Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

nemusi být TRW za TRW atd. pokud je to celý sytém(hřeben+čerpadlo) tak je úplně jedno co dáš do auta

jasný, komplet pasuje...jednotlivé komponenty viz co jsem psal

v3nd3lin: staré TRW řízení (cca do konce rv 2002) byly dost nepovedený, tam je skoro pravidlem, že kolem 140-200km odešel hřeben...ty novější TRW a Koyo už drží líp, ale i tak záleží kus od kusu (jak to bylo ježděno kde atd atd)....s tím nájezdem je další trvanlivost skrátka ve hvězdách :)

Vloženo

aha aha..no jako zatim s emi to se servem stalo jen dvakrat....o vikend se podivam na to cerpadlo prostriknu konektory a dam do spod kryt motoru kterej tma nebyl a uvidim jak dlouho mi to vydrzi...jen doufam ze se mi servo nevypne pri mejch zbesilejch jizdach z prace... :-/

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dneska jsem se vrátil ze Škoda servisu a konečně snad hotovo. Po měsíční reklamační lhůtě s obchodem skoda-dily.cz, která proběhla v pořádku jsem se rozhodl vzít čerpadlo přímo ze Škody - 16,5tis. Kč. Čerpadlo dnes vyměněno, nakódováno a zatím se to jeví snad v pořádku. Uvidíme, ukáže čas.

Vloženo

Dobry den vsem.

Mam "taky problem". Sviti na me volant, servo nedava, na miste i pri jizde makam jak ve Favoritu. Fabia 2002 1.4 AQW, najeto asi 60000. Stalo se to znicehonic. Zaparkoval sem, do te doby vse OK, po pul hodine sem chtel odjet a uz na volant s vykricnikem svitil. Na diagnostice to pise, ze predpoklada asi 13000 otacek na servu, neni tam nic a ze tam nejde proud. Baterku ani podbeh sem zatim nerozebiral, v garazi ted nemam misto a v enku je zima. Prosim poradte.

Dik.

Jaro

Vloženo (editace)

Poznáš,pokud víš jak víčka vypadají...TRW má to obvodové drážkování jemnější(je jich tam více) než Koyo,TRW když vyšroubuješ tak měrka na olej je kulata tyčinka,narozdíl Koyo na měrku placatou.Další rozdíl je na řízení samotném,když se podiváš na vlastní řízení co je vidět v místech pod posilovačem brzd,tak pokud je jakoby ten sloupek co jde do vozu a vlastní díl na nápravě v jednom kuse tak to je TRW a pokud v tech místech jsou dva šrouby tak to je Koyo.

jo ještě TRW ma víčko zelné a Koyo našedlé

Editováno: , autor: speed.mb
Vloženo

ano to je nejlehčí...pokud ovšem nemá MPIčko...tam to nějak nezmákli a přímo nad víčkem je box baterky takže musí jít ven baterka a celý box ...

mpicko ? ja tam mam taky napsany MPI co to je teda za servo ? :D rozumim tomu jak koza petrzeli :)
Vloženo

Pokud někomu z vás u starších Fábií začnou problikávat kontrolky a ozývá se varovný signál, že něco není v pořádku, neřešte to nějakým senzorem, rozebíráním serva, kupováním nové baterie, atd., ale podívejte se laskavě, zda také nemáte shnilé drátky ve svazku, přes které jednou projde proud a podruhé ne. Přesně tohle jsem řešil před rokem. Od té doby, co mám nový svazek, nemám problémy žádné, a autíčko šlape jako švýcarské hodinky.

