Seben Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 Ahoj potřebuji poradit. Auto ráno v pohodě nastartuji a klidně si svištím a po necelých 10 km mě z ničeho nic auto chcipne.A to samý po cestě zpět. Opravdu netuším čím to může bejt a dost mě to štve. V servisu (autorizovanym)sem byl asi před 5 měsíci s podobnou závadou akorát sem už auto nenastartoval a xkrát mě servis zklamal až na po 3 třetí mi auto dali dohromady a teď znova stejná vada s tím rozdílem že auto pak nastartuju. Prosím o vaší pomoc díky. Jedná se o auto: Škoda Octavia,1,6 GLX, r.v. 1998, najeto cca 186tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Ahoj potřebuji poradit.Auto ráno v pohodě nastartuji a klidně si svištím a po necelých 10 km mě z ničeho nic auto chcipne.A to samý po cestě zpět. Opravdu netuším čím to může bejt a dost mě to štve. V servisu (autorizovanym)sem byl asi před 5 měsíci s podobnou závadou akorát sem už auto nenastartoval a xkrát mě servis zklamal až na po 3 třetí mi auto dali dohromady a teď znova stejná vada s tím rozdílem že auto pak nastartuju. Prosím o vaší pomoc díky. Jedná se o auto: Škoda Octavia,1,6 GLX, r.v. 1998, najeto cca 186tis Čoveče, zažil jsu jednou na ostrém kruhovém objezdu, kdy motor najednou zčista jasna chcípnul a mě to málem utrhlo ruce, když vynechal posilovač.. Po zastavení jsem znovu nastartoval a v pohodě dojel. Od té doby se mi to již nikdy nestalo.. Co VAG? Hlásí nějakou závadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seben Vloženo 3. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Popravdě mi nedali do ruky žádný výpis chyb, což je i moje chyba že jsem nevyžadoval ale měli by dávat automaticky. Takže budu muset jít na diagnostiku ať řeknou co tomu je.Mam toho víc svítí airbag a něco s levýma zadníma dveřma tak blbne central. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Popravdě mi nedali do ruky žádný výpis chyb, což je i moje chyba že jsem nevyžadoval ale měli by dávat automaticky.Takže budu muset jít na diagnostiku ať řeknou co tomu je.Mam toho víc svítí airbag a něco s levýma zadníma dveřma tak blbne central. Jasně, diagnostika je základ. Bez toho nemá smysl spekulovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seben Vloženo 3. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Do týdne nebo dvou zajedu pak se tady pochlubim se seznamem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sin Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 Měl jsem podobnej problém - občas to chcíplo, někdy to šlo nastartovat hned, někdy až po chvíli. U mě se vyměnil snímač otáček a bylo po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slay Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 Měl jsem podobnej problém - občas to chcíplo, někdy to šlo nastartovat hned, někdy až po chvíli. U mě se vyměnil snímač otáček a bylo po problému. Tenhle problém jsem měl v roce 2002 taky. Blblo to čím dál víc, až jsem jednou nemohl nastartovat. Byl jsem asi 2km od servisu, tak jsem jim zavolal. Odpověď jsem čekal, "Nemáme žádné vozidlo, zkusze se sem nějak dostat". A ejhle, zkusil jsem nastartovat a ono to chytlo. Dojel jsem tedy do servisu. Mechanik si bere vozidlo a říká mi, abych chvilku počkal, že to bude chvilička. Chtěl jsem být u toho, ale nenechal mě. Za pár minut přistavil Octu před servis, já zaplatil a odjel. Za TŘI dny mi Octu někdo ukradl. Potom jsem se dozvěděl, že to nebylo poprvé. A k té závadě. Stačilo pouze vyměnit relátko. Byl to nešvar octavek. I mechanik to věděl. Kdyby to relé vyměnil přede mnou, tak jsem možná měl ještě tu starou Octu. Tahle byla stará 3 roky (akorát skončil liesing). Jediné, co mi po ní zůstalo je to špatné relátko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quiks Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Ahoj ako hovoril kolega tu na fore.... mne to tiez robilo.... bolo to vadne relatko pod volantom.... tak som to vybral a opravil mal som ta uvolneny kontakt... to relatko bolo tak prehriate ze sa rozpustil cin na plosaku a kontakt tam bol len tak tak.... normalne mi to za jazdy skapalo a neslo ...a po chvili zase slo.. alebo skapalo a hned naskocilo... VAG mi tiez nic nepisal..ziadna chyba RJ ... iba blbe relatko a bolo po probleme.. skus to pozriet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laky30 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Mal som tiež takýto problém pri studenom motore Ok ak sa zohrial začal zhasínať na volnobehu a pri jazde žiadny výkon a trhanie. Chyba bola v sním,ači otáčiek motora keď bol studený fungoval ale keď sa zohrial prestal. Po výmene OK!