Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Vy to fakt točíte běžně k červenému?Auto mám rok a nikdy jsem neměl potřebu to táhnout do tak vysokých otáček.Jednou jsem akorát zkoušel jak je to s tím omezovačem a vytočil jsem motor na troječku směrem k omezovači a to jsem myslel,že motor vystřeli.Řval jak blázen a žadal přeřazení na vyšší stupen.

Vloženo (editace)

Zabeh motor je mi jiz jasny, to klepani po startu me mrzi. jak jste na tom vy ostatni s letos ci loni vyrobenym autem? Skoda roomster ma myslim letos vyrobeny a pise, ze mu to nedela....

Editováno: , autor: Pandora
Vloženo (editace)

Vy to fakt točíte běžně k červenému?Auto mám rok a nikdy jsem neměl potřebu to táhnout do tak vysokých otáček.Jednou jsem akorát zkoušel jak je to s tím omezovačem a vytočil jsem motor na troječku směrem k omezovači a to jsem myslel,že motor vystřeli.Řval jak blázen a žadal přeřazení na vyšší stupen.

To není ani o tom, že jsi "to nepotřeboval", ale až někdy toto potřebovat budeš, tak mu se chtít nebude. A to že se ti zdálo a nebo nezdálo a fakt už byl rambajs věř tomu, že ty motory jsou stavěny na brutus zátěž a těch pár vteřin nikdy žádnému stroji neublížily.

Tady mám video pár dementů, až by je jeden nakopal, ale svědčí to o tom co jsem mluvil. A tady se felda držela slušně.

 

http://www.youtube.com/watch?v=x0DZybmUtxU

Editováno: , autor: KubinoPv
Vloženo (editace)

Na tom plastu na motoru je logo skody, ale na bloku motoru je vylisovan znak VW, na kabelech, ridicich jednotkach jsou stitky s tim samym - VW AG. Ten motor CGGB je vyraben v Polsku?

Editováno: , autor: Pandora
Vloženo

....to zase já ho pěkně do měsíce párkrát vytočím až do omezovače, kdy se mi ručička dotkne 6000 ot/min.... :kol-147:....aby nebyla mrcha lína......

som na tom rovnako a preto asi aj slušne ide, má relatívne malú spotrebu priemer 5,6l a to má 197tkm.

Vloženo (editace)

Na tom plastu na motoru je logo skody, ale na bloku motoru je vylisovan znak VW, na kabelech, ridicich jednotkach jsou stitky s tim samym - VW AG. Ten motor CGGB je vyraben v Polsku?

Jo, už BXW byl z Poznaně. Formy na odlitky a vlastně celá konstrukce je ale Made in Rajch.  To máš to samý, jako TSIčko - dělá se v Bolehlavi i pro Audi, VW a Seat - takže podle cílovýho auta má na deklu různý logo, i když výroba jede ve škodofce...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Vloženo

Jo, tomu rozumim, na hornim deklu motoru mam samolepku nemecky a u toho datum 25.9.14. Zeby datum kompletace?

Jsem hlavne rad, ze to dnes nezavibrovalo. Otacky se nahoru pres 900 nehly

Vloženo (editace)

tento motor nema cenu točit nad 5200 otaček, protože pak prudce pada točivý moment.. mrkněte se na grafy... ja používám natural 100 cca 2 roky a sem tam se motor klepe když vyjíždím z garáže.. nepokládám tomu valný význam.. spíš mě sere drnčení v levých dveřích a klepání od přední nápravy, ted má škodovka akci na zimní prohlídku tak to tam vrznu at to prolezou... nějaký klepání motoru při nastartování mně fakt netankuje... po zahřátí je vše OK, měl jsem to 3x na garančce a nic nerikali, takže tomu nepřikládám pozornost..slyšel jsem že se ty motory dělaj snad v madarsku nebo kde,ale je možné že to je i v tom polsku,..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Vloženo

Občasné protočení se na spotřebě samozřejmě nijak zásadně neprojeví.

Je to možné ale čo som jazdieval aj na Roomstri s týmto motorom tak dlhodobý priemer tam bol 5,8-5,9l a motor bol dá sa povedať rovnako vytáčaný ako v mojej fabii.

 

tento motor nema cenu točit nad 5200 otaček, protože pak prudce pada točivý moment.. mrkněte se na grafy.

Pri objehaní nemám problém ho vytočiť aj  na 5500-5700ot nemám nejaký veľký pocit žeby toč.moment úplne padol.......Je pravda že motor čo ma sestra vo Fabii rovnaký ako ja tak takú ochotu vytáčať nemá. Podľa mňa bol jazdený tak do 3500-4000ot viac asi nie.

Vloženo

Dnes jsem poslouchal motor pri otevrene kapote a je nadherne tichy a to byl studeny. Videl jsem na youtube hlucnejsi projevy tohoto motoru a mozna naivne si myslim, ze ta Verva zpusobuje tissi chod.

Vloženo

nevim, natural 95 tam nebyl ani nepamatuju...

tady jsou krivky http://forum.skodahome.cz/topic/7712-krivky-v%C3%BDkonu-a-to%C4%8D-momentu/

mrknete , nad 5000ot se to vubec nemusi vytacet, vykon klesa rapidne dolu...

rekl bych, ze budiky jsou stejne na motory HTP a 1.4... HTP jdou do cca 5500otacek, 1.4 od 5000 strme klesa dolu... spravne by melo na 1.4 zacinat cervene pasmo od cca 5200-5400 otacek... nyni je to od 6000 coz je uplny nesmyls to tam tocit...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...