martin 1_2 HTP Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Po zimě jsem přezul mojí Fábinku a čekalo mě nemilé překvapení. Bubny zadních brzd začínají pěkně "kvést"... Divím se že škodovka stále používá nekvalitní nátěr na bubny který nevydrží ani jednu zimu. Přítom nátěr je otázkou několika korun. No nic budu muset bubny přetřít aby to nevypadalo jak nějaký stará šunka. Asi půju do černý barvy aby vynikli stříbrný liťáky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomV Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 njn klasika, ja to mel na fabce taky po zime rezaty jak liska, jenze na bubny neni zadna barva stara, po 2 rokach zacal prolezat i hammerite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin 1_2 HTP Posted April 17, 2008 Author Share Posted April 17, 2008 No jo ale kdyby to ve fabrice nakomaxitovali ne nebo něco podobnýho tak to určitě vydrží dýl... Dodatečná úprava na zrezlý povrch už nikdy nemá takovou kvalitu i když je to barva na rez... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomV Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 nj dyl mozna, ale koukni se na plechace, dve zimy a reznou taky a to se porad neohrejvaj atd jako bubny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 (edited) nj dyl mozna, ale koukni se na plechace, dve zimy a reznou taky a to se porad neohrejvaj atd jako bubny tak to neviem co mas za plechace ze ti po 2 rokoch hrzaveju ale ja mam plechace na letnych ( 6 rokov) a na zimnych (2 roky ) a nic ked umyjes aj tie co maju 7 rokov su stale pekne cierne ako nove. ono netreba asi mat nejake cinske za 200korun kus. p.s.: auto nie je garazovane posledne 2,5 roka predtym ho majitel garazoval co ho mal 2 roky a v taliansku neviem ci bolo. Edited April 17, 2008 by houmr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomV Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 tak to neviem co mas za plechace ze ti po 2 rokoch hrzaveju ale ja mam plechace na letnych ( 6 rokov) a na zimnych (2 roky ) a nic ked umyjes aj tie co maju 7 rokov su stale pekne cierne ako nove. ono netreba asi mat nejake cinske za 200korun kus.p.s.: auto nie je garazovane posledne 2,5 roka predtym ho majitel garazoval co ho mal 2 roky a v taliansku neviem ci bolo. nevim jestli skodovka montuje na auta cinsky ale plechy mam jen na zimu a druhou sezonu uz zacly bejt chyceny rantly, to samy na OII treti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitt Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Na F1 mám plecháče 6 let a nikde nereznou. (dávám je jen na zimu) Ale chce se to taky o ně trochu starat po zimě umejt a ještě je sříknu konkorem a pořádně vytřu hadrem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacky Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 mnoo ja sem bubny nastrikal na modro, dokud byly novy. poradne sem je vymachal v nitroredidle, pak zaruzvdornym sprejem na modro a nikde ani rezicka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marchell Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Tak už mám taky přezuto na letní (400 Kč zněl účet) a taky už se objevují lišaje na bubnech. To mne ani tak nepřekvapilo,ale když už to měli chlapci v pneuservisu zvednuté,tak jsem se ohnul a podíval jsem se na výfuk - a málem mně trefil šlak. Oni ho snad dělají z papíru,nečekal jsem,že u 3/4 roku starého auta na něm bude tolik rezavých ploch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacky Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Tak už mám taky přezuto na letní (400 Kč zněl účet) a taky už se objevují lišaje na bubnech. To mne ani tak nepřekvapilo,ale když už to měli chlapci v pneuservisu zvednuté,tak jsem se ohnul a podíval jsem se na výfuk - a málem mně trefil šlak. Oni ho snad dělají z papíru,nečekal jsem,že u 3/4 roku starého auta na něm bude tolik rezavých ploch. jj s tim vyfukem je to pravda. masakr, malem sme letej na skodovku s reklamaci. Doufam, ze proste orezne ,ale dal uz se to sirit nebude. U sluzebni FI umrel celje, po 100 000 a ca 3 letech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HjM Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Tak už mám taky přezuto na letní (400 Kč zněl účet) a taky už se objevují lišaje na bubnech. To mne ani tak nepřekvapilo,ale když už to měli chlapci v pneuservisu zvednuté,tak jsem se ohnul a podíval jsem se na výfuk - a málem mně trefil šlak. Oni ho snad dělají z papíru,nečekal jsem,že u 3/4 roku starého auta na něm bude tolik rezavých ploch. Co si o tom výfuku myslíte? Na naší FII je taky rezlý, po 5 měsících... Budete to nějak řešit, ti co to tak máte??? Píše se o tom taky tady: http://www.skoda-auto.euweb.cz/forum/viewtopic.php?t=3417 http://www.skoda-auto.euweb.cz/forum/viewtopic.php?t=4362 