Majkl Bouky Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Tak opraveno když jsem byl na doplnění. Tak chladicí média tak byla cca půlka ale olej v kompresoru žádný tak mi tam doplnili 10g a je po hvízdani a chladí to jako blázen. Doporučuje se chodit na klímu každý rok a jednou za 2roky udělat dezinfekci celé klímy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.wenzel Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 (editace) Doporučuji překontrolovat chladivo když ho je málo tak rozpíná tlaková ochrana spojku a kompresor odpojí od řemenu může být i opačný problém když je chladiva moc. http://www.servis-klimatizace.hys.cz Editováno: 21. Červenec 2012, autor: petr.wenzel Doporučuji NEcitovat poslední příspěvek!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.wenzel Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Zdravím, taktéž mám problém s klimou, koupil jsem octávku I MR2001 s klimatronikem, ale nechladila klima, nechal jsem doplnit chladivo(je to asi tak 14dní), ani to nepomohlo, zjistil jsem, že se netočí ventilátory tak jsem vyměnil řídící jednotku dochlazování a od té doby klima chladila jak má až do včerejška. Odpojil jsem totiž baterii kvůli demontáži airbagu a výměny snímače ESP, po připojení baterie klima opět nechladí, ventilátory se opět netočí a VAG píše tlakový spínač klimatizace F129. Už jsem z toho na prášky, mohlo se odpojením baterie a následným připojením něco stát? Mohlo to mít vliv na F129? Je mi totiž divné, že by naráz během půl hodiny uniklo chladivo nebo odešel tlakový spínač. Spíš mě napadá jestli se nemohlo někde něco seknout při připojení baterie. Pokud je tlakový spínač F129 nizkotlaká ochrana tak by mohlo jit o únik chladiva hlídá pokles množství(tlaku na sací straně chladiva), pokud je vysoko tlaký tak bud hlídá vysoký tlak nebo má za úkol spínat ventilátor, pokud by ventilátor nesepnul dojde k přéhřátí (příliš vysoký tlak) a kompresor řídící jednotka odpojí. http://www.servis-klimatizace.hys.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
507922 Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 Zdravíčko všem, vrátím se ještě ke svému problému z loňského roku. Oteplilo se a já začal opět řešit nefunkční klimu. Jak už jsem v tomhle tématu psal, mám odpojený větší ventilátor na chladiči, protože pálil pojistku. Byl jsem se ohledně opravy klímy poptat v servise, kde mi řekli, že se musí ventilátor vyměnit, protože bez něj klimatizace fungovat nebude. Má servisák pravdu, nebo výměna ventilátoru bude jen zbytečná investice, která s funkčností klimy nijak nesouvisí. Loni v létě se auto ani bez velkého ventilátoru nepřehřívalo. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
507922 Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 Tak já tedy odpovím sám, protože už se mi auto vrátilo ze servisu. Velký ventilátor má velký vliv na funkci klimy, je na dochlazování. Bez něho klima funguje, ale prý bude pořád spínat a vypínat a to by neměla. Kromě ventilátoru mi ještě našli vadné teplotní čidlo na výparníku a děravou trubku, kterou budu kvůli vysoké ceně řešit vysokotlakou hadicí. Tak to jen, aby věděli ostatní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janok5 Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 mám podobný problém z klimatizáciou na OCTAVIA 2 FSI - bol som minulý 2x aj predminulý rok 2x, v servise naplnili mi klímu, no v marci znova nefungovala - pravdepodobne je to problém: ventilov klímy, tlakového spínača - kúrenie funguje v pohode - cítil som v interíéri čpavkový pach - v servise mi to otlakovali a nemali výhrady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pyc Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 Zdravím. Tak jak to tady čtu, asi mně čekají pěkný problémy. Mně klima - manual - nejde už dva roky, nešla už když jsem auto kupoval.Bylo 7,5 roku staré. Říkali že stačí doplnit. Letošní vedra mně konečně donutily jet do servisu a naplnit jí. Bohužel to nepomohlo. Klima je teď plná ale když ji spustím , vůbec nic se neděje.Jen na tlačítku se rozsvítí nápis AC. Pojistky O.K. V servisu mi řekli že se na to musí podívat elektrikář. Napadlo mně že bych zkusil vyměnit to čidlo tlaku klimatizace . Dá se zkontrolovat jestli funguje ? Dá se vyměnit v domácích podmínkách ? Je to to samé jako někde píší - Tlakový spínač klimatizace ? Nebo to jsou rozdílné věci ? Na co bych se ještě mohl podívat - zkontrolovat ? Mal som podobný problém ktorý som riešil dlho – média bolo dosť, olej v systéme čiří, čidla teploty nohy-okno-výparník OK, Kontrola klapky radiator TEPLO / výparnik CHLAD OK, remenica kompresoru OK. Pomohla výmena tlakového spínača (1K0959126E - http://www.cc-autodily.cz/spinac-klimatizace-1). Pod tymto spínačom je ventíl (medium neunikne) takže sa dá výmeniť v domacích podmienkach stačí kľuč 17. Diagnostika (VAG-COM) pred výmenou: cca 5 – 7 Bar, teplota výparníku cca 15-18 Stupňov C, trubky s väčším priemerom TEPLÉ. . Diagnostika (VAG-COM) po výmene spínača/senzoru: cca 9 – 10 Bar, teplota výparníku cca 9 -10 Stupňov C, trubky s väčším priemerom konečne orosene a CHLADNÉ. Mam Octaviu 2, climatic (manuálna), 1,9 TDI PD, bez elektromagnet. spojky (bypass ventil). