martt Vloženo 2. Květen 2008 Sdílet Vloženo 2. Květen 2008 Zdravím. Moc jsem se o to nikdy nezajímal ale dnes jsem přezouval zimní na letní Bridgestone ER300 a docela jsem si nevěděl rady kam má který disk s pláštěm přijít. Vím, že Bridgestone ER300 má asymetrický dezén ale když jsem jsi je dával k sobě, tak mi připadalo, že ty pláště jsou " jako " jen na jednu stranu vozu. Buď jen na pravou nebo jen na levou. Buď jsem úplně blbej a nebo nevím... Směr rotace jsem hledal snad půl hodiny a nic... Když nad tím tak přemýšlím, tak je asi jedno jak tam budou ale přijde mi to divný. Na pravý straně auta mi teď směřují drážky na pneu šikmo od vozu do zadu a na levý šikmo od vozu do předu... Prostě úplně naopak... To tak má opravdu být? Na pneu jsem našel jen označení dovnitř a ven, nazutý jsou tedy asi správně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 2. Květen 2008 Sdílet Vloženo 2. Květen 2008 Jestli je máš nazutý správně tak nemůžeš nic skazit. Směrový jako zimáky nejsou je tam jenom označená vnitřní strana. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Květen 2008 Sdílet Vloženo 2. Květen 2008 (editace) mas tam napisi: na jednej strane INSIDE ( dovnutra) a druhej OUTSIDE ( vonkajsia) takze podla toho davas. p.s.: inak ich mam a spokojnost. Editováno: 2. Květen 2008, autor: houmr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 2. Květen 2008 Sdílet Vloženo 2. Květen 2008 Jestli je máš nazutý správně tak nemůžeš nic skazit. Směrový jako zimáky nejsou je tam jenom označená vnitřní strana. Taky mě to pěkně potrápilo a trvalo mě to až jsem na to přišel...ale je to tak.Směrové kolo to neni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 3. Květen 2008 Sdílet Vloženo 3. Květen 2008 mas tam napisi: na jednej strane INSIDE ( dovnutra) a druhej OUTSIDE ( vonkajsia) takze podla toho davas.p.s.: inak ich mam a spokojnost. to ze maji oznaceni dovnitr ven Mart nasel. Cti pozorne. Slo mu o levou a pravou stranu. A tu MARTe opravdu nemaji, takze se niceho neboj. Hodne stastnych kilometru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buchty_s_makem Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 zdravím, mám dotaz: už jsem sjel pneu Bridgestone ER300 - 205/45 R16 a potřebuju poradit čím je nahradit? Spíše ekonomickou variantu. Co třeba Barum FR BRAVURIS 2? A je nutné dodržet index rychlosti? 270km/h opravdu fabka nedá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 ahojky, mnoo zalezi jak jezdis. Ano index rychlosti neni dogma. Ty tvoje ER300 meli W? Ja je mel a mylsim ,ze meli H, ale to nevadi proste H-ckovy pneu ti stacej. Barumky nejsou spatny. Pokud jezdis normalne, Sem tam trosku riznes zatacku, nebo pisknes pri rozjezdu, tak v pohode. Jestli si chces jezdit zkouset ridicsky umeni nekam na okruh, tak nedoporucuju. Stojej proti ER-kam, nebo srovnatelnejm pirelli, dunlop, polovinu takze tak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buchty_s_makem Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 jezdím dvakrát do roka se projet na okruh v Mostě a s ER300 turanza paráda, ale po třech letních sezonách (dohromady cca 30 000km) jsou kaput. A opravdu jsem měl z výroby pneu 205/45 R16 83W, na HPTčko asi luxus. Kolik by toho snesly barumky? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 Mnoo ty 3 sezony asi taky, jde o to, jak drzej, odvadej vodu a tak. Jsou proste o tridu niz. BTW: neni 205 na HTP zbytecny? Je to jhezky to je jasny, ale drahy a spotreba jde taky nahoru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 Proc resit sirku pneu? Proste si objednal z vyroby 16" kola, tak ma rozmer pneu 205/45. Skoda jinou alternativu v 16" nepripousti. Nehlede na to, ze i HTP dokaze jet 130km/h a jizdni vlastnosti dany timto rozmerem kol jsou o tridu vys nez na 15". Komfort taky nijak zasadne netrpi. Rychlostni index W? Je to proste beznej index pro tento rozmer pneu, samotna Skoda jinej index v tomto rozmeru nikdy nedodavala. Nizsi se sehnat da, ale cenove si asi moc nepomuzes - pripad od pripadu. Jinak zivotnost 30tkm je na Turanzy ER300 akorat, proste za jizdni vlastnosti se plati. Kup si Bravuris, najedes na nich vic, ale vlastnosti obzvlaste na mokru jsou citelne horsi... Ja sam Turanzy ER300 doporucuju vsem - sam jsem je mel a koupil bych je znova. Vyborna pneu za rozumnou cenu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buchty_s_makem Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 taky jsem ER300 spokojen a nebýt limitován finančně, tak je znova koupím. ale je rozdíl dát 4x1800,- nebo 4x2800,-, proto sháním alternativu. a právě i ta barumka má asymetrický dezén. a jaro už se blíží... