Červen 30, 200718 r Cawes kluci Kdyz uz se bavime o te klime. Asi pred mesicem jsem byl doplnit klimu. Vsechno fakalo OK a potom zacal problem s ovladanim. Kdyz zapnu klimu a ventilator dam do polohy 1 tak slape bez problemu a chladi normalne. Kdyz prepnu ventilator do polohy 2,3,4, ventilator bezi dal ale klimu mi to odpoji. Nevite co stim? jestli treba skocit za nejakym elektrikarem nebo servisovat klimu?
Červenec 18, 200718 r Přestala mi fungovat klima. Tlak tam mám a podle diagnostiky jsou čidla ok. Vůbec nespíná kompresor, tak přepokládám, že je v háji el.mag. spojka. Nevíte někdo, jestli jde nějak vyzkoušet ta spojka bez demontáže, popřípadě jestli nejsou ještě někde nějaký pojistky na klimu ( myslím jiný než v pojistkový skříni). díky, sEVIGE
Červenec 18, 200718 r pojistky na baterce jde propojit na přímo na konektor co je na kompresoru a nebo u startéru doporučuji nejdřív proměřit,
Červenec 19, 200718 r Jak píše Rolbar, viděl bych to stejně dochlazovací jednotka je mrtvá, mě se to stalo před 2 měsíci, měl jsem naprosto stejný příznaky. Pokud se nebude točil ventilátor je to asi jasný. Ale nech si pořádně projít celou elektriku. Oprava stojí cca 4500,- za novou ŘJ dochlazování.
Červenec 19, 200718 r Pokud se nebude točit ventilátor,neznamená to,že je v háji ŘJ dochlazování.Pokud je malý tlak,nemusí sepnout-tlat najdeš někde v měřených hodnotách. Jak psal Vaša,zkontroluj pojistky na baterce a také pouzdra,byvají rostavené
Červenec 19, 200718 r načíst VAGem měřeny hodnoty skupina 001 pole 1 a tam je důvod odpojení klimy pokud je OK (kód 0) tak kontrolovat vedení ke kompresoru. netočí se vrtule . vyměníme jednotku dochlazování tím je to na 100% to je hláška jak ze Škoda servisu a když to nepůjde tak sme se spletly žejo.
Červenec 19, 200718 r načíst VAGem měřeny hodnoty skupina 001 pole 1 a tam je důvod odpojení klimy pokud je OK (kód 0) tak kontrolovat vedení ke kompresoru.netočí se vrtule . vyměníme jednotku dochlazování tím je to na 100% to je hláška jak ze Škoda servisu a když to nepůjde tak sme se spletly žejo. se pleteš Vašo, ve škoda servisu by ti vyměnili i ty vrtule
Červenec 24, 200718 r Přestala mi fungovat klima. Tlak tam mám a podle diagnostiky jsou čidla ok. Vůbec nespíná kompresor, tak přepokládám, že je v háji el.mag. spojka. Nevíte někdo, jestli jde nějak vyzkoušet ta spojka bez demontáže, popřípadě jestli nejsou ještě někde nějaký pojistky na klimu ( myslím jiný než v pojistkový skříni).díky, sEVIGE Do tej spojky môžeš kludne napojiť prúd priamo z baterky a uvidíš či klepne ,alwebo môžeš merákom zmerať ohmicky či má obvod.Ak už budeš mať konektor z komresoru dole tak si môžeš skúšačkou,alebo meracím prístrojom zmerať či tam dostávaš prúd po naštartovaní a zapnutí klímy.
Červenec 25, 200718 r Měl jsem stejny problém a byl to narušený drát ve svazku který vede od ovládání klimy.
