Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Pandora přesně..koukej to ob den protáhnou k červenýmu....jak se tam tomu mýmu nechtělo...

Upraveno od mira

Vy to fakt točíte běžně k červenému?Auto mám rok a nikdy jsem neměl potřebu to táhnout do tak vysokých otáček.Jednou jsem akorát zkoušel jak je to s tím omezovačem a vytočil jsem motor na troječku směrem k omezovači a to jsem myslel,že motor vystřeli.Řval jak blázen a žadal přeřazení na vyšší stupen.

Zabeh motor je mi jiz jasny, to klepani po startu me mrzi. jak jste na tom vy ostatni s letos ci loni vyrobenym autem? Skoda roomster ma myslim letos vyrobeny a pise, ze mu to nedela....

Upraveno od Pandora

na 2009 mi to nedělá a nedělá to ani na 2013 kámošovi. 

V zaruce to auto muzu predpokladam do jakehokoliv servisu skoda. Prodejnu, kde jsem auto kupoval mam totiz pres 100 km.

Můžeš kdekoliv v autorizáku.

Jestli to dělá jen občas, tak nejspíš na nic nepřijdou. Zkus nejdřív nalít normální 95ku, udělej si výlet 200-300km, aby si motor trochu sedl a potom se uvidí. Jít do servisu se mi momentálně zdá jako ztráta času.

Vy to fakt točíte běžně k červenému?Auto mám rok a nikdy jsem neměl potřebu to táhnout do tak vysokých otáček.Jednou jsem akorát zkoušel jak je to s tím omezovačem a vytočil jsem motor na troječku směrem k omezovači a to jsem myslel,že motor vystřeli.Řval jak blázen a žadal přeřazení na vyšší stupen.

To není ani o tom, že jsi "to nepotřeboval", ale až někdy toto potřebovat budeš, tak mu se chtít nebude. A to že se ti zdálo a nebo nezdálo a fakt už byl rambajs věř tomu, že ty motory jsou stavěny na brutus zátěž a těch pár vteřin nikdy žádnému stroji neublížily.

Tady mám video pár dementů, až by je jeden nakopal, ale svědčí to o tom co jsem mluvil. A tady se felda držela slušně.

 

http://www.youtube.com/watch?v=x0DZybmUtxU

Upraveno od KubinoPv

Dnes vecer cesta, venku 9,5 stupne a motor bez zadneho zachvevu, otacky 900.

....to zase já ho pěkně do měsíce párkrát vytočím až do omezovače, kdy se mi ručička dotkne 6000 ot/min.... :kol-147:....aby nebyla mrcha lína......

Na tom plastu na motoru je logo skody, ale na bloku motoru je vylisovan znak VW, na kabelech, ridicich jednotkach jsou stitky s tim samym - VW AG. Ten motor CGGB je vyraben v Polsku?

Upraveno od Pandora

....to zase já ho pěkně do měsíce párkrát vytočím až do omezovače, kdy se mi ručička dotkne 6000 ot/min.... :kol-147:....aby nebyla mrcha lína......

som na tom rovnako a preto asi aj slušne ide, má relatívne malú spotrebu priemer 5,6l a to má 197tkm.

Na tom plastu na motoru je logo skody, ale na bloku motoru je vylisovan znak VW, na kabelech, ridicich jednotkach jsou stitky s tim samym - VW AG. Ten motor CGGB je vyraben v Polsku?

Jo, už BXW byl z Poznaně. Formy na odlitky a vlastně celá konstrukce je ale Made in Rajch.  To máš to samý, jako TSIčko - dělá se v Bolehlavi i pro Audi, VW a Seat - takže podle cílovýho auta má na deklu různý logo, i když výroba jede ve škodofce...

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

Jo, tomu rozumim, na hornim deklu motoru mam samolepku nemecky a u toho datum 25.9.14. Zeby datum kompletace?

