Přejít na obsah

DIAGNOSTIKA - prehlad a strucny popis sw a kablov


ceannu

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...
  • o 1 rok později...

Grafy zobrazují hodnoty prvních čtyř číselných bloků z deseti ve zobrazované skupině 000 (na tom obrázku pod grafem). Tato skupina nemá popisky a pro diagnostiku se nepoužívá. Zajímavější by bylo zaškrtnutí políček dalšího řádku (skupiny 001), kde by se ukázaly grafy otáček, teploty chladicí kapaliny, regulační hodnoty lambda (-15%....+15%) a podmínek seřízení (každý z osmi bitů má svůj význam:

1 Teplota chladicí kapaliny nad 80 °C

1 Otáčky motoru pod 2000 1/min

1 Škrticí klapka uzavřena

1 Lambda-regulace v pořádku

1 Spínač volnoběhu sepnutý

1 Kompresor klimatizace vypnut

1 Katalyzátor zahřátý (nad 300 °C)

1 Vlastní diagnostikou nezjištìna žádná závada )

Další zaškrtnutý řádek (skupina 002) by obsahoval otáčky motoru, zátěž motoru, dobu vstřiku a tlak v sacím potrubí atd. atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Grafy zobrazují hodnoty prvních čtyř číselných bloků z deseti ve zobrazované skupině 000 (na tom obrázku pod grafem). Tato skupina nemá popisky a pro diagnostiku se nepoužívá. Zajímavější by bylo zaškrtnutí políček dalšího řádku (skupiny 001), kde by se ukázaly grafy otáček, teploty chladicí kapaliny, regulační hodnoty lambda (-15%....+15%) a podmínek seřízení (každý z osmi bitů má svůj význam:

1 Teplota chladicí kapaliny nad 80 °C

1 Otáčky motoru pod 2000 1/min

1 Škrticí klapka uzavřena

1 Lambda-regulace v pořádku

1 Spínač volnoběhu sepnutý

1 Kompresor klimatizace vypnut

1 Katalyzátor zahřátý (nad 300 °C)

1 Vlastní diagnostikou nezjištìna žádná závada )

Další zaškrtnutý řádek (skupina 002) by obsahoval otáčky motoru, zátěž motoru, dobu vstřiku a tlak v sacím potrubí atd. atd.

Vďaka Dula ,vyskúšam to čo uvádzaš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Má někdo skušenosti s ElmScan 5 - univerzální diagnostikou na Fabii (r.v.2004). Mám ji spolu s programem Scan Master a jediné co jde diagnostikovat je jednotka motoru. Do ostatních jednotek se neumím připojit. Kde je chyba??????

Nejprve byl problém s připojením (nastavení virtual com/USB, ale to je již vyřešeno). Dle údajů výrobce má s tímto programem diagnostika fungovat včetně nastavení lambda sond. Poradí někdo, kde je chyba? (pozn. program neni demo verze, takže v něm fungují všechny funkce.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechápu proč na Fabii používáš ELM když nej co je je klasika Vag Com.Jinak Elm mám a tedy nic moc,používám to na mimokoncern a tak se to někdy chytne,někdy ne

Protože se domnívám že program Vag Com s OBD II. diagnostikou nefunguje (Elm Scan 5 Compact). A tento kabel vychvaluje výrobce i prodejce že všechno umí (Škodovka od 2000/"univerzální diagnostika"), tedy se domnívám že programy funkční s touto diagnostikou jsou např. jen tyto: Scanmaster OBD : Scantoolnet : Touchscan

V programu, který mám (ScanMaster ELM) teoreticky všechny funkce jsou... Můžu tedy vyskoušet program VagCom? Který byl původně ke kkl kabelu? Myslím že to nebude ani komunikovat s novou diagnostikou.

Neni nakonec problém v nastavení iso protokolu v programu? Nebo ten výrobce lže??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No šak lambdu robíš cez motor:)

To máš ako ja keď som skúšal s VAG-COMom diagnostikovať BMW, len motorová jednotka išla, aj to len obmedzene.

To znamená že ten soft nevie protokoly ostatných RJ, motorová musí fungovať

:wallbash: Ani ta lambda nešla nastavit/respektive live data se nezobrazují vůbec po nastartování motoru. Jen hodnoty klapka, vzduch. Svítí kontrolka airbagů a píše to žádné chybové kódy. (Nejspíš tedy řj. motoru nemá nic společného s řj. airbagů)

Fabia HTP 1,2 2004

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A airbag se rozsvítil tehdy když přítelkyně před brankou u domu měla zařadíno a vyšlápla spojku (auto cuklo),dupla na brzdu (auto chcíplo) a já myslel že mě budou omejvat. A pak nějakou dobu nešlo auto znova nastartovat. (ca 5 minut se chovalo jako s aktivovaným immobilizérem) Příčina rozsvícení kontrolky? Předpokládám že vyhodnocení nehody v malé rychlosti (nedojde k aktivaci airbagu, ale zapíše se chyba do ř.j.) :blink:

:worthy Takže řeším jak tím krámem (ElmScan5) smazat závadu rozsvícenou kontrolku airbagu a řízení (vadný snímač otáčení volantu předpokládám) a jak konečně projít technickou bez ztráty kytičky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže, když mi nejde zjistit jiné řídící jednotky ve voze než motorovou, můžu tu nádheru (kabel s diodkami)zahodit? Nebo mohu použít program VCDS Vag-Com s tímto kabelem, netuším zda umí komunikovat i s tímto kabelem (eventuelně s jakou verzí programu). Nebo musím zase koupit nový kabel i s programem? :angry:

:kol-51: Myslím že jsem nadšen z tvrzení prodejce o vlastnostech této "zázračné" diagnostiky! :kol-51:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento kabel funguje len s urcitym programom. Asi najlepsia volba je spominany Scanmaster ELM. Pouziva iny cip takze na VAG mozes zabudnut. Osobne ho mam ale je dobry len na zakladne diagnostikovanie resp. zistenie hodnot. Jeho vyhodou je siroke pouzitie ale to je asi tak vsetko.

Na koncern jedine VAG.

Neviem aky mas ale ja v pohode citam merane hodnoty takze ked je niekde problem moze pomoct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak , když to shrnu, mám program Scanmaster ELM, kabel ELM Scan5 a připojit u Fabie I. r.v.2004 mi jde jen řídící jednotka motoru a její diagnostika chyb a p. Ostatní jednotky mi v tomto programu diagnostika nedokáže najít (zobrazit)

DOTAZ: má někdo tuto kombinaci a jde mu u ŠKODOVKY (VW) načíst a diagnostikovat i jiné jednotky, dovozce+výrobce tvrdí že ano... respektive o programu nepochybuji že to umí. Dík za konkrétní zkušenosti. :w00t1: Už jsem z toho kabelu na Chocholouška. V servisu by mi měnily ř.j. nejraději serva řízení a airbagů... jen tak, aby vydělali... (Neradi něco podnikají před zákazníkem vč. napojení na Vag...)

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky. A vůbec ne takový dlouhý.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj,,, chtěl bych poprosit někoho z Prahy o malou pomoc. Mám visty a modrej KKL(USB), vag se nepřipojil ale Motordiag Komfort Manager ano. Je tu někdo, se zkušenostmi a mohl by mi věnovat třicet minut? Díky moc Když bude ten šikula umět nakodovat konfortku na okna a zrušit zamikání při překročení rychlosti a zrušit tripling... I nějaká lahvinka dobrého moku za odměnu bude....

P.S.:Zkoušel jsem to i v jiných tématech, ale nikdo se nechytl.... :o(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...