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oliJanka Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 ahojte mam o1 1,6 nejde mi klima ked ju zapnem otacky na motore stupnu ako ked fungovala, ventilator na cladici sa netoci, ma sa zapnut hned po stlaceni klimy alebo nie? nsu tu rozne nazory. Aka je podla Vas pricina? v motorovej casti na lavej strane pri nadrzkach s kvapalinami mi nieco stale cuka ))) viete som zena prosim poradte. Dakujem. Janka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ballas Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 Čaute.. poraďte mi prosím.Mám oct. 1,9 81kw rv.02 Zničeho nic mi uplně vypl CLIMATRONIC ani nesvítí displej vůbec na nic nereaguje. Na palubovce mi ani neukazuje venkovní teplota a zjistil jsem, že je nějaká chyba v čidlu teploty oleje. Může to s tím nějak souviset? Předem díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocharlie Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 zdraví všechny, prosím o pomoc s automatickou klimatizací. Celkově s ní nic není (běží normálně) dokud nedojde k přepnutí na ohřívání předního okna nebo zapnutí ventilátoru na MAX. Pak je v kabině cítit smrad jako by něco hořelo a spálí se pojistka 25A Clima píše chybu 4f9, mám podezření na tu řídící jednotku, je to možné nebo by to mohlo být něco jiného? Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ballas Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Chlapi bylo to pojstkou!! Taková blbost a mě stáli vlasy na hlavě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Co, dal jsi silnější? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocharlie Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 zdraví všechny, prosím o pomoc s automatickou klimatizací. Celkově s ní nic není (běží normálně) dokud nedojde k přepnutí na ohřívání předního okna nebo zapnutí ventilátoru na MAX. Pak je v kabině cítit smrad jako by něco hořelo a spálí se pojistka 25A Clima píše chybu 4f9, mám podezření na tu řídící jednotku, je to možné nebo by to mohlo být něco jiného? Děkuji za rady. PROSÍM nikdo mi neporadí!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzshmp Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Zdravim vsechny a jak to vidite?Mam I Octavii 1,6 74kw.Vcera jsem chtel vyzkouset funkcnost klimatizace.Motor zahraty na provozni teplotu,ventilator na ochlazovani spinal.Zmacknul jsem tlacitko klimatizace (AC).Zacala hucet,ovsem dva ventilatory,co jsou za chladicem a mely by se tocit,zustaly v klidu.Ujel jsem asi 20km,zkusil znovu a fungovaly.Dnes rano zkousim cely proces znovu a opet nic.(bylo 3st.C)Odpoledne prijdu k autu a aniz bych zahral motor,pustim tlacitko klimatizace a ventilatory bezi.(bylo 6st.C)Nevite,kde muze byt problem?Jedine co me napada,jestli tam nekde neni cidlo na venkovni teplotu-rano vetsi zima,nezli odpoledne a podle toho to funguje,popr.jestli nekde nevznika kondenzace vody,ktera zpusobuje zkrat a behem dne se odpari.Skutecne jsem z toho jelen a hlavne v tomto smeru laik.Diky za postrehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 ano je tam hranica cca 5 st ked uz nezopne klima ako ochrana proti zamrznutiu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzshmp Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 ...takze pochopil jsem spravne,ze vlastne zadnou zavadu nemam.I kdyz je motor zahraty,stejne tak i motorovy prostor,kde se nachazi klimatizace,tak bude jen spinat,ale ventilatory se nerozbehnou?Za predpokladu,ze bude cca pod 5st.C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Stačí letmý pohled do manuálu, kde najdeš podmínky pro činnost klimatizace:Klimatizace (mechanická)Chladící zařízení může pracovat jen tehdy, pokud je stisknuto tlačítko AC a jsou splněny následující podmínky: - nastartovaný motor- vnější teplota nad +5°C- spínač ventilátoru v poloze 1 až 4ClimatronicChlazení může pracovat jen tehdy, jsou-li splněny následující podmínky:- nastartovaný motor- vnější teplota nad +5°C- není stisknuto tlačítko ECON Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzshmp Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Diky vsem.Bohuzel jsem k autu manual nedostal,takze jsem toto nemohl vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 TADY jsou nějaké ke stažení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 otazne je co myslis tym ze bude spinat, podla mna nema spinat nic, spojka na kompresore ani vetraky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casperak Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Ahoj, Mám O I 1,9TDI 2004 66KW. Nechladí mi klimatizace. Dofouknuto, nikde prý neuníká, tlak tam je, ale při stisknutí tlačítka AUTO (climatronic) se vzduch neochlazuje. V zimě jsem měl problém naopak s tím, že se pořád spouštěla vrtule u sahary (nejsem si jistej, ale tak se tomu myslím u chladiče říká). Tento problém ale sám odezněl, takže jsem to nijak neřešil. Nevíte někdo, kde by mohla být chyba? Předem moc děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Já měl uhnitý kontakt na kompresoru. Neříkám, že to bude tak i u Tebe, ale ptal ses. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 15. Květen 2014 Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 ocharlie- zaměřil bych se na samotnej ventilátor za přihrádkou spolujezdce nebo na jeho regulátor,nejlíp asi rozdělat a pustit na max a slůedovat odkud to smrdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 16. Květen 2014 Sdílet Vloženo 16. Květen 2014 ocharlie má klimatronic, tam toho na regulátoru jen tak sám nic nezkontroluje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Ale pokud něco smrdí a pálí se pojistka tak by na něco přijít mohl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.