Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Prosím o radu-mám Fabiu 1.2,47kW,combi,Joy.Pri jazde sa mi rozosvieti kontrolka poruchy posil.riadenia,začne blikať,pípať,potom do toho,ale chvílku začne blikať nezapnutý pás a ručná brzda.Potom to zhasne,ale posil.riadenia stále bliká a pípa.Keď vypnem motor a naštartujem,tak to prestane robiť.Napr.-pri najazdení 20 km mi to urobí cca-2krát.Pritom ,keď otáčam volantom nepočujem žiadne podivné zvuky,všetko ide po tichu.Poradte mi prosím,čo to môže byť za chybu.Bludyk

Vloženo (editace)

pri rozsvietení kontrolky sa zvačší odpor volantu-riadenie tvrdne.Na VAG-som nebol,no robilo to aj predtým a VAG nič nezaznamenal-to sa mi zas rozsvietil VAG-motor,to preto,lebo mam aj splynovač-nové sekvenč.strekovanie.Tam vypísalo-lambda sonda,povedali mi,že to nie je nič vážne.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Vloženo (editace)

Čo to je DF vodič,ked dam kluc do zapalovania a pootočím,tak sa mi rozsvieti kontrolka dobíjania a ked nastartujem,tak zhasne.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nazdárek,

nedávno jsem zjistil , že i Fabie 1,4 MPi r.v. 2002 bude mít své špatné dny. Řízení začalo jít velmi ztuha. Po zjištění , že v zásobní nádržce již není ani kapka hydr. oleje mi bylo jasné . že někde nastal únik. Ten byl vzápětí potvrzen - olej vytékal z manžety řídící tyče na straně řidiče. Když pročítám dotazy ohledně servořízení - oblévá mne pot protože z nich je patrné, že jak šel vývoj tak se měnily komponenty - snímač řízení a jiné udělátka.

Můj dotaz - na vás zkušené - pokud je někde hydraulika - tam by mělo být i těsnění - gufero neboli simering. To by se mělo dát vyměnit a ne jak se mi doneslo u této převodovky řízení z roku 2002 její kompletní výměna - výměna těsnění u tohoto typu prý není možná.Děsí mne - nezkušeného v cenových relacích novějších vozů, byv předtím majitelem Škody 136 r.v. 1989 - i cena cca 14 000 Kč.

Děkuji vám všem za vaše rady. Šmajda

Vloženo

Ahoj,

asi takhle....pokud mas unik oleje z manzety,tak na prave strane jsme to tesneni dokazl dat nové,ale bylo to na ne tolik opotrebovanem rizeni.Domivam se ze ty budes mit nejen pryč těsnění,ale uz i nejspiše narezly samotný hřeben řízení,čož nemá cenu tak nějak repasovat po kouskách.A hlavně normalní cestou se neda to těsnění sehnat.Je možný se podívat na vrakač nebo někam na net a koupit jen hreben stejného čísla,bez čerpadla a elektroniniky pokud ti fungovala.

Vloženo

samotné řízení se dá koupit nové cca za 8t. tvoje, když nebude moc zničené, ti můžou firmy taky repasovat.

jinak pokud jsi jezdil dlouho bez oleje, bál bych se trochu i o čerpadlo, což je dalších 8t. jestli s tím teď ještě jezdíš, tak ho aspoň odpoj od elektriky.

Vloženo (editace)

Je nějaký způsob dát new TRW snímač na starý typ TRW řízení?Bylo by to pak při opětovné výměně levnější-new TRW cca 800kč,starý typ 2200kč-děkuji

P.S.Hledal jsem všude,ale zatím jsem našel ,že to nejde

Editováno: , autor: bobo
Vloženo

Zdar odborníci.

Před týdnem mě začalo blbnou posilovač řízení. Z ničeho nic začal jít z levé strany ( u řidiče ) pekelnej rambajz.

Znělo to jako když jede ložisko nasucho a ještě je k tomu je vykvedlaný.

Trvalo to asi 1 minutu a když jsem dal plnej levej a plnej pravej rejt tak to ztichlo.

Týden byl klid a dneska odešlo řízení asi nadobro.

Posilovač jako by tam nebyl. Mělo by být slyšet jak se točí čerpadlo ?

Já nic neslyším a když na něho šáhnu tak ani není cítit že by pracovalo.

Dá se to nějak proměřit jestli je funkční nebo ne ?

Nevím jestli odešlo čerpadlo nebo servo.

