Přejít na obsah

Taky už vám rezne buben?


martin 1_2 HTP

Doporučené příspěvky

lidi vorezlý bubny ničemu nevaděj, hlavně aby jste měli v pořádku pakny, prasátka, lanovody apod. Povrchová úprava se dle mého moc neřeší, pač tam žádná za rozumný peníze, který by do toho mohla škodovka investovat, dlouho nevydrží a tak se volí kompromis mezi cenou a funkčností. Přeci jenom je tam teplota až 300°C a to nechce úplně obyč barvu a ta lepší už něco stojí a na bubny se to prostě nevyplatí dávat. Pokud se Vám to tedy nelíbí, tak si je natřete, pokud si je nenatřete, tak to ničemu nevadí. Pokud se rozčilujete, že to rezne a není to natřený, tak si prostě kupte auto ve vyšší cenový relaci, kde ty bubny natřený budou. Já osobně doporučuju styčnou plochu bubnu s diskem máznout nějakým dobrým voskem,aby jste po delší době bez problémů sundali kolo z bubnu a toť vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Po dvou letech jsem měl bubny orezlý, že jsem se na to nemohl dívat, tak jsem řešil, jakou barvou je natřít.

Nakonec místo žluté, zelené a červené vyhrála ČERNÁ MATNÁ, aby se ty bubny opticky ztratily a daly vyniknout diskům.

Co na to říkáte?

post-21233-067553800 1283713552_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dnes jedu s Fabinkou na servis a protoze mam taky po 2,5 letech bubny vorezly, chtel jsem je obrousit a nastrikat, kdyz budou po demontazi dole. Nevim jestli se na to ale nevykaslu, protoze spis planuji co nejdriv vymenu bubnu za kotouce.

Chci kotoucovky uz od te doby, co jsem si ji privez (bohuzel hotovku, ale se slevou) ze salonu :-D. Kluci tady rikali, ze nejjednodussi je vymenit celou zadni napravu. Co si o tom myslite a kolik by me to asi stalo? Alu vozim 15", takze na FRS brzdy musim zapomenout, ale protoze budu muset menit i kotouce v predu, chci si nechat poradit, jestli nejsou v cenove relaci Skoda dilu nejake lepsejsi? Derovane, chlazene, co ja vim, hlavne ucinejsi, protoze kdyz tu karu nalozim 4 lidma s koly na srese, tak to proste nebrzdi!! :help:

Prej ve faceliftovanejch FII jsou lesi brzdy a silnejsim posilovacem. Je to pravda? Jde to s rozumnym usilim a financema vymenit? Hlavne chci kotouce na zadek!!! Ty jsou proste cool a nice :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FRS má patnáctipalcový podvozek, tak nevím, v čem by mohl být problém.

Na výměnu za kotoučovou nápravu bych se vykašlal, to už by bylo levnější tohle prodat a sehnat motorizaci 1.9TDI, případně od faceliftu TSI 77kW. Tam sou nejenom kotoučový vzadu, ale i 288x25 vpředu. Což je rozměr z FRSI i II. Roomster to měl vedle 1.9TDI i u 1.6/77kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojler - já mám 288/25 ventilovaný kotouče vpředu i na R 1,4 16V, právě kvůli tomu na předek nedostanu 14" ráfky - i když je mám povolený v TP... A to je prosím model 2008, vyrobený v prosinci 2007 a velmi silně pochybuju, že by si ho někdo chtěl postupně vytunit...  Nevím, s tím autím si někdo dost pohrál v konfigurátoru při objednávání, motor solidní, brzdy jak z Octy, prodávaný bylo na 195/55 hlínách, ale - vnitřní výbava dost oškubaná, rádio jen ta nejlevnější šunka, zadní dveře bez elektriky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

lidi vorezlý bubny ničemu nevaděj, hlavně aby jste měli v pořádku pakny, prasátka, lanovody apod. Povrchová úprava se dle mého moc neřeší, pač tam žádná za rozumný peníze, který by do toho mohla škodovka investovat, dlouho nevydrží a tak se volí kompromis mezi cenou a funkčností. Přeci jenom je tam teplota až 300°C a to nechce úplně obyč barvu a ta lepší už něco stojí a na bubny se to prostě nevyplatí dávat. Pokud se Vám to tedy nelíbí, tak si je natřete, pokud si je nenatřete, tak to ničemu nevadí. Pokud se rozčilujete, že to rezne a není to natřený, tak si prostě kupte auto ve vyšší cenový relaci, kde ty bubny natřený budou. Já osobně doporučuju styčnou plochu bubnu s diskem máznout nějakým dobrým voskem,aby jste po delší době bez problémů sundali kolo z bubnu a toť vše.