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Výfuku rez z venku nevadí. Horší je ta uvnitř. Navíc má vícevrstvý plášť, tak se toho nemusíš bát. Na foru FI se to už dřív probíralo. A bubny občas přetřít. Komaxit by to určitě dlouho nevydržel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitt Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 jj s tim vyfukem je to pravda. masakr, malem sme letej na skodovku s reklamaci. Doufam, ze proste orezne ,ale dal uz se to sirit nebude. U sluzebni FI umrel celje, po 100 000 a ca 3 letech. No já mám F1 6 let a vyfuk pořád v poho.Jsem zvědav jak dlouho vydrží na roomstru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djpetr Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Sice na FII combi teprve čekám,ale po pročtení tohoto vlákna sem se začal zajímat jak tuto rez předběhnout.Známý lakýrník mi proto donesl nějakou barvu,kterou natírali vnitřek pece v krematoriu.Je to z 80% hliník,takže na bubny a výfuk naprosto ideální.Co vy na to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacky Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 hmm., mohlo by to zabrat. otazka je,jakou to bude mit odolnost proti oteru. prach, kaminky, trava ap. aby se to nejak lehce nesetrelo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djpetr Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 hmm., mohlo by to zabrat. otazka je,jakou to bude mit odolnost proti oteru. prach, kaminky, trava ap. aby se to nejak lehce nesetrelo. Jo,toť otázka.Čas ukáže zda to něco vydrží. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nohab Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 Máte někdo zkušenost osobní s Mameritte na bubnu (resp. třmenu př. brzdy)? Jestli vydrží to teplo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacky Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 Máte někdo zkušenost osobní s Mameritte na bubnu (resp. třmenu př. brzdy)? Jestli vydrží to teplo. hele proc experimentovet? orig barva na brzdice vyjde na par korun. mam ji tam uz vic nez rok a v pohode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martt Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 5 let u FI a rez na vejfuku téměř nebyla. Nabízím částečné vysvětlení. Celých 5 roků byla fábka venku... Nikdy ji nepotkala v zimě vytápěná garáž... (ano, mohl jsem mít kliku na OK kus). S pousmáním si vzpomínám jak před hodně lety známí na svých Š 100 vždy v zimě po říjezdu vystříkávali celý spodek vodou aby vypláchli sůl... Neříká vám to pánové dnes něco? (i přes dnešní neoddiskutovatelnou dalekolepší antikor úpravou všeho) A ty reznoucí bubny? Já osobně bych si NIKDY nedal liťáky aby přez ně vzadu čuměly bubny. Mají tam být kotouče! Ale proti gustu... Ale stejně, je to docela hrůza, když vzádu vykukují všelijak barevný bubny... Sorry Vše mé osobní názory, nekamenovat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nohab Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 hele proc experimentovet? orig barva na brzdice vyjde na par korun. mam ji tam uz vic nez rok a v pohode. jj, vím, máš to modré. Vzpomeneš si, kdes ji koupil? Chtěl bych asi zelenou. Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacky Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 (edited) mam ji odsud http://www.spoilercentrum.cz/eshop/produkt...-brzdice-spray/ , ale kdyz se juknes po netu, tak najdes tutove i zelenou.treba tady http://eshop.escape6.cz/default.asp?n=Barv...ce&pgid=113 ale ta uz je kapku drazsi. ale nepotrebujes ji tolik, kdyz si sezenes 1-2 kamose co to chtej taky zeleny, tak te vyjde na pakatel Edited July 8, 2008 by Blacky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nohab Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Dík za info. U Hameritte mi šlo jen o to, že ho mám doma, tak by to bylo raz dva. Jen přemýšlím, jestli by snesl teplo při pořádném zabrždění... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacky Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 hmm., to natusim, ale na plechovce by mel byt rozsah teplot. na bubnech bych se toho nebal, ale u kotoucu nevim nevim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nohab Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Prolezl jsem trochu fórum, u kolegů Octaviánů s tím mají zkušenosti (pozitivní i na předních brzdičích), takže to udělám zeleným Hameritte. Bo cena 164,- za tu pixlu je výrazně příjemnější, než ten sprej a navíc je Hameritte už doma, jak jsem psal. Ale děkuju za informace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacky Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 ok, dej vedet az to nekde poradne zahrejes, jak se to chova. a bacha ham schne opravdu kurevsky dlouho. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.