jezdil tehdá na V-Power z Shellu... jinak cenově V-Power Racing 34,99; 100 oktany 33,50 a N98 z JETu 30,50 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 (editace) V podstatě máš pravdu, zlepšení výkonu je asi spíše zbožným přáním ale v každém případě motory jsou tišší a VP Raicing vyčistí potrubí palivové soustavy.Jinak mohu potvrdit, že nepoznám výkonový rozdíl mezi N100 ÖMV, N100 Shell či N100 Agip.Jen u ÖMV a Shellky mi připadá, že motor je malinko tišší. Editováno: 19. Květen 2009, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
achi Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Jezdím jenom na 100 okt. mám u benziny slevu tak že mě vyjde jako 95. Podle vyjádření z M.B. se má zvýšit výkon a snížit spotřeba. Citace z Návodu k obsluze, strana 164: Benzin s vyšším oktanovým číslem než předepsaným můžete používat bez omezení. Žádné zásadní výhody ve výkonu a spotřebě motoru však nemůžete očekávat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Z vlastních skušeností je 100 oktan do motorů kde je předepsaná 95ka akorát vyhozenej peníz za placebo....i testy co jsem viděl (tuším v TOp Gear, ale nejsem si jistej) potvrdili, že optimální je do motoru lít co udává výrobce, samozřejmě lepší benzín (s vyšším oktanovým číslem ) motoru neublíží, ale přínos je mizivej, nebo žádnej (v testu byly 3 vozidla, Opel Astra, Golf GTi a Sibaru Impreza WRX STi, kdy u Astry při testu mezi 95kou, 98kou a V-power Racing nulovej rozdíl, u Golfa GTi optimum 98ma a až u Subaru byly rozdíly celkem znatelný) PS: sem tam jsem natankoval Vpower Racing, kvůly údajným "čistícím" schopnostem...ale co je na tom pravdy vý jen bůch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 (editace) Ja nechci nejak rejt, ale muze mi nekdo ozrejmit proc setrite pri koupi auta prave na motoru a pak se to snazite dohnat drahym palivem a chiptuningem? Jinak tedy 100oktan do htp je skoda penez... Editováno: 5. Červen 2009, autor: Matthes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Matthes: Je to podobné, čo robia naopak majitelia drahších motorizácií - TDIčkári lejú naftu "ušetrenú" z Liaziek a traktorov, 16V a FSI namiesto predpísanej N98 lejú lacnejší N95. V tomto prípade by sa tiež dala položiť otázka, prečo zrazu šetria, keď nešetrili pri výbere motorizácie ? Len iný uhol pohľadu... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 Nafta z liazky nemusi byt spatna... S tim benzinem je to horsi, kdyz natankujou s nizsim OC tak si jednotka snizi predstih, otazka je do jaky miry to je unosne. Samozrejme je to blbost... Stejne jako 100oktan do HTP :-) Vyplati se kvalitni "obyc" natural 95 od renomovane pumpy nez nejaky pochybny mix kdo vi odkud :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.