Přejít na obsah

Ze vzhledu origo RS zpet na sérii


Hoblik

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás, pánové asi mám trošku neobvyklý dotaz, jelikož všíchni tady řeší jak si ze seriové octavie vytvořit look RS. Ja bych měl opačný problém. Nabídka motoru pro OCT II, mě až na motor 2.0TFSI zrovna neuspokojuje (zatím nemam odzkoušeno 1.8TSI), a v současnosti řeším nastupce pro svoji octavii 1.8T, a jiné motory než dva vyše uvedené pro mě nepřipadají v uvahu. Proto má jediná možnost je RS verze. avšak jsem silně alergický na ruzné tovarní úpravy. které akorat přitahují oči zlodějů a na silnici provokují zavodníky, tak bych rád věděl jestli je možné na RSku nasadít seriové narazníky ?Hlavně u předního nevím jestli tam nejsou nějaka technická omezení ? Interiér neřeším, koukal sem na něj, seděl jsem v něm a myslím,že folie další zajmy nenechavcu omezí, mimoto popravde se mi anatomické sedačky celkem zamlouvaji :palec2:

Kola pořeším asi taky ale s tím si poradit umím.

Jedná se mi tedy o upravu ktera bude mit techniku a vybavu RS, avšak vzhled klasické octavie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to opravdu nechápu... Když někdo bude chtít tak ti ukradne (nebo vykrade) i klasickou OII a nebude se koukat zda to je RS nebo 1.4 MPI Clasic... Byt tebou tak bych si ju koupil v černé barvě a neřešíl to dál a nebo potom 1.8 TSI v Eleganci a máš po starostech (ten motor je skoro jak 2.0 TFSI, v normálním ježdění ty výhody 2.0 TFSI nejsou tak markantní)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to opravdu nechápu... Když někdo bude chtít tak ti ukradne (nebo vykrade) i klasickou OII a nebude se koukat zda to je RS nebo 1.4 MPI Clasic... Byt tebou tak bych si ju koupil v černé barvě a neřešíl to dál a nebo potom 1.8 TSI v Eleganci a máš po starostech (ten motor je skoro jak 2.0 TFSI, v normálním ježdění ty výhody 2.0 TFSI nejsou tak markantní)

Mam jednu takovou zkusenost u bytu (Praha 10), kde parkuje cca 40 - 50 aut kazdou noc. Bydlim tam cca 4 roky a za tu dobu tady nejaky zasrany corkar stipul od souseda Fabii RS, moje auto stalo v rade pouze o jedno auto vedle. Je to 1.9TDI serie, obyc modra barva nic extra, auta si vzdy prestitkovavam tzn, vzdy nacpu na auto stitek s pokud mozno nejslabsi motorizaci. Nerikam ze to nejaka supr cesta k omezeni kradeze, ale vzhledem k tomu ze to auto nerazi, a nevypada jako neco extra muzu omezit nejake krizove situace.

A druhy duvod jsou pitomci na cestach kteri si honi ego tim ze pak podle stitku provokuji auta. Nenechavam se provokovat, ale nekdy ridici (hlavne francouzkych aut) si strasne porad neco potrebuji dokazovat na skodovkarich. -)a po me zkusenosti stitky jako HTP pripadne MPI funguji perfektne k omezeni tohoto jevu.

Kdybych to chtel resit tak jak pises ty, tak sem nepisu svuj dotaz. Ptam se pouze na technické moznosti, a myslim ze se jiste najde nekdo kdo milerad oceni v bazaru tyto díly :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, podle me predek bude v pohode, budes muset sehnat komplet osazeny predni naraznik s dirama pro ostriky, spis bych resil, jak to bude vzadu s vyfukem a seriovym naraznikem - protoze ten vejfuk porad bude prozrazovat neco vic nez klasickou Octavii. A taky to budes mit nizsi, pokud nechces menit podvozek, coz uz je ale teoreticky detail.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, podle me predek bude v pohode, budes muset sehnat komplet osazeny predni naraznik s dirama pro ostriky, spis bych resil, jak to bude vzadu s vyfukem a seriovym naraznikem - protoze ten vejfuk porad bude prozrazovat neco vic nez klasickou Octavii. A taky to budes mit nizsi, pokud nechces menit podvozek, coz uz je ale teoreticky detail.

