thomas136 Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 V chladnu a zimě ti jezdí na 100% Je to čipnutý .... když je zaplá klima tak je strašně znát, musím tomu dost nakládat, aby se to rozhýbalo. Když se svezu v jiném autě, bez čipu, tak to reaguje lépe na plyn a klimu prakticky necítím. Prostě sed mi zdá, že to nejede odspodu tak jak by mělo. Max rychlost je v pohodě, zrychlování ve vyšších otáčkách se mi takém zdá být OK. Vag ukazuje že je vše OK.... Písněte mi, jak mám vyzkoušet váhu a lambdu (nalogovat) Díky T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sltuning Vloženo 5. Červen 2008 Sdílet Vloženo 5. Červen 2008 vahu urob cez vag..spoj sa s motorom 01-potom podskupina 002 a v poslednom poli ti ukazuje udaj xxx g...motor musi mat aspon 85 stupnou,ist na volnobeh...hodnota xxx ma byt podla typu motora..na agu ma byt medzi 2-4...to je postup pre motor agu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas136 Vloženo 5. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2008 vahu urob cez vag..spoj sa s motorom 01-potom podskupina 002 a v poslednom poli ti ukazuje udaj xxx g...motor musi mat aspon 85 stupnou,ist na volnobeh...hodnota xxx ma byt podla typu motora..na agu ma byt medzi 2-4...to je postup pre motor agu.. Děkuji, motor je agu. ..konečně se někdo ozval.............. Prosím ještě jak se dělá ta lambda???? Děkuji T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sltuning Vloženo 5. Červen 2008 Sdílet Vloženo 5. Červen 2008 ta lambda sa da skontrolovat voltmetrom..vidi sa mi ze na agu cez vag skontrolovat neide..ale nie som si isty.. - ak pripojime Voltmeter na svorky od lamda sondy a meraci pristrjo ukazuje napatie v rozpati cca minus 1 Volt az cca plus 1 volt , pri volnobehu , pridani plynu alebo pri zvysenych otackach je Lamda sonda OK - jednoducho napatie na svorkach sondy nesmie byt stabilne musi sa menit to je znak ze lamda sonda pracuje a hlavne reguluje a dava spravne signaly riadiacej jednotke motora. - plati pre akykolvek motor s lamdou pred katalyzatorom. je to navod z slovenskeho skoda fora... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 6. Červen 2008 Sdílet Vloženo 6. Červen 2008 nebude problem v tom cipu ? od koho je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 6. Červen 2008 Sdílet Vloženo 6. Červen 2008 nebude problem v tom cipu ? od koho je? V tom bych to neviděl taky to pocituju že jak je teplo tak neni auto tak živý a to čip nemám a co čidlo teploty nasávanýho vzduchu co je za klapkou na sání to by to nemohlo dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 7. Červen 2008 Sdílet Vloženo 7. Červen 2008 V tom bych to neviděl taky to pocituju že jak je teplo tak neni auto tak živý a to čip nemám a co čidlo teploty nasávanýho vzduchu co je za klapkou na sání to by to nemohlo dělat tak je mozny, ze kdyz je velky teplo tak se ten vzduch tak neochladi ... preplnovani = zvyseni hustoty tj. snizeni teploty a zvyseni tlaku .... tak mozna neni uplne ok chladic stlaceneho vzduchu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evzene Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 (editace) co takhle vyčistit coller?? Muže být špinavej nejen z venku ale take uvnitř!(od oleje)-pokažde je něco !!! Editováno: 8. Červen 2008, autor: evzene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas136 Vloženo 8. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 Tak zatím jsem zjistil, že mát dost zasraný vstřiky............... s něčím podobným jsem se setkal na fabuli 1.4 MPI, nechtěla tahat a nechtěla, tak jsem je vyndal a nechal pěkně vymáčet, až byly jak nové a ejhle autíčko akceleruje jak splašenééééé. Ty spodky byly úplně černé a dírky nebyly pod vrstvou karbonu ani vidět. Typoval bych to, že to všema dirkama nestříkalo, nebo jen slabě. Toť můj prozatimní poznatek....uvidíme dále, až bude zase horko. T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Cooler som cistil, vylial som z neho asi 2 dcl oleja a spol... 3 krat vymyl acetonom az kym nesiel pekne cisty... Ak si toto chovanie spozoroval po cipe, tak by som videl problem tam. Mapa je asi spravena do vysokych otaciek... ASI Ak ti to stratilo spodok len tak zo dna na den tak by som hladal nejaku netesnost. Podtlak, spatne ventilky, odvetrania atd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 no když je venku horko tak se nechaldí intercooler tak dobře jako když je zima a nasavací vzduch má vyší teplotu a motor tak dobře nezrychluje jako když je nasávací vzduch chladnější někde jsem četl že 1 stupeň chladnější nasávací vzduch je až 2 koně víc, proto se dávají veliké intercoolery Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Hej to je pravda. Zle vychladeny vzduch od turba a horuci vzduch nasavany cez filter citelne znizuje vykon a pruznost auta. Najma v mestskom provoze. Len je tazko sudit podla napisaneho o aku stratu vykonu ide. Ci len nepatrnu ale citelnu stratu, alebo znacnu stratu tahu.... Chladnejsi a idealne trosku vlhky vzduch /v noci/ je super pre motor a je to citit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 10. Květen 2009 Sdílet Vloženo 10. Květen 2009 proto já budu řešit dopředu veliký intercooler a to bych řekl že bude hodně znát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.