Říjen 30, 200915 r lidi vorezlý bubny ničemu nevaděj, hlavně aby jste měli v pořádku pakny, prasátka, lanovody apod. Povrchová úprava se dle mého moc neřeší, pač tam žádná za rozumný peníze, který by do toho mohla škodovka investovat, dlouho nevydrží a tak se volí kompromis mezi cenou a funkčností. Přeci jenom je tam teplota až 300°C a to nechce úplně obyč barvu a ta lepší už něco stojí a na bubny se to prostě nevyplatí dávat. Pokud se Vám to tedy nelíbí, tak si je natřete, pokud si je nenatřete, tak to ničemu nevadí. Pokud se rozčilujete, že to rezne a není to natřený, tak si prostě kupte auto ve vyšší cenový relaci, kde ty bubny natřený budou. Já osobně doporučuju styčnou plochu bubnu s diskem máznout nějakým dobrým voskem,aby jste po delší době bez problémů sundali kolo z bubnu a toť vše.
Říjen 30, 200915 r no já nevim, té rzi si už na starý OI všiml každej jako první. když už tam nedávají kotouče, tak by to aspoň rezatý nemuselo bejt. s užíváním to ale nějak souviset musí, protože třeba na FI po čtyřech letech rez máme jenom velmi málo.
Září 5, 201015 r Po dvou letech jsem měl bubny orezlý, že jsem se na to nemohl dívat, tak jsem řešil, jakou barvou je natřít. Nakonec místo žluté, zelené a červené vyhrála ČERNÁ MATNÁ, aby se ty bubny opticky ztratily a daly vyniknout diskům. Co na to říkáte?
Září 5, 201015 r No musím souhlasit, ony už ty šedivý z výroby vypadají docela blbě a když pak vidím křiklavě modrou, tak je mně nevolno. Takle je to moc hezký.
Září 6, 201015 r Ja uvažujem o striebornej, pri trocha fantázie by sa to mohlo aspoň priblížiť k vzhľadu kotúčov
Září 6, 201015 r JJ prima. Na recicky nekterych mistnich nehled. Udelej si to podle sebe. Podle barvy auta, nebo doplnku, nebo jakkoli lepsi nez origo sedivo rezaty.
Září 6, 201015 r Emkon - můžeš napsat značku barvy, kterou jsi použil? Ta černá má taky moje sympatie, rezavý bubny za hliníkáčema nejsou zrovna nic moc - sice teď už bych to nechal až po zimě, ale myslím že to do jara okorát tak vyjde...
Listopad 8, 201014 r Dnes jedu s Fabinkou na servis a protoze mam taky po 2,5 letech bubny vorezly, chtel jsem je obrousit a nastrikat, kdyz budou po demontazi dole. Nevim jestli se na to ale nevykaslu, protoze spis planuji co nejdriv vymenu bubnu za kotouce. Chci kotoucovky uz od te doby, co jsem si ji privez (bohuzel hotovku, ale se slevou) ze salonu :-D. Kluci tady rikali, ze nejjednodussi je vymenit celou zadni napravu. Co si o tom myslite a kolik by me to asi stalo? Alu vozim 15", takze na FRS brzdy musim zapomenout, ale protoze budu muset menit i kotouce v predu, chci si nechat poradit, jestli nejsou v cenove relaci Skoda dilu nejake lepsejsi? Derovane, chlazene, co ja vim, hlavne ucinejsi, protoze kdyz tu karu nalozim 4 lidma s koly na srese, tak to proste nebrzdi!! Prej ve faceliftovanejch FII jsou lesi brzdy a silnejsim posilovacem. Je to pravda? Jde to s rozumnym usilim a financema vymenit? Hlavne chci kotouce na zadek!!! Ty jsou proste cool a nice
Listopad 9, 201014 r FRS má patnáctipalcový podvozek, tak nevím, v čem by mohl být problém. Na výměnu za kotoučovou nápravu bych se vykašlal, to už by bylo levnější tohle prodat a sehnat motorizaci 1.9TDI, případně od faceliftu TSI 77kW. Tam sou nejenom kotoučový vzadu, ale i 288x25 vpředu. Což je rozměr z FRSI i II. Roomster to měl vedle 1.9TDI i u 1.6/77kW.
Listopad 9, 201014 r Bojler - já mám 288/25 ventilovaný kotouče vpředu i na R 1,4 16V, právě kvůli tomu na předek nedostanu 14" ráfky - i když je mám povolený v TP... A to je prosím model 2008, vyrobený v prosinci 2007 a velmi silně pochybuju, že by si ho někdo chtěl postupně vytunit... Nevím, s tím autím si někdo dost pohrál v konfigurátoru při objednávání, motor solidní, brzdy jak z Octy, prodávaný bylo na 195/55 hlínách, ale - vnitřní výbava dost oškubaná, rádio jen ta nejlevnější šunka, zadní dveře bez elektriky...
Listopad 20, 201014 r lidi vorezlý bubny ničemu nevaděj, hlavně aby jste měli v pořádku pakny, prasátka, lanovody apod. Povrchová úprava se dle mého moc neřeší, pač tam žádná za rozumný peníze, který by do toho mohla škodovka investovat, dlouho nevydrží a tak se volí kompromis mezi cenou a funkčností. Přeci jenom je tam teplota až 300°C a to nechce úplně obyč barvu a ta lepší už něco stojí a na bubny se to prostě nevyplatí dávat. Pokud se Vám to tedy nelíbí, tak si je natřete, pokud si je nenatřete, tak to ničemu nevadí. Pokud se rozčilujete, že to rezne a není to natřený, tak si prostě kupte auto ve vyšší cenový relaci, kde ty bubny natřený budou. Já osobně doporučuju styčnou plochu bubnu s diskem máznout nějakým dobrým voskem,aby jste po delší době bez problémů sundali kolo z bubnu a toť vše. Díky za radu. Jak tam budu dávat zpátky ALU na letních gumách, tak to zkusím tím voskem namazat. Máš nějaký speciální typ? ;-)
Červen 12, 201213 r chlapi, když natíráte ty bubny, dáváte tam jednu nebo dvě vrstvy barvy? a kterou barvu byste doporučili? Hammerite, Alkyton nebo něco jiného? asi spíš ten Alkyton, že?