Jsem hlavne rad, ze to dnes nezavibrovalo. Otacky se nahoru pres 900 nehly

som na tom rovnako a preto asi aj slušne ide, má relatívne malú spotrebu priemer 5,6l a to má 197tkm.

Občasné protočení se na spotřebě samozřejmě nijak zásadně neprojeví.

tento motor nema cenu točit nad 5200 otaček, protože pak prudce pada točivý moment.. mrkněte se na grafy... ja používám natural 100 cca 2 roky a sem tam se motor klepe když vyjíždím z garáže.. nepokládám tomu valný význam.. spíš mě sere drnčení v levých dveřích a klepání od přední nápravy, ted má škodovka akci na zimní prohlídku tak to tam vrznu at to prolezou... nějaký klepání motoru při nastartování mně fakt netankuje... po zahřátí je vše OK, měl jsem to 3x na garančce a nic nerikali, takže tomu nepřikládám pozornost..slyšel jsem že se ty motory dělaj snad v madarsku nebo kde,ale je možné že to je i v tom polsku,..

Upraveno od JirkaBrno

Já aspoň teda mám na hraně bloku těsně pod hlavou na přední straně přímo odlitej nápis "VW - Made in Poland" - a protože mám r.v. 12/2007, tak nepředpokládám, že by se výroba BXW/CGGB od tý doby někam přesouvala...

Občasné protočení se na spotřebě samozřejmě nijak zásadně neprojeví.

Je to možné ale čo som jazdieval aj na Roomstri s týmto motorom tak dlhodobý priemer tam bol 5,8-5,9l a motor bol dá sa povedať rovnako vytáčaný ako v mojej fabii.

 

tento motor nema cenu točit nad 5200 otaček, protože pak prudce pada točivý moment.. mrkněte se na grafy.

Pri objehaní nemám problém ho vytočiť aj  na 5500-5700ot nemám nejaký veľký pocit žeby toč.moment úplne padol.......Je pravda že motor čo ma sestra vo Fabii rovnaký ako ja tak takú ochotu vytáčať nemá. Podľa mňa bol jazdený tak do 3500-4000ot viac asi nie.

Zeby to obcasny zavibrovani po startu delala ta Verva 100? Bych cekal naopak.

teoreticky aj by mohla keďže RJ nemá na to mapu prispôsobenú skús nasledujúce tankovanie dať 95ku a uvidíš ak to bude rovnaké tak tankuj naďalej 100vku

Dnes jsem poslouchal motor pri otevrene kapote a je nadherne tichy a to byl studeny. Videl jsem na youtube hlucnejsi projevy tohoto motoru a mozna naivne si myslim, ze ta Verva zpusobuje tissi chod.

JirkaBrno, kdyz jsi netankoval 100 oktanovy benzin tak vibrace nebyly?

Můj je na volnoběh taky nádherně tichý, nikdy 100 oktanů neviděl a asi ani neuvidí.... Je to prostě dobrý motor...., co by za to jiní dali....:-)

Hlavně - BXW/CGGB je POSLEDNÍ POCTIVEJ ATMOSFÉRICKEJ ČTYŘVÁLEC od koncernu - po ukončení jeho výroby už budou atmosky už jen ty nejslabší trojhrnce - a čtyřválce bez výjimky budou daunsajzovaný pidižvýci přefouknutý turbem...

nevim, natural 95 tam nebyl ani nepamatuju...

tady jsou krivky http://forum.skodahome.cz/topic/7712-krivky-v%C3%BDkonu-a-to%C4%8D-momentu/

mrknete , nad 5000ot se to vubec nemusi vytacet, vykon klesa rapidne dolu...

rekl bych, ze budiky jsou stejne na motory HTP a 1.4... HTP jdou do cca 5500otacek, 1.4 od 5000 strme klesa dolu... spravne by melo na 1.4 zacinat cervene pasmo od cca 5200-5400 otacek... nyni je to od 6000 coz je uplny nesmyls to tam tocit...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.