Diagnostika ukazuje :

Adresa 44 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6Q0 423 156 L

Komponent: LenkhilfeKYO V910

Kódování: 00160

Opravna #: WSC 13765

1 Nalezeny chyby:

00566 - Provoz servorizeni

27-00 - nesmyslny signal

Adresa 09 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6Q1 937 049 C

Komponent: 00 BN-SG. 1S33

Kódování: 25738

Opravna #: WSC 13765

1 Nalezeny chyby:

01309 - rid.jedn. servorizeni (J500)

49-10 - bez komunikace - Sporadicky

Adresa 19 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6N0 909 901

Komponent: 30 GATEWAY CAN 1S33

Kódování: 00014

Opravna #: WSC 13765

1 Nalezeny chyby:

01309 - rid.jedn. servorizeni (J500)

49-10 - bez komunikace - Sporadicky

Vloženo (editace)

Ahoj

dnes jsem jel a najednou se mi rozvitila kontrolka serva přestali fungovat blinkry a stěrače (přední) jeli naplno a nešli zastavit ani když sem zastavil auto a vypnul motor, vytahl klíč, prostě vše, tak furt běhali.... Když jsem jel tak dost pršelo... mam tam ted nově namontovan KN filter, ktery zatím není v boxu jen spodek je kryt od original boxu. ale mokry vubec nebyl.

Když sem dojel tak sem zkontroloval všechny pojistky a vše bylo ok, aby mi to nevybilo baterii tak sem vyndal pojistku stěraču po pul hodině jsem jí tam vratil a vše bylo v pohodě. Stěrače fungovali, blinkry take a kontrolka shasla.

Prosím nevíte někdo, čím se to mohlo stát?

předem děkuji za jakoukoli pomoc, s pozdravem peceji

mám fabii 2002 1,4 MPi

Editováno: , autor: peceji
  • o 2 týdny později...
Vloženo

jsem tu nový a mám škodu fábii 1.9tdi 74kw dnes jsem postřehl že když nastartuji a točím volant tak z motoru je slyšet divný zvuk asi jak meluzína takový kolísavý divný zvuk. nejprve jsem myslel, že se někde přisává vzduch ale dělá to jen po točení volantem. děkuji za rady...

Vloženo

No u mě je to slyšet v kabině... je to takový podivný a opravdu jen při točení kolesem. Jinak bych řekl, že je vše normal. nevím za poslední 3 roky jsem měl 5 golfů III 1.9tdi 81kw takže ve fabii jsem krátce a musím to dostat do ruk..

Vloženo

je to typicky zvuk serva vo fabiach ked pracuje tak zerie cca 60A a vtedy kviili jak besne a aj ti na volnobehu stehuje elektriku.sak precitaj dajake vlakna o serve.

Vloženo

takže to není žádný příznak že by bylo špatné? po otočení klíčku do polohy start se rozsvítí všechny kontrolky potom zhasnou a svítí jen baterka a ten oranžoví volant. má to tak být? po nastartování vše zhasne.

Vloženo

Zdravim,

posilovač řízení má nějakou ochranu proti opětovnému zapnutí po havárii. Nevíte někdo, jak posilovač zprovoznit, aniž bych musel do servisu? Díky.

Vloženo

Nazdar vazeni!! Mam problem se servem, nesviti zadna kontrolka, servo naprosto nefunguje a diagnostika pres notebook nenasla zadnou zavadu!!! Ovsem mechanik si mysli, ze to bude nejspis komplet zavada na servu, takze silena palka za opravu. mam jeste kamarada ve skodovce, tak to chci zkusit pres nej jestli ta jejich diagnostika neco nenajde..?!?

Jinak na co se jeste podivat?? Uhel nataceni kol uz byl menenej pred par lety, ale ten nefungoval sporadicky a taky svitila kontrolka, ted naprosto bez jakehokoliv hlaseni. Je to FI 2001 najeto myslim 178tkm.. Prosim poradte, kde v Praze sehnat dily z vrakace?? diky moc!!

Vloženo

Ja to bohuzel ted nemuzu zjistit osobne, jsem v zahranici..bracha se na to podiva a pak da vedet. Je mozny, ze by to bylo tim?? N

emuze se servo i tak pokazit kdyz dosel olej?? Obavam se ze asi muze, ale pry by diagnostika hlasila nedostatek oleje, jenze to se mi nejak nezda, buhvi u koho to nechal napichnout.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...