one-z Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 V "chytré" knížce jsem se dočet, že při výměně oleje se má měnit výpustný šroub spolu s těsněním, někde se zase píše, že jenom těsnění... To samé u olej. filtru, někde jsem se dočet, že se těsnění nemění někde zase jo... Jak to děláte vy, jenom olej + filtr, nebo měníte i všechny ty "hovadinky" okolo? Motor 1.4/101k. Jo a jestli máte někdo etku, tak jaká je cena filtru, šroubu a těch těsnění? Moc díky všem Citovat
Standis Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 Tak já osobně měním i těsnění pod sroubem,protože když už ho mám venku,atk přehodit tesnění není tak velký zdržení. A filtr má podle mě tešnění na sobě,takže když koupíš fitr,máš tam i tesnění.takže komplet Citovat
one-z Vloženo 25. Duben 2008 Autor Vloženo 25. Duben 2008 Takže šroub necháváš původní, mi to přijde jako blbost měnit po každé výměně šroub... Jinak doufám, že na mě nebudou čumět ve škodovce jak na vola, nevíte číslo toho těsnění na výpustnej šroub? Citovat
Petr Vloženo 25. Duben 2008 Vloženo 25. Duben 2008 Měnit pokaždé šroub je hovadina mění se vždy jen to kovové těsnění (2 Kč/ks). No a pozor při dotahování, ať nestrhnete závit (!) Pokaždé za to lidi rvou silou a nechápou, že jakmile si sedne těsnění, je to už OK. No a na olejovém filtru ono gumové těsnnění je již z výroby, nezapomenout však před usazením filtru lehce máznout novým olejem, aby šel při příští výměně filtr uvolnit, a na bloku motoru nezůstaly staré zbytky.. Čistit to kartáčem a obrácenou stranou smirkového papíru je totiž OPRUZ Dále už není co psát, více za tím nehledejte Citovat
houmr Vloženo 26. Duben 2008 Vloženo 26. Duben 2008 ja som tento tyzden v stredu menil olej + filter (ten ma uz na sebe tesnenie) a tu podlozku ( tesnenie ) na vypustnej skrutke. p.s.: perla vymeny: trvalo to cca 4 hodiny nesiel povolit filter byvali mechanik zo skodovky robil predtym vymenu a tak to dotiahol ze sa utrhola matica na filtry ( som myslel ze ma slahne ) hovado tak ho dovalit esteze neutrhol zavit na motore kde sa priskrtkuvava. Citovat
Vlasta Vloženo 26. Duben 2008 Vloženo 26. Duben 2008 (editace) Čislo nevím ale ve skodovce bych se na něj vyprd já měním při vyměně vždy těsnění které koupim v autodílech je měděné stojí 8kč a teď nevím jistě ,ale je to o pruměru 16 nebo 14 u fabie. Editováno: 26. Duben 2008, autor: Vlasta Citovat
one-z Vloženo 26. Duben 2008 Autor Vloženo 26. Duben 2008 Všem díky Koukám, že je nejlepší řídit se svým selským rozumem, protože to co se člověk v těch rádoby chytrejch knížkách dočte někdy stojí za to... Citovat
Lukascheck Vloženo 29. Duben 2008 Vloženo 29. Duben 2008 Všem díky Koukám, že je nejlepší řídit se svým selským rozumem, protože to co se člověk v těch rádoby chytrejch knížkách dočte někdy stojí za to... Jojo hlavně je to návod jak z Tebe dostat peníze Citovat
psurn Vloženo 16. Září 2014 Vloženo 16. Září 2014 Koupil jsem si nový výpustný šroub od FEBI, je i s těsnící podložkou. Při vyndání starého šroubu jsem si všiml, že má na závitu místy zbytky černé barvy. To je možná proto, aby se nepovolil, co si o tom myslíte. Dal jsem raději opět původní. Citovat
PROCHY603 Vloženo 16. Září 2014 Vloženo 16. Září 2014 Ziadna farba sa nedava na srob olejovej vani. Dat novy srob a dotiahnut s citom. Kto ma momentovy kluc tak na predpisany moment 25-35nm. Citovat
Wittmann Vloženo 16. Září 2014 Vloženo 16. Září 2014 to bude spíše usazenina z oleje. Černou barvou se na Fabii šrouby nezajišťují. Klidně tam nech ten starý, určitě bude také fungovat Citovat
psurn Vloženo 16. Září 2014 Vloženo 16. Září 2014 Díky za odpovědi. Kouknu na to zase za rok, zřejmě to barva fakt nebyla, ale je zajímavé že to byla i z venku na části hlavy šroubu a pak i místa na závitu. Jako kdyby ten šroub byl původně černý. Citovat
psurn Vloženo 16. Září 2014 Vloženo 16. Září 2014 Bude to tak, mně to v té chvíli nedošlo, tak mám šroub alespoň nachystaný na příště. Citovat
suri. Vloženo 16. Září 2014 Vloženo 16. Září 2014 čierny je lebo všetky vane čo som videl sú lakované s ním , vždy prvá skrutka aj podložka bola čierna , aj závit čierny ... Citovat
psurn Vloženo 17. Září 2014 Vloženo 17. Září 2014 Díky za odpověď, která vysvětluje možnou černou barvu na šroubu. Důvod lakování nebude zřejmě v dosažení lepšího spoje ale pouze pohledový. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.