Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

origo mají tu černou krabičku nahoře, repasy ji nemají. Ale co sem slyšel tak se hodně kazí ty origo(stará výroba i technologie), ty repasy ji nemají a mají vše uvnitř, takže na ně nepůsobí vnější vlivy. U otce v práci ty repasy drží už 5-3 roky v pohodě.

Vloženo

Jirka-CZE trošku sa pletieš! Všetky senzory do Fabii do r.v. 2003 tú čiernu škatulku majú, aj repasy DX ju majú !!! Mal som DX aj ja.

Až od roku 2003, tj. novšie modely, majú elektroniku v sebe, tj. nemajú škatulku. Tie sú pravdaže odolnejšie a vylepšené. :palec2:

Vloženo

Kluci může mi někdo poradit? Mám fabku 1.9tdi 01 servo trw. nemohu se domluvit s řízením-pasuje tam i to novější servo řízení s tím novějším senzorem úhlů? Jestli to někdo už měnil nebo má skušenost tak dejte vědět.Chci tam narvat to novější za ten starší typ.

:help::palec2::help:

Vloženo

tak se oteplilo a kontrolka zhasla a uz tyden to je ok.kez by to tak vydrzelo.az bude teplejc tak vse prostriknu nejakym kontaktolem a pak se dej vule bozi

Vloženo

mam problem.rv.2006. zacalo mi chodit tazsie servo. ziadna kontrolka nesvieti, nikde nic netecie.vag ziadnu chybu nehlasi. na vag dali mod pre postihnutych. aj tak to nie je ono aj ked to ide lahsie ako na octavii I. servo pocut pre otacani, ale huci tichsie ako pred tym. kde moze byt zrada?

Vloženo

No já dneska demontoval kolo, podběh, dostal jsem se na servo, ale ne na čidlo řízení, když sundám nárazník, tak se na něj dostanu? Přišlo mi, jako když by to čidlo mělo být za podběhem karoserie, kam jsem se bohužel dnes nedostal. Prosím někoho o návod, či foto díky.

Vloženo

Já bych spíš potřeboval se dostat na to čidlo, abych zjistil jestli je to trw nebo koyo,abych vedel který obědnatvím že je nad hřebenem řízení,ale to je to za karoserií když to vezmu z boku tak se tam sundanim kola a podběhu nedostanu.

Vloženo

Neexistuje čerpadlo Koyo zo senzorom TRW.

1. Buď: čerpadlo Koyo, snímač Koyo

2. Buď: čerpadlo TRW, snímač TRW

Kombinovať to vzájomne nejde. Ani na snímači nieje napísaný typ serva či je to Koyo alebo TRW.Iba iný vzhľad čidla.

Najlepšie a najjednoduchšie zistenie serva je: Odpojíš batériu, Odmontuješ obal batérie/plastový komplet/,a hneď uvidíš pod tým baterkovým

obalom dolievací šrób pre olej/plastový/. Zelená farba vrchnáku - je TRW servo. :palec2:

Vloženo

aha, já jsem věděl jen, že TRW snímač je uchycen na dva šrouby a KOYO snímač je uchycen na jeden šroub

(viz. ->> ZDE <<-- ).

Ale že trw-trw a koyo-koyo je logický a abych se přiznal nenapadlo mi to :kol-35::kol-32: .

Ještě dotaz elastickej kryt + plastovej kryt serva, u mě jsou na šrot kol114, minimálně plast na 100%, dá se to obědnat zvlášť? Jaké je číslo dílu, díky.

Vloženo (editace)

Nemusí tam byť ten obal s molitanom.Drží sa tam potom vlhkosť a voda. Objednať samostatne, ako new diel sa nedá.

Editováno: , autor: Kubox
Vloženo (editace)

obalom dolievací šrób pre olej/plastový/. Zelená farba vrchnáku - je TRW servo. :palec2:

Prepáč, ale to je blbosť. Všetky fábie, Octavie, staré, nové Audi, VW mali Zelené Vrchnáky. Touareg, Q7, a novšie už možu mať šedý, s velkým krížovým výrezom. čiže neplatí zelená - TRW. ;)

Editováno: , autor: lusl
Vloženo

když dám do googlu servo trw a servo koyo, tak je pravda, že na obrázcích má trw zelené a koyo šedé, navíc to co říkáš ty bude také pravda, právě proto, že trw se montovalo do starších aut a koyo do nových, takže mám zelený víčko, auto mám z roku 2000 takže si myslím, že to bude TRW, počkám ještě na názor pár lidí na mailu a pak asi obědnám čidlo TRW, mám nabídku novýho za 950,- což je oproti 2852,- ve škodovce paráda :) .

Vloženo

taky pridam troskou do mlyna teklo me rizeni ale nebyl jsem sto zjitit co tam je na rizeni pouze kod podle internetu trw vicko nadrze mam zelene merka je tam placata ale v servisu podle cidla zjistily ze je tam koyo a taky je objednaly

takze urcite bych se orientoval podle cidla to je 100% volba

kdybych vedel co je tam za rizeni taky bych si ho sehnal na internetu za polovic nez v salonu nechtel jsem vyhazovat 8000 za moji blbost a neodbornost

Vloženo

Nazdar kluci, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte jak je nastavený posilovač řízení z výroby co se týče účinku posilovače k fabii 1.2HTP 40kW r.v. 2004. Jsou možná 4 nastavení, dle kod. čísla 10110, 10120,10140,10160, byl jsem na chipu u mr. Jandy a ten mi to překodoval na sportovní charakter - 10120, ale nesedí mi to, tak bych si to chtěl vrátit na původní. Mrkněte prosím, kdo má vag jaký je kodování z výroby. Díky.

Vloženo

Ahoj všem mám takový problém rožla se kontrolka serva a na vagu to našlo chybu 01290 - Referneční napětí posilovače řízení 29-00 zkrat na kostru.

Dneska jsme zkontrolovaly kopletní vedení serva a nic se nenašlo.

Jestli mužete nějak poradit tak děkuji moc :help:

Vloženo

Mám už dva dny stejný problém, zrovna jsme to napíchli na VAG a stejný výsledek. Jen doufám, že to nebude na výměnu serva. Řízení je naprosto OK, servo krásně zabírá, ale chvíli po rozjetí se rozsvítí kontrolka serva.

Předem dík za rady.

Vloženo

Caute,mne tiez blblo servo,vcera som vymenil baterku za novu a zatial pohoda,ale dnes jak som tocil prudsie volantom do prava,alebo lava napr. na krizovatke,tak mi blikol na palubovke znak rucnej brzdy a 3x to zapipalo,neviete popradit?Dufam,ze to neni nic hrozne.

Vdaka za kazdu radu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...