dick Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 Jo, ještě lepší je vytáhnout bubny červenou nebo zelenou barvou Citovat
ben06 Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 patlat bubny vazelínou je už asi přežité, zimní plecháče mi nereznou i když mám poklice, do myčky jezdím minimálně a stačí je po zimě dobře omýt - 5 let jsou jak nové Citovat
marfan Vloženo 10. Duben 2015 Vloženo 10. Duben 2015 Tak fabia ma cez 204tkm takže sa ani nečudujem že sú takéto keďže od výroby boli prvý krát natreté.......cez zimu aj v soli ako každý, predsa auto je na jazdenie a nie aby stálo doma (jedno také už máme). Citovat
PyroSVK Vloženo 11. Duben 2015 Vloženo 11. Duben 2015 No myslím si že to nieje nič nezvyčajné, ked som včera videl ako vyzerajú moje po 14tis. kilometroch. Ja osobne zvolím pri lakovaní trochu tmavšiu farbu aby tak "nesvietili" v kolesách. 1 Citovat
marfan Vloženo 11. Duben 2015 Vloženo 11. Duben 2015 natriekal som to takou farbou akú som našiel........ak to zhrdzavie tak to pôjde do matnej čiernej. Citovat
tuttinko Vloženo 11. Duben 2015 Vloženo 11. Duben 2015 ja som obrusil od hrdze hrncovou kefou do karbosky, natrel alkytonom, zatial ma za sebou 2 zimy a drzi dobre ziadna hrdza neprelieza, a dal som zelenu no mne sa to paci. Aj vpredu krycie plechy + strmene aj kotuc(kraj vydrzal velmi kratko) Citovat
marfan Vloženo 11. Duben 2015 Vloženo 11. Duben 2015 Presne tým istým som to brúsil aj ja išlo to najlepšie a najrýchlejšie, no predne strmene som ešte nefarbil, mal som doma aj žltú farbu v plechovke ale vzhľadom na to že auto je strieborne a aj disky sú strieborne tak som dal striebornú.......je to určite lepšie ako to bolo....kotúče sú podľa mňa zbytočné farbiť aj keď len okraj, keďže tam sa mení stále teplota tak by tam musela ísť teplo odolná farba. Citovat
Mirda85 Vloženo 11. Duben 2015 Vloženo 11. Duben 2015 Kdyby někdo řešil zrovna výměnu, tak existuje varianta Zimmermann COAT Z i u bubnů Citovat
Malin Vloženo 11. Duben 2015 Vloženo 11. Duben 2015 Aj ked som bubny natrel hammeritom este ako nove ked boli bez hrdze, tak kazdy rok nieco vykvitne. Vzdy som to ocistil a pretrel nanovo, ale teraz to skusim nechat tak, co to spravi. Inak s tou farbou som mal trochu problem na stycnej ploche s alu diskom. Po polroku sa to celkom pripieklo a tazko sa davalo dole koleso. Potom som ju radsej z tej plochy zoskrabal. Citovat
tuttinko Vloženo 11. Duben 2015 Vloženo 11. Duben 2015 prave tieto zimmermany mam na F2 a hrdzaveju, mozno troska pomalsie ale ani nie asi je to len relamny trik Citovat
marfan Vloženo 11. Duben 2015 Vloženo 11. Duben 2015 na nehrdzavejúce kotúče a bubne neverím resp. verím kto veľa jazdí tak kotúče ani nestihnú zhrdzavieť kým ich opotrebuje Citovat
Mirda85 Vloženo 12. Duben 2015 Vloženo 12. Duben 2015 Přední kotouče s úpravou fungují, divil bych se, že ty bubny by nedržely Citovat
tuttinko Vloženo 12. Duben 2015 Vloženo 12. Duben 2015 (editace) nefunguju, mam ich mozem dat foto ako vyzeraju tieto s upravou a bez upravy, auta skoro rovnako jazdene, jedno je F1 druhe F2, mozno chytaju pomalsie lisku napr po dazdi, ale inak to iste, este som zabudol ze su rovnako stare zhruba rovnake km. Editováno: 12. Duben 2015, autor: tuttinko Citovat
Mr.Pavka Vloženo 12. Duben 2015 Vloženo 12. Duben 2015 Dyť sou to jenom bubny. Spotřební záležitost. Citovat
Kvitek Vloženo 12. Duben 2015 Vloženo 12. Duben 2015 Dyť sou to jenom bubny. Spotřební záležitost. taky nechápu co se tady řeší. Kupte si z nerezu celou výfukovou soustavu a nechte si vyrobit i bubny. Jsem zvědavej jak budete prskat potom Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.