Přejít na obsah

Dieselove a benzinove FLAME


creck

Doporučené příspěvky

- raketa s úžasným výkonem

- spotřeba 4,5 - 6

- Audi 3,0 tdi má co dělat aby tomu stačila

-vydrží bez problémů 1 000 000 km

jen bych k tomu dodal ze umet jeste TDI varit a mit nekde na kapote vlhky otvor , je to podle me i idealni zivotni partner :prc:kol5

s tou vydrzi 1 000 000 km mam jednu uzasnou historku z bazaru, prodejce mi rika : na moji namitku ze to TDI ma najete 210 000 km, pane TDI to je drzak, to vas prezije , jsem jen nevericne kroutic hlavou odchazel z bazaru s pocitem ze do toho snad montuji i jiny podvozek, rizeni, napravy atd.....

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zabiáku máš pravdu :

Motor, který dostane Cayenne, pochází původně z Audi Q7. Jde o přeplňovaný šestiválec 3,0 TDI s výkonem 240 koní a 550 Nm točivého momentu.

Sakra neni to ten motor se kterým si vy 1,9tkový tédéíčkáři běžně vytíráte vejfuk a v lepším případě má co dělat aby vám stačil ? V porshe asi udělali chybu a použili nesprávnej motor, měli dát načipovanou 81-tku, to by byl teprve hukot...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stejne ,ale ted beze srandy , trosku nechapu vyrobce automobilu a jejich strategii pri vyzkumu motoru, je plno clanku jak chteji vytvorit cisty diesel pro Kalifornii a Japonsko, snad kazdemu je jasne ze diesel cmoudi ze se proste hur spaluje a vznika pri jeho spaleni daleko vice skodlivin nez pri spalovani benzinu, tak vzivote nepochopim proc se nevrhne vyzkum na maloobjemove turbo benzinove motory, kdyby udelali motor s vydrzi dejme tomu 10 let , s obsahem 1.0 s perfektnim vyvojem a samozrejme nejakym dvojitym turbem nebo podobnym udelatkem, jsme okamzite na vykonu a spotrebe dejme tomu dvoulitroveho diesla s minimalnim podilem emisi, nechapu proc vyvijet diesel ktery nijak neresi nedostatek ropy ve svete

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Elektromobili možná. Ale já bych byl spíše pro bioethalon. :palec2: I když by to zase zdražilo potraviny.

Jinak TDI vylučuje méně emisí.

A ropa nejde do sraček. Ropa zdražuje kůli spekulantům a né kůli tomu že by docházela

Ten byethanol je obnovitelný. Motory můžou zůstat stejné jen malé úpravy. Nechápu že se to více nerozšiřuje.

Editováno: , autor: zabiak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CO2 nejsou skodlive karciogenni plyny, CO2 je prospesne kvuli nemu je nam dneska tepleji :D

skoda ze nejsou dva zabijaci :D jednoho by jsme dali do garaze s benzinovym a druheho s dieslovym motorem a osolili naplno :rip:

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nahodou TDI je tak realne ze jsem ho ve scifi jeste nevidel lol To vis sila nafty nani zadna fikce :p

Sila ceny nafty abych to poupravil! :D

promin viewere mozna jsem na tebe sel moc hrr to vis my kluci od TDI mame rychlost proste v krvi :palec2:

Zde bych si dovolil rici, ze vazne jen v te krvi... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě podle mě je CO2 horší. Ničí celou planetu a hlavně přírodu. Co2 je větší problém. Než nějaké rakovinotvorné látky - lidí je na světě stejnak jak sraček :)

Jiné tabulky pro TDi a pro benzinu jsou převážně proto, že ve většině sledovaných=(důležitých) látek má TDi menší emise a to má ještě TDi větší účinost.

Pouze u tuhých částic TDi zaostává. Když se podíváš kolik milionů tun za rok vyprodukuje popílku taková tepelná elektrárna je těch pár našich sazí k smíchu.

lol

Diesel má větší účinnost lol Proto je to lepší motor lol

Tak proč plítvat drahocenou energií a jezdit v benzínech :p

Kdybys mě postavil do těch dvou garáží chcípnul bych dříve u benzína protože CO2 by mě zadusilo dříve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tohle je jedno z nejdebilnejsich temat tady na foru...ostatne si staci precist co tady ze vsech leze za naprosty nesmysly...neuveritelny!!!!!!!!!!!

A vo tom je přece Flame lol

:worthy benzin :worthy benzin :worthy bnzin :worthy benzin :worthy diesel fuck

Vy šmějdi :kuk: Kdo to byl :aggressive: . Přiznejte se. Co to bylo za hnusnou máničku lol

Editováno: , autor: zabiak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nutil nekdo Bauraka zapojovat se do diskuse Traktor VS Sekacka ?

ale prd zabijaku, v Japonsku diesly zakazaly nebot uz nemohli ve mestech dychat, emise tam byly na neunosne mezi, diesl proste vypousti vice emisi, proto i dvoji metr pro normy EU, a s tema tovarnama, no kdyz nam tu vypousti bordel tovarny, proc k tomu nepridat jeste svoji trosku do mlyna ze ? :D i kdyz si myslim ze zrovna ceska republika na tom neni jeste (krom Prahy) az tak spatne

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...