Ne podvozek myslim podle vyrobce je o nejakych 15 mm niz nez serie pokud nekecal. A kdyz jsem si ty auta pomeroval vedle sebe bylo to celkem zanedbatelny rozdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, podle me predek bude v pohode, budes muset sehnat komplet osazeny predni naraznik s dirama pro ostriky, spis bych resil, jak to bude vzadu s vyfukem a seriovym naraznikem - protoze ten vejfuk porad bude prozrazovat neco vic nez klasickou Octavii. A taky to budes mit nizsi, pokud nechces menit podvozek, coz uz je ale teoreticky detail.

No on ten výfuk zase tak moc jiný od 1.8TSI není.Já jsem loni řešil zda-li by RS šla dát na podvozek s paketem pro špatné cesty-no technicky by to šlo ale u nového vozu by hrozila ztráta záruky a myslím, že stejný problém by nastal i u výměny nárazníků.Já jsem to vzdal a šel do 1.8TSI, přeci jen přijít o záruku jsem nechtěl.Motor 2.0TFSI je dobrý při předjíždění anebo když je nájezd na dálnici krátký je potřeba velké zrychlení na zařazení se do pruhu, jinak to využití až takový není.Je ale škoda, že tento motor není k dispozici alespoň v OII L&K s normálním podvozkem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás, pánové asi mám trošku neobvyklý dotaz, jelikož všíchni tady řeší jak si ze seriové octavie vytvořit look RS. Ja bych měl opačný problém.

No ještě mě tak napadlo, viděl jsem RS Combi v červené Corridě a v ní to není tak nápadné jako v ostatních barvách, ve dne ty zadní kočičí oči splývají s nárazníkem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ještě mě tak napadlo, viděl jsem RS Combi v červené Corridě a v ní to není tak nápadné jako v ostatních barvách, ve dne ty zadní kočičí oči splývají s nárazníkem.

Tak ja jsem mel moznost na salone okoukavat asi tu nejhorsi moznou kombinaci a to modrou RSku, nevim jak se presne rika te barve , ale na me uz je to moc velky cirkus. Jako je krasna proti tomu zadna, ale ja sem spise clovek ktery splyne s davem ;)

Pristi tyden se snad konecne projedu u prodejce i 1.8TSI tak uvidim. Spise mi jde o to ze ve vetsine pripadu u turbo aut (jak diesel tak benzin)mi vzdycky nevyhovala krivka prubehu tociveho momentu, tak jsem to resil individualnim chipem, resp po case mi vykon auta nedostacoval. A kdyz uz si chci po dlouhe dobe udelat zase radost (a ze se a to tesim jako maly kluk) tak bych se chtel dostat zase vykonově nekam jinam (samozrejme ne nijak moc), ale abych proste zase mel ten pocit ze mam nové auticko, rychlejsi, bezpecnejsi atd.....vsak to znate.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás, pánové asi mám trošku neobvyklý dotaz, jelikož všíchni tady řeší jak si ze seriové octavie vytvořit look RS. Ja bych měl opačný problém. Nabídka motoru pro OCT II, mě až na motor 2.0TFSI zrovna neuspokojuje (zatím nemam odzkoušeno 1.8TSI), a v současnosti řeším nastupce pro svoji octavii 1.8T, a jiné motory než dva vyše uvedené pro mě nepřipadají v uvahu. Proto má jediná možnost je RS verze. avšak jsem silně alergický na ruzné tovarní úpravy. které akorat přitahují oči zlodějů a na silnici provokují zavodníky, tak bych rád věděl jestli je možné na RSku nasadít seriové narazníky ?Hlavně u předního nevím jestli tam nejsou nějaka technická omezení ? Interiér neřeším, koukal sem na něj, seděl jsem v něm a myslím,že folie další zajmy nenechavcu omezí, mimoto popravde se mi anatomické sedačky celkem zamlouvaji :palec2:

Kola pořeším asi taky ale s tím si poradit umím.

