mira Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 (editace) Pandora přesně..koukej to ob den protáhnou k červenýmu....jak se tam tomu mýmu nechtělo... Editováno: 2. Listopad 2014, autor: mira Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan.k Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Vy to fakt točíte běžně k červenému?Auto mám rok a nikdy jsem neměl potřebu to táhnout do tak vysokých otáček.Jednou jsem akorát zkoušel jak je to s tím omezovačem a vytočil jsem motor na troječku směrem k omezovači a to jsem myslel,že motor vystřeli.Řval jak blázen a žadal přeřazení na vyšší stupen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 (editace) Zabeh motor je mi jiz jasny, to klepani po startu me mrzi. jak jste na tom vy ostatni s letos ci loni vyrobenym autem? Skoda roomster ma myslim letos vyrobeny a pise, ze mu to nedela.... Editováno: 2. Listopad 2014, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 na 2009 mi to nedělá a nedělá to ani na 2013 kámošovi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 V zaruce to auto muzu predpokladam do jakehokoliv servisu skoda. Prodejnu, kde jsem auto kupoval mam totiz pres 100 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Můžeš kdekoliv v autorizáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Jestli to dělá jen občas, tak nejspíš na nic nepřijdou. Zkus nejdřív nalít normální 95ku, udělej si výlet 200-300km, aby si motor trochu sedl a potom se uvidí. Jít do servisu se mi momentálně zdá jako ztráta času. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 (editace) Vy to fakt točíte běžně k červenému?Auto mám rok a nikdy jsem neměl potřebu to táhnout do tak vysokých otáček.Jednou jsem akorát zkoušel jak je to s tím omezovačem a vytočil jsem motor na troječku směrem k omezovači a to jsem myslel,že motor vystřeli.Řval jak blázen a žadal přeřazení na vyšší stupen. To není ani o tom, že jsi "to nepotřeboval", ale až někdy toto potřebovat budeš, tak mu se chtít nebude. A to že se ti zdálo a nebo nezdálo a fakt už byl rambajs věř tomu, že ty motory jsou stavěny na brutus zátěž a těch pár vteřin nikdy žádnému stroji neublížily. Tady mám video pár dementů, až by je jeden nakopal, ale svědčí to o tom co jsem mluvil. A tady se felda držela slušně. http://www.youtube.com/watch?v=x0DZybmUtxU Editováno: 2. Listopad 2014, autor: KubinoPv 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Dnes vecer cesta, venku 9,5 stupne a motor bez zadneho zachvevu, otacky 900. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 ....to zase já ho pěkně do měsíce párkrát vytočím až do omezovače, kdy se mi ručička dotkne 6000 ot/min.... ....aby nebyla mrcha lína...... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 (editace) Na tom plastu na motoru je logo skody, ale na bloku motoru je vylisovan znak VW, na kabelech, ridicich jednotkach jsou stitky s tim samym - VW AG. Ten motor CGGB je vyraben v Polsku? Editováno: 2. Listopad 2014, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 ....to zase já ho pěkně do měsíce párkrát vytočím až do omezovače, kdy se mi ručička dotkne 6000 ot/min.... ....aby nebyla mrcha lína...... som na tom rovnako a preto asi aj slušne ide, má relatívne malú spotrebu priemer 5,6l a to má 197tkm. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 (editace) Na tom plastu na motoru je logo skody, ale na bloku motoru je vylisovan znak VW, na kabelech, ridicich jednotkach jsou stitky s tim samym - VW AG. Ten motor CGGB je vyraben v Polsku? Jo, už BXW byl z Poznaně. Formy na odlitky a vlastně celá konstrukce je ale Made in Rajch. To máš to samý, jako TSIčko - dělá se v Bolehlavi i pro Audi, VW a Seat - takže podle cílovýho auta má na deklu různý logo, i když výroba jede ve škodofce... Editováno: 2. Listopad 2014, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Jo, tomu rozumim, na hornim deklu motoru mam samolepku nemecky a u toho datum 25.9.14. Zeby datum kompletace? Jsem hlavne rad, ze to dnes nezavibrovalo. Otacky se nahoru pres 900 nehly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 som na tom rovnako a preto asi aj slušne ide, má relatívne malú spotrebu priemer 5,6l a to má 197tkm.Občasné protočení se na spotřebě samozřejmě nijak zásadně neprojeví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 (editace) tento motor nema cenu točit nad 5200 otaček, protože pak prudce pada točivý moment.. mrkněte se na grafy... ja používám natural 100 cca 2 roky a sem tam se motor klepe když vyjíždím z garáže.. nepokládám tomu valný význam.. spíš mě sere drnčení v levých dveřích a klepání od přední nápravy, ted má škodovka akci na zimní prohlídku tak to tam vrznu at to prolezou... nějaký klepání motoru při nastartování mně fakt netankuje... po zahřátí je vše OK, měl jsem to 3x na garančce a nic nerikali, takže tomu nepřikládám pozornost..slyšel jsem že se ty motory dělaj snad v madarsku nebo kde,ale je možné že to je i v tom polsku,.. Editováno: 2. Listopad 2014, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Já aspoň teda mám na hraně bloku těsně pod hlavou na přední straně přímo odlitej nápis "VW - Made in Poland" - a protože mám r.v. 12/2007, tak nepředpokládám, že by se výroba BXW/CGGB od tý doby někam přesouvala... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Občasné protočení se na spotřebě samozřejmě nijak zásadně neprojeví. Je to možné ale čo som jazdieval aj na Roomstri s týmto motorom tak dlhodobý priemer tam bol 5,8-5,9l a motor bol dá sa povedať rovnako vytáčaný ako v mojej fabii. tento motor nema cenu točit nad 5200 otaček, protože pak prudce pada točivý moment.. mrkněte se na grafy. Pri objehaní nemám problém ho vytočiť aj na 5500-5700ot nemám nejaký veľký pocit žeby toč.moment úplne padol.......Je pravda že motor čo ma sestra vo Fabii rovnaký ako ja tak takú ochotu vytáčať nemá. Podľa mňa bol jazdený tak do 3500-4000ot viac asi nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Zeby to obcasny zavibrovani po startu delala ta Verva 100? Bych cekal naopak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 teoreticky aj by mohla keďže RJ nemá na to mapu prispôsobenú skús nasledujúce tankovanie dať 95ku a uvidíš ak to bude rovnaké tak tankuj naďalej 100vku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Dnes jsem poslouchal motor pri otevrene kapote a je nadherne tichy a to byl studeny. Videl jsem na youtube hlucnejsi projevy tohoto motoru a mozna naivne si myslim, ze ta Verva zpusobuje tissi chod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 JirkaBrno, kdyz jsi netankoval 100 oktanovy benzin tak vibrace nebyly? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Můj je na volnoběh taky nádherně tichý, nikdy 100 oktanů neviděl a asi ani neuvidí.... Je to prostě dobrý motor...., co by za to jiní dali....:-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 Hlavně - BXW/CGGB je POSLEDNÍ POCTIVEJ ATMOSFÉRICKEJ ČTYŘVÁLEC od koncernu - po ukončení jeho výroby už budou atmosky už jen ty nejslabší trojhrnce - a čtyřválce bez výjimky budou daunsajzovaný pidižvýci přefouknutý turbem... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 nevim, natural 95 tam nebyl ani nepamatuju... tady jsou krivky http://forum.skodahome.cz/topic/7712-krivky-v%C3%BDkonu-a-to%C4%8D-momentu/ mrknete , nad 5000ot se to vubec nemusi vytacet, vykon klesa rapidne dolu... rekl bych, ze budiky jsou stejne na motory HTP a 1.4... HTP jdou do cca 5500otacek, 1.4 od 5000 strme klesa dolu... spravne by melo na 1.4 zacinat cervene pasmo od cca 5200-5400 otacek... nyni je to od 6000 coz je uplny nesmyls to tam tocit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.