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 Dezen je vec jedna, nicmene mene dulezita - podstatna je vnitrni konstrukce pneu a hlavne směs. Podivej se na asijske pneu napr. Nankang, Nexen, Wanli, Chengshan, Kenda apod. - dezenem si nezadaji s renomovanými vyrobci, ale vlastnostmi jim nesahaji ani po kotniky... Rozumim financnimu limitu, ale v pripade pneu radsi koupim dve a za mesic ci dva dalsi dve poradny pneu, nez delat kompromis. Ty usetreny 4tKč te mohou dělit od nedobrzdeni a narazu. A nebo taky ne. To si musis zodpovedet sam... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buchty_s_makem Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 to je jasný že čínu nebrat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 No chtel jsem tim predevsim rict, ze i kdyz ma Bravuris aysmetricky dezen, nic zasadniho to neznamena. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 Jak jsem kupoval auto s najetými 30tis.km, tak mělo ještě z výroby ER300 Turanzy v rozměru 205/45 / 16'' a byly už skoro po smrti, hlavně teda kraje. Koupil jsem nové, taktéž Turanzy, nechal udělat v servise geometrii (vše ok) a začal jsem kola foukat o cca 0,2 baru více, než doporučuje výrobce na štítku od nádrže. Nejsem spokojený s jízdou po dálnici, kdy tyhle pneumatiky neskutečně hučí a to tak, že se v kabině ani neslyšíme - rychlost 130 + ... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 To nemuzu potvrdit, u me za vsech okolnosti krasne tiche. A to je ve svem okoli mam na FI Combi (195/50 R15 82V), na FII Combi (205/45 R16 83W) a aktualne i na OII (225/45 R17 91Y). Hustim vzdy zasadne podle predpisu vyrobce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 Mnoo ja mel turanzy taky z vyroby na R. 195/55/15 A super guma. Po 2 letech sem koupil jednu, druhou vzal z rezervy a sjety predky vymenil. Ale musim potvrdit, ze huci. Nijak extreme, ale slyset jsou. A to je R krabice, ktera huci sama o sobe Jak uz bylo receno Barumek se neboj, ale pocitej, ze proste snima nemuzes krouhnout zatacku jako s turanzama. ad. Maverick: klíííd jen sem se ptal. Ze i HTP umi jet rychle víme. Sám jsem ho měl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 (editace) Jak jsem kupoval auto s najetými 30tis.km, tak mělo ještě z výroby ER300 Turanzy v rozměru 205/45 / 16'' a byly už skoro po smrti, hlavně teda kraje. Koupil jsem nové, taktéž Turanzy, nechal udělat v servise geometrii (vše ok) a začal jsem kola foukat o cca 0,2 baru více, než doporučuje výrobce na štítku od nádrže. Nejsem spokojený s jízdou po dálnici, kdy tyhle pneumatiky neskutečně hučí a to tak, že se v kabině ani neslyšíme - rychlost 130 + ... Potvrdzujem, je to s nimi hluk ako v tanku.. Momentálne si normálne vychutnávam "ticho" zimných Matadoriek Keď Turanzy zjazdím, určite pôjdem do iných, asi naj budú Continentalky. Editováno: 11. Březen 2012, autor: galeo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buchty_s_makem Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 spadá Barum pod koncern Continental? jestli ano, tak mezi nimi bude rozdíl asi jako Škoda pod VW. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 To je bohuzel zcestna myslenka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 Doporucuju priplatit a koupit kvalitnejsi pneu. Ja jsem takto s Michelinem rozdil smazal na nizsi spotrebe a vyrazne nizsim opotrebenim. Plus k tomu clovek dostava lepsi jizdni vykony. Co koupit na R po dojeti Turanzy budu resit o neco pozdeji, protoze jsem po dvou sezonach nasadil nova kola z otcova auta a posledni dobou spis litam, nez jezdim. Barum sice neni smejd, ale cenovy rozdil je v celkovych nakladech naprosto zanedbatelny. Myslenka s koncernem by platila, pokud by se nelisil material a jeho zpracovani. Coz se ostatne u Skody a VW taky zacina kvalitativne odlisovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky