Jump to content

Motor samovolně zhasne při jízdě.


Seben

Recommended Posts

Ahoj potřebuji poradit.

Auto ráno v pohodě nastartuji a klidně si svištím a po necelých 10 km mě z ničeho nic auto chcipne.A to samý po cestě zpět. Opravdu netuším čím to může bejt a dost mě to štve. V servisu (autorizovanym)sem byl asi před 5 měsíci s podobnou závadou akorát sem už auto nenastartoval a xkrát mě servis zklamal až na po 3 třetí mi auto dali dohromady a teď znova stejná vada s tím rozdílem že auto pak nastartuju.

Prosím o vaší pomoc díky.

Jedná se o auto: Škoda Octavia,1,6 GLX, r.v. 1998, najeto cca 186tis

Link to comment
Share on other sites

Ahoj potřebuji poradit.

Auto ráno v pohodě nastartuji a klidně si svištím a po necelých 10 km mě z ničeho nic auto chcipne.A to samý po cestě zpět. Opravdu netuším čím to může bejt a dost mě to štve. V servisu (autorizovanym)sem byl asi před 5 měsíci s podobnou závadou akorát sem už auto nenastartoval a xkrát mě servis zklamal až na po 3 třetí mi auto dali dohromady a teď znova stejná vada s tím rozdílem že auto pak nastartuju.

Prosím o vaší pomoc díky.

Jedná se o auto: Škoda Octavia,1,6 GLX, r.v. 1998, najeto cca 186tis

Čoveče, zažil jsu jednou na ostrém kruhovém objezdu, kdy motor najednou zčista jasna chcípnul

a mě to málem utrhlo ruce, když vynechal posilovač..

Po zastavení jsem znovu nastartoval a v pohodě dojel. Od té doby se mi to již nikdy nestalo..

Co VAG? Hlásí nějakou závadu?

Link to comment
Share on other sites

Popravdě mi nedali do ruky žádný výpis chyb, což je i moje chyba že jsem nevyžadoval ale měli by dávat automaticky.

Takže budu muset jít na diagnostiku ať řeknou co tomu je.Mam toho víc svítí airbag a něco s levýma zadníma dveřma tak blbne central.

Link to comment
Share on other sites

Popravdě mi nedali do ruky žádný výpis chyb, což je i moje chyba že jsem nevyžadoval ale měli by dávat automaticky.

Takže budu muset jít na diagnostiku ať řeknou co tomu je.Mam toho víc svítí airbag a něco s levýma zadníma dveřma tak blbne central.

Jasně, diagnostika je základ. Bez toho nemá smysl spekulovat :palec2:

Link to comment
Share on other sites

Měl jsem podobnej problém - občas to chcíplo, někdy to šlo nastartovat hned, někdy až po chvíli. U mě se vyměnil snímač otáček a bylo po problému.

Tenhle problém jsem měl v roce 2002 taky. Blblo to čím dál víc, až jsem jednou nemohl nastartovat. Byl jsem asi 2km od servisu, tak jsem jim zavolal. Odpověď jsem čekal, "Nemáme žádné vozidlo, zkusze se sem nějak dostat". A ejhle, zkusil jsem nastartovat a ono to chytlo. Dojel jsem tedy do servisu. Mechanik si bere vozidlo a říká mi, abych chvilku počkal, že to bude chvilička. Chtěl jsem být u toho, ale nenechal mě. Za pár minut přistavil Octu před servis, já zaplatil a odjel. Za TŘI dny mi Octu někdo ukradl. Potom jsem se dozvěděl, že to nebylo poprvé. A k té závadě. Stačilo pouze vyměnit relátko. Byl to nešvar octavek. I mechanik to věděl. Kdyby to relé vyměnil přede mnou, tak jsem možná měl ještě tu starou Octu. Tahle byla stará 3 roky (akorát skončil liesing). Jediné, co mi po ní zůstalo je to špatné relátko.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj ako hovoril kolega tu na fore.... mne to tiez robilo.... bolo to vadne relatko pod volantom.... tak som to vybral a opravil :) mal som ta uvolneny kontakt... to relatko bolo tak prehriate ze sa rozpustil cin na plosaku a kontakt tam bol len tak tak.... normalne mi to za jazdy skapalo a neslo ...a po chvili zase slo.. alebo skapalo a hned naskocilo... VAG mi tiez nic nepisal..ziadna chyba RJ ... iba blbe relatko a bolo po probleme..

skus to pozriet :palec2:

Link to comment
Share on other sites

Mal som tiež takýto problém pri studenom motore Ok ak sa zohrial začal zhasínať na volnobehu a pri jazde žiadny výkon a trhanie. Chyba bola v sním,ači otáčiek motora keď bol studený fungoval ale keď sa zohrial prestal. Po výmene OK!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ahoj,

Tak mě se před rokem taky rozsvítil. Byl sem v orig servisu škoda a VAG ukázal tohle.

1J0909603 A AIRBAG VW3

Kodovaní 00065

Zjištěná chyba

00589 032

Text: spoustec 1 airbagu (spolujezdec) n131

Hodnota odporu prilis velka.

Kdyz se na vypis z VAGU podivate napada vas neco?

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

Tak mě se před rokem taky rozsvítil. Byl sem v orig servisu škoda a VAG ukázal tohle.

1J0909603 A AIRBAG VW3

Kodovaní 00065

Zjištěná chyba

00589 032

Text: spoustec 1 airbagu (spolujezdec) n131

Hodnota odporu prilis velka.

Kdyz se na vypis z VAGU podivate napada vas neco?

Přerušený vedení k bagu, kontrola svorkovnic.

Link to comment
Share on other sites

  • 15 years later...
  • 1 month later...

Zdravím,

 

mám takový menší problém, během jízdy se mi rozsvítila kontrolka ABS a airbagu, po chvilce kdy jsem dojížděl na kruhový objezd to několikrát škublo, motor se vypnul a už nešel nastartovat, jakoby byla vybitá baterie. Auto jsem odstavil, odpojil baterii, po chvilce baterii znova zapojil a najednou vše fungovalo jak mělo. Ovšem potom co jsem chvilku jel se stalo úplně to samé,  za jízdy to párkrát škublo, vypnul se a už jsem nenastartoval. Zkusil jsem dát baterii novou, ale problém to vyřešilo na dva dny a pak se stalo opět to samé. Během jízdy ani po nastartování se mi nerozsvítila kontrolka baterie. 

 

Můj dotaz tedy zní: čím by to mohlo být?

 

Děkuji za Vaše odpovědi.

Link to comment
Share on other sites

@Mdka123 Měl jsem O1 s motorem AKL (1.6 benzín 74kW). Ten se mi začal chovat podobně. Nechcípal za jízdy, ale baterie se chovala jako vybitá, stačilo ji odpojit a připojit a vše zase na pár dnů fungovalo. Jako první jsem šel po alternátoru a zjistil jsem, že na komutátoru byly vyběhané drážky od uhlíků, hluboké několik milimetrů. Každá drážka byla jinak hluboká a oba uhlíky byly opotřebované každý jinak, z toho jeden už byl téměř celý pryč. Ten zřejmě odskakoval od komutátoru, alternátor dodával nestabilní napětí do usměrňovače a celé se to chovalo jinak, než jak očekávala řídicí jednotka. Vyměnil jsem alternátor a bylo po problému.

Pokud bude alternátor v pořádku, zkontroloval bych kabeláž k senzoru polohy klikovky i vačky. Když motor nečekaně chcípne za jízdy, bývá za tím právě senzor na klice (který dává signál pro časování vstřikovací sekvence a bez kterého se motor ani nenastartuje) nebo kabeláž k němu. Senzor polohy vačky je schovaný za rozvodovým kolem a dostat se k němu znamená udělat následně nastavení rozvodů. Ale nejsem si jistý,, zda to ta slabší 1.6 má s tím senzorem vačky stejně.

Edited by CzechDave
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zdravím, mám taký problém mám 1.6 75kw rok 2007 a auto išlo v pohode potom sa vymenili sviečky a káble k sviečkam a auto začalo akokeby “ samo pridávať” keď som prehradzovali rýchlosti tak otáčky nepadali tak ako majú ale vyleteli cca o 500-1000 otáčok vyššie pri každej rýchlosti. Keď stojím na semafore alebo na voľnobehu to nerobí keď pridávam plyn ale keď presadzujem áno. Neviete náhodou čo to môže robiť?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...