Publikováno Květen 14, 200817 r Mam mensi problem a nejsem si jist, cim by to mohlo byt. jde o teplotu kapalin. Rucicka mi skoro porad ukazuje teplotu na 0. Pri jizde rychlosti cca nad 90 uz zacina ukazovat na provozni teplotu. Kdyz zpomalim apod, teplota opet klesne na 0. Motor 1.8 20V rv 97. Diky za rady...
Květen 14, 200817 r Mam mensi problem a nejsem si jist, cim by to mohlo byt.jde o teplotu kapalin. Rucicka mi skoro porad ukazuje teplotu na 0. Pri jizde rychlosti cca nad 90 uz zacina ukazovat na provozni teplotu. Kdyz zpomalim apod, teplota opet klesne na 0. Motor 1.8 20V rv 97. Diky za rady... Vadný termostat nebo čidlo teploty chladící kapaliny. Zkus, jestli to z kopce bude topit, pokud ano - čidlo, pokud ne - termostat.
Květen 14, 200817 r Autor Vadný termostat nebo čidlo teploty chladící kapaliny. Zkus, jestli to z kopce bude topit, pokud ano - čidlo, pokud ne - termostat. ono, ikdyz auto stoji, tak to porad na nule. V kolone na nule. Do kopce na nule. 80km/h a vejs = optimalni teplota.
Květen 14, 200817 r ono, ikdyz auto stoji, tak to porad na nule. V kolone na nule. Do kopce na nule. 80km/h a vejs = optimalni teplota. Takže spíš to čidlo... Odkud jsi ?
Květen 14, 200817 r Autor Takže spíš to čidlo... Odkud jsi ? Praha Vzpomenout si kde to je, tak to i vymenim. vymenil bych si termostat, ale nedostanu se k nemu
Květen 14, 200817 r Autor Tak nevim, pri ceste domu z prace bylo vse ok. Ukazovalo to normalne. Zeby jak bylo vlhko? Takze by to mohly bejt nejaky divny kontakty
Květen 15, 200817 r Tak nevim, pri ceste domu z prace bylo vse ok. Ukazovalo to normalne. Zeby jak bylo vlhko? Takze by to mohly bejt nejaky divny kontakty A jak ti to topi do kabiny? Pokud to je slabe tak to zene do chladice a je to jasny termostat
Květen 15, 200817 r Autor A jak ti to topi do kabiny? Pokud to je slabe tak to zene do chladice a je to jasny termostat do kabiny jde chladnej vzduch z vetraku...
Květen 15, 200817 r Typoval bych to na termostat.Kamoš měl podobný problem,sice to bylo jiný auto,ale byl to taky termostat.
Květen 28, 200817 r Nevíte někdo čím to je, že mi ukazuje jinou teplotu kapaliny VAG a ručička na přístrojích? Na vagu mi to ukazuje okolo 75 na ohřátém motoru a na přístrojích polovinu (90). Čidlo teploty jsem už měnil a chová se stejně jako to předtím (to bylo originál), tohle je nějáká německá náhrada. Je mi divný že by byly obě čidla KO. Setkal se s tím někdo. Dík.
Květen 28, 200817 r Máš to v pořádku, ta prostřední čárka na budíku, jak píšeš 90, je rozpětí teplot cca 70 - 110 °C. Takže si čidlo měnil zbytečně, už se to tu několikrát řešilo, kdyby si pořádně hledal, nevyhazaval by si peníze za nové čidlo.
Květen 28, 200817 r Máš to v pořádku, ta prostřední čárka na budíku, jak píšeš 90, je rozpětí teplot cca 70 - 110 °C. Takže si čidlo měnil zbytečně, už se to tu několikrát řešilo, kdyby si pořádně hledal, nevyhazaval by si peníze za nové čidlo. Aha no co se dá dělat. Jen mi přijde divný že by teplota motoru měla být 75? Koukal jsem do příručky a tam píšou že by teplota měla být 80 - 110. Co je teda špatně? Termostat nebo je to normální?
Květen 29, 200817 r Pokud se ti ten motor nezahřeje aspoň na těch 87 stupnů a třeba se ti při jízdě z kopce motor podchlazuje tak bych to viděl na termostat.
Červen 27, 200817 r Nechci taky zakladat nové vlákno a tak se zeptám tady. Když bylo venku kolem 20°C tak se mi motor nedokázal zahřát na provozní teplotu, teda apoň podle teploměru. Teď při vyžších venk. teplotách se mi zdá že mi to tak nějak kolísá. K tomu mám ještě docela špatné studené starty, točí to díl než obvykle. Někde tady sem četl že by to mohlo být právě to čidlo. Ale zase na druhou stranu kddyž bylo studenějc tak bych řek že nehřál do kabiny nějak moc teple. Termostat bych našela ale kde je to čidlo? Je to ten bazmek v chladiči? :-)
Červenec 1, 200817 r To čidlo je v hadici při pohledu na motor na pravé straně u bloku. Dej to na vag a a podívej se, jaké to píše hodnoty na vagu a jak se teplota chová tam.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.