Publikováno Duben 10, 200817 r cus lidi,mam divny problem a to ten,ze se mi auto pri brzdeni rozvibruje,dela to az kolem 100 km rychlosti,mel jsem za to,ze sly do pryc kotouce,ale dneskajsem pritahnul rucku a vibrace se objevily takze kotouce to nejsou,protoze mam vzadu bubny.nemate nekdo s tim zkusenost?vypada to na nejak krivy buben,ale tech jsem moc krivych nevidel
Duben 11, 200817 r cus lidi,mam divny problem a to ten,ze se mi auto pri brzdeni rozvibruje,dela to az kolem 100 km rychlosti,mel jsem za to,ze sly do pryc kotouce,ale dneskajsem pritahnul rucku a vibrace se objevily takze kotouce to nejsou,protoze mam vzadu bubny.nemate nekdo s tim zkusenost?vypada to na nejak krivy buben,ale tech jsem moc krivych nevidel Toto jsem řešil tento týden. Při brždění z větší rychlosti se mi auto rozvibrovalo. Už jsem taky myslel, že jsou kotouče křivé (loni jsem dával nové). Zjistil jsem, že pravý čep řízení je v loji. Vyměnil jsem hned oba protože i levý už nebyl 100% a vibrace skoro zmizely. Ještě se to chvěje ale už je to zanedbatelné. Ještě budu měnit čepy na ramenech a silentbloky. Jo 250 tkm je už znát ale celkem teda vydržely. Je to první výměna. Zkusím ještě tu ručku, jestli to nejsou ještě ty bubny jak píšeš. To jsem nezkoušel.
Duben 5, 200916 r Mám stejný problém jako DRROMAN. Dělá to zadní náprava při brždění nad cca 90kmh to vibruje. myslel jsem, že je to předek ale pokud zatáhnu lehce ručku při jízdě, vibruje to odzadu. Pakny jsou téměř nové, bubny vypadají ok.
Duben 7, 200916 r Mám stejný problém jako DRROMAN. Dělá to zadní náprava při brždění nad cca 90kmh to vibruje. myslel jsem, že je to předek ale pokud zatáhnu lehce ručku při jízdě, vibruje to odzadu. Pakny jsou téměř nové, bubny vypadají ok. To opravdu nikdo netuší?
Duben 9, 200916 r zkontroluj přední matice nábojů kol jestli nejsou povolené Promiň, můžeš to trochu vysvětlit? Dělá to na 100% zadní náprava.
Duben 9, 200916 r Promiň, můžeš to trochu vysvětlit? Dělá to na 100% zadní náprava. promiň, ujel jsem....
Duben 11, 200916 r Mne robil problem zaseknuti brzd.valcek. Fungoval len jeden piestik a druhy zostal zaseknuti v mierne vytlacenej polohe. To malo za nasledok,ze pakne sa nevedeli ustavit do spravnej plohy oproti bubnu.(jednoducho tie pakne neplavali na valceku.) Vymenil som ho za novy a je to OK. (pozor na priemer, su 2 tipi- 19mm a 22mm). A az chcete mat istotu, ze bubny su OK, tak pomoze len kontrola na sustruhu -obvodove hadzanie sa vyzualne kontrolovat neda. Z vonku moze vypadat OK,ale vnutorny obvod je podstatnejsi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.