Duben 2, 200817 r nastartuj auto mrkni na vrtule na chladiči - měly by stát - nestojí nech schládnout motor zapni klimu - vrtule by se měli roztočit - netočí se na 90% nemáš naplněnou klimu - točí se vrtule - mrkni na klimakompresor jestli se točí i "trojúhelník" z čela řemenice při sepnutí by mělo být slyšet cvaknutí pokud se netočí spojka (trojúhelník) chyby vedení ke kompresoru nebo vadná spojka nebo je teplota pod 5 st.C pokud se točí spojka máš nízkej tlak v klimatizaci sice vše funguje ale moc slabej výkon
Duben 2, 200817 r nastartuj automrkni na vrtule na chladiči - měly by stát - nestojí nech schládnout motor zapni klimu - vrtule by se měli roztočit - netočí se na 90% nemáš naplněnou klimu - točí se vrtule - mrkni na klimakompresor jestli se točí i "trojúhelník" z čela řemenice při sepnutí by mělo být slyšet cvaknutí pokud se netočí spojka (trojúhelník) chyby vedení ke kompresoru nebo vadná spojka nebo je teplota pod 5 st.C pokud se točí spojka máš nízkej tlak v klimatizaci sice vše funguje ale moc slabej výkon Tedy Vašo uklidni se, tolik nových věcí a jen u manuální klimy? Kur.á kdo si to má pamatovat? O těchto věcech nemám ani tucha
Duben 2, 200817 r Tedy Vašo uklidni se, tolik nových věcí a jen u manuální klimy? Kur.á kdo si to má pamatovat? O těchto věcech nemám ani tucha je to jen malej návod jak jen pohledem odhalit možnou příčinu nefunkční klimy
Duben 3, 200817 r Myslím, že výrobce doporučuje klimu naplnit a překontrolovat každé 2 roky. A myslím, že je to tak akorát, když jsem si jí nechával kontrolovat já, tak mi říkali, že maximálně 3 roky.
Duben 30, 200817 r Zdravím všechny. Mám asi měsíc Oktávku. 1,9 tdi. Těšil jsem se na klima která tam je, ale bohužel nejde. Je to manuální klima. Tlačítko klima se rozsvítí, ale tím to končí. Díval jsem se na větráky u motoru, ale ty se netočí. Ani žádný zvuk to nikde po zapnutí nevydává. Prostě nic. Nevíte někdo co by s tím mohlo být nebo na co bych se mohl podívat abych nějak zjistil co je asi v pytli ? Díky za každou radu a názor. Upraveno Duben 30, 200817 r od StandaOctavia2000
Duben 30, 200817 r Zdravím všechny.Mám asi měsíc Oktávku. 1,9 tdi. Těšil jsem se na klima která tam je, ale bohužel nejde. Je to manuální klima. Tlačítko klima se rozsvítí, ale tím to končí. Díval jsem se na větráky u motoru, ale ty se netočí. Ani žádný zvuk to nikde po zapnutí nevydává. Prostě nic. Nevíte někdo co by s tím mohlo být nebo na co bych se mohl podívat abych nějak zjistil co je asi v pytli ? Díky za každou radu a názor. řekl bych že nemáš médium = zkontrolovat naplnění klimy
Duben 30, 200817 r Omlouvám se za ten dotaz, ale nerozumím tomu. A je možné že když tam není náplň tak nic nefunguje (třeba ty větráky) ?
Duben 30, 200817 r Omlouvám se za ten dotaz, ale nerozumím tomu.A je možné že když tam není náplň tak nic nefunguje (třeba ty větráky) ? větráky jdou až sepne kompresor a ten jde když je tlak v trubách
Květen 11, 200817 r řekl bych že nemáš médium = zkontrolovat naplnění klimy Přesně tak zkontrolovat stav média a nebo je v háji panel s ovládacíma tlačítkama. Tak dej vědět čím to bylo.
Květen 11, 200817 r Ahoj, mam taky problém s klimou.... Mam climatronic. Loni v září jsem nechal naplnit klimu a vše chodilo jak má, jenže po zimě se nějak nechce rozeběhnout. Náplň tam nejspíš je, ale problém bude někde v tý spojce na kompresoru. řemenice se točí ale ten komresor nejspíš nee. Jak ta spojka funguje? Poradíte někdo? Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.