Publikováno Duben 14, 200817 r Zdravim vcera se me stala podivna vec odemknu auto a zacli se stahovat vsechny okna, ale ne az do konce jen asi do poloviny, tak vlezu do auta zapnu klycek a chci vytahnou okna a nic zkousim vsechny tlacitka a nic. Nataceni zrcatek taky nejde. Okna se zavrely az po zamknuti klycem a podrzeni. Navic nezacala blykat LED ve dverich, asi je porusenej safe mod. Otazka zni co je spatne RJ v ridicovych dverich, nebo konfortka? Kabelaz, konektory OK. Kamos co ma vrakac tam mel par RJ dveri ridice, ale golf3, bora, pasat, ale se zadnou to nefungovalo, vypadaly uplne stejne. Ted nemam moznost jit na vag, tak to nemuzu napichnout. Je to octa 1 rv 2000 1.9tdi 4xokno v elektrice bez DO
Duben 14, 200817 r Kukal si poistky? Mne nieco podobne urobila poistka č. 38 do detailu som nezachadzal co vsetko neide ale nesli dvere a tusim ani okna, za pozretie nic nedas
Duben 14, 200817 r Autor pojistky jsou taky vsechny ok, 12v jde na rj dveri . Komfortka je 799 Q, to je tusim 2generace ze? Da se za neco zamenit abych nemusel nic prehazovat? Upraveno Duben 15, 200817 r od kittt
Duben 15, 200817 r Autor Tak mam par dalsich poznatku. Dalsi zavada je kdyz je nastartovane a otevru a zavru dvere interierove osvetleni hned nezhasne ale sviti tech cca 20s. Zkousel jsem z druhe stejne octavky prehodit RJ dveri ridice a nic. Taky konfortku jsem prehodil byl to stejny model 799Q a porad bezezmeny. Musi se druha konfortka nejak neprogramovat, respektive RJ tu novou konfortku? Jinak central jde porad s tim nic nebylo.
Duben 16, 200817 r Zdravimvcera se me stala podivna vec odemknu auto a zacli se stahovat vsechny okna, ale ne az do konce jen asi do poloviny, tak vlezu do auta zapnu klycek a chci vytahnou okna a nic zkousim vsechny tlacitka a nic. Nataceni zrcatek taky nejde. Okna se zavrely az po zamknuti klycem a podrzeni. Navic nezacala blykat LED ve dverich, asi je porusenej safe mod. Otazka zni co je spatne RJ v ridicovych dverich, nebo konfortka? Kabelaz, konektory OK. Kamos co ma vrakac tam mel par RJ dveri ridice, ale golf3, bora, pasat, ale se zadnou to nefungovalo, vypadaly uplne stejne. Ted nemam moznost jit na vag, tak to nemuzu napichnout. Je to octa 1 rv 2000 1.9tdi 4xokno v elektrice bez DO Nezateka Ti nahodou voda do dveri? ASi to bude RJ...
Duben 16, 200817 r Autor Ne ne nezatekla, ale mam dalsi informace, konecne jsem se dostal k tomu napichnout to na VAG a zjistil jsem ze konfortka nejde pripojit, ostatni RJ jdou, ale konfortka nic. Mam tu jste jesdnu konfortku a s tou to taky nekomunikuje.
Květen 26, 200817 r Ne ne nezatekla, ale mam dalsi informace, konecne jsem se dostal k tomu napichnout to na VAG a zjistil jsem ze konfortka nejde pripojit, ostatni RJ jdou, ale konfortka nic. Mam tu jste jesdnu konfortku a s tou to taky nekomunikuje. Mam ten samy problem, muzes prosim poradit, jak si toto resil?
Květen 27, 200817 r pokud to nebude dveřní mikrospínač, který je tu často zmiňovaný nebo vadná komfortka, tak u mě to byla dvakrát během dvou let oxidace konektoru na motorku stahování okna ve dveřích řidiče (já mám ale 3. gen.), nezbyde ti nic jiného, než rozdělat dveře řidiče, a rozpojit kabelový svazek s motorkem. Pokud z něj vyteče voda a budou oba konce zelené, tak máš vyhráno. Nebo spíš prohráno, protože je to zralé na výměnu, po delším čase ty piny v konektoru uhnijí a pak jdou jednotlivé dráty volně vytáhnou a bude to čím dál horší. Mě se k tomu ještě přidala samovolná aktivace alarmu. Upraveno Květen 27, 200817 r od blizard
Květen 31, 200817 r pokud to nebude dveřní mikrospínač, který je tu často zmiňovaný nebo vadná komfortka, tak u mě to byla dvakrát během dvou let oxidace konektoru na motorku stahování okna ve dveřích řidiče (já mám ale 3. gen.), nezbyde ti nic jiného, než rozdělat dveře řidiče, a rozpojit kabelový svazek s motorkem. Pokud z něj vyteče voda a budou oba konce zelené, tak máš vyhráno. Nebo spíš prohráno, protože je to zralé na výměnu, po delším čase ty piny v konektoru uhnijí a pak jdou jednotlivé dráty volně vytáhnou a bude to čím dál horší. Mě se k tomu ještě přidala samovolná aktivace alarmu. nechapem ako je nieco take mozne po tych milionoch testovacich kilometrov...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.