Díky za radu. Jak tam budu dávat zpátky ALU na letních gumách, tak to zkusím tím voskem namazat. Máš nějaký speciální typ? ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

chlapi, když natíráte ty bubny, dáváte tam jednu nebo dvě vrstvy barvy?

a kterou barvu byste doporučili? Hammerite, Alkyton nebo něco jiného? asi spíš ten Alkyton, že?

Dej dvě vrstvy, vlastnosti obou barev jsou podobné s jedinným rozdílem, že Alkyton je pružnější, a často levnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blacky: a to byla barva ve spreji nebo normální? já to chci natírat normálně štětcem

jinak jsem se díval, existuje ještě nějaký Alkyton, který je žáruvzdorný, ale to asi není na ty bubny potřeba, ne? tam by mohl stačít ten normální

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nijak agresivně nejezdím, tak se snad ty brzdy tolik nezahřejou, já chci dávat ty bubny do černé, aby nebyly moc vidět :D a třmeny právě dělat nebudu, ty nechám tak jak jsou, tak snad ta barva na tom něco vydrží

Editováno: , autor: HjM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

wink.gif

Prosím o radu. Bubny jsou po první zimě opravdu trochu narezlé . Je nějaký přípravek na odstranění té rezi  ,když to není zase tak moc orezlé ?

A pak by mě zajímalo  jak postupovat když to bude orezlé víc a chtěl bych to natřít . Natírat štětcem nebo je na to sprej a jakým přípravkem .Nikdy jsem to na žádném autě nedělal a tak nevím jak přesně postupovat. Moc se mi líbí jak to má udělané Misubaro ,opravdu moc hezké .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Chlapi, tak jak to tu čtu, vidím, že žádné pořádné řešení nikdo z vás nenašel. Já myslím, ze jsem zcela náhodné přišel na nejgenialnejší a nejestetičtější řešení řezavých bubnů. Taky hned po první sezóně začali bubny reznout. Moje fabia v únoru oslaví již 6 let.

Bubny pravidelně při výměně disků natírám hustou vazelínou. Vazelína na sebe nachytá prach a udělá takový ochranný povlak, který ke bubnu nepropouští prvky které by mohly způsobit rez. Povrch je vzhledem přirozený není to nic leskleho co by poutalo pozornost. V létě jezdím na alu skoda Bear 16" a bubny jsou nenpadné na rozdíl od různých jiných uprav.

Výhodou vazelíny je ze nemusíte nic odmašťoval. Když není rez pokročilá nemusíte ani debat kartáčem. Pro me je to geniální řešení za par kaček. Všichni komu jsem to doporučil si tohle řešení pochvalují. Snad i někomu z vás přijde vhod.

Jinak co se týká reznutí plecháčů tak zde jednoznačně reznou ty které jsou zakryté poklicemi. Pokud je nebudete zakrývat a přes zimu budete jezdit rozumně do myčky zůstanou pěkné xx let. Moje 14ky než jsem je prodal byly jak funglovky.

PS foto teď udělat nemohu protože mam plechy, ale fakt to vypadá dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak s těmi disky nevím, nevím. Mě hnijou na všech autech i z druhé strany, takže puklicí to určitě nebude. A poslední obyčejný disk s dobrou povrchovou úpravou jsem měl na feldě. Co máme FII,ROOM,IBIZA, vše plecháče černé, tak to je celkem tragedie nezavisle na autě,

 

Jinak na elektrony praktikuji-předek nic, a zadní bubny stříbřenka na roury od kamen za 5Kčs. Když na jaře přezouvám, odrbu kartáčem,natřu a práce jedno kolo tak 3minuty a sezonu to vydrží.

 

 

http://barvy-kov.heureka.cz/druchema-stribrenka-100-g-nespalitelny-hlinikovy-nater/

Editováno: , autor: Alma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já nevím, ale ta vazelína na bubny to snad autor ani nemyslí vážně!

Nechápu proč každý rok matlat bubny mastným sráčem, když je lze jednou za 2-3 roky přetřít černým Hammeritem nebo Alkytonem, žádná zasraná mastnota, o jejíž nevzlínavosti vážně pochybuju, obzváště v oblasti ohřátých brzd. Už vůbec nemluví o tom co tomu řekne případný mechanik, který to dostane do ruky a má se v té mastnotě hrabat. Design absolutně žádný, přednost žádná, černý Alkyton alespoň vytáhne opticky hliníkáče.

Editováno: , autor: dick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...