Vaša Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 axiální zatížení spojky při startu je podle mě zanedbatelný oproti axilnímu tatížení ktery vytvoří píst vlivem komprese ve válci a taky by mě zajímalo proč spojka - převodovka zatěžuje axiální ložiska jen při startu ??? startém vzhledem k svým otáčkám toho oproti chodu motoru moc nenadělá Citovat
dick Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 no když vydím jak někteří odborníci a některé dámy :-) startují se zařazenou rychlostí bez spojky, tak raději ať jako jediní v evropě takto startujeme dál :-) mmj. startuje tak automaticky většina z nás a nedovedu si představit že se přeučíme, a o škodlivosti silně pochybuju, neslyšel jsem o jediném prokazatelném případu takže budu taky vesele dál šlapat na spojkový pedál Citovat
traveller Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 Startuji se spojkou již 25 let a žádné auto si zatím nestěžovalo. Může sem někdo hodit obrázek, kde by bylo jasně vidět, v čem může být problém? Nějak to nemůžu pochopit pouze z textu Citovat
KarlosTDi Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 Ja jedine auto ktere jsem startoval bez spojky byl Trabant, tam totiz v navodu psali ze pruzina vyslapnute spojky zatezuje svym odporem motor a starter vic nez roztocit vsechny kolecka v prevodovce. Osobne ale nechapu v cem by měl být problém takže neřeším a stratuju se spojkou, i mě se totiž parkrat stalo že jsem nevyšlapnul, nevyřadil a poskočil ... nerad Citovat
ph007 Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 Ja jedine auto ktere jsem startoval bez spojky byl Trabant, tam totiz v navodu psali ze pruzina vyslapnute spojky zatezuje svym odporem motor a starter vic nez roztocit vsechny kolecka v prevodovce. Osobne ale nechapu v cem by měl být problém takže neřeším a stratuju se spojkou, i mě se totiž parkrat stalo že jsem nevyšlapnul, nevyřadil a poskočil ... nerad Mám magicar s dálkovým startem, takže startuju než dojdu k autu (logicky nemůžu vyšlápnout spojku, když nejsem v autě ) ale když startuju normálně, tak ji vždycky sešlápnu - ani sem o tom doteďka nepřemešlel, taky mě to tak naučili v autoškole... Citovat
Sagič Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 Az jednou zapomenes vyradit a bude pred tebou neco stat, zacnes startovat se spojkou Jednou sem pri cekani pred nemocnici videl zenskou jak startovala, najebala auto co stalo pred ni, tak jen prelezla v aute ke spolujezdci a delala jako by nic Dost sem se nasmal. Pak prisel jeji starej a odjel aniz by si neceho vsiml Citovat
subz3ro Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 Mám magicar s dálkovým startem, takže startuju než dojdu k autu (logicky nemůžu vyšlápnout spojku, když nejsem v autě ) ale když startuju normálně, tak ji vždycky sešlápnu - ani sem o tom doteďka nepřemešlel, taky mě to tak naučili v autoškole... Budem trosku OT ale predsa....... byt tebou tak ten bypass immobilizera z Magicaru odpojim co najskor... je to pastva pre zlodejov, startovat drotikmi zo spinacej skrinky Citovat
ph007 Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 Az jednou zapomenes vyradit a bude pred tebou neco stat, zacnes startovat se spojkou Jednou sem pri cekani pred nemocnici videl zenskou jak startovala, najebala auto co stalo pred ni, tak jen prelezla v aute ke spolujezdci a delala jako by nic Dost sem se nasmal. Pak prisel jeji starej a odjel aniz by si neceho vsiml tak to trochu nejde je tam rezervační řežim, přečti si o tom něco... Citovat
ph007 Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 (editace) Budem trosku OT ale predsa....... byt tebou tak ten bypass immobilizera z Magicaru odpojim co najskor... je to pastva pre zlodejov, startovat drotikmi zo spinacej skrinky nejdřív by se tam museli dostat (nemám zámky - žádný, na sklech fólie), a navíc by museli vědět dopředu kde ho hledat - je to dobře schovaný - a to všechno za předpokladu, že budu mimo dosah pageru - a není to jediný zabezpečení co mám sry za OT Editováno: 25. Duben 2008, autor: ph007 Citovat
rostik Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 K tomuto tématu bych rád řekl jen toto:já osobně startuji se sešlápnutou spojkou,už jenom kvůli své bezpečnosti a protože si myslím,že to tak má bejt.A pak bych rád reagoval na odpověď,že je to nemoc čechů a slováků,což je podle mě pěkná kravina už jenom z toho důvodu,že u nekterých aut když nesešlápnete spojku,tak to nejde ani nastartovat.Na spojce mají spínac. V tom případě je to nemoc asi celosvětová!! Citovat
TomášT Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 Sice mám benzín, ale startuji s vyšláplou spojkou a nějak by mě ani nenapadlo to dělat jinak. Jak tu někdo psal je to výborný sichr, kdyby tam člověk náhodou zapomněl rychlost. A stát se to může jednou každému z nás. Je pravda, že moderní převodové oleje už v zimě tak netuhnou, ale přesto-proč musí točit strtér ještě s převodovkou??? Navíc před startem člověk zjistí jestli je spojka OK když ji prošlápne-pokud se propadne pedál tak nemá cenu ani startovat Citovat
