uhlikus Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Dostal jsem se do této fáze: Ale nevím jak sundat ten "rotor": Jestli stačí povolit tuhle závlačku: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Ano tu poistku daš dole a ide von rotor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlikus Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 hubo44: díky povedlo se. Mě naopak udivuje, jak je to uvnitř po těch letech čistý. Ještě zkusím jít po can-kabelech. Nejde to čerpadlo otestovat mimo auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Ja to tak robim že mam urobenu predložovačku as 30cm zo starej kabelaže. Vyberem zaslepku hmlovky odpojim konektory tych pichem konektory mojho predlžovaka a tak sa spajam z vozidlom a skušam čerpadlo. To na obrazku maš TRW tam na 90% odchadzaju silove tranzistory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlikus Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Myslíš to tak, že can-kabely máš napojený v autě, nastartuješ, a zdrojový kabely máš napojený mimo auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Nie všetko mam prepojene na auto ako keby to bolo namontovane vo voze len hadice oleja su nezapojene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlikus Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Takže tomu čerpadlu nevadí, že pojede bez oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 nie nevadi. na skušku tam tolko je medzi kolečkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlikus Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Zítra odpoledne to zkusím, po kontrole can-kabelů, pak už jedině nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 (editace) Ještě napiš, jak si sundal ten spodní hliníkovej plášť, aby ses dostal na ten tišťák. Pokud by tam byl vyhořelá nějaká součástka, tak by se to dalo ještě uvést do chodu a za pár šlupek prodat. To co ti nešlo sundat byl spíš stator ne? Editováno: 10. Červenec 2014, autor: SpeederBB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 ten spodok drži iba silikon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlikus Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Ten spodní kryt, drží jen lepidlo, tam žádný šroub není, dal jsem to do svěráku zabral a povolil. Jinak jestli se může točit stator, tak máš pravdu Už si to ze školy moc nepamatuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Se točí to venku jo? Pak je to tedy rotor. Jsem zvyklej, že zpravidla se točí ten "vnitřek". Zkusim to teda taky rozebrat někdy výhledově. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 Zdravím, nedávno se mi za jízdy rozsvítila kontrolka serva a airbagu. Servo po vypnutí a zapnutí motoru už nesvítí, v servisu mi řekli, že by to melo být ok. Teď jsem si ale na parkovišti všiml, že když volant otočím úplně maximálně, na jednu stranu, tak úplně ke konci otáčení to začne jít těžce (asi poslední čtvrt otáčky). Co by to mohlo být? Za jízdy se to jinak ale chová normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 Možná chybí olej? Nic jinýho mě nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 Zkontroluj olej, podivej se na VAG zda to něco píše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 Díky mrknu na to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poklopo12 Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Ahoj lidi schanim servočerpadlo KOYO na fabku 1.4 mpi ,50kw,plis poradte nebo nabidnete diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 16. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2014 Vážení mám dotaz. Rosí mi čerpadlo. Je na něm pouze číslo: M1010167AT. Víčko je zelené. Jedná se o TRW? Hledal jsem i senzor řízení, ale asi jsem fakt lama Diagnostika mlčí (mám ale dojem že má servisák nějakýho Bosche). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 16. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2014 Mě se zas rosej okna po ránu, když jedu do práce. Specifikuj problém. Zelený víčko je TRW. Senzor řízení je na tyči řízení, asi jsi fakt lama Rosu diagnostika podle mě nemá šanci rozpoznat (ani Bosch) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 Díky za jalovou reakci. Rosí=teče (ale jinak funguje perfektně). Senzor-vím kde přibližně je jen nevím je-li shora vidět či musím něco demontit nebo lézt pod. Fabča k nám přilétla minulý měsíc-doteď jsem řešil jen oktuli Diagnostika měla poznat jestli TRW nebo Koyo..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 Snímač úhlu natočení je pohledu přístupnej po vytočení kol do rejdu, pokud se k němu potřebuješ fyzicky dostat kvůli demontáži, musíš sundat LP kolo... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 To jsem chtěl vědět Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Mě se zas rosej okna po ránu, když jedu do práce. Specifikuj problém. Zelený víčko je TRW. Senzor řízení je na tyči řízení, asi jsi fakt lama Rosu diagnostika podle mě nemá šanci rozpoznat (ani Bosch) Tak nevím,já mám víčko na nádržce zelené a servo mám KOYO.Vše je originál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Asi nějakej šotek. Koyo: http://www.skoda-dily.cz/data/items/1/49830bded0fd9.jpg TRW: http://www.skoda-dily.cz/data/items/14/4b048d4521f11.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.