Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ty světla pohasnou skoro o třetinu i za vysokých otáček je to vidět i ve dne a v noci ani nemluvím servo má na konci otočení volantem odběr  32A  což je v pořádku.

Editováno: , autor: vydrysek1975
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravim panove... potkala me take tahle nemila vec a servo odeslo do vecnych lovist... proto bych potreboval poradit kde nejlepe koupit novy repas serva TRW na f1 .. nejlepe bez vymeny dílu..( ten bych strelil) .. dekuji moc!!!

Vloženo

Repasu bych se vůbec nebál, jelikož je to z originál dílů. Nevzpomínám si, kde přesně jsem ho kupoval, ale je na to normálně záruka. Určitě lepší, než kupovat na vrakáči s pochybnou minulostí jak to leží a stojí (tzn. bez záruky). 

Vloženo

Tak já kupoval z fabky která byla dovezena z venku na ND. takže jsem si jej vyzkoušel v autě. A repasu jsem se bál po širší konzultaci s jedním pánem,který to staré servo ode mne kupoval a který ty tak zvané repase dělá. Ale tím samozřejmě nechci říct že tak to dělaj všichni a jsou tak nepoctivý,ale to už záleží na každém jakou variantu jsi vybere.

Vloženo

Mně kleklo servo v létě (Koyo) a raději jsem místo nějakých repasů sehnal  nové komplet řízení na F2 TRW a mám pokoj. Sehnal jsem ho za něco přes 10 tis (bez čidla natočení), nebo tak nějak cenově. Chce to fakt hledat a mít trochu štěstí, byl to výprodej ze zrušeného servisu :)

Vloženo

Ne, ale to, že za stejný prachy budu mít komplet nové řízení, a ne jen repasované čerpadlo  :kol-31:  Druhá věc je ta, že pokud se nedejbože posere to servo v budoucnu, nebude problém sehnat díly za daleko menší ceny, než na to staré Koyo. Už jen dvourotorový (facelift) snímač otáčení je o tisícovku levněší u FII (TRW) než jednorotorový na FI (Koyo). Málo argumentů? :kol-28:

Vloženo

Najeto 152tkm, motohodiny serva nevím, ale bylo původní. Na jedné straně už trošku rosilo, ale nic výrazného, kapalina neubývala. Jinak dost orezlé a tyče řízení (čepy) už byl taky před koncem života.... co víc říct :)

Vloženo

Dle servisáka který servo testoval odešla elektronika uvnitř. O zatékání do serva nic neříkal, ale možné to je ikdyž plastový kryt s molitanem na servu nebyl... Když to řeknu takhle, toho serva jsem se od koupě fábky nejvíc bál a přišlo to zničeho nic a teď jsem rád, že to mám zasebou a když to řeknu blbě, tak i za docela slušný peníze. O starost míň ná pár dalších let :)

Vloženo

taky mam problem se servem sviti mi kontrolka a jde/nejde nejak nahovno... kdyz auto treba tyden stoji tak nastartuju volantem muzu najednou tocit na miste i malickem jak to jde lehce ale divne kunka servo a snizuje se a zvysuje se jas pristrojovky i svetel jak kdyby kolisalo napeti v tu chvili pak na chvili zhasne ta dioda ale staci se rozjet ujet cca 20m a dioda uz tase sviti a volant jde vic ztuha:( nevite nekdo co s tim?:(

Vloženo

Tak jestli jsi to měl na diagnostice,tak jsi to tam měl napsané! Jinak to de poznat i podle víčka nádržky. Přečti si o tom tady trochu. Snímač namontuješ i sám,ale jak píšu musíš si o tom přečíst!

Vloženo

OK díky moc koukám že je to docela drahá věc, napadlo mě jestli by to ještě nemohlo dělat to že jsem si přesazoval volant na tyči aby byl rovně když jedu rovně, od tý doby se mi nevrací ani blinkr z jedný strany..tak ho zkusím vrátit a podle návodu zkalibrovat ten senzor jestli to třeba nepomůže :) pak až budu řešit výměnu no..

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...