michl1 Vloženo 26. Duben 2008 Vloženo 26. Duben 2008 Startuju jak všichni řidiči v mém okolí - s vyšlápnutou spojkou. Ale nedá mi to, a poptám se u odborníků. Octavia TDI - 81kW Citovat
Vaša Vloženo 26. Duben 2008 Vloženo 26. Duben 2008 K tomuto tématu bych rád řekl jen toto:já osobně startuji se sešlápnutou spojkou,už jenom kvůli své bezpečnosti a protože si myslím,že to tak má bejt.A pak bych rád reagoval na odpověď,že je to nemoc čechů a slováků,což je podle mě pěkná kravina už jenom z toho důvodu,že u nekterých aut když nesešlápnete spojku,tak to nejde ani nastartovat.Na spojce mají spínac.V tom případě je to nemoc asi celosvětová!! jj přesně tak, japonci jedině se spojkou, co vím tak mazda, toyota bez spojky nejde startovat (a je jedno jestli benzín nebo diesel) Citovat
Peterer Vloženo 26. Duben 2008 Vloženo 26. Duben 2008 (editace) To, že někdo napíše článek neznamená, že je to pravda.... Nedávno jsem četl v našem regionálním tisku rady ohledně přípravy jízdního kola na sezónu a doporučení k výběru přilby. Bože to byly bludy...jsem z oboru, tak vím o co jde. Startuji s vymáčklou spojkou, přesně z těch důvodů co uvádíte. To by pak ten pán v článku mohl taky říct, že nemáme tak často řadit aby jsme tak často nevyšlapovali spojku a nenamáhali vypínací ložisko spojky a pod. Editováno: 28. Duben 2008, autor: Peterer Citovat
SnakeBR Vloženo 26. Duben 2008 Vloženo 26. Duben 2008 Podla mna blbost, vsak kazdy s nas startuje zo spojkou, nejaky blbec napise clanok ktory ani nie je nicim podlozeny. Citovat
Ott6 Vloženo 27. Duben 2008 Vloženo 27. Duben 2008 nejdřív by se tam museli dostat (nemám zámky - žádný, na sklech fólie), a navíc by museli vědět dopředu kde ho hledat - je to dobře schovaný - a to všechno za předpokladu, že budu mimo dosah pageru - a není to jediný zabezpečení co mám sry za OT Takže to znamená, že nemáš nejspíš auto za 300tis. A největším nebezpečím pro dálková ovládání je možnost "odposlechnutí" kódu při tvém vlastním otevření auta na dálku. Potom už je pro dobře vybavené zloděje poměrně jednoduché si vytvořit vlastní ovládač. Jediná trochu bezpečná ochrana je omezení dosahu vysílače maximálně na pár desítek centimetrů, abys mohl otevřít a zavřít auto až bezprostředně u něho. Citovat
blizard Vloženo 28. Duben 2008 Vloženo 28. Duben 2008 v manuálech k autům, teda hlavně u benzínu je přímo psané, sešlápnout spojkový pedál a poté nastartovat, je fakt, že u TDi se Škoda zrovna nezmiňuje co a jak, ale taky jedině se spojkou sešláplou. Citovat
Stasek Vloženo 29. Duben 2008 Vloženo 29. Duben 2008 Takže to znamená, že nemáš nejspíš auto za 300tis. A největším nebezpečím pro dálková ovládání je možnost "odposlechnutí" kódu při tvém vlastním otevření auta na dálku. Potom už je pro dobře vybavené zloděje poměrně jednoduché si vytvořit vlastní ovládač. Jediná trochu bezpečná ochrana je omezení dosahu vysílače maximálně na pár desítek centimetrů, abys mohl otevřít a zavřít auto až bezprostředně u něho. Sorry, ale na tohle musím reagovat. Pak nechápu na co si pořizovat dalkové ovládání když bude funkční jen z několika centimetrů. Mimo jiné, dnes se do aut leze trošku jiným způsobem než přes pracně "odposlechnutý" kód. Koukni třeba SEM http://www.auto-key.com/pages/catalog/auto.htm Citovat
Lukascheck Vloženo 30. Duben 2008 Autor Vloženo 30. Duben 2008 Sorry, ale na tohle musím reagovat. Pak nechápu na co si pořizovat dalkové ovládání když bude funkční jen z několika centimetrů. Mimo jiné, dnes se do aut leze trošku jiným způsobem než přes pracně "odposlechnutý" kód. Koukni třeba SEM http://www.auto-key.com/pages/catalog/auto.htm No škoda že to to rusky ale nádobíčko pro šmejdy zlodějský je to pěkný Citovat
Béda Čech Vloženo 25. Květen 2008 Vloženo 25. Květen 2008 Startuju s vyslaplou spojkou at s benzinem tak s dieselem Já též... Citovat
Chossse Vloženo 25. Květen 2008 Vloženo 25. Květen 2008 Sice mám benzín, ale startuji s vyšláplou spojkou a nějak by mě ani nenapadlo to dělat jinak. Jak tu někdo psal je to výborný sichr, kdyby tam člověk náhodou zapomněl rychlost. A stát se to může jednou každému z nás. Je pravda, že moderní převodové oleje už v zimě tak netuhnou, ale přesto-proč musí točit strtér ještě s převodovkou??? Navíc před startem člověk zjistí jestli je spojka OK když ji prošlápne-pokud se propadne pedál tak nemá cenu ani startovat :D :D :palec2: Citovat
pointfrost Vloženo 26. Květen 2008 Vloženo 26. Květen 2008 jn, taky s spojkou... už takovej zvyk... pojistka na sklerozu ...... mam zařeno, nemam zařazeno... "start" ... brrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmm Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.