Červen 13, 201213 r Mno koupil sem nejakou origo na brzdy v tuningshopu. Poradne ocistil, odmastil a dal 2 vrstvy. Krom mist, kde se dotykaly kola to bylo v pohode.
Červen 14, 201213 r chlapi, když natíráte ty bubny, dáváte tam jednu nebo dvě vrstvy barvy? a kterou barvu byste doporučili? Hammerite, Alkyton nebo něco jiného? asi spíš ten Alkyton, že? Dej dvě vrstvy, vlastnosti obou barev jsou podobné s jedinným rozdílem, že Alkyton je pružnější, a často levnější.
Červen 14, 201213 r Blacky: a to byla barva ve spreji nebo normální? já to chci natírat normálně štětcem jinak jsem se díval, existuje ještě nějaký Alkyton, který je žáruvzdorný, ale to asi není na ty bubny potřeba, ne? tam by mohl stačít ten normální
Červen 14, 201213 r JJ bylo to ve spreji. Nekde sme sme daval fotku, ale uz je to davno. zalezi jak jjezdis, ale na bubny fakt zaruvzdorny potreba neni. Ale nevim, jestli najdes stejny odstin ,abys nemel na kotoucich jinou barvu, nez na bubnech.
Červen 14, 201213 r no nijak agresivně nejezdím, tak se snad ty brzdy tolik nezahřejou, já chci dávat ty bubny do černé, aby nebyly moc vidět a třmeny právě dělat nebudu, ty nechám tak jak jsou, tak snad ta barva na tom něco vydrží Upraveno Červen 14, 201213 r od HjM
Březen 25, 201411 r Prosím o radu. Bubny jsou po první zimě opravdu trochu narezlé . Je nějaký přípravek na odstranění té rezi ,když to není zase tak moc orezlé ? A pak by mě zajímalo jak postupovat když to bude orezlé víc a chtěl bych to natřít . Natírat štětcem nebo je na to sprej a jakým přípravkem .Nikdy jsem to na žádném autě nedělal a tak nevím jak přesně postupovat. Moc se mi líbí jak to má udělané Misubaro ,opravdu moc hezké .
Březen 25, 201411 r Moc se mi líbí jak to má udělané Misubaro ,opravdu moc hezké . tak sa opýtaj priamo neho trebárs aj cez SZ
Říjen 26, 201410 r Chlapi, tak jak to tu čtu, vidím, že žádné pořádné řešení nikdo z vás nenašel. Já myslím, ze jsem zcela náhodné přišel na nejgenialnejší a nejestetičtější řešení řezavých bubnů. Taky hned po první sezóně začali bubny reznout. Moje fabia v únoru oslaví již 6 let. Bubny pravidelně při výměně disků natírám hustou vazelínou. Vazelína na sebe nachytá prach a udělá takový ochranný povlak, který ke bubnu nepropouští prvky které by mohly způsobit rez. Povrch je vzhledem přirozený není to nic leskleho co by poutalo pozornost. V létě jezdím na alu skoda Bear 16" a bubny jsou nenpadné na rozdíl od různých jiných uprav. Výhodou vazelíny je ze nemusíte nic odmašťoval. Když není rez pokročilá nemusíte ani debat kartáčem. Pro me je to geniální řešení za par kaček. Všichni komu jsem to doporučil si tohle řešení pochvalují. Snad i někomu z vás přijde vhod. Jinak co se týká reznutí plecháčů tak zde jednoznačně reznou ty které jsou zakryté poklicemi. Pokud je nebudete zakrývat a přes zimu budete jezdit rozumně do myčky zůstanou pěkné xx let. Moje 14ky než jsem je prodal byly jak funglovky. PS foto teď udělat nemohu protože mam plechy, ale fakt to vypadá dobře.
Říjen 26, 201410 r No tak s těmi disky nevím, nevím. Mě hnijou na všech autech i z druhé strany, takže puklicí to určitě nebude. A poslední obyčejný disk s dobrou povrchovou úpravou jsem měl na feldě. Co máme FII,ROOM,IBIZA, vše plecháče černé, tak to je celkem tragedie nezavisle na autě, Jinak na elektrony praktikuji-předek nic, a zadní bubny stříbřenka na roury od kamen za 5Kčs. Když na jaře přezouvám, odrbu kartáčem,natřu a práce jedno kolo tak 3minuty a sezonu to vydrží. http://barvy-kov.heureka.cz/druchema-stribrenka-100-g-nespalitelny-hlinikovy-nater/ Upraveno Říjen 26, 201410 r od Alma
Říjen 28, 201410 r Tak já nevím, ale ta vazelína na bubny to snad autor ani nemyslí vážně! Nechápu proč každý rok matlat bubny mastným sráčem, když je lze jednou za 2-3 roky přetřít černým Hammeritem nebo Alkytonem, žádná zasraná mastnota, o jejíž nevzlínavosti vážně pochybuju, obzváště v oblasti ohřátých brzd. Už vůbec nemluví o tom co tomu řekne případný mechanik, který to dostane do ruky a má se v té mastnotě hrabat. Design absolutně žádný, přednost žádná, černý Alkyton alespoň vytáhne opticky hliníkáče. Upraveno Říjen 28, 201410 r od dick
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.