Publikováno Duben 25, 200817 r V "chytré" knížce jsem se dočet, že při výměně oleje se má měnit výpustný šroub spolu s těsněním, někde se zase píše, že jenom těsnění... To samé u olej. filtru, někde jsem se dočet, že se těsnění nemění někde zase jo... Jak to děláte vy, jenom olej + filtr, nebo měníte i všechny ty "hovadinky" okolo? Motor 1.4/101k. Jo a jestli máte někdo etku, tak jaká je cena filtru, šroubu a těch těsnění? Moc díky všem
Duben 25, 200817 r Tak já osobně měním i těsnění pod sroubem,protože když už ho mám venku,atk přehodit tesnění není tak velký zdržení. A filtr má podle mě tešnění na sobě,takže když koupíš fitr,máš tam i tesnění.takže komplet
Duben 25, 200817 r Autor Takže šroub necháváš původní, mi to přijde jako blbost měnit po každé výměně šroub... Jinak doufám, že na mě nebudou čumět ve škodovce jak na vola, nevíte číslo toho těsnění na výpustnej šroub?
Duben 25, 200817 r Měnit pokaždé šroub je hovadina mění se vždy jen to kovové těsnění (2 Kč/ks). No a pozor při dotahování, ať nestrhnete závit (!) Pokaždé za to lidi rvou silou a nechápou, že jakmile si sedne těsnění, je to už OK. No a na olejovém filtru ono gumové těsnnění je již z výroby, nezapomenout však před usazením filtru lehce máznout novým olejem, aby šel při příští výměně filtr uvolnit, a na bloku motoru nezůstaly staré zbytky.. Čistit to kartáčem a obrácenou stranou smirkového papíru je totiž OPRUZ Dále už není co psát, více za tím nehledejte
Duben 26, 200817 r ja som tento tyzden v stredu menil olej + filter (ten ma uz na sebe tesnenie) a tu podlozku ( tesnenie ) na vypustnej skrutke. p.s.: perla vymeny: trvalo to cca 4 hodiny nesiel povolit filter byvali mechanik zo skodovky robil predtym vymenu a tak to dotiahol ze sa utrhola matica na filtry ( som myslel ze ma slahne ) hovado tak ho dovalit esteze neutrhol zavit na motore kde sa priskrtkuvava.
Duben 26, 200817 r Čislo nevím ale ve skodovce bych se na něj vyprd já měním při vyměně vždy těsnění které koupim v autodílech je měděné stojí 8kč a teď nevím jistě ,ale je to o pruměru 16 nebo 14 u fabie. Upraveno Duben 26, 200817 r od Vlasta
Duben 26, 200817 r Autor Všem díky Koukám, že je nejlepší řídit se svým selským rozumem, protože to co se člověk v těch rádoby chytrejch knížkách dočte někdy stojí za to...
Duben 29, 200817 r Všem díky Koukám, že je nejlepší řídit se svým selským rozumem, protože to co se člověk v těch rádoby chytrejch knížkách dočte někdy stojí za to... Jojo hlavně je to návod jak z Tebe dostat peníze
Září 16, 201411 r Koupil jsem si nový výpustný šroub od FEBI, je i s těsnící podložkou. Při vyndání starého šroubu jsem si všiml, že má na závitu místy zbytky černé barvy. To je možná proto, aby se nepovolil, co si o tom myslíte. Dal jsem raději opět původní.
Září 16, 201411 r Ziadna farba sa nedava na srob olejovej vani. Dat novy srob a dotiahnut s citom. Kto ma momentovy kluc tak na predpisany moment 25-35nm.
Září 16, 201411 r to bude spíše usazenina z oleje. Černou barvou se na Fabii šrouby nezajišťují. Klidně tam nech ten starý, určitě bude také fungovat
Září 16, 201411 r Díky za odpovědi. Kouknu na to zase za rok, zřejmě to barva fakt nebyla, ale je zajímavé že to byla i z venku na části hlavy šroubu a pak i místa na závitu. Jako kdyby ten šroub byl původně černý.
Září 16, 201411 r Bude to tak, mně to v té chvíli nedošlo, tak mám šroub alespoň nachystaný na příště.
Září 16, 201411 r čierny je lebo všetky vane čo som videl sú lakované s ním , vždy prvá skrutka aj podložka bola čierna , aj závit čierny ...
Září 17, 201411 r Díky za odpověď, která vysvětluje možnou černou barvu na šroubu. Důvod lakování nebude zřejmě v dosažení lepšího spoje ale pouze pohledový.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.