TomášT Vloženo 11. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 (editace) kouknul jsem se-vypadá moc moc hezky a zachovale. Je vidět že o ni bylo pečováno. Najetým Km bych i věřil. Cena je za ten stav ucházející a barva je nádherná. Výbava taky není nejhorší. Není tu někdo z Hradce Králové, že by se na ni s tebou mrknul????? Kdybych to měl blíž, tak bych se na ni s tebou klidně zajel podívat.... Mrkni spíš po spodku auta a do motorového prostoru jestli tam je vše tak jak by mělo být-tzn. žádné sváry, tmel, porušené kabelové svazky. Určitě si ji projeď!!!! Klidně majiteli nabídni, že do ní natankuješ pár litrů benzínu. To většinou pokud je vše OK zajistí docela dlouhou zkušební jízdu Zahřej ji na provozní teplotu, zkus brzdy, držení stopy, snadnost řazení, eventuelně pazvuky, pravidelnost chodu motoru a volnoběh. Na volnoběh ho nech klapat a poslechni motor s otevřenou kapotou, mrkni pod víčko oleje jestli tam není emulze. Zkus všechny elektrické části(od oken, přes stěrače až po ventilátor topení) jestli vše funguje tak, jak má Editováno: 11. Říjen 2009, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 11. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 (editace) Akorát se mi nepozdává VIN kód: TMB ZZZ.... mělo by tam být TMB C(=typ karoserie a výbava-krátká/GLX) J(=typ motoru 1.6 55Kw) 4(=dva čelní airbagy-nedíval jsem se ale jestli náhodou nemá jen airbag řidiče pak by tam měla být 1)..... Nebo si někdo do VIN kódu na sklo nedával záměrně motorizaci, výbavu, počet airbagů a nahradil to ZZZ - ty "zetka" se v tabulce vůbec nevyskytují a na nějaký speciál to taky nevypadá. Nicméně to co je vyleptáno na oknech je celkem fuk. Záleží jaký je VIN vyražený na karoserii v motorovém prostoru. Editováno: 11. Říjen 2009, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
REVEL Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Akorát se mi nepozdává VIN kód: TMB ZZZ.... mělo by tam být TMB C(=typ karoserie a výbava-krátká/GLX) J(=typ motoru 1.6 55Kw) 4(=dva čelní airbagy-nedíval jsem se ale jestli náhodou nemá jen airbag řidiče pak by tam měla být 1).....Nebo si někdo do VIN kódu na sklo nedával záměrně motorizaci, výbavu, počet airbagů a nahradil to ZZZ - ty "zetka" se v tabulce vůbec nevyskytují a na nějaký speciál to taky nevypadá. Nicméně to co je vyleptáno na oknech je celkem fuk. Záleží jaký je VIN vyražený na karoserii v motorovém prostoru. ahoj, ty ZZZ mají přímo VW, kámos to tak má na golfu ve vinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 11. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 hm zajímavé nikdy jsem to ZZZ ve VINu neviděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 Tome, ale já mám ve VINu taky ZZZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 12. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 Aha tak potom je to asi v pořádku Já tam teda mám TMBCJ4.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 (editace) A já už mám TMBDJ Editováno: 12. Říjen 2009, autor: tomasch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.mirda Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 Zdravím pánové, chtěl sem se optat, jestli nevítecenovku termostatu a čidla teploty na OI 1.6/55kW, nejlépe originály. Nějak se mě to začlo s nástupem zimy hůře ohřívat. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo_PP Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 cidlo som kupoval original za cca 10 EUR, termostat ti povedat neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 (editace) Zdravím pánové,chtěl sem se optat, jestli nevítecenovku termostatu a čidla teploty na OI 1.6/55kW, nejlépe originály. Nějak se mě to začlo s nástupem zimy hůře ohřívat. Díky Ahoj, tak přesně toto jsem tento týden řešil taky. Termostat má číslo origo číslo 032121110B, já koupil eqvivalent zn. WAHLER 3143.87 D za 594.- Kč. Hledej nejlevnější cenu této značky na e-shopech nebo v kamenném obchodě. Termostat MEYLE (nebyl origo původní, ale už taky vyměněnej po skorouvaření auta v Chorvatsku před dvěma roky) zůstal viset, zadřená tyčka. Po 7 km cestě do práce tak tak ručička teploměru dolezla na provozní teplotu a ještě kousek jí zbývalo. Teď se to ohřívá tak po 3-4 km (ve městě, 50km/hod na 4.