bludyk Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Prosím o radu-mám Fabiu 1.2,47kW,combi,Joy.Pri jazde sa mi rozosvieti kontrolka poruchy posil.riadenia,začne blikať,pípať,potom do toho,ale chvílku začne blikať nezapnutý pás a ručná brzda.Potom to zhasne,ale posil.riadenia stále bliká a pípa.Keď vypnem motor a naštartujem,tak to prestane robiť.Napr.-pri najazdení 20 km mi to urobí cca-2krát.Pritom ,keď otáčam volantom nepočujem žiadne podivné zvuky,všetko ide po tichu.Poradte mi prosím,čo to môže byť za chybu.Bludyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Co přitom dělá řízení? Jde volantem otáčet pořád stejně lehce, nebo se při rozsvícení kontrolky zvětší odpor volantu = řízení "ztvrdne" ? Zkoušels vyčíst paměť závad? Co říká VAG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bludyk Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 (editace) pri rozsvietení kontrolky sa zvačší odpor volantu-riadenie tvrdne.Na VAG-som nebol,no robilo to aj predtým a VAG nič nezaznamenal-to sa mi zas rozsvietil VAG-motor,to preto,lebo mam aj splynovač-nové sekvenč.strekovanie.Tam vypísalo-lambda sonda,povedali mi,že to nie je nič vážne. Editováno: 9. Září 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Vypadá to na snímač úhlu natočení volantu - na VAGu se to musí objevit. Doporučuju navštívit servis nebo někoho, kdo má na to vybavení - kabel a NTB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Pozrel by som vodič DF pod štarterom. Ak daš zapalovanie sviti ti kontrolka dobijania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bludyk Vloženo 10. Září 2011 Sdílet Vloženo 10. Září 2011 (editace) Čo to je DF vodič,ked dam kluc do zapalovania a pootočím,tak sa mi rozsvieti kontrolka dobíjania a ked nastartujem,tak zhasne. Editováno: 11. Září 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommusil Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 Nazdárek, nedávno jsem zjistil , že i Fabie 1,4 MPi r.v. 2002 bude mít své špatné dny. Řízení začalo jít velmi ztuha. Po zjištění , že v zásobní nádržce již není ani kapka hydr. oleje mi bylo jasné . že někde nastal únik. Ten byl vzápětí potvrzen - olej vytékal z manžety řídící tyče na straně řidiče. Když pročítám dotazy ohledně servořízení - oblévá mne pot protože z nich je patrné, že jak šel vývoj tak se měnily komponenty - snímač řízení a jiné udělátka. Můj dotaz - na vás zkušené - pokud je někde hydraulika - tam by mělo být i těsnění - gufero neboli simering. To by se mělo dát vyměnit a ne jak se mi doneslo u této převodovky řízení z roku 2002 její kompletní výměna - výměna těsnění u tohoto typu prý není možná.Děsí mne - nezkušeného v cenových relacích novějších vozů, byv předtím majitelem Škody 136 r.v. 1989 - i cena cca 14 000 Kč. Děkuji vám všem za vaše rady. Šmajda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speed.mb Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 Ahoj, asi takhle....pokud mas unik oleje z manzety,tak na prave strane jsme to tesneni dokazl dat nové,ale bylo to na ne tolik opotrebovanem rizeni.Domivam se ze ty budes mit nejen pryč těsnění,ale uz i nejspiše narezly samotný hřeben řízení,čož nemá cenu tak nějak repasovat po kouskách.A hlavně normalní cestou se neda to těsnění sehnat.Je možný se podívat na vrakač nebo někam na net a koupit jen hreben stejného čísla,bez čerpadla a elektroniniky pokud ti fungovala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 samotné řízení se dá koupit nové cca za 8t. tvoje, když nebude moc zničené, ti můžou firmy taky repasovat. jinak pokud jsi jezdil dlouho bez oleje, bál bych se trochu i o čerpadlo, což je dalších 8t. jestli s tím teď ještě jezdíš, tak ho aspoň odpoj od elektriky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 23. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2011 (editace) Je nějaký způsob dát new TRW snímač na starý typ TRW řízení?Bylo by to pak při opětovné výměně levnější-new TRW cca 800kč,starý typ 2200kč-děkuji P.S.Hledal jsem všude,ale zatím jsem našel ,že to nejde Editováno: 23. Říjen 2011, autor: bobo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 26. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2011 Zdar odborníci. Před týdnem mě začalo blbnou posilovač řízení. Z ničeho nic začal jít z levé strany ( u řidiče ) pekelnej rambajz. Znělo to jako když jede ložisko nasucho a ještě je k tomu je vykvedlaný. Trvalo to asi 1 minutu a když jsem dal plnej levej a plnej pravej rejt tak to ztichlo. Týden byl klid a dneska odešlo řízení asi nadobro. Posilovač jako by tam nebyl. Mělo by být slyšet jak se točí čerpadlo ? Já nic neslyším a když na něho šáhnu tak ani není cítit že by pracovalo. Dá se to nějak proměřit jestli je funkční nebo ne ? Nevím jestli odešlo čerpadlo nebo servo. Diagnostika ukazuje : Adresa 44 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 423 156 L Komponent: LenkhilfeKYO V910 Kódování: 00160 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 00566 - Provoz servorizeni 27-00 - nesmyslny signal Adresa 09 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q1 937 049 C Komponent: 00 BN-SG. 1S33 Kódování: 25738 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 01309 - rid.jedn. servorizeni (J500) 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Adresa 19 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6N0 909 901 Komponent: 30 GATEWAY CAN 1S33 Kódování: 00014 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 01309 - rid.jedn. servorizeni (J500) 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peceji Vloženo 26. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2011 (editace) Ahoj dnes jsem jel a najednou se mi rozvitila kontrolka serva přestali fungovat blinkry a stěrače (přední) jeli naplno a nešli zastavit ani když sem zastavil auto a vypnul motor, vytahl klíč, prostě vše, tak furt běhali.... Když jsem jel tak dost pršelo... mam tam ted nově namontovan KN filter, ktery zatím není v boxu jen spodek je kryt od original boxu. ale mokry vubec nebyl. Když sem dojel tak sem zkontroloval všechny pojistky a vše bylo ok, aby mi to nevybilo baterii tak sem vyndal pojistku stěraču po pul hodině jsem jí tam vratil a vše bylo v pohodě. Stěrače fungovali, blinkry take a kontrolka shasla. Prosím nevíte někdo, čím se to mohlo stát? předem děkuji za jakoukoli pomoc, s pozdravem peceji mám fabii 2002 1,4 MPi Editováno: 26. Říjen 2011, autor: peceji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 jsem tu nový a mám škodu fábii 1.9tdi 74kw dnes jsem postřehl že když nastartuji a točím volant tak z motoru je slyšet divný zvuk asi jak meluzína takový kolísavý divný zvuk. nejprve jsem myslel, že se někde přisává vzduch ale dělá to jen po točení volantem. děkuji za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Rekl bych ze ti to dela posilovac. Nevidel bych v tom vadu pokud funguje me to dela taky na 1.4 MPI u HTP to slyset nejde nevim mozna ze to motor prevrci .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 No u mě je to slyšet v kabině... je to takový podivný a opravdu jen při točení kolesem. Jinak bych řekl, že je vše normal. nevím za poslední 3 roky jsem měl 5 golfů III 1.9tdi 81kw takže ve fabii jsem krátce a musím to dostat do ruk.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imroo Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 Jj je to zvuk serva.horsie by bolo keby si ho nepocul.kudne jazdi dalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 dobře, ale proč to dělá.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imroo Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 je to typicky zvuk serva vo fabiach ked pracuje tak zerie cca 60A a vtedy kviili jak besne a aj ti na volnobehu stehuje elektriku.sak precitaj dajake vlakna o serve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 takže to není žádný příznak že by bylo špatné? po otočení klíčku do polohy start se rozsvítí všechny kontrolky potom zhasnou a svítí jen baterka a ten oranžoví volant. má to tak být? po nastartování vše zhasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imroo Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 aaano presne tak ako hovoris. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asdf Vloženo 17. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2011 Zdravim, posilovač řízení má nějakou ochranu proti opětovnému zapnutí po havárii. Nevíte někdo, jak posilovač zprovoznit, aniž bych musel do servisu? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asdf Vloženo 17. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2011 (editace) Jedná se o 1.2.HTP 40kW, r.v. 2002 Editováno: 17. Listopad 2011, autor: asdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yeaah Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Nazdar vazeni!! Mam problem se servem, nesviti zadna kontrolka, servo naprosto nefunguje a diagnostika pres notebook nenasla zadnou zavadu!!! Ovsem mechanik si mysli, ze to bude nejspis komplet zavada na servu, takze silena palka za opravu. mam jeste kamarada ve skodovce, tak to chci zkusit pres nej jestli ta jejich diagnostika neco nenajde..?!? Jinak na co se jeste podivat?? Uhel nataceni kol uz byl menenej pred par lety, ale ten nefungoval sporadicky a taky svitila kontrolka, ted naprosto bez jakehokoliv hlaseni. Je to FI 2001 najeto myslim 178tkm.. Prosim poradte, kde v Praze sehnat dily z vrakace?? diky moc!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Mozna to je blbost ale netece ti servro a nevytekl ti vsechen olej? Zkontroloval jsi kolik tam mas oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yeaah Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Ja to bohuzel ted nemuzu zjistit osobne, jsem v zahranici..bracha se na to podiva a pak da vedet. Je mozny, ze by to bylo tim?? N emuze se servo i tak pokazit kdyz dosel olej?? Obavam se ze asi muze, ale pry by diagnostika hlasila nedostatek oleje, jenze to se mi nejak nezda, buhvi u koho to nechal napichnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.