Jedná se mi tedy o upravu ktera bude mit techniku a vybavu RS, avšak vzhled klasické octavie.

no, myslím,že je to totální nesmysl, raději bych řešil kdo to krade, nebo si pořídil garáž, než dělat toto...co se týče ega na cestách-francouzů tady zas tak moc není, ve francii jsem byl přinejmenším snad 20x a nikdy jsem si takového jevu nevšiml..ale dobrá, na můj názor se tady nikdo neptal, tudíž se jen přidám k radě kolegů: žádný problém to nebude, mlhovky přepojíš stejnou svorkou, nárazníky se upevňují stejně, blatníky mají stejný tvar, tudíž nebude problém..dvojitých výfuků si zase tolik lidí nevšimne-to spíše těch xenonů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, myslím,že je to totální nesmysl, raději bych řešil kdo to krade, nebo si pořídil garáž, než dělat toto...co se týče ega na cestách-francouzů tady zas tak moc není, ve francii jsem byl přinejmenším snad 20x a nikdy jsem si takového jevu nevšiml..ale dobrá, na můj názor se tady nikdo neptal, tudíž se jen přidám k radě kolegů: žádný problém to nebude, mlhovky přepojíš stejnou svorkou, nárazníky se upevňují stejně, blatníky mají stejný tvar, tudíž nebude problém..dvojitých výfuků si zase tolik lidí nevšimne-to spíše těch xenonů...

V pohode tvuj nazor respektuji a i nazor jinych :palec2: Dobre vim ze zase jdu proti proudu, ale to ja rad lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pohode tvuj nazor respektuji a i nazor jinych :palec2: Dobre vim ze zase jdu proti proudu, ale to ja rad lol

tak já bych byl pro dát "repliku" RS z5 do série..tebe jsem tady snad ještě neviděl, tudíž to asi nevíš (narozdíl od ostatních), ale já úpravy ssérie na RS fakt nesnáším, RS mě ani nikterak neoslovuje..ale když už bych si ji pořídil, tak bych si toho užíval a nedělal z toho řadovku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já bych byl pro dát "repliku" RS z5 do série..tebe jsem tady snad ještě neviděl, tudíž to asi nevíš (narozdíl od ostatních), ale já úpravy ssérie na RS fakt nesnáším, RS mě ani nikterak neoslovuje..ale když už bych si ji pořídil, tak bych si toho užíval a nedělal z toho řadovku ;)

Jo v OCT II casti fora se nepohybuju, jelikoz nemam " zatim " vhodny dopravni prostredek abych se zde zaclenil. Ja pri vyberu uprednostnuji vzdy na prvnim miste pokud mozno vykonny a spolehlivy motor, ktery me v pripade pruseru podrzi. Pak resim bezpecnostni vybavu a az uplne na konec resim barvu vzhled atp.

Druhym duvodem proc takdle premyslim pominu-li motor je vybava, ktere vetsina RSek ma velmi dobrou. Dovybavovat auto na danou uroven je sice varianta ale rekneme slozita a nekdy nakladnejsi. Koukal sem na RSku na salone kupodivu mela i mnou vyzadove stresni okno. az na navigaci snad vsecko co potrebuji k zivotu a po 11% sleve jsem byl na nejakych 740tis s DPH.(celou dobu mluvim o kombiku).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás, pánové asi mám trošku neobvyklý dotaz, jelikož všíchni tady řeší jak si ze seriové octavie vytvořit look RS. Ja bych měl opačný problém. Nabídka motoru pro OCT II, mě až na motor 2.0TFSI zrovna neuspokojuje (zatím nemam odzkoušeno 1.8TSI), a v současnosti řeším nastupce pro svoji octavii 1.8T, a jiné motory než dva vyše uvedené pro mě nepřipadají v uvahu. Proto má jediná možnost je RS verze. avšak jsem silně alergický na ruzné tovarní úpravy. které akorat přitahují oči zlodějů a na silnici provokují zavodníky, tak bych rád věděl jestli je možné na RSku nasadít seriové narazníky ?Hlavně u předního nevím jestli tam nejsou nějaka technická omezení ? Interiér neřeším, koukal sem na něj, seděl jsem v něm a myslím,že folie další zajmy nenechavcu omezí, mimoto popravde se mi anatomické sedačky celkem zamlouvaji :palec2:

Kola pořeším asi taky ale s tím si poradit umím.

Jedná se mi tedy o upravu ktera bude mit techniku a vybavu RS, avšak vzhled klasické octavie.

chlapče drahý, dobře děláš, protože přesně tyhle nárazníky na tebe čekají u mně ve sklepě ! A co víc, já ti je z toho sklepa klidně přivezu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...