Prosinec 12, 201311 r Ty světla pohasnou skoro o třetinu i za vysokých otáček je to vidět i ve dne a v noci ani nemluvím servo má na konci otočení volantem odběr 32A což je v pořádku. Upraveno Prosinec 12, 201311 r od vydrysek1975
Leden 1, 201411 r Zdravim panove... potkala me take tahle nemila vec a servo odeslo do vecnych lovist... proto bych potreboval poradit kde nejlepe koupit novy repas serva TRW na f1 .. nejlepe bez vymeny dílu..( ten bych strelil) .. dekuji moc!!!
Leden 1, 201411 r Já osobně měl ten samý problém a do repasu jsem nešel. Koupil jsem servo z mín ojezděné fabky a staré servo taky ještě střelil. TRW je jich dost tak žádný problém.
Leden 1, 201411 r Repasu bych se vůbec nebál, jelikož je to z originál dílů. Nevzpomínám si, kde přesně jsem ho kupoval, ale je na to normálně záruka. Určitě lepší, než kupovat na vrakáči s pochybnou minulostí jak to leží a stojí (tzn. bez záruky).
Leden 1, 201411 r Tak já kupoval z fabky která byla dovezena z venku na ND. takže jsem si jej vyzkoušel v autě. A repasu jsem se bál po širší konzultaci s jedním pánem,který to staré servo ode mne kupoval a který ty tak zvané repase dělá. Ale tím samozřejmě nechci říct že tak to dělaj všichni a jsou tak nepoctivý,ale to už záleží na každém jakou variantu jsi vybere.
Leden 1, 201411 r Mně kleklo servo v létě (Koyo) a raději jsem místo nějakých repasů sehnal nové komplet řízení na F2 TRW a mám pokoj. Sehnal jsem ho za něco přes 10 tis (bez čidla natočení), nebo tak nějak cenově. Chce to fakt hledat a mít trochu štěstí, byl to výprodej ze zrušeného servisu
Leden 2, 201411 r Ne, ale to, že za stejný prachy budu mít komplet nové řízení, a ne jen repasované čerpadlo Druhá věc je ta, že pokud se nedejbože posere to servo v budoucnu, nebude problém sehnat díly za daleko menší ceny, než na to staré Koyo. Už jen dvourotorový (facelift) snímač otáčení je o tisícovku levněší u FII (TRW) než jednorotorový na FI (Koyo). Málo argumentů?
Leden 2, 201411 r Najeto 152tkm, motohodiny serva nevím, ale bylo původní. Na jedné straně už trošku rosilo, ale nic výrazného, kapalina neubývala. Jinak dost orezlé a tyče řízení (čepy) už byl taky před koncem života.... co víc říct
Leden 2, 201411 r Heh. Kdyby se mělo měnit řízení při 150 tisících, tak nikdo nedělá nic jinýho. Nedovedu, že by se to nějak rozsypalo mechanicky krom netěsnosti oleje.
Leden 2, 201411 r Dle servisáka který servo testoval odešla elektronika uvnitř. O zatékání do serva nic neříkal, ale možné to je ikdyž plastový kryt s molitanem na servu nebyl... Když to řeknu takhle, toho serva jsem se od koupě fábky nejvíc bál a přišlo to zničeho nic a teď jsem rád, že to mám zasebou a když to řeknu blbě, tak i za docela slušný peníze. O starost míň ná pár dalších let
Leden 4, 201411 r taky mam problem se servem sviti mi kontrolka a jde/nejde nejak nahovno... kdyz auto treba tyden stoji tak nastartuju volantem muzu najednou tocit na miste i malickem jak to jde lehce ale divne kunka servo a snizuje se a zvysuje se jas pristrojovky i svetel jak kdyby kolisalo napeti v tu chvili pak na chvili zhasne ta dioda ale staci se rozjet ujet cca 20m a dioda uz tase sviti a volant jde vic ztuha:( nevite nekdo co s tim?
Leden 4, 201411 r jo jedna se o fabii sdi rv 12/2000 mam najeto asi 280 000km cepy rizeni ani tlumice snad nikdy nikdo nemenil.. to by ale asi nemelo vliv ne? kapalinu jsem kontroloval, je v poradku:)
Leden 4, 201411 r v prvom rade urobiť diagnostiku,ale vyzerá to na snímač úhlu riadenia.... ale ak by si to tady preštudoval (v tomto vlákne),tak určite odpoveď nájdeš
Leden 5, 201411 r no diagnostika pise ten snimac uhlu no.. jen jsem myslel jestli nemam KO jeste neco jineho je to obtizne ho tam namontovat kdyz mam novej?
Leden 5, 201411 r Tak jestli jsi to měl na diagnostice,tak jsi to tam měl napsané! Jinak to de poznat i podle víčka nádržky. Přečti si o tom tady trochu. Snímač namontuješ i sám,ale jak píšu musíš si o tom přečíst!
Leden 5, 201411 r OK díky moc koukám že je to docela drahá věc, napadlo mě jestli by to ještě nemohlo dělat to že jsem si přesazoval volant na tyči aby byl rovně když jedu rovně, od tý doby se mi nevrací ani blinkr z jedný strany..tak ho zkusím vrátit a podle návodu zkalibrovat ten senzor jestli to třeba nepomůže pak až budu řešit výměnu no..
Leden 5, 201411 r Přesazením volantu sis samozřejmě ten blinkr rozhodil. Na volantu u tisícihranu máš tečky jak má správně být. Dej si seřídit pak geo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.