-5. r.s.). Průměrná spotřeba taky trochu klesla, vlivem zaseklého termostatu v otevřené poloze byl motor pořád podchlazenej a "žral jak nezavřenej". Čidlo jsem měnil před rokem. Koukni se radši jakou máš barvu plastu čidla, tam co se zacvakává konektor. Existují totiž, pokud jsem správně objevil na netu, dvě barvy, lišící se tvarem pro zástrčku kabelů - 059 919 501 modrá (kratší a hranatý) cena cca 274,-Kč, 059 919 501 A zelená (delší a štíhlý), cena cca 327,- Kč. Radši jukni do svýho auta, který to je, já to taky tak udělal. A nedoporučuju tam dát tu nejlevnější náhradu (a to se týká všech čidel v autě). Přeci jen se tohle čidlo taky podílí na stanovení množství benzínu (studený motor-sytič) a u číňana nikdy nevíš.... . Editováno: 17. Říjen 2009, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 No z nostalgie jsem se sem kouknul, protože jsem auto s tímhle motorem měl asi rok jako služebáka a docela mě překvapilo co s tím chcete dělat. Prostě mi nejde do hlavy, proč chce někdo upravovat nejslabší motor co byl v Octě? Proč někoupit 1.8T (ceny už jsou slušné) a tam se za pár korun nevyřádit. Měl jsem autí s tímhle motorem 2 roky a hóóódně se mi po něm stýská (po spotřebě méně), ale ta 1.6 - 55kW žrala skoro stějně (Brno-Pha - plyn u podlahy a spotřeba kolem 12 litrů :-) při polovičním výkonu (sériovém). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 18. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2009 Tak nejslabší motor v Oktě to nebyl že jo.... Že jsou ceny 1.8 T slušné ještě neznamená, že ty auta jsou taky jako celek slušné Takže osobně bych taky nevyměňoval celé auto-páč vím, že je 100% OK, ale pustil bych se do úprav motoru. Navíc 55Kw má celkem slušný potenciál na úpravy-jasně turbomotory jsou na tom s úpravami nesrovnatelně líp. Ale třebas upravovat 1.6 74Kw mi už příjde opravdu zbytečné a nesmyslné. Kdežto 55Kw se na těch 75Kw dá dostat taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 18. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2009 Tak nejslabší motor v Oktě to nebyl že jo.... Že jsou ceny 1.8 T slušné ještě neznamená, že ty auta jsou taky jako celek slušné Takže osobně bych taky nevyměňoval celé auto-páč vím, že je 100% OK, ale pustil bych se do úprav motoru. Navíc 55Kw má celkem slušný potenciál na úpravy-jasně turbomotory jsou na tom s úpravami nesrovnatelně líp. Ale třebas upravovat 1.6 74Kw mi už příjde opravdu zbytečné a nesmyslné. Kdežto 55Kw se na těch 75Kw dá dostat taky. Jo, jo to má Už mlčím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.mirda Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 Tak sem o víkendu koupil originál termostat za 542Kč, problém mi to ale nevyřešilo- stále se jakoby pomalu ohřívá a teplota padá klidně až k první čárce na budíku. Asi tam budu muset vrazit ještě nový čidlo... Mám tam tu modrou kostku, jednou už bylo měněný. Snad už potom bude klid a ručička přestane blbnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 Takže jsi skončil jako já před cca měsícem. Babral jsem se s termostatem a bylo to čidlo. Jinak koukni na cenovky na www.cc-autodily.cz Můžu doporučit (termostat orig asi 300 a čidlo 200,-) T.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.mirda Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 Takže jsi skončil jako já před cca měsícem. Babral jsem se s termostatem a bylo to čidlo. Jinak koukni na cenovky na www.cc-autodily.cz Můžu doporučit (termostat orig asi 300 a čidlo 200,-)T.. Myslel sem si že to tak dopadne. Při mý smůle.... Jednou už bylo měněný čidlo i termostat (každý zvlášť), auto má cca 210000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Specter Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 Zdravim všechny:) Mám Škoda Octavia 1.6 55KW rok výroby 96. A zajímalo by mě jestli mi někdo nedáte pár rad. Má najeto 280tis+. Je to garážované auto s troškou rezu v motoru. Jinak pravidelně servisováno asi 5x opravovaný termostat jinak všechno ostatní až na pár drobností v rámci životnosti měněno takže to bylo v podstatě bez poruch. Ale zajímalo by mě jestli někdo nevíte o něčem co by tomu motoru trošku pomohlo prodloužit životnost? Celá ta octávka je jako nová interiér i exterér bez poškození jen má takhle moc najeto a ještě bych potrřeboval aby chvíli vydržela. ) nějaké typy triky pls? díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 19. