Duben 25, 200817 r Autor Uz z nej tekl olej(velka vule) a po chipu dostava turbina vic zabrat tak to byla prevence. taka s tim auta z nemecka tak at to vydrzi.Uz taha tak je to OK. A vozi uz kary na lafete. Tak,tak,neteklo to nejak markantně ,ale ztráta cca 1l na interval výměny(15000km moje soukromé nastavení) byla.Netvrdím že to bylo turbem,ale nové je nové.Vůli to nemělo!!!Jen po chipu a následné výměně rozvodů, mi to trochu kouřilo(do modra) a nikdo mi neřekl přesně proč.Tak jako mechoš jsem začal od nejlevnějšího dílu.Pač mě strašily i ohnutýma ventilama aj.věcma. "Preventivně" se mi zdá že se mi zmenšil turboefekt!!!! Zabírá to jako by víc od spodu.Taky tahám auta z D.a než to nechat menit tam to si klidně udelám takovy víkend ještě jednou.(pivko,mějaké to maso na grilu)premiérová pohoda v tomto roce.Nevím čemu to přičíst,ale už to nedělá. Každopádně nelituji.Jen bych možná ještě trochu přidal na výkonu. Jo s jídlem roste chut. TDIfun Upraveno Duben 25, 200817 r od rr1
Únor 16, 201510 r Ahoj lidi. Potřebuji poradit.Rozhodl jsem se zaslepit egr a a vyčistit svody na Superbu 1.9 TDi 77kW PD. Můžete mi napsat jak se dostanu ke dvou šroubům co jsem ve svodech, které jsou schované za baňkou co vede z turba? všechny jsem povolil ale ke dvěma se prostě nejde nijak dostat. Ještě pro upřesnění nemám sundanou tu hliníkovou velkou trubku která je pod egrem (nad baňkou z turba) a vedou do ní dvě tenké trubičky a vystupuje zní trubička která má na sobě vlnovec a vede do egru. Já tam mám úplně hladký šroub a nijak ho nemůžu povolit. a tudíž asi myslím nemůžu odmontovat tu baňku z turba, abych se dostal ke dvěma šroubům za tou baňkou a mohl celé svody sundat. Díky moc za rady.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.