XJOHNNYX Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Ahoj, mám na vás dotázek, mám okci 1,8 T AUM r.v. 2003 a mám problém se zapalováním, auto chodí puze na tři válce. Byl jsem na diagnostice a napsalo mi tyhle dvě závady: P0 300 rozpoznány výpadky zapalování a P0301 výpadky 1.válec! napadlo mě pár věcí co by to mohlo být, ale nechám si ještě pro jistotu poradit od vás, dál by mě ještě zajímalo jaké nové svíčky by ste mi doporučily:-) děkuju moc za rady:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Ahoj,mám na vás dotázek, mám okci 1,8 T AUM r.v. 2003 a mám problém se zapalováním, auto chodí puze na tři válce. Byl jsem na diagnostice a napsalo mi tyhle dvě závady: P0 300 rozpoznány výpadky zapalování a P0301 výpadky 1.válec! napadlo mě pár věcí co by to mohlo být, ale nechám si ještě pro jistotu poradit od vás, dál by mě ještě zajímalo jaké nové svíčky by ste mi doporučily:-) děkuju moc za rady:-) Svíčka , cívka - ta spíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 (editace) Ahoj,mám na vás dotázek, mám okci 1,8 T AUM r.v. 2003 a mám problém se zapalováním, auto chodí puze na tři válce. Byl jsem na diagnostice a napsalo mi tyhle dvě závady: P0 300 rozpoznány výpadky zapalování a P0301 výpadky 1.válec! napadlo mě pár věcí co by to mohlo být, ale nechám si ještě pro jistotu poradit od vás, dál by mě ještě zajímalo jaké nové svíčky by ste mi doporučily:-) děkuju moc za rady:-) vidim to tez na civku a svicku. Nedavno jsem civku kupoval na ARX, 900kc. Svicky dej NGK, Brisk nebo Boschky, neudelas chybu H. Editováno: 11. Květen 2008, autor: Jenik3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Tak tak skor to bude cievocka Vymen ich medzi sebou a uvidis ci sviecka abo cievka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 19. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 tak problém vyřešen,teď to byl zapalovací modul prvního válce,je to asi rok zpět co mi odešel modul třetího válce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 27. Únor 2010 Sdílet Vloženo 27. Únor 2010 Dlouho se tu nic neprobíralo, tak to zkusím oživit. Motor 1.8 T AUM. CHybu mi to zatím nehlásí, ale ve vagu v měřených hodnotách pozoruju výpadky na všech válcích. Prostě se to tak nějak střídá, někdy na všech, někdy na jednom. Zajímal se tu o to někdo? Je to normální? Zdá se mi nesmysl, že by odešly všechny moduly najednou. Svíčky jsem vyměnil, problém přetrvává. Díky za vaše poznatky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 jeden čas byla špatná serie cívek kdyby to byla Audina a přijel si do servisu mění se všechny najednou aby byl klid pravda je taková že co bylo špatný pro AUDI a VW dalo se do výroby Seatu a Škodovky aby se to sdělalo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Tak to jsi mne moc neuklidnil. Otázkou zůstává, jestli to náhodou není třeba normální. Na chodu auta to znát není, možná sem tam na volnoběh zahoupe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 ještě bych kouknul jak je starej palivovej filtr když je přicpanej může to houpat, ale to by spíš nečlo vůbec v zátahu pak mě napadaj vstřiky ale pokud ti to ukazuje že vynechává zapalování spíš jdou do háje cívky svíčky máš originál? občas se stane, že některý značky svíček s motorem moc nekamarádí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Svíčky NGK PFR6Q, přesně ty, co tam přijdou. Vštřiky v úvahu připadají, ale zdá se mi dost hloupé, že by byly K.O. všechny najednou. Filtr bude asi ještě origo, ale tím to nebude, protože auto tahá myslím normálně. Každopádně nevynechává zapalování, ale výpadky hoření ve válcích, řídící jednotka motoru, skupina myslím 14,15. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Ahoj Přesně tohoto jsem si všimnul. Skupina 14, 15. Před týdnem jsem měl vstřiky venku a všechny nastříkaly 150 ml. za půl minuty tak jak je popsáno v dílenské příručce. Tlak paliva je OK a rozprašují taky dobře. Takže nevím proč ty výpadky. ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Super, tak trochu jsi mne uklidnil, že to netrápí jenom mne:). Ono to bude možná normální, protože když vemeš v úvahu, kolikrát to musí zapálit, je jasné že sem tam musí být něčeho málo nebo více a tudíž počítač může vyhodnotit nějakou chybu. Navíc na chodu to myslím znát není, možná sem tam že na volnoběh trochu houpne. Každopádně vysvětlení bych si nechal dát od odborníků. Příspěvky typu..." jede to, neřeš to " ať každý ušetří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 Musim se taky pridat.... Obcas se mi secetlo za delsi jizdu cca 10 vypadku ve valci 4. Rikal jsem dobra, zatim neresim. Ale dneska to jsem jeste nezazil. nevim jestli to je nejaka blba shoda nahod, nebo jestli na to nemuze mit pripadne vliv nejaka mechanicka zavada (protoze se mi při deceleraci ozyva takovy křupání/bouchání od motoru převodovky...vidim to na setrvák....) ale stalo se mi ze jsem to auto nemohl vubec natocit. pak doma na PC vsechny valce Vynechani, po vymazu opět nastartoval vcelku slusne, ale na 2. valci to skakalo rychlosti blesku (vypadky). Pritom sem mel problem POUZE a to malej problemek se 4. valcem, a ted najednou druhej temer KO a ostatni taky nejak zahaprovali... Tak ted jsem docela v krizi a nevim co ted :-( Jen tak ze dne na den. Zajimalo by mne na jakym principu je snimany to vynechani a co jeste to mereni muze ovlivnit. protoze tohle se mi nezda co mi to udelalo.... *dělá dál na 2. valci a obcas i na ostatnich* Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter7 Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 A nemoze to robit zapalovaci modul? Nemyslim teraz na cievky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter7 Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 Sorry.ale teraz pozerám,ze zap.koncovy modul má zvlast rieseny iba AGU. RS a AUM nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 to hlaseni vynechavani a vyber valce bude mit na starosti nejake impulzni kolo na klikovce,setrvaku ve spolupraci se signalem od signalu natoceni vacky, napada me zkontrlovat toto, jestli na tom inkrementalnim kole neni neco ulomene, neni hazive, pokud tam teda neco takoveho vubec je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 Taky mne to napadlo.... Kluci v servisu na tom delaji. Jinak predpokladam ze myslis Hallovu sondu, ktera snima otočení setrváku ;-) Ale je divny ze to nevypise nejakou chybu ve vagu třebas :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubajs99 Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 a nepřišli vám na to co s tím je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.