Taky se mi ted zacalo posravat servo a k tomu pekne barevna hudba na palubce...jednu baterku jsem uz vycucal tak jsem dal dalsi a shanim sikovnyho elektrikare kterej mi zkontroluje svazek jelikoz to je podle me jedna z levnejsich variant...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj, vím že je tu stálé téma, myslím, že jsem to přečet skoro celé ale přeci jen mám malinký dotaz. Někdy zhruba před třemi měsíci, se mi rozsvítila kontrolka Volant, zrovna pršela, ale po ujetí cca. 30 km a opětovném nastartování zhasla a posilovač šel.. Pak auto stálo, cca týden(napadl), přišel jsem a opět volant ale po pár dnech cca 2, teplo zhaslo. Teď přišli ty mrazy opět volant, už to nepřestalo, teď jsou mrazy pryč, kontrolka zhasla ale servo stále nejde.. Už jsem zkoušel vysoušet, měl jsem venku i snímač polohy a nic.. ten je měněný v roce 2007. Servo TRW, r.v. 2001 najeto 147000. Mám podezření na servo punpu. Dá se zjistit, jestli funguje.. např. když nastartuji motor, tak ucítím vibrace, jak se točí motor.. vím že je k tomu špatný přístup. Dá se to takhle zjistit. Pumpu mohu mít za 1500,- Kč. ale nerad bych jí kupoval zbytečně.. Jinak plast okolo pumpu není vůbec poparskaný.. děkuji MOC MOC za radu.. :-)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak už jsem problém odstranil, byla to servo pumpa, molitan okolo byl úplně mokrý a skrz konektory vytekla i voda. Tak douchám, že mi ted dá servo velkou chvíli pokoj :-) ťuk ťuk ťuk :-) Jinak poznatek.. pro kontrolu kabeláže... Do velkého konektoru (přívodního) do červeného samozřejmě šťáva, do konektoru vlevo, kabel černo žlutý šťáva a dva hnědé při proměření mají odpor 64 ohmů a vedou do spodního konektoru k počítači.. ten svazek pod filtrem, také občas je problém.. a pravý konektor je od snímače polohy řízení ;-) třeba to někomu pomůže...

Vloženo

Ja som dnes tiež spozoroval že mi ide ťažko riadenie.Vypol som motor,znova naštartoval a už šlo ok,no po chvíľočke jazdy zasa ťažko a keď stojím na mieste na voľnobehu ak zatáčam tak je cítiť tuhosť a otáčky motora klesnú aj keď nieje vytočený rajd naplno.rozžla sa mi aj kontrolka volantu,pozeral som nádržku ,tam je dosť servooleja.VAG hlási tútp chybu:

1 Nalezeny chyby:

00816 – Snimač servožizeni (G250)

27 -00 nesmyslny signal

Chcem sa spýtať či sa s tým dá jazdiť,nemyslím stále ale iba do času keď mi to mechanik opraví,resp.vymení diel.

Vloženo

Ja som dnes tiež spozoroval že mi ide ťažko riadenie.Vypol som motor,znova naštartoval a už šlo ok,no po chvíľočke jazdy zasa ťažko a ke´d stojím na mieste na voľnobehu ak zatáčam tak je cítiť tuhosť a otáčky motora klesnú aj keď nieje vytočený rajd naplno.rozžla sa mi aj kontrolka volantu,pozeral som nádržku ,tam je dosť servooleja.VAG mi hlási chybu:

1 Nalezeny chyby:

00816 – Snimač servožizeni (G250)

27 -00 nesmyslny signal

Dá sa s touto závadou dočasne jazdiť.

Vloženo (editace)

kimmi: Jezdit můžeš,pokud budeš počítat s tím že tí může servo přestat posilovat....

maliniar2: vypouštěcí šroub žádný není,musíš rozpojit hadici.

Editováno: , autor: speed.mb
Vloženo

Ak by šlo iba oto že vypadne servo tak by to asi nebol problém,predtým som mal feldu bez serva,len aby sa nestalo niečo s čerpadlo teda za predpokladu že je vadný ten snímač G 250.Ale aj tak to dám čo najskôr poriešiť.

Vloženo

Teraz som to bol znovu vyskúšať,voľnobeh,jazda a servo funguje jak má.Keď som stál na voľnobehu pri zapnutom vnútornom osvetlení bolo vidieť malý pokles,ale to je asi normálne,pretože na VAGu som sledoval odber serva a ten samozrejme rapídne narástol.

Doobeda dokonca aj pršalo,keby šlo o káblový zväzok a funguje to jak predtým.Káblový zväzok mám odmotaný,teda si myslím že je odmotaný,neviem tu dať fotku,no nieje komplet zapáskovaný.Je to asi tak jeden závit páska,druhý káble (je ich vidieť),potom páska,káble a tak no nieje vyvesený,mám r.v.3/2004

Servo je podľa VAGu: LenkhilfeKYO X757

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...