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 A co by jsi chtěl vylepšovat? Motor by měl být při těchto Km myslím OK pokud měl dobrou údržbu. Osobně bych zkrátil interval výměny oleje tak na max. 10 000Km. Časem bych se připravil na výměnu gurer dříků ventilů a možná i "hydroštely". Nicméně pokud hydroštely necvakají a motor nežere olej, tak bych to neřešil. Taky bych nešetřil na palivu a dával mu kvalitu. Pojezdil bych určitý čas třeba na V-Power od Shellu, výkon sice nepřidá, ale motor opravdu zbaví karbonu. Možná bych použil i nějaký přípravek na čištění palivového systému. Pouvažoval bych o novém oleji do převodovky-pokud je tam stále původní. Svíčky předepsané výrobcem a čistý vzduchový filtr je snad samozřejmostí. Motor bych ve studeném stavu šetřil - už to není žádný mladík, ale zase bych ho po zahřátí občas protáhnul, aby se nezanášel karbonem. mnooo a to je asi tak vše co mě napadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Specter Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Tak to je super já právě nemám tolik zkušeností se škodovkama já měl předtím focuse a ke všemu naftu tak benzínová škodovka je pro mě veliký skok jinam No servisovaná a udržovaná byla dobře. Jinak blbne tam palubák že neaktualizuje průměrnou spotřebu a rychlost jinak to chce jen kosmetické věci jako kličky vnitřních dveří a uchytit zadní sedadla protože rodiče to využívali jako správní chalupáři a pořád v tom něco vozili tak ze sklápění zadních sedadel už odešli ty panty a vůbec to v nich nedrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 20. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 To musí být zajímavý přechod od Focuse k Octavii...no hele co motor? Registruješ spotřebu oleje? Ubývá, nebo si skoro nic nevezme? Při těchto Km by si něco málo vzít mohl, ale nemělo by to být nic strašného. Možná bych časem pouvažoval o nějakém prostředku do oleje-nedávno jsem ve Světě motorů četl test přípravku Pro-long...Samara po jeho aplikaci ujela 35Km bez olejové náplně...nejde o to že budeš jezdit bez oleje, ale o to , že by tento přípravek vymezil případné vůle v motoru. Ale jak jsem psal - motoru bych se nebál - nemyslím si , že by to měl nějakým výrazným způsobem zasebou O pár stránek nazpět je v tomto vláknu Oktávka 1.6 55Kw s najetými 600 000Km - inu kdo se stará, ten jezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sachs Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Na moji O1 se objevil malý problém. Po nastartování mi zůstává viset startovací klíček v zadní poloze a špatně se vrací. Tuhle jsem se lekl, nešli mi blinkry, už jsem myslel na nejhorší a začal zajišťovat šrotovné, ale postupně jsem odhalil právě tento problém s klíčkem. Čím namazat spínací skřínku? Co tam dostat - nějaký tuk nebo olej? Kudy a jak? Kamarád mi říkal že tam je z výroby nějaký tuk, který po určité době vyschne. Předem moc děkuji za vaši odpověď. Pokud se to na fóru už někde řešilo, prosím o odkaz. Já jsem to nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 20. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 jestli to nebude i ve spodní-kontaktové části spínačky. dá se koupit myslím za 300kč a spínačku bych zkusil promáznout nějakým olejem-třeba na šicí stroje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 Spinacku a ine zamky mazat vyhradne grafitovym mazivom. Inak sa Ti do nej nanosi (nachyta) straaaasne vela bordelu. Mazivo predavaju v klucovej sluzbe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo_PP Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 pani kde presne najdem palivovy filter? chystam sa ho vymenit tak nech viem hned kde ho mam hladat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 21. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 u palivové nádrže...zboku...takový kovový válec o délce cca12cm průměru cca8cm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.