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seben Vloženo 10. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2008 Ahoj, Tak mě se před rokem taky rozsvítil. Byl sem v orig servisu škoda a VAG ukázal tohle. 1J0909603 A AIRBAG VW3 Kodovaní 00065 Zjištěná chyba 00589 032 Text: spoustec 1 airbagu (spolujezdec) n131 Hodnota odporu prilis velka. Kdyz se na vypis z VAGU podivate napada vas neco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Ahoj,Tak mě se před rokem taky rozsvítil. Byl sem v orig servisu škoda a VAG ukázal tohle. 1J0909603 A AIRBAG VW3 Kodovaní 00065 Zjištěná chyba 00589 032 Text: spoustec 1 airbagu (spolujezdec) n131 Hodnota odporu prilis velka. Kdyz se na vypis z VAGU podivate napada vas neco? Přerušený vedení k bagu, kontrola svorkovnic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simona.solnicka Vloženo 24. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2023 V 3. 4. 2008 na 15:59, Petr napsal: Jasně, diagnostika je základ. Bez toho nemá smysl spekulovat Mám to samé a diagnostika mlčí , výměna snímače , pumpy , filtru , nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2023 A co to relé? Snímač otáček? Pokud to jde, tak kontrola, prověření, výměna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mdka123 Vloženo 18. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2023 Zdravím, mám takový menší problém, během jízdy se mi rozsvítila kontrolka ABS a airbagu, po chvilce kdy jsem dojížděl na kruhový objezd to několikrát škublo, motor se vypnul a už nešel nastartovat, jakoby byla vybitá baterie. Auto jsem odstavil, odpojil baterii, po chvilce baterii znova zapojil a najednou vše fungovalo jak mělo. Ovšem potom co jsem chvilku jel se stalo úplně to samé, za jízdy to párkrát škublo, vypnul se a už jsem nenastartoval. Zkusil jsem dát baterii novou, ale problém to vyřešilo na dva dny a pak se stalo opět to samé. Během jízdy ani po nastartování se mi nerozsvítila kontrolka baterie. Můj dotaz tedy zní: čím by to mohlo být? Děkuji za Vaše odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 18. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2023 Bez diagnostiky věštění z koule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CzechDave Vloženo 18. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2023 (editace) @Mdka123 Měl jsem O1 s motorem AKL (1.6 benzín 74kW). Ten se mi začal chovat podobně. Nechcípal za jízdy, ale baterie se chovala jako vybitá, stačilo ji odpojit a připojit a vše zase na pár dnů fungovalo. Jako první jsem šel po alternátoru a zjistil jsem, že na komutátoru byly vyběhané drážky od uhlíků, hluboké několik milimetrů. Každá drážka byla jinak hluboká a oba uhlíky byly opotřebované každý jinak, z toho jeden už byl téměř celý pryč. Ten zřejmě odskakoval od komutátoru, alternátor dodával nestabilní napětí do usměrňovače a celé se to chovalo jinak, než jak očekávala řídicí jednotka. Vyměnil jsem alternátor a bylo po problému. Pokud bude alternátor v pořádku, zkontroloval bych kabeláž k senzoru polohy klikovky i vačky. Když motor nečekaně chcípne za jízdy, bývá za tím právě senzor na klice (který dává signál pro časování vstřikovací sekvence a bez kterého se motor ani nenastartuje) nebo kabeláž k němu. Senzor polohy vačky je schovaný za rozvodovým kolem a dostat se k němu znamená udělat následně nastavení rozvodů. Ale nejsem si jistý,, zda to ta slabší 1.6 má s tím senzorem vačky stejně. Editováno: 18. Říjen 2023, autor: CzechDave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gajdy996 Vloženo 5. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2023 Zdravím, mám taký problém mám 1.6 75kw rok 2007 a auto išlo v pohode potom sa vymenili sviečky a káble k sviečkam a auto začalo akokeby “ samo pridávať” keď som prehradzovali rýchlosti tak otáčky nepadali tak ako majú ale vyleteli cca o 500-1000 otáčok vyššie pri každej rýchlosti. Keď stojím na semafore alebo na voľnobehu to nerobí keď pridávam plyn ale keď presadzujem áno. Neviete náhodou čo to môže robiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 5. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2023 Vyčistit a zkalibrovat škrtící klapku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.